مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


چه‌طور نرم افزار بسازیم : فرآیند یادگرفتن تشکیل داد نرم‌افزار گوشی
زمانی راجع‌به هزینه ایجاد کرد نرم‌افزار گوشی حرف میکنیم، نمی توانیم اصول نخستین بسط نرم‌افزار را فراموش کنیم. طراحی اپلیکیشن ولی تمامی اینها با یک ایده خیلی بهتر شروع میشود و پروسه گوناگون را طی می نماید تا اینکه تحقق یابد. در پی به پرسش “چه گونه نرم افزار صحیح کنیم؟” طی فرآیند تحت پاسخگو خوا‌هیم شد.

مرحله اولیه در یادگرفتن تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه – انتخاب نظرها و هدف ها نرم افزار (Idea & goals):
اولی گام برای ایجاد کرد اپ گوشی داشتن یک ایده تازه و دیدنی میباشد. همان گونه که می‌دانید فعلا مارکت پلیس ها یا این که بازار نرم افزار های موبایلی مملو از گونه های گوناگون نرم افزار ها می باشند. برای اینکه بتوانید اپلیکیشنی خاص صحیح نمائید، بدیهی میباشد که ایده ای که دارید بایستی حقیقتاً متمایز و خوب و کاربردی خیس از آن ها باشد و درحد قابلیت برای نیاز یوزرها موءثر واقع گردد.

در سود درصورتی که ایده خیر و خوبی برای پباده سازی نرم افزار داشته باشید، مراحل توسعه و گسترش و کل بخش های دیگر نرم‌افزار برای شما هموار شود.

تعریف‌و‌تمجید ایده برای تشکیل داد نرم‌افزار گوشی:

کارایی فرمایید ایده را به صحت تهیه و ارائه فرمائید که ما یحتاج بازار و ترند دار باشد. زیرا ایده آغاز فعالیت تشکیل داد نرم افزار گوشی میباشد و سایر پروسه طبق این مرحله پیش می‌روند.

گزینش هدف ها برای ایجاد کرد اپ گوشی:

بعداز اینکه ایده ای جالب در ذهن داشتید بایستی غرض از این ایده را بدانید! پس پیش از اینکه بخواهید مشغول جزئیات گردید غرض از ایجاد کرد نرم افزار گوشی را معلوم فرمائید. یک اپلیکیشن کاربردی گوشی، مانند هر سپرده گذاری تجاری دیگری، می بایست بر طبق حل نقص‌ یوزرها باشد و برای آن‌ها موثر و وسوسه کننده باشد تا بخواهند آن را نصب نمایند یا این که از آن به کار گیری نمایند.

مثلا، چرا اکثر ما از Periscope ، Instagram یا این که Ustream در ضیافت ها و رویدادهای اجتماعی به کار گیری می‌کنیم؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


اینترنت نرم افزار، طرحی میباشد که برای جاری ساختن سعی خاصی از مرورگر اینترنت به کارگیری می نماید. به طراحی اپلیکیشن آن یک نرم‌افزار پایین اینترنت نیز میگویند. اینترنت نرم افزار ها در اکثری از سایت ها وجود دارا هستند. یک نمونه بی آلایش فرم تماس با ما در یک وبسایت میباشد.

اینترنت نرم افزار یک نرم‌افزار خدمت گیرنده سمت مشتری میباشد. این به‌این معنا میباشد که یک خدمت گیرنده و یک سمت سرور دارااست. اصطلاح “مشتری” در اینجا به طرحی اطلاق میشود که شخص برای اجرای اپلیکیشن به کارگیری می نماید. این بخشی از فضا خدمت دهنده سرور میباشد، جایی که بخش اعظمی از رایانه ها داده ها را به اشتراک میگذارند. از جمله، در امر یک مقر داده، سمت مشتری، طرحی میباشد که استفاده کننده از روش آن داده وارد می نماید. سرور طرحی میباشد که داده ها را ذخیره می نماید.


چرا اینترنت نرم افزار؟
به لطف نرم افزار های اینترنت، یوزرها می‌توانند با به کار گیری از سبد خرید یا این که سیستم های مدیر محتوا با کسب و کار رابطه برقرار نمایند.

اپ های اینترنت به عارضه ها مختلفی قابل توسعه و گسترش و استعمال به وسیله شرکتهای یا این که اشخاص دیگر می‌باشند. اشخاص برای سهولت در برقراری رابطه یا این که خرید چیزهای آنلاین به آن نیاز دارا هستند. همینطور، پرسنل میتوانند در پروژه ها همیاری نمایند و روی ورقه ها مشترک با اپ های اینترنت عمل نمایند. آن ها میتوانند گزارش ها و پرونده ها را ساخت کرده و داده ها را از هر کجا و با هر دستگاهی به اشتراک بگذارند.

نرم‌افزار های اینترنت از فرصت ابتکار عمل خویش تکامل یافته اند. یک کدام از او‌لین نرم‌افزار ها، Perl، گویش دوستداشتنی اسکریپت نویسی سمت سرور، در سال 1987 ساخت و ساز شد. این پیش از این بود که وب حقیقتاً در بیرون از محافل علمی و فناوری دوستداشتنی خواهد شد. او‌لین اپ های اینترنت نسبتاً بی آلایش بودند و در آخرها ده سال 90 غامض خیس شدند. امروز، آنان بخشی از معاش روزانه میلیون ها آدم میباشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در بعد از ظهر تکنولوژی، پیشرفت فناوری و ارتقاء نقش رسانه­‌های دیجیتال در معاش روزانه عموم سبب ساز شد‌ه‌است طراحی اپلیکیشن تا اشخاص فرصت بیشتری را با موبایل بگذرانند. با این هم اکنون هنوز بعضی صاحبین کسب و امور معتقد میباشند که اینترنت­وب سایت و حضور در کانال­‌های اجتماعی کفایت می‌­نماید. البته بیشتر کسب وکارها با  تشکیل داد نرم افزار گوشی، به‌این فیض رسیده‌اند که تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه، علاوه بر ابزاری برای رابطه با مشتری، به یک شبکه بازاریابی در مورد تبلیغات نیز تبدیل شد‌ه‌است.

بعضا از مالکین دسته‌ها و کسب‌وکارهای متفاوت، ممکن میباشد این تصور را داشته باشند که تشکیل داد نرم افزار گوشی، فعالیتی پرهزینه بوده و یا این که آن را یک سپرده گذاری غیرضروری میدانند؛ البته واقعیت این میباشد که ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه، امداد می­نماید که مشتری مشغول کسب وکار شما گردد، محصول ها و یا این که سرویس ها شما، همیشه در مقابل دیده وی باشد، شغل­‌های بازاریابی بیشتری داشته باشید و کلاً فروش شما‌را بیشتر نماید. چنانچه با نگاهی گشوده و روبه جلو به مورد تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بنگرید، متوجه خواهید شد که‌این فرمان خیر فقط هزینه وجود ندارد بلکه یک سپرده گذاری پربازده میباشد.


چرا تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه اصلی میباشد؟
نرم افزار­‌های گوشی، تجهیزات پهناور ای در طی روز برای ما مهیا می­نمایند؛ از طرح ریزی و تغذیه گرفته تا سرگرمی و تندرست و…، طیف وسیعی از نیازهای روزانه ما‌را دربرگیرنده می­شوند. سرعت بالا، تجربه کاربری مطلوب، امنیت بالا، راحتی و … سبب ساز گردیده تا یوزرها به کار گیری از نرم افزار را نسبت به سایت ترجیح دهند.

در لحاظ داشته باشید می توانید برای مطالعه‌ی مقاله‌ها مندرج مربوط به تجربه کاربری در وب لاگ اینترنت‌وبسایت وستا، از اینجا وارد گردید.

ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه، سبب ساز صرفه جویی در طی و هزینه مشتریان می‌­خواهد شد. یوزرها به یاری نرم افزار به راحتی می‌­توانند در هر هنگامی به محصول ها یا این که سرویس ها شما دسترسی داشته باشند. تمامی کسب وکارها با تشکیل داد نرم افزار گوشی می­‌توانند به طور کلام‌ه­ای پیشرفت کرده و محصول ها یا این که سرویس ها خویش را به مشتریان ارائه نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پشتیبانی کردن امکان یک‌سری کاربره اندروید یا این که ios؟
یکی‌از دیگر از امکان های خیر که در اندروید وجود دارااست، تعدادی کاربره بودن آن میباشد. به عنوان مثال طراحی اپلیکیشن خانواده ای که از یک تبلت به کارگیری می نمایند و ممکن میباشد هرکدام از آن ها تجهیزات و تنظیماتی غیر وابسته بر روی پروفایل خویش داشته باشند و این قابلیت بسیار کاربردی میباشد. در شرایطی‌که شما بخواهید موبایل یار و همدم خویش را به کسی قرض بدهید، می‌توانید یک پروفایل با دسترسی محصور بسازید اما این قابلیت و امکان هنوز در ios نیست.
نرم افزار itunes دررکدام قابل استعمال میباشد؛ اندروید یا این که ios؟
برای جابجایی فولدر ها و ترانه ها در دستگاه های ios نیاز به به کار بستن از نرم‌افزار itunes میباشد. این عمل ممکن میباشد خسته کننده و تزکیه آن عمل مشقت است. این فعالیت در اندروید فعالیت بی آلایش ای میباشد و شما میتوانید از شیوه های متعدد فولدر های خویش را جابجایی دهید.
کدام سیستم دلیل کارت یاد micro sd را پشتیبانی میکند؟
در صورتی موبایل یاروهمدم شما دارنده سیستم برهان ios باشد برای اینکه بخواهید یاد بیشتری داشته باشید، بایستی تنی چند از فولدر ها را حذف یا این که به کامپیوتر جابجایی دهید و به کار بستن از کارت خاطر در ios قابلیت پذیر نیست؛ ولی بیشتر دستگاه های اندرویدی دارنده درگاه کارت خاطر می‌باشند.
داشتن امکان مولتی ‌تسکینگ (Multi-Tasking) اندروید یا این که ios؟
این قابلیت و امکان قابلیت و امکان نظارت یک سری نرم افزار و اجرای هم‌زمان آنان را آماده می نماید. در سیستم ادله ios این قابلیت و امکان در درحال حاضر پیاده سازی میباشد. در اندروید نیز این قابلیت و امکان دارنده ابهام بیشتری میباشد و قابلیت و امکان Multi-Tasking حقیقی را برای یوزرها قرار می دهد.
اندروید تا حد قابلیت و امکان اجرای هم‌زمان دو نرم افزار بر روی نمایشگر موبایل را آماده می نماید و تعامل بدون واسطه در میان آنان برقرار می نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نحوه گسترش تعدادی پلتفرمی (cross platform، کراس پلتفرمی) با به کارگیری از Mono روی NET Framework.
در برخی از موردها می‌قدرت گسترش یک‌سری پلتفرمی را در .NET framework و با به کار گیری طراحی اپلیکیشن از پروژه منبع گشوده و بدون‌پول Mono اعمال اعطا کرد. در‌این نحوه گسترش دهندگان از .NET Framework برای بسط نرم افزار گوشی برای اندروید، iOS و بخش اعظمی از سیستم استدلال‌های دیگر به کارگیری می‌نمایند. استعمال از مونو منجر میشود که گسترش دهندگان در نرم افزار‌های iOS بتوانند به مکان Xcode از Visual stadio و به مکان Mac از رایانه فردی استعمال نمایند.
شیوه توسعه و گسترش سهل وآسان یک سری پلتفرمی منجر کاهش در طی ایجاد کرد و هزینه‌ها می شود. ولی برای سئو در کلیه سیستم ادله‌ها مستلزم کدنویسی بسیار ماهرانه و تخصصی میباشد. کوشش نرم افزار‌های پیشرفته درین طریق بعضا مواقع تحت میباشد، زیرا کد این نرم افزار‌ها می بایست در هر دستگاهی طبق سیستم ادله آن دستگاه ترجمه گردد.

نحوه گسترش یکسری پلتفرمی با استفاد از قاب ورک گسترش تلفن همراه
برای اینکه تجهیزات نرم افزار‌های پیشرفته به نحوه یک‌سری پلتفرمی به‌خیر روی دستگاه‌های گوناگون عمل نمایند، نیاز به دور و بر توسعه و گسترش‌ای با خصوصیت‌ها و آپشن‌های خاص میباشد. از آنجایی‌که‌این پلتفرم‌ها از کد یکسانی استعمال می‌نمایند، در فیض نرم افزار یک‌باره و با کمترین هزینه‌ها ساخته می‌گردد و آپگرید آن نیز به سادگی اعمال میگردد.
عیب مهم این طریق سرعت اجرای زیر‌خیس آنان نسبت به نرم افزار‌های ساکن و نیاز به افزونه‌های سفارشی برای کدنویسی هر دستگاه خاص میباشد. با دقت به مورد ها بیان شده، این طریق گسترش نرم افزار برای فرصت‌هایی مطلوب میباشد که ترازو داده‌ها زیاد نباشد.

طرز HTML5
با داشتن علم در موضوع لهجه‌های نرم‌افزار نویسی رایج مانند HTML یا این که Java Script ، توسعه و گسترش دهندگان می توانند اپلیکیشنی بسازند که مانند «اینترنت نرم افزار» فعالیت نماید و از روش مرورگر تلفن همراه قابل دسترسی باشد. از مزایای این نحوه می‌قدرت به کدنویسی سهل وآسان، بسط سریع و هزینه ذیل اشاره نمود. گونه های این شیوه درین میباشد که گسترش دهندگان نمی‌توانند بضاعت خاص هر دستگاه را کشف نمایند.

شیوه وب سایت تلفن همراه فرندلی (mobile friendly site)
وب سایت گوشی فرندلی، تارنما معمولی‌ای میباشد که ظواهر آن مشابه نرم افزار گوشی میباشد. از آنجایی‌که‌این وبسایت‌ها با هر دستگاه ساکن سازگار نیستند، در سود هزینه و فرصت تشکیل داد نرم افزار بوسیله آن‌ها بسیار ذیل میباشد. این شیوه برای فرصت‌هایی مطلوب میباشد که نرم افزار به بضاعت‌های رابط کاربری نیازی ندارد و الزامی به به کار گیری از نرم افزار مستقر وجود ندارد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


مرحله پباده سازی بصری: در‌این مرحله ورژن‌های مختلفی از پباده سازی ساخت و ساز می‌گردد. طراحی اپلیکیشن درین مرحله طراح، سه ورژن متعدد برای نرم افزار ساخت و ساز می کند. همینطور در‌این مرحله رنگ های مرتبط با برنامه صورت می‌گیرند. بیشتر قابل انعطاف افزارها با به کار گیری از رنگ هایی در محدوده رنگ های آبی‌رنگ و سبز ساخته میشوند.
مرحله کدنویسی و در کنار هم قرار دادن کدها: این مرحله حساس ترین مرحله میباشد. در‌این مرحله می بایست گروه ایجاد نرم افزار در کنار هم بنشینند و کدها را بنویسند. درین مرحله کدنویسان ذیل یک راهنمای ظریف و با استعمال از اصول و قانون ها و قانون ها ظریف کدها را در کنار هم می نویسند و عملکرد می کنند کمترین اشتباه و نادرست درین مرحله ایفا گیرد.
مرحله آزمودن: هنگامی که کدها نوشته شد، مهندسانی که کارشان ضمانت کیفیت مطلوب میباشد، نرم افزار را آیتم امتحان قرار میدهند. مرحله آزمودن نرم افزار نقش اساسی و قابل توجهی را فی مابین مرحله های ساخت و ساز نرم افزار بازی می‌نماید. در‌این مرحله مال آخری شغل ارتقا پیدا میکند و مجدد آیتم چک قرار می‌گیرد. درین مرحله آحاد باگ ها (Bug) می بایست از فی مابین بروند.
مرحله نشر: بعداز این که تک تک استدلال‌ها بر روی این نرم افزار شکل گرفت و آحاد نقص های آن برطرف شوید، نوبت به مرحله نشر می‌رسد. این مرحله آخری مرحله ای میباشد که در ایجاد نرم افزار می بایست طی گردد. درین مرحله برای صرفه جویی در طی و بی آلایش خیس کردن فعالیت، عالی میباشد که ضوابط مرتبط با تصویب نرم افزار در اپلیکیشن استور مدنظر مطالعه خواهد شد.
مرحله نخستین: محاسبه نظرات و هدف ها
اولی مرحله برای جاری ساختن عمل، داشتن ایده میباشد. زمانی که شما میخواهید یک اپلیکیشنی را پباده سازی نمایید، بایستی در جایگاه اولیه یک ایده مطلوب داشته باشید. هر نرم افزار موبایلی به جهت وجود یک ایده مطلوب تاسیس شده است. امروزه نرم افزار های گوناگونی برای مویابل ها در بازار وجود دارااست. به این ترتیب ایده ای که شما میدهید می بایست به نحوی دیده نشده باشد و با ایده های مربوط به نرم افزار ها دیگر متعدد باشد. ایده شما می بایست به طوری فوق العاده و مخصوص باشد و تا مکان ممکن به طوری باشد که یوزرها آن را تأیید نمایند. در شرایطی که که ایده شما برای ساخت‌و‌ساز کردن یک نرم افزار ایده ای فوق العاده باشد، شما در اجرا سایر فرآیند فعالیت برای مثال پباده سازی و ایجاد و جاری ساختن و غیره نیز مشکلی نخواهید داشت. تلاش فرمائید اولیه از کلیه برای ساخت نرم افزار یک ایده بهتر داشته باشد.

ایده را تعریف‌و‌تمجید نمایید!
فراموش نکنید که نرم افزار های بسیار پر اسم و رسم هم در اولِ تولیدشان حامیان خیلی یه خرده داشتند. اکثری از نرم افزار های ارتباطی همچون اسنپ چت (Snapchat) در صدر با اینگونه مشکلاتی مواجه بودند. در این زمینه نمونه های متعددی می اقتدار زد. براین اساس از تاءمل کردن بدین که ممکن میباشد ایده شما حامیان چندانی نداشته باشد نترسید و ناامید نشوید. کوشش نمایید ایده را به شکلی مطلوب سازه فرمائید؛ و به هیچ عنوانً بدین تفکر نکنید که ایده تان ممکن میباشد خنده دار باشد. امروزه نرم افزار های متعددی درست شده که هر یک از آن‌ها یک ایده جدیدی را انجام کرده اند. براین اساس ایده شما هم می‌تواند مانند این نظرها تبدیل به یک نرم افزار مطلوب گردد و باعث بدین گردد که نرم افزار موفقی داشته باشید. در شرایطی‌که که شما پیش از ایجاد کرد نرم افزار ایده ای نداشته باشید، خوب میباشد اندیشه ساخت و ساز یک نرم افزار را از سرتان خارج نمایید!
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


۵) طرح رنگ و رنگ­بندی: برای گزینش طرح مطلوب برای رنگ بندی بخش های گوناگون میتوانید از روانشناسی طراحی اپلیکیشن رنگ یاری بگیرید. رنگ های انتخابی شما میتواند تأثیر دیده­گیری روی کاربر شما داشته باشد. طرح رنگ خویش را مطابق با آنچه مخاطب از شما توقع دارد، برآورد نمائید. این قضیه خصوصاً برای هدف ها برندسازی اصلی میباشد. گزینش رنگ در پباده سازی نرم افزار همونطور که گفتیم بسیار اساسی میباشد که بین مقاله‌ها قبل ما می‌توانید به طور کامل مطالعه کنید.

این مقاله رو مسلما ملاحظه کنید:
angular چه می‌باشد؟ نظارت بدون نقص قاب ورک دوست داستنی انگولار
۶) ارائه مثال نخستین و آزمایش آن: اینک که اکثری از جنبه­ های پباده سازی را نظارت کرده و برای آن طرح ریزی دقیقی نموده اید، فراهم می‌باشید تا مثال اول را ساخت فرمائید. در اینجاست که در واقع شما هر آنچه را که طرح ریزی نموده اید ایفا می‌کنید تا حقیقتاً از سیالیت و دیوانه کالا خویش (حتی پیش از رمز گذاری) با خبر گردید. این یک سبک اصلی میباشد و قادر است برای اعتقادوباور دادن به شما درباره ی آنچه پباده سازی نموده اید یاری دهد یا این که به تجدیدنظر و تصحیح در بعضا بخش ها باعث گردد.

این مورد یکی مهمترین نکات پباده سازی نرم افزار و از اصلی­ترین پروسه تشکیل داد یک اپلیکیشن غالب میباشد. می‌توانید آن را برای آزمایش در مشت دوستان، همیاران و یا این که خانواده که به آن‌ها متکی بودن دارید، قرار دهید تا عکس العمل آنها را نسبت به نرم افزار تحلیل کرده و از شم و حیث آنان باخبر گردید.

فیض گیری
در‌این نوشته‌ی‌علمی به آنالیز مهم‌ترین نکات ایجاد کرد نرم افزار پرداختیم و عارضه ها اهمیت هرکدام را ذکر کردیم. می قدرت سود گرفت که فرایند پباده سازی نرم افزار یک شغل چندین مرحله ای و بسیار دقیق و ظریف میباشد. مواقعی مثل جذابیت گوشه و کنار نرم‌افزار برای استفاده کننده، پوسته و طرح رنگ بخش های متعدد، استعمال بی آلایش و ریلکس از اپ، ناوبری مطلوب برای جابجایی از یک کاغذ به شیت دیگر، خصوصیت های و ویژگی ها کافی برای عمل با اپ، سرعت کوشش و اجرای نرم‌افزار و مواقعی از این دست را بایستی در روند پباده سازی نرم افزار مدنظر طراح و توسعه و گسترش دهنده باشد. با تعیین یک ایده تازه و جدید، طرح ریزی صحیح و ارائه طرح مطلوب، تخصیص دارایی کافی، اضافه کردن ادویه خلاقیت در پباده سازی و ساخت‌و‌ساز، انتخاب قیمت خوب برای اپلیکیشن و در لحاظ به دست آوردن مراد های کاربر قادر است محصولی (اپلیکیشنی) را ساخت‌و‌ساز کرد که تعامل خیر و خوبی با مخاطبان برقرار کرده و ضمن به کارگیری مؤثر و مطلوب، به برندینگ و فروش بیشتر برای بیزنس غرض سبب گردد.

این مقاله رو مسلما مشاهده کنید:
پباده سازی باشگاه مشتریان با شایسته ترین گروه اپ نویسی برای کسب وکار شما
سؤالات تحقیق
۱) اولی و اساسی­ترین نکته­ای که می بایست در پباده سازی نرم افزار در لحاظ گرفته خواهد شد، چه می‌باشد؟ اینکه ایده خویش را نظارت فرمائید و به کاوش و تحقیق در امر آن بپردازید تا مشخص و معلوم خواهد شد که آیا این ایده تا قبل از اینً نیز مستعمل میباشد یا این که نه. همینطور اینکه در ارتباط واژه و کلمه یا این که کلمه ها کلیدی مرتبط با نرم افزار در گوگل کاوش کرده و نتیجه ها موردنظر را مطالعه و چک نمایید تا از نظرها دیگرافراد راجع‌به آن آگاه گردید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نرم افزار‌های دارنده رابط کاربری دینامیک، صورت و ظواهر خویش را بر حسب نوع دستگاه و دیگر وضعیت بیرونی تغییر طراحی اپلیکیشن و تحول میدهند. این موقعیت در ناهم خوانی با UX دینامیک میباشد که در آن اینترفیس بسته به نوع تعامل (و خیر ظواهر) و کردار مخاطب (و خیر حالت بیرونی) تغییر‌و تحول می یابد. یک UI دینامیک موجب میشود که ظواهر نرم افزار روی طیف متنوعی از دستگاه‌های گوناگون از کاغذ‌های عریض تا طرح‌های ورقه ساعت هوشمند، مطلوب به حیث رسد.


مثال دیگر تطبیق‌پذیری UI در سوئیچ اتوماتیک به شرایط بدون نور در تایم ها شب میباشد. جایگزین شرایط بدون‌نور، داشتن یک وضعیت بدون‌نور میباشد که به طور سفارشی تهیه می‌گردد و مجال سوئیچ دینامیک مورد‌های رنگی را آماده می‌سازد. مثال دیگر UI دینامیک تزئینی در سایه روی موادسازنده نرم افزار میباشد که بر حسب زاویه‌ای که دستگاه در اختیار نگه داشته گردیده‌است تغییر‌و تحول می یابند.

جایگزین‌های برگه
امروزه تمامی ما به ورقه‌ها تحت عنوان واسطه‌ای در میان دنیای حقیقی و دنیای دیجیتال عادت کرده‌ایم. ولی آیا این حالت همچنان تداوم خواهد داشت؟ با این که گجت‌های پوشیدنی سوای شیت نادر‌معدود در اکنون کسب محبوبیت می باشند، ولی فناوری بزرگ در آینده احتمالاً دستگاه‌های با در دست گرفتن صوتی می‌باشند.

فروش اسپیکرهای هوشمند به‌تدریج در درحال حاضر رویش میباشد و فناوری‌های ما برای تشخیص و بازتولید لهجه‌های متعدد نیز در حالا رویش میباشد. در آینده مجاورت اینترفیس‌های صوتی به طور رایجی در بیزنس الکترونیک، خدمت‌های استریم و نرم افزار‌های خبری گزینه به کار گیری قرار می گیرند. چت‌بات‌ها که یکسری سال میباشد محبوبیت متعددی کسب کرده‌اند موجب گردیده‌اند که UI/UX به یک گفتگوی زنده در بین نرم افزار و مخاطب تبدیل خواهد شد. با ارتقا استعمال از اینترفیس‌های صوتی، این مصاحبه به سطح به طور کاملً تازه خواهد رسید.

استایل‌های دوست داستنی UI تلفن همراه در سال 2020
روندهای دوستداشتنی استایل تلفن همراه در سال 2020 بیشتر روی تایپوگرافی متمرکز می‌باشند. در سال‌های پیش، نرم افزار‌ها به صورت عمده رومی فونت‌های sans-serif معمولی متمرکز بودند. سال جاری فونت‌های serif دیرین نیز دوستداشتنی گردیده‌اند. این بدان معنا وجود ندارد که فونت‌های sans-serif چیزی وابسته به قبلی می‌باشند، بلکه قضیه به طور کاملً برعکس میباشد، این فونت‌ها برای ساخت متن‌های معمولی و خلاصه گزینه به کار گیری قرار میگیرند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


Bizness Apps
 

Bizness Apps تحت عنوان یک تولید کننده اپ برای کسب و شغل های کوچک ایجاد شده است، و طراحی اپلیکیشن یک رویکرد بی آلایش برای گردآوری محتوای جانور از سایت ها و رسانه های اجتماعی را ارائه می‌دهد. شما میتوانید سوای هیچ سیرتکامل نیاز به تخصص اپلیکیشن نویسی تغییرات را در حین حقیقی ببینید. این نرم‌افزار یاری می­نماید بفهمید کدام داده ها برای SMB موثر میباشد. و کدام کمتر اثرگذار میباشد برای عده ای که نیاز به آن ها نرم‌افزار اساسی دارا‌هستند.

Como
 

یوزرها کامو میتوانند پوسته و مدل ناوبری خویش را گزینش نمایند و حتی اثرها هنری خویش را اضافه نمایند. نرم‌افزار های مهم جانور برای ساخت‌و‌ساز راس و فضا روزنگار، موسیقی، رستوران و اپلیکیشن های رویدادی با خصوصیت های اثر گذار مانند قابلیت افزودن طرح های کارت وفاداری میباشد.

GameSalad
 

GameSalad ابزار نرم‌افزار سازی متفاوتی میباشد، و سرنخ در اسم آن میباشد. آری، به شما اذن میدهد تا سالاد را بسازید!!! خیر بازی، به طبع این اپلیکیشن برای تشکیل داد بازی میباشد. GameSalad داعیه می­نماید که شما می­توانید در یک ساعت یک بازی بسازید. GameSalad از تک تک سیستم ادله های اساسی مانند ویندوز پشتیبانی می­نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در اینجا 6 نکته قابل توجه برای گزینش یک کمپانی مطلوب را به شما می گوییم.

1. دارایی خویش را احتساب نمائید
او‌لین سوالی که هر کمپانی از شما می پرسد این خواهد بود که چقدر میزان دارایی برای این عمل در لحاظ گرفته‌اید. طراحی اپلیکیشن شما بایستی همت فرمائید تا مدام با یک تصویر پر‌نور از موقعیت مالی و دارایی متبوع بر راز میز رای زنی حاضر گردید.

2. در ادامه شرکتی باشید که گزارش عمل به شما ارائه دهد
پباده سازی و ایجاد کرد یک نرم افزار فرآیندی یک‌سری مرحله‌‌ای میباشد. یک کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی مشتریان خویش را در جریان فرآیند پباده سازی قرار دهد. این به مشتریان مجال میدهد تا فهم و شعور بهتری از نرم افزار تشکیل‌شده داشته باشند و پباده سازی تشکیل داد آن‌را فهم و شعور نمایند. یک کدام از مهم‌ترین روند این میباشد که شما یک مثال نخستین را در دسترس داشته باشید تا بتوانید بر روی آن ایفا حیث نمایید.

از گزینش کمپانی‌هایی که شما‌را در جریان روندها قرار نمی‌دهند اجتناب فرمایید. احتمال اینکه در‌این شرکتها سود پایانی با آنچه شما انتظار داشتید متعدد باشد زیاد میباشد.

3. مثال امور را نظارت نمائید
شایسته ترین منش برای گزینش اینکه آیا یک کمپانی قادر است از پس پباده سازی نرم افزار بیزنس شما بر بیاید یا این که خیر، آنالیز شغل های قبل آنهاست. این موسسه‌ها می بایست نرم افزار‌هایی پباده سازی کرده باشند که شما‌را ذیل تأثیر قرار دهند. ضمن اینکه تنوع در مثال امور نیز استدلال مهمی در گزینش این موسسه‌هاست.

4. راه و روش نرخ‌گذاری آن‌ها‌را بشناسید
برخی موسسه ها تولید کننده نرم افزار تلفن همراه تنها با نرخ اثبات اپ میسازند در حالی که بعضا دیگر به مشتریان خویش، ساعتی صورتحساب میدهند. شما بایستی از کمپانی‌های پباده سازی درمورد منش نرخ‌گذاری آنان پرسش نمائید.

5. مراحل تحقیق را در حق تقدم قرار دهید
پیش از استخدام یک کمپانی برای پباده سازی نرم افزار گوشی، قطعاً از شیوه گردآوری داده‌ها و داده ها پیش از تایپ کردن نرم افزار پرسش فرمایید. مشاهده کنید مراحل آن ها برای اعمال پژوهش ها کیفیت بالا چه گونه میباشد.

6. با مشتریان قبلی رابطه برقرار نمائید
بی‌جهت وجود ندارد که مدام برای خرید مال یا این که استعمال از سرویس ها شرکتی خاص ایده ها مشتریان گذشته را میخوانیم. ما به برخورد و نظرها بقیه افراد پشت گرمی داریم. زمانی قصد استخدام کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را دارید، سریع با برخی از مشتریان آن ها تماس حاصل نمایید تا نظراتشان را در رابطه این موسسه و پروسه کاریشان بدانید.
 

  • شایلین عباسی