مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن نویسی اندروید چیست : امروزه نسبتاً همه کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، از تلفن همراه‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با دانش آموز شدن گوشی‌های هوشمند میان مردم، اپ نویسی اپلیکیشن‌های کاربردی برای سیستم دلیل‌های این دستگاه‌ها به یک کدام از پردرآمدترین عمل‌ها تبدیل شد‌ه‌است. با دقت بدین موضوع، افراد زیادی به یادگیری نرم‌افزار نویسی اندروید عشق مند شده اند.
شاید شما هم تصمیم خود را گرفته اید که اولی گام خود را برای ورود به‌این بازار تبارک بردارید اما نمی‌دانید از کجا شروع نمایید! همچنین سوال‌های زیادی در ذهنتان انجام شده می باشد و طراحی اپلیکیشن در مشهد به‌دنبال پاسخی مناسب برای آن ها هستید. سوالاتی به عنوان مثال اپلیکیشن نویسی اندروید چیست، بازار عمل اندروید در جمهوری اسلامی ایران چه گونه می‌باشد ، پیش نیازهای اپلیکیشن نویسی اندروید چیست و… . پس چنانچه دوست دارید پاسخ سوال های خود را از لهجه سعید شاهینی نرم‌افزار نویس ارشد اندروید دیجی مال بشنوید، ویدئوی بالا را از دست ندهید.
چرا می بایست نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟
تا به‌ حالا به این آیتم اندیشه کرده ‌اید که عالم فارغ از تلفن همراه‌های هوشمند چه گونه خواهد بود؟ تصور دنیای امروزی بدون گوشی‌های هوشمند برای ما فعالیت چندان ساده ای نخواهد بود. زیرا میزان استفاده از موبایل‌های هوشمند دربین مردم بیش از پیش در در حال حاضر ارتقاء می‌باشد و مردم روز آپ دیت به آنها وابسته‌تر می شوند. امروزه نسبتاً کلیه کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، از گوشی‌های هوشمند به کار گیری می‌کنند. این نیازها کوچکترین و متداول‌ترین کارهای افراد را هم شامل می‌شوند. مثلا خرید کردن، درخواست تاکسی، برقراری ارتباط، اجرا امور مالی و…. .
بنابراین با ظهور گوشی‌های هوشمند به ویژه موبایل‌های مبنی بر سیستم ادله اندروید، بازاری تازه و بلندمرتبه برای برنامه نویسان و پیشرفت دهندگان ایجاد کرد شد. به تدریج با ارتقا کاربرد این دستگاه‌ها بین مردم و احساس نیاز به نرم افزارهای مختلف، بازار نرم‌افزار‌های موبایل روز به روز بزرگ‌تر شد و بسیار رونق گرفت. بر این شالوده اپ نویسی اپ های موبایلی به یک کدام از محبوب‌ترین و پردرآمدترین شاخه‌های اپ نویسی تبدیل گردد. تاکنون سیستم استدلال‌های مختلفی مانند Symbian، BadaOs و… برای موبایل‌های موبایل ارائه شده اند، ولی نتوانستند در میدان رقابت با سیستم عامل‌های دیگر دوام بیاورند.
در واقع مهم‌ترین برهان برای یادگیری نرم افزار نویسی اندروید، بازار فعالیت عالی آن در کشور‌ایران و سایر کشورهای دانا می باشد. شما پس از یادگرفتن نرم افزار نویسی اندروید، هیچوقت بدون شغل نخواهید ماند و در هر کجا که باشید می‌توانید کسب درآمد نمایید.
سیستم استدلال اندروید طی سال هایی که از تولدش می‌گذرد توانسته هست از تمام رقبای خود درین میدان پیشی گیرد. این سیستم ادله به پرکاربردترین و محبوب‌ترین سیستم برهان تلفن همراه‌های هوشمند تبدیل گردیده‌است. امروزه اندروید توانسته می باشد بیش از 73 درصد از بازار سیستم دلیل‌های تلفن همراه هوشمند را در مشت خود درآورد. سیستم عامل iOS با دستیابی حدود 17 درصد از این بازار در حال تعقیب اندروید است. در‌حالتی که سایر دستگاه‌های همدم مانند تبلت، گجت‌های هوشمند و… را بدین آمار اضافه کنیم، اختلاف این دو سیستم ادله بسیار بیشتر شود. بر این مبنا اندروید توانسته هست به عنوان فراگیرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، تبلت ها، گجت‌ها و… شناخته خواهد شد.

  • ۰۱/۱۲/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی