مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تدوین روزنگار محتوا عمل بی آلایش‌ای به لحاظ می رسد. طراحی اپلیکیشن با این حالا برای تهیه و تنظیم آن می بایست جوانب متفاوت بازاریابی محتوایی را پژوهش فرمائید و با پیش بینی داده‌هایی که از بررسی ها به دست میایند، مبادرت به تنظیم روز‌نگار محتوا فرمایید. پیرو روند تهیه و تنظیم روز‌نگار محتوا را به گستردن گستردن می دهیم:

بررسی محتوای قبل

در‌حالتی که مراحل بازاریابی محتوایی را پیش از این که مبادرت به تنظیم روزنگار محتوا فرمائید آغاز کرده‌اید، مورد نیاز میباشد از تلاش محتوای پیشین اگاهی داشته باشید.  رایا پارس آنالیز کردن نقاط ضعف و قوت محتوایی که تا قبل از اینً تهیه و تنظیم کرده‌اید، برای سئو احوال جان دار به شما یاری می‌نماید. برای سنجش تلاش محتوا میتوانید  application از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس به کارگیری فرمائید که معیار استقبال و تعامل کاربر را به شما گزارش میدهد.

گزینش هدف ها بازاریابی محتوایی

درصورتی که پیش از گزینش هدف ها بازاریابی محتوایی مبادرت به تنظیم روزنگار نمائید، رویکرد به جایی نمی‌برید. می بایست بدانید غرض شما چیست و دقیقاً به چه چیزی میخواهید برسید. به صورت کلی مقصود شما از ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوایی، شناخته شدن مارک، ارتقا فالوئر، تبدیل استفاده کننده به مشتری و ارتقا سودآوری میباشد؛ البته این موردها خیلی کلی میباشند. ما یحتاج میباشد هدف ها خویش را ظریف و بدیهی معین فرمائید تا بتوانید متناسب با هدف ها خویش، محتوای مطلوب ساخت فرمائید.

تعیین قضیه برای ساخت و ساز محتوا

فهرستی از موضوعاتی که می بایست پوشش دهید، تهیه و تنظیم نمائید. در شرایطی که تا قبل از اینً محتوا ایجاد کرده‌اید، به موضوعاتی که پوشش نداده‌اید نگاه فرمایید. مخاطبان شما چه افرادی می‌باشند و چه پیامی را می خواهید به آنان منتقل فرمایید؟ زمانی محتوای شما گرفتاری مخاطبانتان را برطرف می‌نماید، با محتوای شما مشغول میگردند، آن را به اشتراک می گذارند و به مشتریان و هوا داران شما تبدیل می شوند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تا قبل از نشر این الگوریتم،  طراحی اپلیکیشن گوگل ساز و کاری را پیش گرفته بود که طی آن اینترنت‌وب سایت‌هایی که فارغ از پیش بینی محتوا و ظواهر کاربرپسند رایا پارس عمل می‌نمایند به وسیله دیگر الگوریتم‌ها جریمه می‌شدند، application البته این‌توشه با دقت به اخلاق و رفتار Page Experience متوجه شدیم که گوگل با دقت بیشتر و ظریف‌خیس از قبلی به پژوهش تجربیات استفاده کننده می پردازد.

به این ترتیب هر اینترنت‌سایتی که با یاری گزارشات دریافتی به امداد گوگل سرچ کنسول بتواند مجال انتظار مخاطب، مجال بارگذاری تصاویر و امنیت URL یوزرها خویش را با صرفه نماید، قادر است در غایت صمیمیت با این الگوریتم در کاغذ اولیه گوگل به یاد ماندنی گردد.

در انتها

در‌این نوشته ی علمی به پژوهش کارکرد Page Experience و طریق اخذ گزارش‌ از آن توسط گوگل سرچ کنسول پرداختیم. اگرچه گوگل شیوه پژوهش و تمرکز خویش را در راستای عملکرد یک الگوریتم در مدت‌های هنگامی مختلف تغییر و تحول می دهد البته تعقیب کردن خبر‌ها مرتبط با الگوریتم‌های گوگل به شما امداد می‌نماید از مجال معرفی یک الگوریتم تا مجال آغاز به عمل آن، وبسایت خویش را ارتقا دهید و از رقیبان خویش پیشی بگیرید.

با آمدن در قسمت core web vitals به نقل از‌های نموداری از CLS دست پیدا خواهید کرد. در نموداری که به شما نماد داده میگردد، خطاهای CLS صفحه های گوناگون را برای شما مشخص و معلوم می شود که با کلیک بر روی هر قسمت از نمودار می توانید به جزئیات بیشتری دست پیدا نمائید. در صورتیکه میل دارید هر ارور را جز به جز رصد فرمائید با وارد کردن URL مد نظرتان در page speed insight  به جزئیات بیشتری پی می برید.

مثلا در باب ویدیوها می‌قدرت بعد ها مختلفی را فرض کرد تا متریک  CLS در گیر ارور نشود و یا این که در صورتیکه که برای تصاویر وضعیت ریسپانسیو را در حیث گرفته‌اید، میتوانید با به کارگیری از خصوصیت srcset کدهای CLS خویش را بهبود ببخشید.

HTTPS

برای گزارشات مرتبط با HTTPS با کلیک بر روی جعبه متبوع موقعیت این متریک را در وبسایت خویش خواهید سنجید. این خلل عموما برای تارنما‌هایی حادثه می‌ افتد که از HTTP همچنان به کارگیری می‌نمایند، ولی صورتی که تارنما جدا از CMS ها ( نرم افزار مدیر محتوا) باشد و همگی اجزای آن کدنویسی گردیده باشد، با ایمن ساختن URL صفحه های خویش بازهم قابلیت و امکان اخذ اینگونه خطایی را دارا‌هستند.

عامل به وجود وارد شدن این ارور برای این گروه از صفحه های «ناخوانا بودن» محسوب شدن بخشی از کدها به وسیله بات‌های گوگل میباشد که در شکل ناخوانایی، این متریک آن را تحت عنوان یک کد مخرب تعبیروتفسیر می‌نماید. همان حتی در صورتی‌که وبسایت ما URL امنی داشته باشد به جهت ناخوانا بودن کد برای این الگوریتم ارور HTTPS را به شما نماد خواهد بخشید.

Ad Experience

درین قسمت متوجه خوا هیم شد به چه معیار اطلاع رسانی‌های اکران داده گردیده در اینترنت‌وبسایت یوزرها را رنجیده خیال نموده است. همت این متریک صرفا مشمول شیت حمل کننده اطلاع رسانی مزاحم نمی شود بلکه احتساب این متریک کلی بوده و اینترنت‌وب سایت امتیاز منفی خواهد گرفت.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تعیین URL مطلوب

برای تولید هر ورقه یا این که سایت، نیاز دارید طراحی اپلیکیشن که URL را انتخاب نمائید. URL به عبارتی اسم دامنه و آدرسی میباشد که مخاطب تایپ می‌نماید تا وارد ورقه تارنما شما بشود. URL تارنما بایستی کوتاه باشد، به راحتی نوشته خواهد شد و به خیال سپردن آن همت خیالی متعددی نطلبد. برای مثال برای ارتقاء مرتبه وبسایت در گوگل می توانید واژه کلیدی را در URL درج نمائید. با این شغل هر توشه که مخاطب واژه کلیدی موردنظر خویش را کاوش می نماید، رایا پارس شانس آن را دارید که جزو نتیجه ها گوگل به وی اکران داده بشوید. خوب میباشد اسم دامنه یا این که URL مشمول اسم اساسی تجارت شما باشد؛ ولی گاهی این قابلیت و امکان نیست و شما ناچارید واژه و کلمه کلیدی را در صفحه های به تعداد معلوم به عمل ببرید تا به ارتقاء سکو وب سایت خویش در گوگل امداد کرده باشید. به عمل بردن هم اندازه انگلیسی کلمه و واژه کلیدی در URL و خیر صورت فینگلیش آن، در افزایش مرتبه وبسایت مفید میباشد.

۲. تعیین درست تگ های تیتر (Title) و متا تگ دیسکریپشن برای صفحه ها

هر کاغذ ای در وب سایت شما زمینه و تیتر خاصی داراست. application توضیحی که برای محتوای این ورقه می‌نویسید، بایستی دربردارنده کلمه ها کلیدی باشد تا منجر افزایش سکو تارنما شما بشود.  تگ تیتر، در تب بالای مرورگر جای‌دارد و با قرار دادن نشانگر موس، محتویات باطن ان نشان داده می شود. بایستی در حیث داشته باشید که در تگ تیتر از واژه کلیدی به کارگیری نمایید. متاتگ دیسکریپشن (description) یا این که توضیحات در گوگل التفات ویژه ای داراست و توضیحاتی را در امر ورقه به استفاده کننده می‌دهد. برای ارتقاء جایگاه تارنما در گوگل، می بایست دو الی سه توشه واژه و کلمه کلیدی را در‌این بخش تکرار فرمایید.

۳. به کارگیری از Anchor Text

وقتی که در حالا ساخت و ساز محتوا میباشید، به کلمه هایی برمی‌خورید که نیاز به توضیح بیشتر دارا هستند. می توانید این واژگان را به صفحه های دیگر لینک و پیوند فرمائید. به متن های لینک و پیوند گردیده که استفاده کننده را به کاغذ دیگر هدایت می نماید تا توضیحات بیشتری درباره مقاله پیوند گردیده بخواند، انکرتکست (Anchor Text) می گویند. انکرتکست ها میتوانند لینک و پیوند های دربین صفحه های داخلی تارنما نیز باشند یا این که استفاده کننده را به صفحه های فرنگی هدایت نمایند. با به کارگیری درست از انکرتکست ها می توانید سبب ارتقاء درجه وبسایت خویش بشوید.

۴. به کارگیری از تگ alt برای عکس ها

ساخت محتوا که اثر مستقیمی در ارتقاء سکو وبسایت داراست، صرفا مشمول ساخت‌و‌ساز محتوای متنی نمی شود؛ ساخت عکس و محتوای تصویری نیز، به عبارتی اثر متن های نوشتاری را در حاصل کاوش دارااست.
برای آپلود کردن عکس بر روی وب سایت، حواستان باشد که وسعت عکس ها بالا نباشد. گوگل هنگام اپلود تصویر از شما میخواهید تگ alt را با محتوای مطلوب مالامال نمایید. همینطور نصیب جستجوی عکس گوگل، به صورت بی واسطه از محتوای این تگ به کار گیری می‌نماید و منجر ارتقاء درجه وبسایت در گوگل میگردد.

۵. سئو ساختار وب سایت

شاید هیچ کدام از موردها نقل شده به اندازه با صرفه کردن ساختار وب سایت در افزایش مرتبه وب سایت شما موءثر نباشد. هرچه کدنویسی وب سایت شما بی عیب و نقص خیس باشد و برگه شما ساختارمندتر باشد و از تگ های آپ دیت HTML5 برای صفحه های استعمال نمائید، سود بهتری می گیرید.

۶. ساخت محتوای منحصربه‌فرد با تاکید بر عبارات کلیدی

یکی مهم‌ترین عواملی که سبب ارتقاء درجه وبسایت شما در بالاترین حاصل جستجوی گوگل میگردد، ایجاد محتوا با تاکید بر کلمه ها کلیدی میباشد. واحد سنجش تکرار لغت ها کلیدی در جمله نخستین متن و بقیه قسمت های متن را فراموش نکنید و مطلقا از تگ های H1 و H2 برای تیتر صفحه های به کار گیری فرمائید. از خیال و خاطر مبرید که به فعالیت بردن محتوای اسکن گردیده و تکراری از لحاظ گوگل سرپیچی میباشد و موجب پنالتی شدن شما به وسیله گوگل می گردد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

LCP چیست؟

متریک «Largest Contentful Paint (LCP)» یا این که گران قدر‌ترین طراحی اپلیکیشن رسم محتوایی، این میزان معین کننده نقطه آغاز استارت لود یک شیت از وقتی میباشد که او‌لین عنصر در یک برگه اینترنت نمایان می شود و تا‌زمانیکه نصیب اعظم شیت لود خواهد شد ادامه خواهد داشت.

امتیاز مطلوب برای LCP چقدر میباشد؟
«LCP» به مراد رابطه خوب مجرب کاربری پیاده سازی گردیده است. برای ارائه آن تارنما‌ها می بایست کوشش کنند تا تعالی‌ترین رنگ محتوای 2.5 ثانیه یا این که کمتر را به‌دست بیاورند. برای یقین از وصال به‌این غرض، رایا پارس امتیاز ۷۵‌درصدی برای لود برگه در دستگاه‌های دسکتاپ و تلفن‌های یار به دست آورند.

بیشتر بخوانید: CLS یا این که Cumulative Layout shift چیست + راهکارهای بهبود آن 

ارکان اصلی در احتساب LCP چیست؟
به عبارتی‌طور که اشاره کردیم، محتواهای یک ورقه به‌تیتر بلندمرتبه‌ترین موادسازنده، معرف این میزان می‌باشند. بدین ترتیب باتوجه « API » اکنون حاضر در «Largest Contentful Paint »، گونه های عنصرها در حیث گرفته گردیده برای آن عبارتند از:

تصاویر  
تگ‌های مرتبط با تصاویر   ، 
تصاویر شاخص کلیپ
تصاویر دورنما‌ی که با « CSS » ساخته شده است.
موادسازنده محتوای متنی داخل صفحه ها یا این که متن‌های باطن خطی در سطح دوم
به‌خیال و خاطر داشته باشید application که محصور کردن ارکان به این شرکت به مراد معمولی نگه داشتن مفاد در اولِ عمل میباشد. با جاری ساختن پژوهش ها بیشتر ممکن میباشد در بعدی عناصری اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نظارت گزارش قسمت Page Experience سرچ کنسول

شیوه‌های با صرفه‌سازی LCP
اصل اصلی کاهش « LCP » در مجموع تکنیک‌های مذکور زیر، کاهش داده‌های دانلود گردیده در دستگاه مخاطب و کاهش مجال ارسال و اجرای آن محتوا میباشد.

تصاویر خویش را باصرفه فرمایید

یکی‌از مهمترین مسایلی که در سرعت لود تارنما اثر می گذارد، وسعت  و اندازه تصاویر میباشد. هاست‌ها معمولاً بعدها مشخصی را برای ورژن دسکتاپ یا این که گوشی سفارش میدهند. به کار گیری از آن از بار گذاری بیش تر از حد خودداری می‌نماید و قادر است « LCP »  بالایی را ساخت نماید.

برای باصرفه‌سازی تصاویر این نکات را در لحاظ بگیرید:

در حالتی‌که تصویر شما با محتوا رابطه ندارد، آن را حذف فرمایید.
تصاویر را فشرده نمایید.
تصاویر را به فرمت‌های جدیدتر مانند: « Webp،JPEG2000 » یا این که « JPEG XR » تبدیل نمایید.
از تصاویر ریسپانسیو  استعمال فرمائید.
از یک «image CDN» به کار گیری نمائید.
منابع اصلی و ضروری و اساسی را « Pre-load » کنیم.
اکثری از موردها اساسی وبسایت را قادر خواهیم بود « Pre-load » کنیم؛ منابعی مانند فونت‌ها، تصاویر، ویدیوها یا این که پچ‌های ضروری «CSS» یا این که جاوا اسکریپت. با به کار گیری از کد « link rel=”preload » می توانیم به فچ شدن سریع این منابع یاری کنیم.

فرصت پاسخگویی سرور را کاهش دهید

در‌صورتی‌که سرور شما برای جواب به یک درخواست مجال متعددی ارتفاع میکشد، پس مجال رندر شیت روی برگه نیز ارتقا می یابد. براین اساس، روی هر میزان سرعت برگه، مثلا « LCP » اثر منفی میگذارد. می توانید از « Time To First Byte (TTFB) » برای اندازه‌گیری جواب سرور به کار گیری فرمایید. برای بهبود «TTFB» طریق‌های مختلفی وجود دارااست:

سرور خویش را باصرفه‌سازی فرمائید.
یوزرها را به یک «CDN » مجاورت‌خیس هدایت فرمائید.
از «Cache Assets » امداد بگیرید.
یک رابطه «Third-Party »‌ تولید نمایید.
از «signed exchanges » به کارگیری فرمائید.
منابع مسدودکننده رندر را حذف نمائید.
وقتی که مرورگر کاغذ «HTML» را از سرور شما اخذ می‌نماید، درخت «DOM» را تجزیه‌وتحلیل می‌نماید. در شرایطی‌که هر استایل‌کاغذ یا این که فولدر « JS » در«DOM» وجود داشته باشد، مرورگر می بایست پیش از تجزیه درخت «DOM» مانده را متوقف نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هنگامی که وبسایت خویش را به گوگل آنالیتیکس وصل کردید طراحی اپلیکیشن تیم‌ای از داده‌های مرتبط با تارنما در قسمت‌های گوناگون این ابزار کاربردی قرار می گیرند. درحال حاضر به تحقیق یکایک این قسمت‌ها که در پنل سمت چپ گوشه و کنار کاربری گوگل آنالیتیکس قرار دارا‌هستند می پردازیم.
قسمت Home یا این که منزل
هنگامی که گوگل آنالیتیکس را گشوده میکنید این قسمت به‌شکل پیشفرض گشوده شود. در نصیب «منزل» چکیده‌ای از مهمترین داده ها وبسایت را مشاهده خواهید کرد. رایا پارس اطلاعاتی که درین نصیب قرار دارا هستند عبارتند از:
جعبه Google Analytics Home
این جعبه داده ها جامع و جامعی از سایت و همت آن در یک دوران به شما آرم خواهد بخشید. مدت پیشفرض ۷ روزه میباشد البته سختی وسیعی از دوران را در مشت خواهید داشت. (مدت مرتبط با کوشش وب سایت در همین روز، دیروز، ۱۴ روز قبل، ۲۸ دیروز، ۳۰ روز قبل، ۹۰ دیروز، ۱۸۰ روز قبل، سال قبلی در همین روز و بازه زمانی‌های فردی که با زدن روی دکمه custom و گشوده شدن روز‌نگار، میتوانید، گزینش نمایید.)
اطلاعاتی که درین جعبه وجود دارا هستند مشمول اعداد و گراف میباشد:
•    Users - در‌این نصیب تعداد کسانی که در مقطع مشخص و معلوم گردیده از وب سایت شما دیدن کرده‌اند اکران داده می گردد.
•    Session - تعداد گردهمایی‌هایی که در مدت گزینش شما در تارنما شما چهره داده میباشد اکران داده می گردد.
•    Bounce rate - نرخ کلی پریدن وبسایت شما. هویدا میباشد که هرچه این عدد پایینتر باشد، یعنی تلاش بهتری داشته‌اید.
•    Session duration - درین نصیب معدل فرصت‌هایی که یوزرها در وب سایت شما سپری کرده‌اند نماد داده گردد. این عدد بر حسب دقیقه و ثانیه خواهد بود.


جعبه Active users right now
در‌این جعبه داده ها زنده‌ای از وب سایت خویش مشاهده می کنید.  application گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که اکنون یکسری نفر در تارنما شما می‌باشند، هر دقیقه چه صفحاتی بازدید می شوند، فعال‌ترین صفحه های وبسایت کدام می باشند و چه تعداد بازدیدکننده درین صفحه های جای‌دارد.
این جعبه در واقعیت جزوی از منوی داده ها لحظه‌ای (Realtime) میباشند که در منوی سمت چپ میتوانید آن را ملاحظه کنید. با کلیک بر روی این آیتم قسمت‌های پایین گشوده میشوند:
•    Overview (رویت کرد کلی): با کلیک بر روی این آیتم وارد ورقه‌ای میشوید که یوزرها لحظه‌ای وبسایت شمارا نماد می دهد.
•    -Top referrals: به شما میگوید که یوزرها از چه وبسایت‌های به وب سایت شما ارجاع داده گردیده‌اند.
•    -Top Active Pages: میتوانید ملاحظه کنید که کدام صفحه ها وب سایت بیشترین داده های عددی بازدید لحظه‌ای را دارا هستند.
•    -Top social Traffic: چه کانال‌های اجتماعی، بیشترین ارجاع به وبسایت شمارا داشته‌اند.
-Top Location: یوزرها بیشتر از چه کشورهایی در تارنما شما می باشند.
-Top keywords: چه کلیدواژه‌هایی بیشترین به کارگیری را در وبسایت دارا هستند و با چه کیوردهایی بیشترین تعداد یوزرها به تارنما هدایت گردیده‌اند.
•    Locations (وضعیت): آیا این تعداد یوزرها در بخش ها متفاوت حضور دارا هستند یا این که حتی آیا زبانی که با‌ آن تکلم می‌نمایند، با شما تفاوت دارااست؟ در گزارش این بخش٬ می توانید مشاهده کنید که یوزرها فعلی شما در کدام کشورها قرار دارا‌هستند، در حالا تماشای کدام شیت می باشند و چقدر فرصت را در‌این شیت گذرانده‌اند.
•    Traffic Sources (منابع مهم ترافیک وب سایت): این قسمت به شما می رساند که یوزرها وب سایت شما‌را چه‌طور یافته‌اند. آیا روی لینکی در چهره‌بوک کلیک کرده‌اند؟ آیا URL وبسایت شمارا مستقیما وارد کرده‌اند؟ این قسمت داده ها مفیدی در لحظه به شما میدهد. میتوانید ملاحظه کنید که پست نو شما در کانال‌های اجتماعی تا چه ترازو به ساخت و ساز استفاده کننده و ترافیک منتهی شد‌ه‌است یا این که یک برگه که جدیدا آن را منتشر کرده‌اید، در چه وضعیتی قراردارد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

به دنبال یک مراحل کلی برای کیورد ریسرچ را مشاهده میکنید طراحی اپلیکیشن که با استعمال از آن می‌توانید لغات موردنظر خودتان را پیدا فرمایید. بدین ترتیب میتوانید یک استراتژی کلمه و واژه کلیدی توانا داشته باشید و بتوانید به راحتی در واژه کلیدی موردنظر خودتان رنک بگیرید.

گام اولیه: یک لیست از موضوعات اساسی برای استحصال و کارتان پیدا فرمائید
برای آغاز مراحل،  رایا پارس به کلماتی که میخواهید در آن‌ها رنک بگیرید، مثل یک سطل تصور کنید. معمولا ۵ تا ۱۰ تاپیک گوناگون پیدا میکنید که بیشترین عنایت را برای استحصال و کارتان دارا هستند. آن گاه میتوانید از این تاپیک ها استعمال فرمایید تا بعدا لغات کلیدی تخصصی خیس را برای بیزنس خودتان پیدا فرمایید. در شرایطی که که یک بلاگر ساده می باشید، این سطل ها موضوعاتی می باشند که معمولا در باب آن‌ها می نویسید و یا این که ممکن میباشد برای یک مغازه محصولاتی باشند که از مداقه بیشتری منتفع می باشند.

خودتان را به مکان استفاده کننده قرار دهید. چه موضوعاتی وجود دارا هستند که استفاده کننده شما به آن عشق مند میباشد و در عین هم اکنون غرض تجارت شما هم میباشند؟ از جمله تاپیک‎ های یک کمپانی بازاریابی ممکن میباشد به گستردن پایین باشند:

بازاریابی درونگرا (21K)
نشانی اینترنتی مارکتینگ (19K)
بهینه سازی (214K)
بازاریابی شبکه های مردمی (71K)
ابزارهای نظارت بازاریابی (2K)
اتوماسیون بازاریابی (5K)
اعدادی که باطن پرانتز می باشند، وسعت سرچ ماهیانه هر کلمه و واژه کلیدی میباشد. با به کار گیری از این عدد شما می‌توانید متوجه گردید که هر قضیه تا چه اندازه میان مخاطبین شما دوستداشتنی میباشد و به چندین عدد محتوا برای هر تاپیک (زیرمجموعه) نیاز دارید تا بتوانید در تاپیک موردنظر برنده باشید. برای شناخت بیشتر با زیرمجموعه ها به نصیب آتی مراجعه نمایید

گام دوم: مالامال کردن سطل ها با کلمه ها کلیدی
در حال حاضر که سطل های اساسی خودتان را شناسایی نموده اید، application مجال آن رسیده که کلماتی را پیدا نمایید که می‌توانند باطن این سطل ها قرار بگیرند. این لغت ها به عبارتی کلماتی می باشند که رنک به چنگ آوردن در آن‌ها برای شما اصلی میباشد چون به احتمال زیاد مخاطب برای کشف کردن جواب سوال های خودش، این کلمات را کاوش می نماید.

مثلا ما عبارت اتوماسیون بازاریابی که در مرحله قبلی پیدا کردیم را گزینش می‌کنیم و عبارات مرتبطی که فکرمی کنیم استفاده کننده ممکن میباشد آن‌ها‌را کاوش نماید را تحت عنوان زیرمجموعه آن در حیث می‌گیریم. از جمله این عبارات ممکن میباشد به گستردن ذیل باشند:

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
چطور از قابل انعطاف افزارهای اتوماسیون استعمال کنیم؟
اتوماسیون بازاریابی چیست؟
چطور متوجه شویم که به اتوماسیون بازاریابی نیاز داریم؟
اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
برگزیدگان ابزارهای اتوماسیون
و …
درین مرحله مقصود ما این وجود ندارد که لیست پایانی لغت ها کلیدی خودمان را پیدا کنیم بلکه تنها میخواهیم لیستی از کلماتی داشته باشیم که مشتریان احتمالی ممکن میباشد در‌پی آن‌ها باشند. به دنبال این لیست را محصور میکنیم تا صرفا لغات مرتبط را داشته باشیم. یک کدام از نحوه هایی که می‌توانید از روش آن لغت ها کلیدی مرتبط را پیدا نمایید، به کارگیری از کلماتی میباشد که وب سایت شما از پیشین باطن آنان رنک داراست. برای این فعالیت بایستی از ابزارهای بررسی وبسایت مثل گوگل آنالیتیک یا این که Search Console به کار گیری فرمایید و کلماتی که در سرچ ارگانیک در آنان رنک گرفته اید را پیدا نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

با اینکه سخن و حدیث در امر کانال سری پیوند سازی زیاد میباشد و ایراداتی نیز به به کار گیری از آن و مزرعه پیوند وارد می شود، البته کارشناسان بهینه سازی به دلایل پایین سراغ این طرز میروند:

میتوانید منابع پیوند‌سازی را در دست گرفتن فرمائید: طراحی اپلیکیشن هنگامی که بتوانید به طور ظریف و بی نقص وب سایت‌هایی که برای شما بک‌لینک و پیوند میسازند در دست گرفتن فرمائید، آنگاه خاطر‌تان از بابت چگونگی پیوند‌های دریافتی، ساخت تمرکز محتوایی، کاهش اعتبار و خطاها احتمالی از سوی رقبا ریلکس خواهد بود.
میتوانید روی دامنه‌های آزاد و دارای اعتبار تمرکز فرمایید: رایا پارس در حین روز دامنه‌هایی میباشند که آزاد میشوند و اعتبار خیر دارا‌هستند. به این ترتیب برای اینکه بخواهید روی وبسایت‌های مربوط به اعتبار خیلی بالا متمرکز گردید، میتوانید تعداد متعددی دامنه و وبسایت آزاد گردیده با موضوعات مرتبط به شغل خودتان گزینش نمایید.
قابلیت و امکان نظرها و مصاحبه ریلکس‌خیس می شود: چنانچه به‌طور بی واسطه بخواهید از وب سایت‌های دارای اعتبار بک‌لینک و پیوند بگیرید می بایست فرایندهای مشقت را پشت راز بگذارید و از سوی دیگر به جهت تعاملات جان دار نمی‌تواند به‌طور سزاوار روی اخذ لینک و پیوند‌ها و چگونگی محتوا بررسی داشته باشید. 
چرا نباید به تامل تشکیل داد PBN باشیم؟
تصور بخش اعظمی از یوزرها بر این میباشد application که کانال محرمانه پیوند سازی بهره متعددی دارااست و احتمالا آن را در حق تقدم فعالیت خویش قرار می دهند تا بتوانند وسعت متعددی از لینک و پیوند را اخذ نمایند. ولی خیر‌صرفا این طریق به وسیله گوگل تحت عنوان seo کلاه سیاه شناخته گردیده و شمارا جریمه می‌نماید، بلکه دلایل دیگری وجود داراست که سبب ساز می شود از ایجاد کرد PBN پشیمان گردید. پژوهش نوشته‌ی‌علمی \"خرید بک لینک و پیوند و جریمه شدن وب سایت شما به وسیله گوگل\" پیشنهاد میشود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

حال که کلیه این طراحی اپلیکیشن در مشهد باگ‌ها رایا پارس را دارید، application بایستی شیوه پرداختن به‌این مسائل را پیدا نمائید. به صورت کلی، عمل صحت که می بایست اعمال دهید این میباشد که مطمئن گردید بسط‌دهندگان به صورت منظم مسائل مرتبط با چگونگی کد را رفع می‌نمایند.

در صورتیکه گروه شما برای یک زمان وقتی مثل سه ماه یا این که شش هفته اپلیکیشن‌ریزی نموده است، می بایست تمیزکاری کد را در هر اپ قرار دهید. شایسته ترین شیوه برای اجرا این عمل این میباشد که آغاز پیشرفت دهندگان تمیزکاری کد را اجرا دهند تا جنبه‌های خاص کاری خویش را بی آلایش‌خیس نمایند و بعد جنبه های کاری را ایفا دهند. به صورت کلی این فرمان، فعالیت آنان‌را نماید نمی‌نماید. یعنی در شرایطی که این عمل صحیح صورت بپذیرد، معمولا بسط‌دهندگان میتوانند میزانی از عمل خویش را در یک چهارم شغل شبیه جاری ساختن دهند.

گسترش را کاملا متوقف نکنید تا تنها روی چگونگی کد فعالیت نمایید. در قبال مطمئن گردید که شغل چگونگی کد به صورت مداوم اعمال می گردد و چگونگی کد محور مدام در هم اکنون اصلاح و بهبود میباشد.

در حالتی‌که این امور را اجرا دهید، این مراحل می بایست در مسیر بهبود کد شالوده به خیر و خوبی قرار گیرید. در واقع این فرایند یک پروسه کلی میباشد. با این حالا، مطالب بالا به علاوه بعضا از مفاهیم رایج و تجربه بایستی برای بهبود عمده‌ای در چگونگی کد کافی باشند و شاید حتی معاش شمارا تحت عنوان یک مهندس اپلیکیشن یا این که رئیس بهبود بخشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مخلوط نرم‌افزار React با Auth0

اکنون که یک اپ Auth0 ساخت و ساز کرده‌اید، طراحی اپلیکیشن در مشهد فراهم‌اید رایا پارس تا نرم‌افزار React خویش application را با Auth0 مخلوط فرمایید.

در او‌لین مرحله، می بایست پکیج auth0.js NPM را نصب نمائید. می توانید این شغل را با نوشتن فرمان تحت در فایل روت پروژه خویش اجرا دهید:

npm install --save auth0-js
یوزرها شما از روش کاغذ ورود هاست Auth0 احراز نام و نشان میگردند. این طریق معمولی‌ترین و امن‌ترین خط مش برای امنیت اپلیکیشن شماست. به صورت خلاصه، این خدمت یوزرها را به شیت ورود هاست به وسیله Auth0 هدایت می‌نماید که در آن روند احراز نام‌و‌نشان واقعه می‌ افتد. بعداز آن، یوزرها با به کار گیری از توکن‌هایی که میتوانند برای کسب داده ها حساس از ASP.NET Core 2.0 API شما استعمال نمایند، مجدد به نرم‌افزار شما هدایت می گردند.

پس از نصب پکیج auth0-js، می بایست فایلی به اسم Auth0Config.js در فایل src نرم افزار React خویش ساخت نمایید. محتوای تحت را به‌این پوشه اضافه فرمایید:

export const AUTH_CONFIG = {
domain: \'YOUR_AUTH0_DOMAIN\',
clientID: \'YOUR_CLIENT_ID\',
redirectUri: \'http://localhost:3000\',
audience: \'https://onlinebookstore.mycompany.com\'
};
به عبارتی‌طور که میبینید، شما شیء‌ای را که مشمول خاصیت تنظیمات نرم افزار Auth0 در‌این فولدر میباشد را تعریف و تمجید کرده‌اید. اعتنا داشته باشید که می بایست YOUR_AUTH0_DOMAIN و YOUR_CLIENT_ID را با مقادیر مرتبط با نرم افزار Auth0 خویش جایگزین نمائید. بدین ترتیب به کاغذ اپلیکیشن‌ها در رئیس داشبورد Auth0 رجوع نمایید، نرم افزار‌ای که در نصیب گذشته ساخت کرده‌اید را گزینش نمایید، تب Settings را تعیین نمایید، و از مقادیر Client ID و Domain برای جایگزینی این متغیرها به کار گیری فرمائید.

این پوشه همینطور دربرگیرنده دو خصوصیت دیگر نیز می‌باشد:

1. redirectUri: این خصوصیت دربردارنده URLای میباشد که یوزرها شمارا بعداز مراحل احراز نام و نشان به آن هدایت می‌نماید. اکنون، شما ورقه مهم نرم‌افزار React خویش را تهیه کرده‌اید. با این درحال حاضر، به زودی آن را تغییر و تحول خواهید بخشید.

2. audience: این خصوصیت مشتمل بر انتخاب‌کننده (identifier) اختصاصی Auth0 API میباشد که در اولیه این نوشته‌ی‌علمی ساخت و ساز کردید.

تولید خدمت احراز نام‌و‌نشان

حال بایستی ماژول جاوااسکریپت دیگری ساخت نمایید. این ماژول را در یک فولدر تازه به اسم AuthService.js در فایل src با کد تحت تعریف‌و‌تمجید خواهید کرد:

import auth0 from \'auth0-js\';
import { AUTH_CONFIG } from \'./Auth0Config\';

export default class AuthService {
auth0 = new auth0.WebAuth({
domain: AUTH_CONFIG.domain,
clientID: AUTH_CONFIG.clientID,
redirectUri: AUTH_CONFIG.redirectUri,
audience: AUTH_CONFIG.audience,
responseType: \'token id_token\',
scope: \'openid\'
});

login() {
this.auth0.authorize();
}
}

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


التفات تصاویر

آیا شما دوست دارید که یک عکس برای طراحی اپلیکیشن در مشهد شناخت عالی تولید ها رایا پارس مشاهده application کنید یا این که یک تمجید معمولی کافی میباشد؟ مشتریان دوست دارا هستند که متاع را ترجیحا از تک تک زوایا ببینند تا بیشتر با متاع آشنا شوند. بدین ترتیب تصاویر از زوایای متفاوت و بزرگ نمایی مجال hover کردن موشواره روی تصویر مهم را مدنظر داشته باشید. این نکات ممکن میباشد بسیار ابتدایی به لحاظ رسد ولی مهمترین ترازو ها برای توفیق کسب و کار الکترونیک می‌باشند.

مخلوط تولیدات مرتبط

آیا تا به هم اکنون چشم اید هنگامی که در یک وب سایت دوست داستنی پیرو خرید تلفن همراه میباشید پیوند هایی از تولیدها مرتبط نظیر محافظ ورقه ی تلفن همراه وجود داراست؟  آری اینجا لاف هایی نیز وجود دارااست شما نیاز دارید تولیدها مربوط به شئ کاوش گردیده را با یکدیگر مخلوط نمایید براین اساس منفعت خواهید کرد و حتی سبب ساز خودداری از جستجوی مستقل راجع‌به آن متاع یا این که رفتن به یک تارنما دیگر برای آن میگردد.

راهی آسوده برای ورود و خروج

در شرایطی‌که توضیح تولیدها یا این که محصول ها مرتبط مشتری را به صفحه های داخلی چیره شود رجوع به کاغذ ی مهم برای مشتری مشقت بار خواهد بود براین اساس ابزار مسیریابی را معمولی پیاده سازی فرمائید. این گزینه، کلیدی مهم برای تشکیل داد شایسته ترین وب سایت میباشد همینطور رعایت کردن این گزینه به عنکبوت ها در جستجوی لینک و پیوند ها در وب سایت شما امداد می نماید و در ایجاد کرد ورودی در موتور کاوش نیز امداد می نماید که همین سبب مرتبه بندی خوب تارنما شما می‌شود.

طبقه بندی تولیدها

بازاریابی درست راهی برای بسته بندی و زیردسته بندی محصول ها میباشد. به عنوان مثال در‌صورتی‌که شما درحال فروش پیراهن مردانه می‌باشید آن را در تیم ی \"برای آقایان\" قرار دهید به عنوان مثال برای آقایان -> پوشاک -> خرقه -> تیشرت. در‌این‌حالت‌ مشتری می‌داند که برای آنچه که نیاز داراست دقیقا بایستی کجا کاوش نماید همینطور شما میتوانید بعضی تولیدات را در یک تیم بندی برای جدید واردان قرار دهید تا دقت آن‌ها‌را جلب نمائید.
 

  • شایلین عباسی