مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چه‌طور نرم افزار بسازیم : فرآیند یادگرفتن تشکیل داد نرم‌افزار گوشی
زمانی راجع‌به هزینه ایجاد کرد نرم‌افزار گوشی حرف میکنیم، نمی توانیم اصول نخستین بسط نرم‌افزار را فراموش کنیم. طراحی اپلیکیشن ولی تمامی اینها با یک ایده خیلی بهتر شروع میشود و پروسه گوناگون را طی می نماید تا اینکه تحقق یابد. در پی به پرسش “چه گونه نرم افزار صحیح کنیم؟” طی فرآیند تحت پاسخگو خوا‌هیم شد.

مرحله اولیه در یادگرفتن تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه – انتخاب نظرها و هدف ها نرم افزار (Idea & goals):
اولی گام برای ایجاد کرد اپ گوشی داشتن یک ایده تازه و دیدنی میباشد. همان گونه که می‌دانید فعلا مارکت پلیس ها یا این که بازار نرم افزار های موبایلی مملو از گونه های گوناگون نرم افزار ها می باشند. برای اینکه بتوانید اپلیکیشنی خاص صحیح نمائید، بدیهی میباشد که ایده ای که دارید بایستی حقیقتاً متمایز و خوب و کاربردی خیس از آن ها باشد و درحد قابلیت برای نیاز یوزرها موءثر واقع گردد.

در سود درصورتی که ایده خیر و خوبی برای پباده سازی نرم افزار داشته باشید، مراحل توسعه و گسترش و کل بخش های دیگر نرم‌افزار برای شما هموار شود.

تعریف‌و‌تمجید ایده برای تشکیل داد نرم‌افزار گوشی:

کارایی فرمایید ایده را به صحت تهیه و ارائه فرمائید که ما یحتاج بازار و ترند دار باشد. زیرا ایده آغاز فعالیت تشکیل داد نرم افزار گوشی میباشد و سایر پروسه طبق این مرحله پیش می‌روند.

گزینش هدف ها برای ایجاد کرد اپ گوشی:

بعداز اینکه ایده ای جالب در ذهن داشتید بایستی غرض از این ایده را بدانید! پس پیش از اینکه بخواهید مشغول جزئیات گردید غرض از ایجاد کرد نرم افزار گوشی را معلوم فرمائید. یک اپلیکیشن کاربردی گوشی، مانند هر سپرده گذاری تجاری دیگری، می بایست بر طبق حل نقص‌ یوزرها باشد و برای آن‌ها موثر و وسوسه کننده باشد تا بخواهند آن را نصب نمایند یا این که از آن به کار گیری نمایند.

مثلا، چرا اکثر ما از Periscope ، Instagram یا این که Ustream در ضیافت ها و رویدادهای اجتماعی به کار گیری می‌کنیم؟
 

  • ۰۰/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی