مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نحوه گسترش تعدادی پلتفرمی (cross platform، کراس پلتفرمی) با به کارگیری از Mono روی NET Framework.
در برخی از موردها می‌قدرت گسترش یک‌سری پلتفرمی را در .NET framework و با به کار گیری طراحی اپلیکیشن از پروژه منبع گشوده و بدون‌پول Mono اعمال اعطا کرد. در‌این نحوه گسترش دهندگان از .NET Framework برای بسط نرم افزار گوشی برای اندروید، iOS و بخش اعظمی از سیستم استدلال‌های دیگر به کارگیری می‌نمایند. استعمال از مونو منجر میشود که گسترش دهندگان در نرم افزار‌های iOS بتوانند به مکان Xcode از Visual stadio و به مکان Mac از رایانه فردی استعمال نمایند.
شیوه توسعه و گسترش سهل وآسان یک سری پلتفرمی منجر کاهش در طی ایجاد کرد و هزینه‌ها می شود. ولی برای سئو در کلیه سیستم ادله‌ها مستلزم کدنویسی بسیار ماهرانه و تخصصی میباشد. کوشش نرم افزار‌های پیشرفته درین طریق بعضا مواقع تحت میباشد، زیرا کد این نرم افزار‌ها می بایست در هر دستگاهی طبق سیستم ادله آن دستگاه ترجمه گردد.

نحوه گسترش یکسری پلتفرمی با استفاد از قاب ورک گسترش تلفن همراه
برای اینکه تجهیزات نرم افزار‌های پیشرفته به نحوه یک‌سری پلتفرمی به‌خیر روی دستگاه‌های گوناگون عمل نمایند، نیاز به دور و بر توسعه و گسترش‌ای با خصوصیت‌ها و آپشن‌های خاص میباشد. از آنجایی‌که‌این پلتفرم‌ها از کد یکسانی استعمال می‌نمایند، در فیض نرم افزار یک‌باره و با کمترین هزینه‌ها ساخته می‌گردد و آپگرید آن نیز به سادگی اعمال میگردد.
عیب مهم این طریق سرعت اجرای زیر‌خیس آنان نسبت به نرم افزار‌های ساکن و نیاز به افزونه‌های سفارشی برای کدنویسی هر دستگاه خاص میباشد. با دقت به مورد ها بیان شده، این طریق گسترش نرم افزار برای فرصت‌هایی مطلوب میباشد که ترازو داده‌ها زیاد نباشد.

طرز HTML5
با داشتن علم در موضوع لهجه‌های نرم‌افزار نویسی رایج مانند HTML یا این که Java Script ، توسعه و گسترش دهندگان می توانند اپلیکیشنی بسازند که مانند «اینترنت نرم افزار» فعالیت نماید و از روش مرورگر تلفن همراه قابل دسترسی باشد. از مزایای این نحوه می‌قدرت به کدنویسی سهل وآسان، بسط سریع و هزینه ذیل اشاره نمود. گونه های این شیوه درین میباشد که گسترش دهندگان نمی‌توانند بضاعت خاص هر دستگاه را کشف نمایند.

شیوه وب سایت تلفن همراه فرندلی (mobile friendly site)
وب سایت گوشی فرندلی، تارنما معمولی‌ای میباشد که ظواهر آن مشابه نرم افزار گوشی میباشد. از آنجایی‌که‌این وبسایت‌ها با هر دستگاه ساکن سازگار نیستند، در سود هزینه و فرصت تشکیل داد نرم افزار بوسیله آن‌ها بسیار ذیل میباشد. این شیوه برای فرصت‌هایی مطلوب میباشد که نرم افزار به بضاعت‌های رابط کاربری نیازی ندارد و الزامی به به کار گیری از نرم افزار مستقر وجود ندارد.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی