مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فارغ از شک و تردید به منظور تشکیل داد یک نرم‌افزار اندرویدی کارکشته بایستی با مفهوم “نرم افزار نویسی شی گرا” یا “Object-Oriented Programming” آشنایی داشته باشید. نرم افزار نویسی شی گرا طرز‌ای از اپلیکیشن نویسی می‌باشد که ساختار اصلی آن بر اساس شی می باشد. در واقع در این شیوه نرم افزار نویسی، برنامه به شیء رغبت پیدا می‌کند. درین میان آشنایی با جاوا هم یک مزیت به حساب می‌آید. در اپ نویسی شی گرا داده‌ها و توابعی که قرار می باشد فعالیت کنند، تا حد قابلیت و امکان در قالبی به نام شی در کنار یکدیگر قرار گرفته، عده‌بندی شده و یک واحد (شی) را تشکیل می‌دهند و نسبت به گوشه و کنار بیرون خود کپسوله می شوند. از این‌شیوه توابع بیگانه خارج از آن شی دیگر قابلیت ایجاد تغییر تحول در داده‌های داخل آن را نخواهند داشت.

به عنوان مثال شما می توانید موبایل خود را یک شی در نظر بگیرید و ویژگی‌هایی را به آن نسب دهید. نام سوله تولید کننده دستگاه، مدل آن، ارزش و … می‌تواند طراحی اپلیکیشن در مشهد ویژگی‌های گوشی شما محسوب شوند. درین دربین اقدامات و عملکردهای تلفن همراه شما در قالب دیگری نظیر برقراری تماس، ساخت و ساز امکان استفاده از اینترنت و …. تعریف‌و‌تمجید میشوند. اما درباره‌ی با لهجه نرم افزار نویسی جاوا چه میدانید؟ گویش برنامه نویسی جاوا به شدت بر پایه ی مفهوم اپلیکیشن نویسی شی گرا یا OOP است. جاوا پرکاربردترین گویش اپلیکیشن نویسی به حساب می‌آید که در حال حاضر از آن استفاده به کار می‌آید. سیستم استدلال اندروید هم با به کار گیری از جاوا پیشرفت داده گردیده‌است، بنابراین آشنایی با زبان اپلیکیشن نویسی جاوا برای یادگیری روند ساخت یک برنامه اندرویدی و برنامه نویسی برای این سیستم استدلال یک مزیت شایان ملاحظه به حساب می‌آید.

البته می بایست با Eclipse IDE نیز آشنا شوید. ابزار Eclipse IDE در واقع یک گوشه و کنار پیشرفت یک دست می‌باشد که عبارات کلیدی و ویژگی‌های مختلف گویش اپلیکیشن نویسی جاوا را به رسمیت می‌شناسد. از ابزار Eclipse IDE به منظور گسترش و ساخت اپلیکیشن اندرویدی استفاده خواهد شد. همچنین باید در حیث داشت که واحد سنجش آشنایی شما به قابلیت و امکان‌های سیستم عامل اندروید و تخصص بر ویژگی‌های آن نیز می‌تواند مزیتی به شمار آید. تجربه نشان داده که افراد علاقمند به گوشی‌های اندرویدی و آشنا با ویژگی‌های آن به طور مطلوب‌تری در زمینه یادگیری گویش‌های نرم افزار نویسی و به ویژه توسعه اپ اندرویدی غالب می شوند.

هم اکنون می‌خواهیم فضا نخستین مایحتاج به منظور توسعه و ساخت یک اپ اندرویدی را ایجاد کنیم. اعتنا داشته باشید که آموزش ارائه شده تنها در حد یک آشنایی اولیه بوده و شما را مفاهیم اول تشکیل داد اپ‌های اندرویدی آشنا می‌کند.

در قدم ابتدا می بایست Android SDK را دانلود فرمایید. واژه و کلمه SDK در واقع مخفف عبارت “Software Development Kit” به معنای “کیت گسترش نرم افزاری” می‌باشد، براین اساس به طور کامل معلوم هست که Android SDK به معنای “کیت توسعه نرم افزاری اندروید” خواهد بود و شامل دسته‌ای میگردد که دور و بر مایحتاج به مراد ایجاد کرد یک اپ اندرویدی را مهیا می‌کند. با استفاده از این پیوند میتوانید “کیت بسط نرم افزاری اندروید” یا همان “Android SDK” را دانلود کنید.

 

هم اکنون باید آخرین نسخه از ابزار Eclipse را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب فرمایید. با به کار گیری از این لینک میتوانید جدیدترین نسخه از این اپ را به طور مستقیم از وب سایت رسمی این مجموعه دانلود نمایید.

  • ۰۲/۰۱/۱۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی