مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Bizness Apps
 

Bizness Apps تحت عنوان یک تولید کننده اپ برای کسب و شغل های کوچک ایجاد شده است، و طراحی اپلیکیشن یک رویکرد بی آلایش برای گردآوری محتوای جانور از سایت ها و رسانه های اجتماعی را ارائه می‌دهد. شما میتوانید سوای هیچ سیرتکامل نیاز به تخصص اپلیکیشن نویسی تغییرات را در حین حقیقی ببینید. این نرم‌افزار یاری می­نماید بفهمید کدام داده ها برای SMB موثر میباشد. و کدام کمتر اثرگذار میباشد برای عده ای که نیاز به آن ها نرم‌افزار اساسی دارا‌هستند.

Como
 

یوزرها کامو میتوانند پوسته و مدل ناوبری خویش را گزینش نمایند و حتی اثرها هنری خویش را اضافه نمایند. نرم‌افزار های مهم جانور برای ساخت‌و‌ساز راس و فضا روزنگار، موسیقی، رستوران و اپلیکیشن های رویدادی با خصوصیت های اثر گذار مانند قابلیت افزودن طرح های کارت وفاداری میباشد.

GameSalad
 

GameSalad ابزار نرم‌افزار سازی متفاوتی میباشد، و سرنخ در اسم آن میباشد. آری، به شما اذن میدهد تا سالاد را بسازید!!! خیر بازی، به طبع این اپلیکیشن برای تشکیل داد بازی میباشد. GameSalad داعیه می­نماید که شما می­توانید در یک ساعت یک بازی بسازید. GameSalad از تک تک سیستم ادله های اساسی مانند ویندوز پشتیبانی می­نماید.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی