مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مرحله پباده سازی بصری: در‌این مرحله ورژن‌های مختلفی از پباده سازی ساخت و ساز می‌گردد. طراحی اپلیکیشن درین مرحله طراح، سه ورژن متعدد برای نرم افزار ساخت و ساز می کند. همینطور در‌این مرحله رنگ های مرتبط با برنامه صورت می‌گیرند. بیشتر قابل انعطاف افزارها با به کار گیری از رنگ هایی در محدوده رنگ های آبی‌رنگ و سبز ساخته میشوند.
مرحله کدنویسی و در کنار هم قرار دادن کدها: این مرحله حساس ترین مرحله میباشد. در‌این مرحله می بایست گروه ایجاد نرم افزار در کنار هم بنشینند و کدها را بنویسند. درین مرحله کدنویسان ذیل یک راهنمای ظریف و با استعمال از اصول و قانون ها و قانون ها ظریف کدها را در کنار هم می نویسند و عملکرد می کنند کمترین اشتباه و نادرست درین مرحله ایفا گیرد.
مرحله آزمودن: هنگامی که کدها نوشته شد، مهندسانی که کارشان ضمانت کیفیت مطلوب میباشد، نرم افزار را آیتم امتحان قرار میدهند. مرحله آزمودن نرم افزار نقش اساسی و قابل توجهی را فی مابین مرحله های ساخت و ساز نرم افزار بازی می‌نماید. در‌این مرحله مال آخری شغل ارتقا پیدا میکند و مجدد آیتم چک قرار می‌گیرد. درین مرحله آحاد باگ ها (Bug) می بایست از فی مابین بروند.
مرحله نشر: بعداز این که تک تک استدلال‌ها بر روی این نرم افزار شکل گرفت و آحاد نقص های آن برطرف شوید، نوبت به مرحله نشر می‌رسد. این مرحله آخری مرحله ای میباشد که در ایجاد نرم افزار می بایست طی گردد. درین مرحله برای صرفه جویی در طی و بی آلایش خیس کردن فعالیت، عالی میباشد که ضوابط مرتبط با تصویب نرم افزار در اپلیکیشن استور مدنظر مطالعه خواهد شد.
مرحله نخستین: محاسبه نظرات و هدف ها
اولی مرحله برای جاری ساختن عمل، داشتن ایده میباشد. زمانی که شما میخواهید یک اپلیکیشنی را پباده سازی نمایید، بایستی در جایگاه اولیه یک ایده مطلوب داشته باشید. هر نرم افزار موبایلی به جهت وجود یک ایده مطلوب تاسیس شده است. امروزه نرم افزار های گوناگونی برای مویابل ها در بازار وجود دارااست. به این ترتیب ایده ای که شما میدهید می بایست به نحوی دیده نشده باشد و با ایده های مربوط به نرم افزار ها دیگر متعدد باشد. ایده شما می بایست به طوری فوق العاده و مخصوص باشد و تا مکان ممکن به طوری باشد که یوزرها آن را تأیید نمایند. در شرایطی که که ایده شما برای ساخت‌و‌ساز کردن یک نرم افزار ایده ای فوق العاده باشد، شما در اجرا سایر فرآیند فعالیت برای مثال پباده سازی و ایجاد و جاری ساختن و غیره نیز مشکلی نخواهید داشت. تلاش فرمائید اولیه از کلیه برای ساخت نرم افزار یک ایده بهتر داشته باشد.

ایده را تعریف‌و‌تمجید نمایید!
فراموش نکنید که نرم افزار های بسیار پر اسم و رسم هم در اولِ تولیدشان حامیان خیلی یه خرده داشتند. اکثری از نرم افزار های ارتباطی همچون اسنپ چت (Snapchat) در صدر با اینگونه مشکلاتی مواجه بودند. در این زمینه نمونه های متعددی می اقتدار زد. براین اساس از تاءمل کردن بدین که ممکن میباشد ایده شما حامیان چندانی نداشته باشد نترسید و ناامید نشوید. کوشش نمایید ایده را به شکلی مطلوب سازه فرمائید؛ و به هیچ عنوانً بدین تفکر نکنید که ایده تان ممکن میباشد خنده دار باشد. امروزه نرم افزار های متعددی درست شده که هر یک از آن‌ها یک ایده جدیدی را انجام کرده اند. براین اساس ایده شما هم می‌تواند مانند این نظرها تبدیل به یک نرم افزار مطلوب گردد و باعث بدین گردد که نرم افزار موفقی داشته باشید. در شرایطی‌که که شما پیش از ایجاد کرد نرم افزار ایده ای نداشته باشید، خوب میباشد اندیشه ساخت و ساز یک نرم افزار را از سرتان خارج نمایید!
 

  • ۰۰/۰۹/۲۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی