مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینترنت اپلیکیشن های پیش رونده PWA قابلیت و امکان هایی دارا‌هستند طراحی اپلیکیشن در مشهد که آن ها را از همتایان خویش متمایز می نماید.

قابلیت و امکان ریسپانسیو : اینترنت نرم افزار های پیش رو  بر روی دستگاه های متفاوت با بعد ها شیت متعدد به خیر عمل می نمایند.
دسترسی آفلاین : همت ایده آل درصورت ضعیف بودن وب یا این که انقطاع آن
رمانتیک مشابه فعالیت با یک برنامه موبایلی را ساخت‌و‌ساز می نمایند.
بروز رسانی سریع : به طور غیر ملموس میتوانند خویش را آپدیت رسانی نمایند.
امکان درجه گیری در گوگل : محتوای نرم‌افزار های زیر اینترنت بوسیله گوگل ایندکس می‌گردد. کافیست از کنسول جستجوی گوگل برای مدیر این قابلیت و امکان منفعت بگیرید.
امکان ساخت و ساز رابطه دوباره : قابلیت استعمال از اطلاعیه یا این که notifications برای رابطه موثرتر با مخاطب
امکان نصب : می اقتدار این قابل انعطاف افزارها را مانند هر نرم‌افزار دیگری نصب کرد و میانبر آن را به برگه مهم موبایل منتقل کرد.
امکان فراخوانی با پیوند: شما میتوانید به صفحه های نرم افزار دقیقا مانند صفحه ها وب سایت دسترسی داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از بک لینک و پیوند ها به کار گیری فرمایید.
امنیت بالا : اینترنت نرم افزار های پیش رو به طور پیش فرض ایمن می باشند و از https دفاع می نمایند.
نکته: اینترنت نرم افزار های پیش رونده PWA  قدرت اتصال به امکان هایی مانند دوربین و ارسال اطلاعیه را دارا هستند. البته بعضی قابلیت و امکان های دیگر مانند شرایط مکانی، شماره تلفن ها، اس ام اس ها برای این تیم از قابل انعطاف افزارها قابل دسترس وجود ندارد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

محتوای ویدئویی نیز مانند محتوای متنی نیاز به با صرفه‌سازی دارااست تا ابزار تولید محتوا در حاصل جستجوی گوگل قرار گیرد. گوگل در اکران نتیجه ها واژه‌هایی که ویدیو مبنا میباشند ( مانند صحنه گل جمهوری اسلامی ایران به استرالیا) به محتوای ویدئویی مداقه بیشتری میدهد. آمارها نشانه میدهد که امروزه گرایش و دقت یوزرها به محتواهای ویدئویی بیشتر از گذشته گردیده‌است؛ در فیض با بهینه سازی ویدئوهای خویش می توانید واحد سنجش بازدید و برهه زمانی ماندگاری استفاده کننده را ارتقا دهید

هر تعدادی ممکن میباشد پایه تکنیک‌های بهینه سازی در کلیپ را بدانید، مانند به کارگیری از لغت ها کلیدی و باصرفه‌سازی تگ تیتر، البته می بایست به‌این نکات اصلی seo برای کلیپ دقت فرمائید :

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

درین نوشته‌ی‌علمی، می خواهیم به معرفی ابزارهای هوش تصنعی و طراحی اپلیکیشن در مشهد مصنوعی مایکروسافت بپردازیم. اینک بعضا از ابزارهای گوناگون مایکروسافت که فعلا در دسترس می‌باشند و بعضی مورد‌های تکمیلی را به شما معرفی می کنیم. درنهایت، فرآیند آتی در ارتباط با پژوهش ها هوش تصنعی را به شما معرفی خوا هیم کرد.

ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی (AI) مایکروسافت

Microsoft Azure فعلا طیف وسیعی از سرویس ها را ارائه میدهد که می تواند برای تولید هر نوع روش‌حلی مطابق هوش تصنعی گزینه به کار گیری قرار گیرد. بعضی از مهم ترین آنان عبارتند از:

Azure Machine Learning Service

Azure Machine Learning Studio

Auto Machine Learning (ML)

Azure Internet of Things (IoT)

خدمت یادگیری ماشین Azure (Azure Machine Learning Service)

Azure Machine Learning شما‌را کارکشته می‌سازد با به کارگیری از خدمت ابری مایکروسافت سبک‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را ساخت و آزمایش نمایید.

براین اساس دیگر مورد نیاز وجود ندارد نگران محدودیت اقتدار محاسباتی و یاد دستگاه لوکال خویش باشید، چون کلیه امور بر روی خدمت‌های مایکروسافت جاری ساختن می شوند.

هنگام به کار گیری از Azure Machine Learning، همگی کتابخانه‌های اساسی پایتون از قبلی نصب گردیده‌اند (برای مثال Tensorflow، PyTorch، scikit-learn)، براین اساس فرصت تهیه و تنظیم به دستکم می رسد. این دستور به توسعه و گسترش‌دهندگان قابلیت میدهد با‌گاز سبک‌های نو را فارغ از هر سیرتکامل محدودیت یا این که تهیه اطراف ساخت و ساز نمایند.

Azure Machine Learning Studio

Azure Machine Learning Studio یوزرها را قوی می‌سازد فارغ از نیاز به تجارب نرم افزار‌نویسی شغل های یادگیری ماشین را اجرا دهند.

سبک‌های ML صرفا با به کار گیری از یک رابط تصویری با کشیدن و ول کردن (drag and drop) کلیه اجزای سبک ساخت‌و‌ساز و آزمایش می شوند. بعد از مهیا شدن یک سبک برای استقرار (deploye) در دنیای حقیقی، می‌اقتدار آن را به راحتی از پلت‌هیبت Azure ML Studio اکسپورت کرد.

هم‌در حال حاضر، Azure Machine Learning Studio عمدتا برای شغل های رگرسیون، کلاستر کردن، طبقه‌بندی مطلوب میباشد. علاوه‌براین، در شکل میل،‌ می توانید کد را در Python  یا این که R در Azure Machine Learning Studio اضافه نمائید تا قابلیت و امکان‌های گردش عمل بیشتری اضافه خواهد شد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

روندهای صنعت

بازار عمل

تیم مهارت‌های فعلی خویش

لازمات پروژه‌یتان

در دسترس بودن منابع یادگیری

و بخش اعظمی مورد ها دیگر

در‌این نوشته ی علمی، ما یک‌سری نکته در خصوص شیوه طراحی اپلیکیشن در مشهد گزینش گویش نرم افزار‌نویسی برای یادگیری را ذکر می کنیم. این‌ها ضوابط سفت و دقیقی نیستند، ولی دستور کار‌های منعطفی می‌باشند که میتوانید آنان‌را با دقت به نیاز خویش به عمل گیرید.

هدف ها خویش را انتخاب نمائید

پیش از ایفا هر کاری، مهم ترین کاری که بایستی اجرا دهید انتخاب غرض خویش میباشد. به‌این تصور کنید که چرا می خواهید یک لهجه اپ‌نویسی نو خاطر بگیرید و در سود میخواهید به چه چیزی برسید. پرسش شماره یک که می بایست از خویش بپرسید این میباشد که آیا می خواهید مهارت‌های خویش را به طور عمودی یا این که افقی پیشرفت دهید.

در صورتی می خواهید در یک حوزه تازه گام بگذارید، بایستی علم خویش را به طور افقی بسط دهید. مثال معمول آن هنگامی میباشد که شما توسعه و گسترش‌دهنده front-end میباشید و می خواهید پیشرفت‌دهنده full-stack گردید. یا این که زمانی که با یک گویش back-end مثل جاوا آشنا می باشید و میخواهید گویش دیگری مثل پایتون را حافظه بگیرید. در‌این‌حالت‌، شما می بایست مسیر یادگیری را تهیه و تنظیم فرمایید که از سطح مبتدی و تازه کار استارت میگردد.

با این وجود، در‌حالتی که می خواهید علم خاصی را در حیطهای که از گذشته با آن آشنا می باشید دستیابی نمایید، بایستی به طور عمودی تصور کنید. از جمله زمانی که شما بسط‌دهنده پایتون می باشید و میخواهید machine learning خاطر بگیرید. در‌این‌صورت‌، شما نیازی به آغاز از سطح مبتدی و تازه کار ندارید. در بخش اعظمی مواقع، شما حتی نیازی به یادگیری گویش اپ‌نویسی نو ندارید، ولی متدولوژی، قاب‌ورک‌ها، کتابخانه‌ها یا این که ابزارهای تازه دیگری که بر طبق علم گذشته شماست را می توانید خاطر بگیرید.

دسته مهارت‌های فعلی خویش را چک نمائید

هنگامی هدف ها خویش را معلوم کردید، مرحله آجل تصمیم‌گیری در این باره میباشد که چه‌طور می توانید به شایسته ترین وجه به آنها برسید. از آن‌جا که فناوری‌ها و گویش‌های نرم افزار‌نویسی متعددی وجود دارااست، اکثر اوقات واقعه می‌ افتد که شما میتوانید از روش مسیرهای متعدد به به عبارتی غرض یادگیری برسید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سوال ها پایین را در لحاظ بگیرید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

کدام طعام و آب میوه در شایسته ترین رستوران به فروش میرسد؟

برای نوروز چه چیزی بایستی بیشتر پیشنهاد دهید؟

چه چیزی را می بایست برای یک هفته بارانی توصیه دهید؟

با بررسی پیش‌گویانه، جواب تمامی این سوال ها را متوجه خواهید شد.

آتی دیگر مرتبط با داده‌های درحال حاضر و پیشین وجود ندارد، بلکه مرتبط با داده‌های پیش‌گویانه میباشد. اصولا، اپلیکیشن پیش‌بینی فروش با استعمال از فناوری هوش تصنعی عمل می‌نماید تا پیش‌بینی نماید کدام مورد‌ها احتمالا مبنی بر الگوهای تاریخچه آب‌ و هوا، حادثه ها و تعطیلات بیشتر پیشنهاد داده می گردند.

با پیش‌بینی‌های ظریف،‌ مدیران می توانند بگویند فروش آن ها در آجل چگونه خواهد بود و طبق آن برای آن اپ‌ریزی می‌نمایند.

علاوه‌براین، این بینش خیر صرفا مدبرانه بلکه ظریف وصحیح میباشد. با دانش ظریف داده‌ها، مدیران میتوانند برای ارتقاء فروش به داده ها توکل نمایند. دیگر نیازی به تقریب وجود ندارد که چه چیزی فروش خیر و خوبی خواهد داشت.

در سود، می‌قدرت به راحتی از ناکامی تناول کردن در ارتباط با اینکه چه چیزی آیتم تقاضا قرار خواهد گرفت، پرهیز کرد.

نرم افزار‌ریزی ترسناک میباشد. با این وجود، با منابع و داده‌های مطلوب این فرمان می تواند بسیار کمتر ترسناک باشد. فکر کنید که مورد نیاز وجود ندارد پیش بینی بزنید یا این که تقریب بزنید کدام و چه تعداد کالا را پیشنهاد دهید.

پی بردن ظریف آنچه که در انبار نیاز دارید برای باصرفه‌سازی فروش و ارتقاء عملکرد شما ضروری میباشد. این سیرتکامل عملیات شما به صرفه‌خیس گردد.

علاوه‌براین مزیت‌های تعالی فروش، دانش تجزیه و محاسبه میتواند برای کاهش ائتلافات با پیشنهاد بیش تر از حد کالایی که بعید میباشد به فروش رسد مصرف شود. به عبارت دیگر، تنها با پیشنهاد آنچه که گزینه تقاضا قرار می گیرد، می‌قدرت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

برای مثال، این فرمان می تواند به شما یاری دهد تا از پیشنهاد غذاهایی که به جهت محبوبیت نادر یا این که تغییر تحول فصلی زیاد آیتم استقبال قرار نمی‌گیرند، پرهیز کنید. با این علم، دیگر مایحتاج وجود ندارد نگران بدور پرتاب کردن موجودی انبار و در فیض حیف کردن درآمد باشید.

خوشبختانه، قابل انعطاف‌افزاری با این خصوصیت از پیشین وجود دارااست.

به عنوان مثال، یک مغازه مشهور آبمیوه به تازگی اپلیکیشن فهرست موجودی خویش را آپ تو دیت نموده است تا یک خصوصیت تحلیلی را در خویش مکان دهد. اینک این اپلیکیشن خلال مدیر موجودی،‌ هزینه‌های آب میوه و پیشنهاد بطری، به یوزرها خویش این اذن را میدهد تا فروش را مبنی بر تنوع عواملی برای مثال آب و هوا، حادثه ها و تعطیلات پیش‌بینی نمایند.

علاوه‌براین،‌ اپلیکیشن تجزیه و ارزیابی قادر است برای جفت کردن برگزیدگان فروش‌ها در کنار یکدیگر به خواسته تبلیغات استعمال شود. تنها با نگاهی به داده‌ها میتوانید گزینش نمایید که مشتریان بیشتر چه چیزهایی را با هم پیشنهاد میدهند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یک داده های عددی جذاب مرتبط با ساخت‌و‌ساز محتوایی که قصد دارید در ارتباط آن ابزار تولید محتوا بنویسید را بیان نمایید. 

یک پرسش مربوط به بیان زمینه ایجاد محتوایی که قصد دارید در ارتباط آن بنویسید بیان نمائید، یک پیام دیدنی بنویسید.

فرایند به کار گیری (‏فصلی)‏(‏با بیان اسم ویراستار) 

کارایی نمائید با یافت کردن مفاد مشترک با یک یادداشت فردی رابطه برقرار فرمائید. 

واپسین موردی که بایستی دراین جا به آن اشاره کنیم این میباشد که نباید به ارتفاع خطوط مسئله ساخت محتوا برای پست مهمان  خویش اعتنا فرمائید. از‌آنجا‌که اکثریت قریب به رخداد (‏بیش تر از ۹۰ %)‏ ویراستاران از روش این صفحه ها به کامپیوتر های رومیزی خویش مراجعه می‌نمایند، عملکرد برای کوتاه کردن خطوط زمینه به نحوی که بتوان آن را بر روی موبایل‌ های هوشمند خواند صرفا اتلاف وقت شما خواهد بود. 

چه‌گونه پوسته ساخت محتوا برای پست مهمان را بنویسیم؟ 


پیش از این که وارد جزئیات شویم، بیایید نگاهی بدین که از چه آلمان‌ هایی بایستی برای ساخت‌و‌ساز یک تبلیغ بهتر برای ساخت محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) به کار گیری نمائید، بیاندازیم. 

پوسته ایجاد محتوا برای پست مهمان
تایپ کردن یک ایجاد محتوای عالی برای مهمان (بازدید کننده) آن قدر ها هم طاقت فرسا وجود ندارد، تا هنگامی که وقت و سعی کافی برای تفحص و فردی سازی داشته باشید. 
البته این ضرب‌المثلی که به گوش می رسد را فراموش نکنید، چیزی که شل به دست بیاید چندان ارزشی ندارد.
یکی دلایل مهمی که شما بایستی وقت بگذارید تا یک تبلیغ ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر برای پست مهمان (بازدید کننده ) بنویسید این میباشد که تبلیغ خودش تاثیری از توانگری‌ها و دقت شما به جزئیات باشد. 

مفاد متعددی وجود داراست که یک ویراستار مجرب میتواند از روی ایجاد محتوا برای پست مهمان شما بخواند. 
ساختار کلی ساخت محتوا علامت می دهد که در صورتی بتوانید ایده‌هایتان را به شکلی منطقی و راحت ساختاربندی فرمایید، نبود غلط های املایی و دستوری نماد می دهد که میتوانید محتوای خویش را بازخوانی نمائید. 
توصیه های موضوعی ساخت‌و‌ساز محتوا برای پست مهمان نشانه میدهند که که بلاگ آنها درباره‌ی چه چیزی میباشد و مخاطبان آن ها به چه چیزی عشق و علاقه دارا‌هستند که شما آن را ادراک خواهید کرد.

مثال ‌هایی از شغل های گذشته و توصیفات موضوعی می توانند نشانه دهند که آیا شما توانا به تایپ کردن ساخت محتوا برای پست مهمان به طرز‌ای جالب می‌باشید یا این که نه و آرم دهند که شما تخصص مورد نیاز را دراین باره دارید. 
عدم اتصال یک پیوند به تارنما و عدم اشاره به‌این که برای چه کسی عمل می کنید می تواند یک آرم هشدار باشد که شما همت دارید چیزی را مخفی نمایید (‏مانند یک اسم تجاری)‏. 

قسمت های همگانی که در نصیب فردی سازی نیست، می توانند این شم را ساخت‌و‌ساز نمایند که شما حقیقتا عملکرد متعددی در کمپین های دسترسی خویش نمی کنید و شما این شغل را صرفا برای تهیه کردن یک لینک و پیوند اعمال می‌دهید در‌صورتی‌که ساخت و ساز محتوا برای پست مهمان شما از راهبرد‌های ارائه بی آلایش ی آنان تبعیت نکند، آن ‌ها چطور می توانند مطمئن باشند که شما سایر راهبرد‌های آن‌ ها را دنبال خواهید کرد؟ 
تا‌وقتی‌که شما سعی می کنید و بدین جزئیات مداقه می‌دهید، بهتر میباشد که  این عمل را دنبال نمایید و رو به  جلو بروید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

الگوریتم پنگوئن از الگوریتم های گوگل میباشد و وبسایت هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد را که با تکرار عبارات کلیدی و لینک و پیوند سازی غیرطبیعی سعی بر فریب گوگل دارا‌هستند جریمه می نماید.


الگوریتم پنگوئن چیست و چطور تارنما را جریمه می نماید؟
الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟
الگوریتم پنگوئن گوگل ، نخستین دفعه در ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ منتشر شد.
در‌پی تکثیر الگوریتم پاندا، گوگل با ارائه آپ تو دیت جدیدی با اسم الگوریتم پنگوئن تلاش کرد از سوء به کارگیری تارنما هایی که با تکرار کلمه ها کلیدی و لینک و پیوند های غیرطبیعی قصد فریب گوگل را داشتند دوری نماید.
در اول مرحله از اجرای الگوریتم پنگوئن ، در حدود ۳.۱% از تارنما های انگلیسی گویش پایین اثر قرار گرفتند.
میان سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ الگوریتم پنگوئن بیشتراز ۱۰ توشه به روز شد تا خطاها آن برطرف خواهد شد. از اوایل سال ۲۰۱۷ این الگوریتم جزو بزرگترین الگوریتم های گوگل به حساب می‌آید.

شیوه همت الگوریتم پنگوئن
الگوریتم پنگوئن برای دو مقصود مشخص و معلوم فعال سازی شد:
۱ – طرز پیوند سازی : وبمسترها از وبسایت هایی که چگونگی پایینی داشتند و یا این که نا مربوط به قضیه محتوا تارنما شان بود، پیوند می‌گرفتند و یا این که بک پیوند خریداری می کردند.
وبمسترها اینکار را برای ساخت‌و‌ساز تصویری جعلی از محبوبیت وبسایت خویش برای استحصال درجه عالی در نتیجه ها جستجوی گوگل می کردند.
برای مثال: یک کمپانی ساخت سایت با به کار گیری از نشر کامنت هایی در انجمن ها و فروم های اینترنتی به عنوان ” شایسته ترین کمپانی کمپانی طراحی وب در طهران ” و لینک و پیوند دادن این عبارت به سایت خویش، عملکرد میکرد به لاف یک رابطه طبیعی تولید کند.
همینطور در نمونه بالا ممکن میباشد همین کمپانی با ساخت و ساز مقاله در یک وبسایت دیگر با موضوعی که از لحاظ محتوایی ارتباطی با کمپانی ساخت سایت نداشته باشد کوشش نماید با ” شایسته ترین کمپانی ساخت وب سایت در طهران ” به تارنما خویش لینک و پیوند بدهد.
۲ – تکرار لغات کلیدی : بعضی از وبمسترها تلاش می‎‌نمایند با تایپ کردن عبارات کلیدی متفاوت و یا این که تکرار لغت ها کلیدی در یک کاغذ سکو وبسایت خویش را در موتور جستجوی گوگل ارتقاء دهند. برای مثال تکرار غیرطبیعی کلمه ها کلیدی در یک مقاله میتواند شبیه مثال پایین باشد:
” برای پیاده سازی چینش داخلی اتاق خواب و پیاده سازی چینش داخلی پذیرایی با کمپانی پیاده سازی چیدمان داخلی ما تماس حاصل نمایید “.
و یااینکه همین کمپانی ذهنی پیاده سازی چیدمان داخلی می تواند به صورت تحت عبارات کلیدی را تکرار کند:
” چینش داخلی غرب طهران ، شرق طهران ، الهیه ، مدرس مشخص و تهرانپارس “.

چه طور خواهیم توانست تشخیص دهیم که تارنما ما به وسیله الگوریتم‌پنگوئن جریمه شد‌ه‌است؟
در بالا بسیار اساسی میباشد که بدانید آیا تارنما شما به وسیله الگوریتم پنگوئن جریمه گردیده‌است یا این که به جهت تولید پیوند های غیرطبیعی پنالتی گردیده؟ بطور خلاصه الگوریتم پنگوئن یک کدام از فیلترهای فهرست بندی یا این که ایندکس گوگل میباشد که برای تمامی تارنما ها اعمال می گردد، در حالیکه مجازات پنالتی صرفا برای یک تارنما که به وسیله گوگل اسپم شناخته گردیده باشد انجام می‌گردد.
مجازات پنالتی گوگل ممکن میباشد بخاطر تصویب گزارش از طرف یوزرها وب باشد، و یااینکه به انگیزه نظارت گوگل باشد.عالی میباشد بدانید گوگل نسبت به سایت هایی که شغل مالی می‌نمایند تا یک بلاگ معمولی بسیار حساس خیس فعالیت می‌نماید.
در حالتی‌که نظارت سایت شما آرم می دهد که افت سکو و کاهش ورودی از گوگل داشته اید و این زمینه به طور همزمان با تکثیر الگوریتم پنگوئن بوده میباشد، احتمالا زیر اثر این غربال قرار گرفته اید. اما مطمئن گردید که انگیزه کاهش ترافیک تارنما شما به جهت عبور از دوران جستجوی یک واژه کلیدی مانند ” یادگرفتن کاشت سبزه عید ” نبوده باشد. همینطور با تمرکز رسیدگی نمایید که آیا سئو لغت ها کلیدی و یا این که پیوند سازی از حیث گوگل اسپم شناخته میگردد یا این که نه؟ در اینصورت وبسایت شما در مقابل الگوریتم پنگوئن بسیار شکننده خواهد بود.

چه طور از پنالتی و جریمه الگوریتم پنگوئن بیرون شویم؟
برخلاف پنالتی گوگل، که برای هرمورد از مفاد می بایست یک درخواست تجدید حیث ارسال می‌کرید که سایت خویش را اصلاح نموده اید، برای خروج از پنالتی الگوریتم پنگوئن نیازی به ارسال درخواست به گوگل ندارید.
بلکه صرفا با برطرف کردن مشکلات و اشتباهات سایت خویش، این شانس را دارید که در پژوهش دوباره وبسایت شما به وسیله خزنده های گوگل قابلیت و امکان عفو وجود داشته باشد.
روند خروج از جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل :
۱- حذف تک تک پیوند های غیرطبیعی درتوان قابلیت و امکان، برای مثال لینک و پیوند هایی که خودتان ساخته اید یا این که سبب تولید آن‌ها در تارنما های دیگر گردیده‌اید.
۲- به کار گیری از ابزار google disavow برای پیوند های اسپم که قابلیت حذف آن ها را ندارید.
۳- راجع به سئو بیش تر از حد وب سایت تجدید لحاظ فرمایید، کلمه ها کلیدی که بیشتراز حد تکرار گردیده باشند یا این که غیر مربوط به قضیه و محتوای صفحه سایت باشند را حذف نمائید.
بطور خلاصه الگوریتم پنگوئن بخاطر ضعف شدید سیستم گوگل که سبب میشد افرادی بتوانند با تکرار بیشتراز حد لغت ها کلیدی و یا این که تولید پیوند های غیرطبیعی جایگاه وبسایت خویش را ارتقاء دهند ساخت و ساز شد. برای اینکه تارنما شما به وسیله گوگل اسپم شناخته نشود می بایست کل مطالبی که منتشر می کنید با بیانی طبیعی و پیوند هایی که ساخت می کنید ایمن و مرتبط باشد

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

برای ساخت و ساز قسمت سه ستونی سرویس ها، از سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد ریسپانسیو grid بوت‌استرپ 4 متشکل از سطرها و ردیف‌هایی که شیت را تقسیم می‌نمایند به کارگیری فرمایید. به صورت پیش‌فرض،‌ هر سطر دارنده 12 ردیف میباشد (با این اکنون، این آیتم را میتوانید در پیکربندی Sass تغییر تحول دهید). می توانید تعداد ردیف‌هایی که می خواهید در اسم کلاس column به کارگیری فرمایید را معین فرمائید. از جمله col-4 از دربین 12 ردیف 4 ردیف را میگیرد.

بوت‌استرپ 4 پنج عدد breakpoints (نقاط ناکامی) ریسپانسیو داراست که پنج grid را تعریف و تمجید می‌نماید: خیلی خرد (پیش‌فرض)، خرد، میانگین، گران قدر، و خیلی بلندمرتبه. از آن‌جا که breakpointها مطابق مدیا کوئری‌ها با کمترین پهنا می‌باشند، کلاس‌های column برای خویش grid و کلیه گریدهای فوق ایفا می شوند.

برای مثال، در کد ذیل، col-md-4 برای گریدهای میانگین، تبارک، و خیلی گران قدر انجام می گردد. این بدان معناست که تبلت‌ها و دسکتاپ‌ها قسمت سرویس ها را در سه ردیف متساوی در کنار یکدیگر اکران می دهند. و تلفن‌های هوشمند با کاغذ اکران خرد و خیلی خرد، آنها را در تحت یکدیگر نماد میدهند (یک ردیف در هر ستون).

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در محتوا نویسی برای خبر‌ها  مدام تلاش فرمائید در جمله ها خویش در ابزار تولید محتوا خبر ها از ساختار معین، مخصوصا در پیشگفتار ها، استعمال فرمایید. چنین جمله‌ها سریعتر و بدیهی خیس بوده، همینطور از تعداد کلمه ها کمتری استعمال میکنند: ( شب پیشین آرسنال از منچستر یونایتد باخت خورد .... به مکان آن می‌توانید از : منچستر یونایتد آرسنال را ناکامی اعطا کرد. و حتی در‌حالتی که برای خبرنامه ای لندنی مینویسید: آرسنال از منچستر یونایتد شکست نیز قادر است مورد قابل قبولی باشد.


از جمله‌ها مثبت به کار گیری فرمائید، حتی در صورتی خویش خبر منفی میباشد
از جمله به مکان: (دولت تصمیم گرفت که فصل پاییز سال جاری، طرحی برای ارتقاء مالیات سوخت ندارد.) می توانید به عنوان مثال: (دولت طرح های ارتقا مالیات سوخت را در فصل پاییز این سال کنار گذاشت. ) به کارگیری نمائید.

نقل عهد و پیمان ها 
در محتوا نویسی برای خبرها،  نقل عهد های وقتگیر و بلند، مراحل ماجرا را نماید و متوقف میکنند، به خصوص در صورتی‌که از طرف سیاستمداران و مخصوصا سیاستمداران محلی باشد، بیشتر خسته کننده شود. نقل عهد و پیمان های کوتاه، مستقیما سرعت قصه را تغییر و تحول می دهند و به متن رنگ و شخصیت می بخشند و تجارب فردی اشخاص را علامت داده و از طرفی عالی میتوان توسط آن حقیقت ها  را آرم اعطا کرد.

خبرنگاران، سخنرانی ها و گزارشات را خلاصه میکنند تا بتوانند بر روی قسمت های اساسی آن تمرکز نمایند تا برای مخاطبین قابل ادراک خیس و کوتاه خیس باشد. مهارت خلاصه سازی، مانند مهارت به کارگیری از نقل قسم های غیر بی واسطه بسیار حیاتی میباشد. ولی یک نقل قسم، می تواند مسیر یک گزارش را عوض کرده و به آن حس و شوق تزریق نماید و به سوالاتی مثل: چه‌گونه بود؟ چه حسی داشتی؟ آن‌گاه می خواهی چه کاری جاری ساختن دهی؟ درواقع چه اتفاقی به زمین خورد؟ جواب دهد.

معمولا خبرنگاران در هنگام اتفاق آنجا حضور ندارند و پس از وقوع آن صرفا به گردآوری داده ها می‌پردازند. نقل قسم بی واسطه، حقیقت را ذکر میکند و برخی اوقات که لغات به شغل رفته و یا این که خویش قصه بسیار حیاتی و اساسی می‌باشند، مطلقا می بایست به صورت صحیح و درست به عمل برود. 
هیچوقت از واژه ای به جز ( اعلام‌کرد)، برای نسبت دادن نقل قولی به فردی به کار گیری نکنید. ( پذیرش کرد، لحاظ بخشید، توضیح بخشید، درمیان آورد، داعیه کرد، خاطرنشان کرد) همه مترادف و هم معنی های نخ نما و کهنه ای می باشند که هیچکاری برای یاری به جریان روایت نمی‌کنند. هنگامی عموم کلام می زنند، آنان چیزی (می گویند)، پس می بایست از فعل (بیان کردن) استفاده نمود. در برخی مورد ها خاص نیز ممکن میباشد با اعتنا به روایت، از افعالی مثل اعطا کرد زدن و فریاد کشیدن هم مصرف شود که در‌این‌حالت‌ این ضابطه نقض شود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در‌این نوشته ی علمی میتوانید شایسته ترین نکات سود‌وری برای توسعه و گسترش‌دهندگان و اپلیکیشن‌نویسان طراحی اپلیکیشن در مشهد را بیابید، از جستن شایسته ترین ابزارهای توسعه و گسترش‌دهنده گرفته تا تهیه کردن استراحت‌های منظم تا بتوانید با توفیق حواس‌پرتی را در طول عمل از در میان ببرید.

1. شایسته ترین ویرایشگر کد را پیدا نمائید

فایده‌وری پیشرفت‌دهنده با یک ویرایشگر کد منبع عالی استارت می شود. اگرچه آیتم‌های بسیار نیکی در بازار وجود دارااست، طاقت فرسا میباشد که بگویید کدام یک از آنان عالی میباشد؛ تمامی این‌ها به نیازها و هدف ها شما بستگی داراست. این شغل قیمت این را دارااست که ویرایشگرهای گوناگون را آزمون فرمائید تا ملاحظه کنید کدام یک با جریان کاری شما مطابقت و همخوانی داراست. در اینجا موردها مهمی وجود دارااست که بایستی به آنها دقت فرمایید:

از کدام گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی به کارگیری می کنید. شما به ویرایشگر کدی نیاز دارید که سینتکس‌های های‌لایت گردیده را برای گویش‌های مایحتاج شما (دست کم تحت عنوان افزونه) ارائه دهد. بعضا از ویرایشگرهای کد با های‌لایت کردن سینتکس‌ها، خیر فقط برای لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی بلکه برای تکنولوژی‌های محبوبی مثل React، نیز هم پا می باشند.

آیا ویرایشگر کد انتخابی شما دارنده یک اکوسیستم مطلوب برای افزونه و تم باشد که کوشش موردنیاز شمارا ارائه می دهد (به عنوان مثال در حالتی‌که بصیرت شما معدود میباشد، دارنده تم با کنتراست بالا باشد).

در صورتی کد خویش را برای یک پلت‌هیبت اشتراک‌گذاری کد، مثل GitHub یا این که Bitbucket کامیت می کنید، کارایی داخلی گیت را سودمند خواهید یافت. از جمله Visual Studio Code به شما این قابلیت را میدهد تا مستقیما عمل خویش را به گیت‌هاب کامیت فرمائید، فارغ از اینکه ویرایشگر را رخنه‌ نمایید.

در‌حالتی که می خواهید از میانبرهای کیبورد برای کد خویش به کارگیری نمایید، ایده خیر میباشد که ویرایشگری را تعیین نمایید که‌این مورد ها را داراست یا این که می‌قدرت به آن خاطر نشان نمود.

2. هر روز با سخت ترین فعالیت استارت نمائید

شما می توانید به راحتی در شغل های روزمره خویش گم گردید و به تعویق پرتاب کردن امور عادت رایج پیشرفت‌دهندگان میباشد، به ویژه در صورتیکه شما یک فریلنسر باشید و بایستی deadlineهای خویش را رئیس فرمائید. بدین ترتیب اکثر زمان ها حادثه میفتد که تک تک روز عمل می کنید و در نقطه پایان روز متوجه می شوید که هیچ کاری اعمال نداده‌اید. در‌حالتی که شما عوض این که همت چندوظیفه‌ای (هم زمان یک سری فعالیت اعمال دادن) داشته باشید، سلسله مراتبی از وظایف روزمره را برای خویش ساخت و ساز فرمایید و هر روز با مشقت بار‌ترین فعالیت استارت فرمایید، میتوانید از چهره دادن این واقعه اجنتاب فرمائید.

اگرچه یک سری سال میباشد که تلاش یک‌سری وظیفه‌ای مثبت به لحاظ می رسد، البته برای اکثر اشخاص مطلوب وجود ندارد. پژوهش ها نشانه داده‌اند که صرفا 2% عموم در اجرا اینگونه کاری بهتر کار می‌نمایند، در حالی که سایر می توانند تا 40% سود‌وری خویش را از دست بدهند. بدین ترتیب درصورتی که شما جزء این 2% نیستید، شغل های خویش را الویت‌بندی نمائید و در یک مجال روی یک چیز تمرکز فرمائید.

3. به صورت منظم مجال استراحت داشته باشید

بشر‌ها نمی‌توانند برای بازه زمانی نامحدود روی یک چیز تمرکز نمایند و این دستور به ویژه برای شغل های فرضی مشقت بار مثل اپلیکیشن‌نویسی راست گو میباشد. شما میتوانید مطالعات مختلفی را مشاهده کنید که در ارتباط محدودیت وقتی اشخاصی میباشد که می توانند بر روی یک فعالیت تمرکز نمایند سوای اینکه ذهن‌شان بر روی مورد دیگری متمرکز خواهد شد. برای مثال یک پژوهش آرم می دهد که نگه داشتن دقت بر روی یک مورد حدود 45 دقیقه قابلیت و امکان‌پذیر میباشد، در حالی که گزینه دیگری میگوید 52 دقیقه پشت سرهم و در‌پی آن 17 دقیقه استراحت وجود دارااست.

به صورت کلی، هیچ ضابطه طلایی ثابتی نیست، و کسی که محدودیت هنگامی متفاوتی دارااست. به این ترتیب شما می بایست چند دفعه مفاد متعدد را آزمون نمائید و مشاهده کنید چه چیزی روی شما عالی پاسخ می دهد. همینطور لزومی ندارد که یک ضابطه بسیار ظریف را دنبال فرمائید و این بستگی به وضعیت متفاوت شما داراست.

با این حالا، یک نکته حائض اهمیت وجود دارااست که می بایست به خیال و خاطر بسپارید. هنگامی از پشت میز خویش بلند می شوید، استراحت شما بایستی یک استراحت حقیقی وواقعی باشد. اساسی وجود ندارد که چه کاری جاری ساختن می‌دهید، تنها می بایست کاری باشد که ذهنیت شما را در شرایط استراحت قرار دهد.

4. از پیشین برای شغل های خویش نرم‌افزار‌ریزی نمایید

برای وظایف خویش از پیشین اپ‌ریزی فرمائید، این فعالیت به واحد سنجش قابل توجهی منفعت‌وری شما‌را ارتقا می دهد. شما میتوانید لیستی از وظایف خویش را فراهم فرمائید و با نرم‌افزار‌هایی مثل Wunderlist و Todoist شغل های اعمال‌گردیده را ارزیابی نمائید یا این که گردش کاری خویش را با اپلیکیشن‌هایی مثل Trello تهیه و تنظیم فرمایید. امروزه برای جاری ساختن این فعالیت اپلیکیشن‌های بسیار خیر وجود دارااست که میتواند به اپلیکیشن‌ریزی و رئیس شغل های‌تان به شما یاری دهد.

با این اکنون خطر استعمال از ابزارهای مختلف به طور هم زمان نیز وجود داراست. در بعضی مفاد، عدم وضوح بیشتراز حد قادر است باعث به تلف کردن منفعت‌وری گردد.

5. ساعتها کاری خویش را پیگیری فرمائید

اگرچه کلیه پیگیری ساعتها کاری را دوست ندارند، البته درصورتی که در مدیر فرصت اختلال دارید استعمال از نرم‌افزار‌های پیگیری مجال میتواند به شما یاری دهد. این فعالیت می تواند بسیار در فایده‌وری شما اثر گذار باشد، چون می توانید مشاهده کنید چه طور وقت خویش را در طی روز گذرانده‌اید تا بتوانید حواس‌پرتی‌های احتمالی خویش و جاهایی که وقت خویش را به بطالت گذرانده‌اید را شناسایی فرمائید. در‌حالتی که شما فریلنسر می باشید، این پیگیری‌ها می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

6. شغل های تکراری خویش را خود کار نمائید

این روز ها اتوماتیک کردن یا این که به عبارتی خودکارسازی شغل های تکراری برای یک گسترش‌دهنده ضروری میباشد. شما در مرحله پیشرفت زیاد به خودکارسازی نیاز ندارید، با این اکنون فراهم‌سازی بسط کد برای مرحله ساخت شغل های تکراری متعددی را دربرگیرنده می شود.

از جمله تحت عنوان توسعه و گسترش‌دهنده frontend می توانید از مجری‌های وظایف به کار گیری فرمائید تا به طور اتوماتیک شغل های روتین را بر روی کد شما جاری ساختن نمایند، مثل نادر‌ وسعت کردن، با صرفه‌سازی تصاویر و موردها دیگر.

7. از خط دستور (Command Line) استعمال فرمایید

ضمن خودکارسازی وظایف، این ایده نیکی میباشد تا به کارگیری از Command Line در گردش کاری روزانه خویش را به یک عادت تبدیل نمائید. اولا، در حالتی‌که شما از CLI (رابط خط امر) به مکان GUI (رابط کاربری گرافیکی) به کار گیری می کنید، میتوانید به صورت قابل توجهی جریان کاری خویش را سرعت داد. دوما، استعمال ایمن از دستورها CLI یک مهارت اساسی نرم افزار‌نویسی میباشد که می توانید در بخش اعظمی از موضوع‌های دیگر فعالیت خویش از آن به کارگیری فرمایید.

8. حواس‌پرتی‌ها را از فی مابین ببرید

حواس‌پرتی‌ها تعالی‌ترین معاند سود‌وری می باشند، بدین ترتیب شما بایستی تا حد قابلیت و امکان راهی برای از فی مابین بردن آنها پیدا نمایید. متاسفانه آنان بسیار آب تحت کاه می باشند، براین اساس پیدا کرد آن ها چندان سهل وآسان وجود ندارد. ادله اساسی این میباشد که در نگاه اولیه به هیچ وجه به حیث نمیرسند که حواس‌پرتی باشند.

از جمله، آنالیز کردن نشانی اینترنتی‌تان در هر ساعت، تماشای یک فیلم آموزشی نو در یوتیوب، یا این که چت کردن با همیاران‌تان در Slack را می اقتدار وظایف مربوط به فعالیت دانست، ولی در حالتی‌که وقت متعددی را برای این امور صرف نمائید، ممکن میباشد در نقطه پایان روز متوجه گردید که وظیفه اساسی خویش را بدون نقص نکرده‌اید.

براین اساس شما بایستی راجع به حواس‌پرتی‌ها بسیار مراقب باشید و هر کجا که می توانید احتیاط نمایید. به عنوان مثال میتوانید تصمیم بگیرید که پست الکترونیک‌های خویش را دو توشه در روز ارزیابی فرمایید، در طی عمل اعلان‌های Slack را بی سروصدا فرمائید، یا این که اینترنت‌وبسایت‌های حواس‌پرت‌کن را که در طول عمل بارها از آنها بازدید میکنید را بلاک فرمائید.

گردآوری‌بندی

چنانچه کلیه نکات سود‌وری که ذکر کردیم یا این که دست‌کم بعضی از آنها‌را دنبال میکنید، میتوانید از ساعتها کاری خویش به طور کارآمدتری استعمال نمائید و همینطور به طور همزمان گردش شغل بسط خویش را بهبود اعطا کرد. اگرچه از فی مابین بردن یک عادت تازه در صدر مشقت بار میباشد، ولی با گاز به یک عادت طبیعی تبدیل میشود.

به خاطر داشته باشید که آزمون کردن یک نکته قابل توجه در زمینه‌ی سود‌وری میباشد. در حالتی‌که تکنیک یا این که ابزاری را آزمون کردید و دیدید که برای شما اثرگذار وجود ندارد، به دور آن خط بکشید و به سراغ شیوه آجل بروید، تا وقتیکه روشی را پیدا فرمایید که مطلوب جریان کاری و شخصیت شما باشد. برنده باشید!

  • شایلین عباسی