مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در شرایطی که ایده یک نرم افزار داخلی را برای بیزنس خویش در ذهن رشد داده‌اید، عالی میباشد خصوصی به شایسته ترین نرم افزار‌سازهای اندروید داخلی بزنید و در شرایطی‌که که ایده شما با یاری آن ها قابل اجراست، در وقت و هزینه‌های نخستین خویش صرفه‌جویی دیده‌گیری نمائید!

۴.      اپلیکیشن‌ساز اپتو:
اپ‌ساز اپتو یکی شایسته ترین اپ‌سازهای اندروید اهل ایران میباشد که با پلن‌های ارزش‌گذاری طراحی اپلیکیشن در مشهد منصفانه و مقرون به صرفه در مشت عشق و علاقه‌مندان قرار گرفته میباشد.

با یاری اپتو شما می توانید یک ورژن آزمایشی از نرم‌افزار خویش را به طور مجانی و به بازه زمانی سه ماه پیاده سازی کنید، قابل ذکر میباشد که قابلیت و امکان دریافت کردن خروجی از نرم افزار پیاده سازی‌گردیده نیست.

تجهیزات و خصوصیت‌های در دسترس در‌این ابزار به شما در ایجاد کرد هر نوع اپلیکیشنی برای دو سیستم برهان اندروید و IOS امداد خواهند کرد. تشکیل داد مغازه به خواسته عرضه تولید ها فیزیکی یا این که دانلودی با قابلیت و امکان پرداخت داخل اپ‌ای مثلا خصوصیت‌های بهتر اپتو به شمار می‌رود.

 

 

۵.      اپ‌ساز پازلی:
اپلیکیشن‌ساز پازلی نیز همانند دیگر نرم افزار‌سازهای اندروید، حالت پیاده سازی یک نرم افزار را به بی آلایش‌ترین شیوه و سوای نیاز به نرم‌افزار‌نویسی را آماده آورده میباشد. تجهیزات و ابزارهای جان دار درین اپلیکیشن‌ساز اندروید دست شمارا تا حد متعددی گشوده می گذارد تا هر چه بیشتر و بیشتر ایده و غرض خویش را عملی نمائید.

در نقطه نهایی نیز می توانید ورژن APK نرم افزار را دانلود کرده و یا این که از روش نشر در مارکت‌های داخلی همانند؛ مایکت و کافه بازار به دست یوزرها برسانید.

 

۶.      نرم‌افزار‌ساز ایراکد:
و البته نرم افزار‌ساز ایراکد که فرصتی هیجان‌انگیز برای مالکیت یک نرم افزار همگی application رشته رقیب را در اختیارتان قرار میدهد! با یاری اپلیکیشن‌ساز ایراکد فقط کافیست نوع نرم افزار (شهرداری، توریسم، پزشکی، ورزشی، خبری و … ) را گزینش نموده و نرم افزار مدنظر خویش را پیاده سازی و پیاده‌سازی فرمائید.

امکاناتی از قبیل؛ قرار دادن تبلیغ، ارسال نوتیفیکیشن برای یوزرها، خلا محدودیت تیم بندی تولید ها، قابلیت اضافه کردن محتواهای چندرسانه‌ای، ورود و نام نویسی یوزرها و ده‌ها قابلیت و امکان دیگر در نرم افزار‌ساز اندروید ایراکد مکان دارا هستند.

نرم‌افزار‌ساز ایراکد، واپسین گزینه از شایسته ترین نرم افزار‌سازهای اندروید بود که به شما عزیزان معرفی کردیم. برای حصول داده ها بیشتر راجع‌به هرکدام از این ابزارها عالی میباشد از وب سایت قانونی آنان دیدن کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی