مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اعداد باینری، روشی کامپیوتری برای اکران داده ها می باشند. کامپیوترها، میلیون‌ها صفر و یک را در دقیقه با به کارگیری از مقررات متفاوت پردازش می‌نمایند تا آنها را تحت عنوان اعداد، حروف، عملگرها و هر چیز دیگری تعبیروتفسیر نمایند که در کامپیوتر قرار داده گردیده است. به عبارت دیگر، اعداد باینری، ترکیبی از صفرها و یک‌ها می باشند که‌این ادغام یک نرم افزار کامپیوتری را تشکیل می دهد.

کامپیوترها از اعداد دودویی یا این که به عبارتی باینری (ارقام ۰ و۱) برای ذخیره‌سازی داده‌ها به کار گیری می‌نمایند. یک رقم دودویی خرد‌ترین واحد داده در محاسبات یعنی به عبارتی یک بیت محسوب میشود. اعداد باینری از ارقام صفر و یک (بیت) ساخته شده‌اند. برای مثال، ۱۰۰۱، مثال‌ای از یکی دودویی میباشد. به ذکر دیگر، یک سیستم از دو موقعیت ممکن صفر و یک تشکیل‌شده میباشد.

به گویش قابل قرائت برای آدم که برای ایجاد کرد نرم افزار‌های کامپیوتری به کارگیری می شود، طراحی اپلیکیشن در مشهد «لهجه کدنویسی» (Coding languages) یا این که لهجه نرم افزار نویسی (Programming Language) گفته میشود. یک گویش نرم افزار نویسی به نوعی شبیه یک ترجمه کننده کار می‌نماید. این ترجمه کننده قادر است آیین نامه‌های دریافتی به لهجه آدم را به دستور کار‌های قابل تشخیص برای شخصی تبدیل نماید که به گویش دیگری سخن می‌نماید. می‌قدرت لهجه‌های اپ نویسی را چیزی در میان لهجه ماشین و لهجه محاوره بشر‌ها تصور کرد. به ذکر دیگر، رایانه‌ها، کاری که عموم می خواهند جاری ساختن دهند را با استعمال از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی فهم و شعور می‌نمایند.

اشکال گویش‌های نرم‌افزار نویسی مختلفی وجود دارا هستند که هر مورد دارنده کاربرد منحصربه‌فرد به خویش می‌باشند. لهجه‌های نرم‌افزار نویسی مثل پایتون (Python) و جاوا لهجه‌هایی کلیه‌منظوره به اکانت میایند که می‌اقتدار با به کارگیری از آنان وظایف محاسباتی گوناگونی را جاری ساختن کرد. همینطور، گویش‌هایی مثل HTML ،Robot C یا این که CSS گویش‌هایی میباشند که برای هدف های خاصی مثل در دست گرفتن و پیاده سازی ربات هوشمند یا این که طراحی وب سایت‌ها (نرم‌افزار نویسی اینترنت) پیاده سازی گردیده‌اند.

به کارگیری از گویش‌های نرم‌افزار نویسی دقیقاً مانند طریق رابطه بشر‌ها با یکدیگر به لهجه انگلیسی یا این که ژاپنی میباشد. یعنی آدم‌ها هم به همین شکل از روش گویش‌هایی مانند ++C یا این که جاوا با کامپیوترها رابطه برقرار می‌نمایند. بعضا از گویش‌های نرم‌افزار نویسی مانند جاوا اسکریپت (javascript)، لهجه نرم افزار نویسی application اسکرچ (Scratch) و پایتون شایسته ترین گویش‌ها برای یادگیری کودک ها و اشخاص مبتدی و تازه کار محسوب میشوند. زمان‌های یادگرفتن گویش‌های نرم‌افزار نویسی بخش اعظمی بر روی وب سایت فرادرس وجود دارااست که علاقمندان بسته به نیاز خویش، میتوانند از آنان به کار گیری کرده و فرایند یادگیری را استارت نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی