مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک تصویرگر ، ممکن است شما هرگز آرزو نداشته باشید که کارهای خود را در یک برنامه منتشر کنید. طراحی اپلیکیشن وقت آن است که بر این تعصب غلبه کنیم. در این پست ، تصویرگر Fran Pulido توضیح می دهد که چگونه در فضای محصول دیجیتال بدرخشید - جهانی که از نظر بصری شگفت انگیز استعدادها و استعدادهایی را می طلبد.

4471e878e243c478d50ac39d3eac9c59


در برهه ای از زندگی ، همه ما نقاشی کشیده ایم. همه ما از یک مداد و یک کاغذ برای توضیح ایده ای استفاده کرده ایم که بیان آن برای ما فقط با کلمات (یا حداقل برای لذت کامل از آن) دشوار بود. تفاوت در این است که برخی از ما همچنان زندگی خود را ترسیم می کنیم. این چیزی است که برای من اتفاق افتاد.

اسم من فران است. من در Z1 تصویرگر هستم و رمانتیک گرایی که باعث شد من همچنان مداد را نگه دارم دست نخورده باقی مانده است. در واقع ، آن به قلمرو دیجیتال فراتر رفته است - فضایی که اکنون من نیز در آن حرکت می کنم.

یک روز ، متوجه شدم که کلمه "illustration" از لاتین آمده است و معنای واقعی کلمه آن روشن کردن است. من این را دوست داشتم به نوعی ، کار ما شامل روشن کردن ایده ، کمک به فهمیدن آن و استفاده از چراغ قوه برای تبدیل آن به یک تجربه زیبایی است.

کلمه "illustration" از لاتین آمده است و در لغت به معنای "روشن کردن" است.
این برای کسانی که ترجیح می دهند شغل خود را در طراحی گرافیک یا هنرهای زیبا دنبال کنند جذاب است - برای کسانی که آرزو دارند کارهای خود را در یک نمایشگاه ، آلبوم موسیقی دان مورد علاقه خود یا جلد یک مجله ببینند - چیزی که من افتخار می کنم در مقالاتی مانند El País ، جایی که من از چند سال پیش شروع به همکاری کردم ، به دست آوردم.

با این حال ، تعداد کمی از ما که این شیوه زندگی را انتخاب می کنیم ، (به خصوص اگر چند سال دیگر زیر کمربند خودمان باشد) هرگز آرزو نمی کردیم که کارهای تصویرگری خود را در یک برنامه منتشر کنیم. من قبلاً یکی از آن افراد بودم. من فکر کردم که این چاپ برای تصویرسازی بهتر است زیرا این یک شی physical فیزیکی و ملموس است و دارای هاله ای از اعتبار است.

دیجیتال به نظر می رسید یک محصول دور ریخته است خوشبختانه این برداشت قبلاً به چالش کشیده شده است. مدت ها پیش ، من در مورد این تعصب قطب قوس زدم. اما زمان کار در کنار هم تیمی های Z1 من قلم انداختن بینایی ام را به پایان رسانده است. با همکاری با توسعه دهندگان ، طراحان ، نویسندگان و مدیران محصولات ، من آموخته ام که رمانتیسم و ​​زیبایی حرفه ما نه تنها در زمینه دیجیتال تجربه می شود ، بلکه به لطف مزایای کار گروهی و رسانه ای پرواز را نیز انجام می دهد.

سفر - تصویر بهداشتی برنامه بهداشت روان uiux پس زمینه مراقبه درخت داروی انیمیشن خواب تمرکز ذهن آرامش طبیعت غروب خورشید چشم انداز سلامت روان سلامت محصول دیجیتال برنامه هنر تصویر تصویر
سفر - تصویر برنامه بهداشت روان
توسط FRAN PULIDO
من با تیم های Z1 و Field Trip Health برای ایجاد Trip ، یک محصول دیجیتال برای هدایت شما در تجارب افزایش هوشیاری ، با استفاده از داروها یا غیره کار کرده ام ... این یک پروژه جالب از صفر به یک بوده است که در آن ما چا رو داشتیم ...

مشاهده در مورد DRIBBBLE

من باور غلطی را که هنوز در مورد تصویرگری دیجیتال وجود دارد باور نمی کنم. مخصوصاً در دنیای امروز که همه ما وقت زیادی را روی صفحه نمایش موبایل خود می گذرانیم - بیشتر امسال که عملاً یاد گرفته ایم که در اینترنت زندگی کنیم. با این حال ، ایده تصویرگر بوهمیایی که روی کتاب ها ، پوسترها ، مجلات یا نمایشگاه ها کار می کند همیشه دوباره ظاهر می شود. همکاران ، اما باید چیزی به شما بگویم - در این عصر و روزگار ، کار با این قالب ها دیگر واقع گرایانه نیست.

ما با یک کاربر به طور فزاینده باتجربه و سخت گیر روبرو هستیم که دیگر فقط به دنبال قابلیت استفاده بلکه کیفیت و زیبایی نیست.
محصولات دیجیتال یک بخش در حال رشد است و از نظر بصری به تجربیات شگفت انگیز نیاز دارد زیرا ما با یک کاربر باتجربه و مجرب روبرو هستیم که دیگر فقط به دنبال قابلیت استفاده بلکه کیفیت نیست. در اینجا فرصت های کاری و رشد برای تصویرگران فراهم شده است - آینده ای حرفه ای که در آن مهارت های شما زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را بهبود می بخشد.

بله ، امروز در نمونه کارهای من ، تصاویر روزنامه های معتبر ملی را پیدا خواهید کرد. اما برای برنامه هایی مانند Less نیز کار خواهید کرد که به هزاران کاربر کمک می کند تا رابطه سالم تری با مصرف الکل داشته باشند. یا تجربه های جذاب تریپ ، یکی از زیبا ترین و پیچیده ترین چالش هایی که در Z1 انجام داده ام - برنامه ای که شما را در سفرهای روانگردان همراهی می کند. آن را بررسی کنید:

سفر - سلامت روان برنامه کاربردی z1 ux ui dailyui سفر برنامه برنامه احساسات قطع نشریات روانگردان سلامتی سلامتی محصولات دیجیتال چشم انداز ذهن آگاهی رشد شخصی آگاهی گسترش هوش
سفر - برنامه بهداشت روان
توسط LUCÍA GUILLÉN برای Z1
برنامه مبتنی بر درمان های روانگردان چگونه باید باشد؟ the ما جواب ندادیم ، اما پس از درک حواس پنجگانه خود ، انگیزه ها و نیازهای Field Trip را درک کردیم ، می دانستیم که باید از کلیشه ها فرار کنیم. سفر باید طراحی شود ...

مشاهده در مورد DRIBBBLE

در برخی موارد ، کار من به عنوان "تازه و پر جنب و جوش" تعریف شده است ، و من دوست دارم فکر کنم که این ویژگی هایی است که ما همچنین می خواهیم در محصولات دیجیتالی که در اینجا طراحی می کنیم به دست آوریم

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


غرض از این نوشته ی علمی توضیح درمورد نصب نرم افزار های موبایل طراحی اپلیکیشن تحت عنوان یک جایگزین بهتر برای تارنما های موبایل وجود ندارد. این نوشته ی علمی تنها لیستهایی را نشان می دهد که نرم افزار ها می‌توانند کسب و فعالیت بیشتری نسبت به اینترنت سایتهای موبایل ارائه دهند.

تمامی ما می دانیم که امروزه تعداد یوزرها گوشی  بیش تر از تعداد یوزرها دسکتاپ میباشد! در فیض، برای کسب و عمل ،نیاز به به کارگیری از شبکه های موبایل به صورت اثر گذار برای جذب مشتری می باشد.گزینش در میان برنامه های گوشی و وبسایت ها بستگی به هزینه ها، قابل استعمال بودن وویژگی های آیتم نیازمخاطبینی که از آن به کار گیری میکنند داراست.

مطالعات نشان میدهد که یوزرها، نرم افزار های تلفن همراه را بیشتر از تارنما های گوشی ترجیح میدهند. و این  آمار خودش سبب می گردد که یک ادله حاذق برای نرم افزار های موبایل چهت نیل به مشتریان بالقوه وآنلاین وجود داشته باشد.

1.نرم افزار های گوشی،بضاعت و توان فردی سازی کردن برای یوزرها را دارا‌هستند.

فردی سازی در باب ارائه ارتباطات متناسب با یوزرها براساس منافع، جای ، نوع استعمال آنان و مورد ها دیگر میباشد.

2.بر روی اپ های گوشی به راحتی میتوان تبلیغات به طور نوتیفیکیشن ارسال کرد.

 برای چندین ده سال پیشین، پست الکرونیکی تحت عنوان وسیله ارتباطی بزرگ خیس آیتم استعمال قرار گرفته میباشد البته به گذر زمان دوران با ورود تلفن همراه های هوشمند و اپلیکشن های نصب گردیده بر روی آن، اثربخشی خویش را از دست دادند.

نوتیفیکیشن ها دو نوع میباشند.پوش نوتیفیکیشن و پاپ آپ. آن‌ها هر دو مورد ای دارای هیجان برای توسع دهندگان در برقراری رابطه و تبلیغات با یوزرها نرم افزار های تلفن همراه به طرز ای  تازه می باشند. بضاعت ارسال نوتیفیکیشن های فوری برای یوزرها بسیار دلنشین میباشد که یکی عارضه ها مهم برای بخش اعظمی از کمپانی هایی در میخواهند یک اپ موبایل بسازند اینست.

3. نرم‌افزار های گوشی هم دارنده خصوصیت‌های یک دستگاه موبایل می‌باشند.

اپ‌های تلفن همراه دارنده خصوصیت‌های یک دستگاه گوشی مانند دوربین، لیست تماس، GPS، تماس‌های تلفنی، عجله‌سنج، قطب‌نما و غیره می‌باشند. چنین خصوصیت هایی، هنگامی که در یک نرم افزار به کارگیری می‌شود، میتواند جذاب و مشغول کننده باشد. علاوه بر این ، این خصوصیت‌ها همینطور می توانند زحمت یوزرها را کم کند. مثلا، کاربرانی که فرم یک نرم افزار بانکی را کامل شدن می‌نمایند ممکن میباشد نیاز به ارسال عکس خویش برای کامل شدن مراحل داشته باشند.یک نرم افزار گوشی میتواند به یوزرها اذن دهد تا از دوربین تلفن همراه خویش برای تثبیت و ارسال یک عکس امداد بگیرند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


ساختار و پباده سازی قشنگ و دیده گیر و جالب برای یک اپ همواره دارای اهمیت بوده میباشد. طراحی اپلیکیشن   چرا‌که این خصوصیات به تعامل بیشتر یوزرها با نرم‌افزار می انجامد. در پباده سازی رابط کاربری نرم‌افزار شما می بایست علاوه بر دقت به جذابیت طرح آخری به مسیری که قصد دارید استفاده کننده را به سمت آن هدایت فرمایید نیز دقت داشته باشید. پباده سازی رابط کاربری برنامه شما می بایست با دقت به عناصری از نرم‌افزار که می‌خواهید دقت استفاده کننده را به سمت آن ها جذب فرمایید و مقصدی که انتظار دارید یوزرها در اپلیکیشن به پیمایند، شکل گیرد.

ابزارهای متعددی برای پباده سازی رابط کاربری نرم‌افزار وجود دارااست و این ابزارها و قابل انعطاف‌افزارها هر روز در هم اکنون پیشرفت می‌باشند. با‌یقین بعداز دانش و علم در پباده سازی UI/UX به کار گیری از ابزار مطلوب لازمه عمل طراحان وبسایت می‌باشد.

معرفی ابزارهای پباده سازی رابط کاربری اپ
Sketch
اسکچ یک ابزار یا این که پلتفرم پباده سازی وکتور بیس (بر طبق بردار) میباشد که به صورت تخصصی روی پباده سازی Ui و Ux عمل می نماید، از این رو خصوصیات و ابزارهای تخصصی مختلفی را برای داشتن فیض هرچه بهتر این عمل مهیا نموده است که مثلا آن‌ها می شود به امکان بسیار بالای زوم، خروجی های متفاوت برداری (مثل png,pdf,jpg و…) که می توانند به طور ۲x هم باشند و گونه های برداری مطلوب رزولوشن های گوناگون و … اشاره نمود.

طراحان Ui و Ux، برای کامل شدن طرح های خویش معمولا از سه پلتفرم Omnigraffle ، Photoshop و Illustrator استعمال می نمایند. از Omnigraffle به خواسته پباده سازی وایر فریمینگ، فتوشاپ برای پباده سازی های بصری و از ایلستریتور برای پباده سازی لوگو و آیکن ها به کار گیری می نمایند که اسکچ همه این ابزارها را به صورت یکجا عده نموده، کل کاربردهای این سه پلتفرم را در قالب یک پلتفرم پوشش داده و برای به کارگیری شل و سریع طراحان در دسترس آنها قرار داده میباشد.
این پلتفرم با انعطاف و سرعت بالایی که داراست، عمل طراحان را برای پباده سازی عنصرها و المان های بصری (Ui و Ux) بسیار سهل نموده است و مثلا این المان ها می شود به دکمه ها، صفحه ها، هدرها و وایرفریم ها اشاره نمود.

البته وسیع ترین ایرادی که با این پلتفرم توانمند وارد می‌شود، گله مندی یوزرها ویندوز و دیگر سیستم عوامل از اسکچ میباشد، به دلیل آنکه این اپلیکیشن صرفا برای دستگاه های اپل و سیستم دلیل مک Operating System X 10.11 و فراتر قابل به کار گیری است!

Marvel
Marvel (مارول) به شما یاری میکند تا طرح های اول ایی که روی برگه کشیده اید را به طرح های بدون نقص، کاربردی و جذابی تبدیل نمایید که سبب ساز تحقق بی نقص و حقیقی وواقعی ایده شما بشود. از سایر امکان های مارول، قابلیت اجرای آزمایشی طرح ها و بهرمندی از نظرها سایر افراد برای بهبود آن هاست.

مارول با پوشه ها psd سازگار بوده و این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا طراح، طرح های psd خودش را به صورت لایه گشوده و سوای تبدیل فرمت، در‌این پلتفرم آپلود و استعمال نماید.از سایر مزایای به کارگیری از marvel، سرعت بالا در آزمایش طرح ها و وصال به ورژن آخرین آن هاست، به این دلیل‌که در حین آزمایش طرح ها، تغییرات ساخت و ساز گردیده به صورت مداوم در بک گراند به روز میگردند تا نیازی به بروز رسانی دستی این تغییرات و صرف بازه برای این فعالیت نباشد!

یکی از دیگر از مزایای به کار گیری از مارول، قابلیت استفاد از ترانزیشن در برنامه خردسالان ها و تغییر‌و تحول دکمه ها یا این که صفحه های میباشد.

بدین ترتیب طراحان، دیگر برای پباده سازی های انیمیشنی و ترانزیشن ها، نیازی به ابزارهای تخصصی برنامه کودک سازی ندارند.

قابلیت و امکان دیگری که مارول برای طراحان و یوزرها خودش آماده نموده است، قابلیت انتقال پوشه های Sketch به مارول و به کارگیری از آنها در اطراف مارول میباشد.

Adobe XD
یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای پباده سازی و بسط رابط کاربری برای صفحه ها اینترنت و برنامه و همینطور این او‌لین نرم‌افزار کمپانی ادوبی هستش که منحصرا برای پباده سازی رابط کاربری تشکیل‌شده برای ویندوز ومک . پباده سازی که در فعالیت خویش از دو نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) و ایلاستریتور(illustrator) به کارگیری می‌نماید، به‌راحتی قادر است از Adobe XD به‌تیتر قابل انعطاف‌افزاری باقابلیت پشتیبانی از هر دو نرم افزار یادشده، استعمال نماید.

همه ابزارها صرفا با کار Drag و Drop (کشیدن و رها) کردن به دور و اطراف کاربری اضافه میگردند و در غایت کدهای نتایج در مشت اپ نویس پروژه قرار خواهند گرفت. بنابراین این نرم‌افزار می تواند آیتم دقت بخش اعظمی از برنامه نویس ها و طراحان در همگی سطح های تخصص قرار گیرد. طراحان و برنامه نویس ها می ­توانند همگی روند پباده سازی رابط کاربری اپلیکیشن متبوع خویش را به وسیله Adobe XD به زیبایی و سوای دردسر و در حین کمتری انجام دهند.

POP
این روز ها خیلی از طراحان ترجیح میدهند بجای استعمال از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ ها، از گوشی و یا این که تبلت برای انجام پباده سازی های خویش به کار گیری نمایند. خبر خوب اینجاست که مارول برای این دسته از طراحان هم راه‌حل ایی اندیشیده و اپ pop را برای یوزرها اندرویدی پباده سازی و به مارکت های گوشی عرضه نموده است.

Pop در استعمال سریع و سهل از Marvel پیشی گرفته و شایسته ترین اپ تلفن همراه برای پباده سازی Ui و Ux به اکانت می اید. Pop به شما این قابلیت را می‌دهد تا پوشه های Psd (لایه گشوده) را در Adobe Creative Cloud آپلود و در پلتفرم Pop از آنان به کار گیری فرمائید.

همینطور می‌توانید طرح های نخستین ایی که روی برگه کشیده اید را به گوشه و کنار Pop انتقال داده (در شکل نیاز آنها‌را به هم متصل نمائید) و با به کارگیری از آنان ایده آخرین خودتان را اجرا فرمائید. نکته قابل توجهی که در پاپ وجود دارااست، اتصال این نرم افزار به نرم‌افزار Drop Box برای اشتراک گذاری طرح ها و به کارگیری از ایده ها دیگر متخصصان و یا این که یوزرها علاقمند به Ui و Ux میباشد. ناگفته نماند که در پباده سازی Ui و Ux با تبلت یا این که موبایل، هیچ مکان نگرانی ایی بابت سازش طرح و مثال آخرین شما با دیوایس های دیگر (از حیث بصری) نیست.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که پباده سازی این Application ها به وسیله چه عده ای و چه‌طور شکل میگیرد. طراحی اپلیکیشن   کلاً به همگی پروسه تولید، پیاده سازی و منتشر کردن اپلیکیشن، پباده سازی نرم افزار گفته می گردد. در اینجا مورد نیاز میباشد گفته خواهد شد که برای پباده سازی یک آپ به اکثری از تخصص ها در کنار هم نیاز خوا‌هیم داشت.

در‌صورتی‌که می‌خواهید برای خویش یک آپ ایجاد نمایید، میتوانید به یاری شیوه های تحت مالک یک نرم افزار گردید:

نرم افزار نویسی
تولید نرم افزار به امداد نرم افزار نویسی، اولی راهی میباشد که به ذهن همگی اشخاص می رسد. این‌شیوه اولی و دشوارترین راه‌حل ساخت و ساز نرم افزار می باشد. چون ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار به یاری اپلیکیشن نویسی برای اشخاص مبتدی و تازه کار و افرادی که تجربه ای دراین باره ندارند، بسیار طاقت فرسا و مشقت بار هست. البته در حالتی که به لهجه اپ نویسی مسلط می باشید، می توانید به یاری آن آغاز به ساخت‌و‌ساز آپ نمائید.

سفارشی (برون سپاری)
در‌حالتی که علم کافی برای ایجاد نرم‌افزار به امداد اپلیکیشن نویسی را ندارید، نگران نباشید. شما میتوانید آرزوها و طرح ریزی های خویش را به یک نرم افزار نویس گفته و آن با اخذ پول هایی بسته به نوع نرم افزار و معیار تجهیزات آپ شما، مبادرت به پباده سازی اپلیکیشن های لازم شما می نمایند.

خرید اپ
بعضا از تایم ها شما میتوانید با خرید برنامه های ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله سایرافراد، آن را پایین مالکیت خویش در بیاورید. اما این طریق بیشتر در شرکتهای عظیم واقعه می‌ افتد. درین طریق فرد یا این که کمپانی با پرداخت پولی رقم خورده به وسیله صاحب Application ، آن را خریداری و پایین مالکیت خویش قرار می دهد.

شیوه کسب درآمد از روش برنامه
بعداز ساخت و ساز و پباده سازی نرم‌افزار، نوبت به ارائه و کسب درآمد از نرم افزار می رسد.

مالکان Application ها بعد از پباده سازی، آنان را در مارکت های متعدد در چنگ عموم قرار می دهند. گهگاه ارائه این نرم‌افزار ها به طور بدون پول وجود ندارد و ممکن میباشد یوزرها برای به کار گیری از نرم افزار ناچار به پرداخت پولی رقم خورده شوند. این مبلغ پرداختی برای ادامه ی بقا و پیشرفت کمپانی آفریننده گزینه به کار گیری قرارمی‌گیرد. اما درین بین آپ هایی نیز میباشند که می‌توانید آن ها را به طور بدون‌پول دانلود و نصب کنید، ولی برای دسترسی به تجهیزات بی نقص آن، می بایست پولی را پرداخت نمائید. بدین سبک پرداخت، پرداخت داخل طرحی گفته می‌گردد.

شاید این پست هم برایتان جذاب باشد :   13 خط مش که میتوانید از بهینه سازی و بازاریابی برای تقابل با تاثیر ویروس کرونا ویروس استعمال نمائید
اینترنت نرم‌افزار (Web Application) چه می‌باشد؟
اینترنت نرم افزار یا این که اپلیکیشن کاربردی ذیل اینترنت (Web Application) ترکیبی از تارنما و برنامه میباشد. همان دیگر گوگل با ارائه این طرح بی سابقه به شما این قابلیت و امکان را داده تا با به کار گیری از PWA که کوتاه گردیده عبارت (Progressive Web Apps) به معنای برنامه پایین اینترنت پیش رونده، میباشد، یک تارنما داشته باشید که کارکرد آن تماما شبیه اپ میباشد.

به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت نرم‌افزار پر اسم و رسم میباشد. اینترنت اپ ها قابلیت دسترسی به داده ها کسب و امور را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی آماده می نمایند. آنها بعداز تجزیه و بررسی و چک یک تیم و معین نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و… برای آن تیم پباده سازی گردیده و قابل ارائه در کانال داخلی و وب میباشد.

تفاوت اینترنت برنامه و سایت
اکثر وبسایت ها تاکید شدید بر محتوا دارا هستند البته در Web Application ها تمرکز بر روی همت و کارکرد جای دارد. همینطور قابل ذکر میباشد که وبسایت، یک مقاله را برای همگی به صورت یکسان نشان میدهد. البته یک Web Application بر طبق تعاملاتی که با استفاده کننده داشته میباشد، داده ها را پردازش کرده و آنگاه به مخاطب اکران میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر استفاده کننده مبتنی بر سن، عشق، جنسیت، و… گوناگون با دیگر یوزرها میباشد. تفاوتی دیگری که وبسایت ها و Web Application ها با یکدیگر دارا هستند، در آنلاین و آفلاین بودن آن هاست.

چون یک استفاده کننده برای اینکه بتواند داده ها یک وبسایت را مشاهده یا این که از آن به کارگیری نماید، باید به طبع به وب متصل خواهد شد. البته در اینترنت اپیلیکیشن به این شکل وجود ندارد. در آن صرفا کافیست، که مخاطب یکبار به وب متصل گردد و بعد از آن به طور آفلاین به همه بخش ها دسترسی داشته باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تاثیر نرم افزار در دیجیتال مارکتینگ

 

1.با نرم‌افزار مدام جلوی چشمان مشتریان باشید

آمار نشان می دهد که طراحی اپلیکیشن هر اهل ایران به طور معدل، دو ساعت از برهه زمانی خویش را صرف عمل با موبایل تلفن همراهش میکند. ولی در نگاهی واقع‌بینانه اکثر زمان ها یوزرها در‌این مقطع، از چند برنامه محدود که عمدتا شبکه‌های‌عمومی و پیام رسان می باشند به کارگیری میکنند. البته در حالتی که از زاویه ای دیگر به خلق و خوی آنها بنگرید یوزرها در زمان روز قریه‌ها توشه قفل تلفن همراه خویش را می گشایند و برگه اولیه دربردارنده نرم‌افزار‌های گوناگون تلفن همراه خویش را بالا و زیر می‌نمایند! به این ترتیب حتی در صورتیکه ما یحتاج روزانه یوزرها نباشید ولی بخت چشم شدن مداوم به وسیله یوزرها را از دست نداده اید. روزمره یکسری توشه چشم شدن به وسیله یوزرها غرض موقعیتی خاص و اختصاصی میباشد که کمتر شیوه تبلیغاتی می‌تواند آن را محیا سازد. حتی چنانچه برنامه شما در به عبارتی لحظه گزینه استعمال استفاده کننده قرار نگیرد و یا این که حتی فراموش کرده‌باشد که چرا برنامه را نصب کرده، مشاهده مختلف آیکون مارک شما یک تصویر خیالی از حضور فعال شما در ذهن وی ساخت‌و‌ساز می‌نماید. درپی هرگاه نیاز به سرویس ها شبیه شما در وی به وجود بیاید اولی تعیین مسلما شما خواهید بود.

 

2. با نرم‌افزار یک شبکه بازاریابی بدون واسطه با یوزرها خویش بسازید

تجهیزات متناسب یک برنامه رابطه بی واسطه شما با مخاطبینتان را به مقدار قابل توجهی ارتقاء می دهد. نرم‌افزار ها دارنده دایره کاربری زیادی میباشند. مثلا می‌توانند ارائه دهنده خدماتی متنوع به یوزرها همانند ارزش، رزرو، پیام رسانی، خبر‌ها، داده ها همگانی، داد و ستد کالاو ... باشند. مهمترین مزیتی که یک نرم‌افزار در بازاریابی و ارتقا فروش داراست این میباشد که، مهم‌ترین داده ها، پیشنهادات ویژه و ... به وسیله یک ناتیفیکیشن بی آلایش به مجموع یوزرها آگهی گردد.

 

 

 

3- با برنامه قیمت گذاری مشتریان و مخاطبینتان را مقدمه فرمایید

برنامه ها تجهیزات بخش اعظمی دارا هستند. کلیه این تجهیزات به طوری پباده سازی گردیده اند که کسب و فعالیت بتواند ارتباطی از صمیم قلب و مجاورت با مخاطبین خویش داشته باشد. هرچقدر یک کسب و فعالیت خویش را به مشتریانش مجاورت خیس نماید و بیشتر به آنها اعتنا نماید، مشتری بیشتر حس گران بها بودن میکند. هرچقدر این شم در یک مشتری کارکشته خیس باشد وفاداری اش نسبت به مارک بیشتر می گردد. با اپ می توانید آمار متناسبی با کار یوزرها و مخاطبین خویش به دست آورید و سرویس ها و جوایز زیادی اهدا نمائید .

 

4- با نرم افزار مارک کسب و فعالیت خویش را بیان نمائید

نرم‌افزار ابزاری قوی جهت برندسازی در دیجیتال مارکتینگ میباشد. این اپلیکیشن کوچک موبایلی دارنده یکی بالاترین ضرایب تاثیرگذاری در ذهنیت کاربر می باشد. مارک شما هر روز بوسیله یوزرها چشم و تکرار می‌شود. تداوم به کارگیری از اپ موجب استعمال از سایر تولید ها و سرویس ها مارک شما گردد. این فرمان که در مارکتینگ \"تکرار موءثر\" اسم دارااست باعث برندسازی حاذق کسب و فعالیت شما گردد.

 

5- اپ دسترسی به سرویس ها شما‌را ارتقا خواهد بخشید

فرقی ندارد که ارائه دهنده چه خدماتی باشید. کسب و فعالیت شما هرچه که باشد ، اساسی این میباشد که مخاطبین بتوانند در سریع ترین مقطع ممکن و بسیار ریلکس با شما رابطه برقرار نمایند و داده ها و سرویس ها آیتم نیازشان را اخذ نمایند. واقعا چه چیزی به جز یک نرم‌افزار دارنده چنین بضاعت و توان میباشد؟

 

معمولی، سریع ، ریلکس و در دسترس!

 

6- با اپ تمایز خویش از رقبا را نشان دهید.

عالم سرشار از برنامه های متنوع میباشد و اشخاص بیشتراز هر بازه دیگری به به کارگیری از نرم افزار گرایش دارا هستند. کمتر کسی را می‌توانید پیدا فرمائید که روزمره با نرم افزار سروکار نداشته باشد. با این درحال حاضر این نیاز هنوز برای کسب و شغل های کوچک به خیر شناخته نشده میباشد. و این یعنی یک حالت عالی!

 

آری شما می‌توانید با داشتن یک برنامه منحصربه‌فرد کسب و کارتان، خیلی سریع از دربین رقبایتان قدبلند نمائید و خویش را نشان دهید. در جاده رقابت از رقبایتان شل سبقت بگیرید و تحت عنوان کسب و کاری که خدماتی متمایز ارائه می دهد شناخته گردید. فکر کنید زمانی که به‌تیتر اولیه کمپانی دربین رقبا اپ خویش را راه‌اندازی نمایید، مشتریان هم از آینده نگری شما شگفت زده خواهند شد و همین قضیه شایسته ترین تبلیغ برای برندسازی کسب و فعالیت شما محسوب می‌ خواهد شد.

 

 

 

هم اکنون که با مزایای برنامه ها در دنیای کسب و امور و دیجیتال مارکیتنگ آشنا شدید بایستی بپذیریم که اپ‌ها در آینده ای خیر چندان به دور به یکی‌از لازمه‌های پیشرفت در کسب و عمل مبدل خواهند شد. لذا خیلی بهتر میباشد که شما پیشگام حوزه کسب و عمل خویش باشید و برای مخاطبینتان ابتکار عمل و سهولت را به ارمغان بیاورید. اعتنا نمایید که هرچقدر دیرتر دست به عمل گردید این مبادرت بوسیله یکی رقبای شما انجام گردد و مجموع مزیت های بالا به وی تخصیص خواهد یافت.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نرم‌افزار‌ساز یک ابزار ساخت‌و‌ساز و توسعه و گسترش آنلاین برنامه گوشی میباشد که به مخاطب اذن میدهد روند   طراحی اپلیکیشن دشوار نرم افزار‌نویسی برنامه گوشی را نادیده بگیرد و اپ خویش را در بازه زمانی برهه زمانی کوتاهی ساخت نماید.

نکته دیدنی اینجاست که نرم افزار‌ساز زمان بازه زمانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار گوشی را به تعدادی ساعت کاهش میدهد! به صورت معمول نرم افزار‌نویسی اپ تلفن همراه ماه‌ها یا این که هفته‌ها ارتفاع می‌کشد. از ایده پردازی گرفته تا پباده سازی وایرفریم، پباده سازی رابط کاربری (UI) گرفته تا تجزیه و چک تجربه مخاطب (UX)، تست برنامه تا آخری کردن آن، دربرگیرنده فرآیندهایی طولانی و سنگین در پشت یک برنامه تلفن همراه بی آلایش میباشد.


نرم‌افزار‌ساز بازه مقطع، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش میدهد
اکنون، هنگامی برنامه‌ساز مقطع بازه، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش می دهد، می بایست آنالیز کنیم چطور؟
نرم افزار‌ساز ایجاد نرم‌افزار را تماما بی آلایش انجام می دهد.

هر که نرم افزار‌نویسی را نمی‌شناسد قادر است نرم افزار خویش را با به کارگیری از نرم افزار‌ساز ساخت نماید. برهان این فرمان این میباشد که با نرم‌افزار‌ساز صرفا به نوع نرم افزار، خصوصیت‌ها، دسترسی‌های مخاطب، محتوا و بقیه موردها اساسی نیاز میباشد خیر نرم‌افزار‌نویسی. ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن با اپلیکیشن‌ساز به آسانی لبریز کردن یک سری فرم آنلاین یا این که تایپ کردن مقاله در وب لاگ یا این که کارهایی نظیر اینها میباشد.

در‌پی در خصوص مزایای برنامه‌ساز حرف می کنیم.

مزایای استعمال از نرم‌افزار‌ساز
مشتری بعد از بازه زمانی وقتی کوتاه اپلیکیشنی کاربردی در دست دارااست. چون ساخت و ساز نرم افزار با نرم‌افزار‌ساز بیشتر مبنی بر تعیین خصوصیت‌ها و تجهیزات و در غایت دانلود آنلاین فولدر نصبی نرم افزار میباشد.
هر کسی فارغ از علم اپ نویسی قادر است فارغ از درک کردن یک خط کدنویسی، نرم افزار خویش را فعال سازی نماید.
یکی‌از از سایر مزایای به کارگیری از اپ‌ساز، مقرون به صرفه بودن آن میباشد. هزینه تولید یک برنامه از روش نرم‌افزار‌ساز باورنکردنی وجود ندارد، تنها ۵۹۹ هزار تومان! تجهیزات بسیار متعددی از گذشته اپلیکیشن‌نویسی گردیده و مشتری می تواند با یک کلیک آنها‌را در نرم افزار خویش داشته باشد. امکاناتی زیرا دکان آنلاین، پرداخت آنلاین، کاتالوگ، فرم و ...
نرم افزار‌های درست شده با برنامه‌ساز برای هر سه سیستم برهان اساسی موبایل مانندAndroid ، iOS و ویندوز فون ارائه می گردند.
در حالتی‌که میخواهید داده ها بیشتری در رابطه اپ‌ساز گوشی داشته باشید توصیخ می کنیم به طبع برگه «نرم‌افزار ساز آنلاین سوای نرم‌افزار نویسی اندروید و آیفون» را مطالعه نمائید.
 

  • شایلین عباسی