مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تکنولوژی پرورش ، توسعه و گسترش نرم افزار گوشی و اهمیت امنیت نرم‌افزار در یک‌سری سال پیشین خیلی دوست داستنی شده‌است. طراحی اپلیکیشن در پلتفرم گوشی و به غرض برآورده کردن مراد‌های مشتری‌ها، نرم افزار‌های متفاوتی پباده سازی شده‌است. بر پایه ی بسط این تمایلات و ارتقا تقاضای نرم‌افزار‌های تلفن همراه، هکرها نیز سازه به عوارض متعددی دوست دارا هستند از سرویس ها آنلاینی که گوشی‌ها ارائه میدهند سواستفاده بکنند. شرایط فعلی برهه زمانی فرا رسیده که به اهمیت امنیت نرم افزار‌ های تلفن همراه پی ببریم و شیوه‌حلی برای این اختلال پیداکنیم.   اهمیت امنیت برنامه تلفن همراه را بفهمیم: هزینه از فعالیت پرت کردن دستگاه هک گردیده بخش اعظمی از موسسه‌ها با پیوستن به عرصه رقابت پویا و برای کاهش هزینه‌های کسب و کارشان، به‌این تفکر افتادند تا از کارمندهایشان بخواهند دستگاه‌های خودشان را رمز فعالیت بیاورند. این فعالیت از برخی نظر‌ها قادر است موثر باشد اما از یک حیث هم موجب نگرانی میباشد. حقیقتاً چطور میتوانید به امکان این دستگاه‌ها اعتماد فرمایید؟ درین پاراگراف منظورمان بدنیتی یا این که بدخواهی وجود ندارد اما خیلی وقت‌ها حتی کارمندها هم از دستگاه‌های خودشان باخبر نیستند. چنانچه از چنین دستگاه‌هایی توی محل کارتان به کارگیری میشود قابلیت در خطر قرار دادن داده‌هایتان را به شدت بالاست   حتی خطرات میتوانند از کانال‌های دیگر هم باشد موضوع صرفا محل کارتان وجود ندارد که کارمندهایتان دستگاه‌های فردی‌شان را به کانال وصل می‌نمایند. یادتان باشد از آنجایی که‌این ابزارها وسیله فردی خودشان میباشد پس آنان‌را به کانال‌های دیگر هم وصل می‌نمایند. تنظیمات کانال‌های بیرونی این‌قدر توانا وجود ندارد و به راحتی می توانند هک می گردند. این ادله سبب می‌گردد در‌صورتی‌که شما هم همین فعالیت را میکنید شاید با همین نکته متوجه نیازتان به امنیت اپ بشوید. امنیت نرم افزار   هوش تهدید: راه‌حل نو ولی خیر چندان قادر هوش تهدید مبنی بر راه حل‌هایی میباشد که بوسیله متخصصین پیشرفته‌اند و میتوانند توی اخطار دادن به کسب و امور در رابطه حمله‌های احتمالی اپلیکیشن‌ریزی گردیده امداد بکند. کل این فعالیت با تطابق یک شرایط پیش گستر با محاسبه مستمر از عمل‌های کانال و دست اندرکاران فرنگی میباشد. با وجود مداخله دادن چنین عمل‌هایی هنوز به کسب و امور حمله میشود. ولی چرا؟ ابزارهای توسعه یافته نو مجموع این امور را ممکن می‌نماید.   حمله را با حمله پاسخ بده حتی با وجود کشف کردن روشی برای تقابل با هوش تهدید چرا انسان‌ها نمی‌توانند رویه‌حلی برای تامین امنیت اپلیکیشن‌ها پیدا بکنند؟ این زمینه ما‌را از عبارت شکار تهدید باخبر می‌نماید که فرآیند ردیابی نشانگرهای خطر لو رفتن را به امداد سیستم‌های خود کار آشکارسازی خطر انجام می دهد. اما خودشان هم بوسیله تجسس‌ها ارزیابی میشوند. این از موادتشکیل دهنده انسانی میباشد که قادر است با تشخیص موردها بر خلاف قاعده، ناسازگاری‌ها و الگوهایی که استنتاج داده، یک چیز منفی را به استدلال مثبت تبدیل بکند. هکرهای اخلاقی بضاعت و توان بررسی کردن داده ها را با جزئیات دارا هستند و از آن تحت عنوان منبعی برای تعبیر و پیش‌بینی پیشامدهای یک سرشت تهدید کننده به کارگیری میشود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


صحیح مانند رایانه‌ها، موبایل‌های گوشی برای رئیس اجزای مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری و همینطور برای ارائه سرویس ها به یوزرها خویش، نیاز به اپلیکیشن‌های سیستمی دارا‌هستند. طراحی اپلیکیشن  بدین قابل انعطاف افزارها اصطلاحا برنامه گفته می‌گردد. پباده سازی برنامه ها در موبایل‌هایی با سیستم استدلال اندروید و IOS با این که ظاهری شبیه دارا‌هستند اما از لحاظ ایجاد تماما متفاوتند. در پباده سازی نرم‌افزار این دو سیستم برهان‌  از گویش اپلیکیشن نویسی متمایزی استعمال می گردد که خصوصیت، مزایای نرم افزار و ولی هزینه ساخت‌و‌ساز برنامه آنان را متعدد می‌نمایند. این که ساخت‌و‌ساز برنامه در کدام سیستم دلیل بهتر میباشد نیاز به نظارت اپ‌های Android و iOS داراست. درین مقاله بلاگ باشگاه اپ به تحلیل برخی از تفاوت‌های ساخت‌و‌ساز اپ‌های گوشی برای Android و iOS خوا‌هیم پرداخت. چطور برای ایجاد برنامه اندروید یا این که IOS تصمیم بگیریم؟ در صورتیکه تصمیم بدون شوخی برای تولید برنامه تلفن همراه دارید، او‌لین و طاقت فرسا‌ترین تصمیمی که می بایست بگیرید گزینش سیستم عاملی میباشد که میخواهید مبتنی بر آن اپ را بسازید. مایحتاج میباشد میان دکان Apple و دکان Google Play یکی‌از را گزینش فرمایید. به هیچ وجه تعیین سادگی وجود ندارد. چرا؟ زیرا علاوه بر تفاوت‌های در طرز ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار‌های این دو نوع سیستم برهان، اخلاق یوزرها اپلیکیشن‌های Android و iOS هم با یکدیگر مختلف می‌باشند. به همین برهان در حالتی‌که گزینش اشتباهی داشته باشید، یوزرها خویش را از دست می‌دهید. پس مورد نیاز میباشد با آشنایی تفاوت‌ها تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.
 و اما این اکوسیستم گشوده معیار یوزرها اندروید را هم ارتقا داده میباشد تا سال 2019 سهم سیستم استدلال اندروید در بازار جهانی 74 درصد از سهم تمام بوده میباشد.   6. مغازه‌های برنامه گوگل پلی مهم‌ترین و وسیع‌ترین دکان اندروید میباشد. اپلیکیشن‌های گوناگون فارغ از محدودیت درین مغازه منتشر می شوند. همینطور مغازه ‌های دیگری هم قابلیت تکثیر نرم افزار‌های اندروید را داراست. به جهت این آزادی، متأسفانه نرم افزار‌های جعلی به صورت آراسته در دکان گوگل پلی و بقیه مارکت‌ها چشم می گردند و کلاه‌برداران با تولید این نرم‌افزار‌ها بازدارنده از سودآوری اپلیکیشن مهم می گردد. در مقابل اپلیکیشن استور تروتمیز نرم‌افزار‌ها را محاسبه می‌نماید و تکثیر نرم افزار‌های را در بقیه مغازه‌ها مسدود نموده است. به علاوه موقعیت و راهبرد‌های خاصی برای نشر نرم افزار در نرم‌افزار استور وجود دارااست. تحت عنوان گسترش دهنده بایستی در حیث داشته باشید که هم هزینه تولید اپ برای iOS فراتر میباشد و هم فرآیند نظارت و نشر آن چند روز و گهگاه تا یکسری هفته ارتفاع می کشد. 7. امکان کاربری در تبلت یکی مسائلی که در ساخت و ساز اپ‌های اندروید به آن نادر توجهی می شود، ترازو کاربری آنان در تبلت میباشد. نرم‌افزار‌های iOS به صورت قابل قبولی با آی‌پد‌ها سازش دارا‌هستند. همین سبب گردیده آی‌پد دوستداران بیشتری نسبت به بقیه تبلت‌ها داشته باشد. در‌صورتی‌که تحت عنوان بسط دهنده دنبال فراهم کردن بهره بیشتر در ساخت و ساز نرم افزار اندروید می باشید به تفکر اپ‌هایی سازگار با تبلت‌ها باشید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


مقایسه درآمد بسط دهندگان اپل استور و گوگل پلی
گوگل اخیرا خبر ها جدیدی از درآمد گسترش دهندگان (برنامه نویسان) دکان گوگل پلی خویش را ذکر کرد.
نکته مهم اینجا میباشد که تعداد بسط دهندگان اندرویدی یک سری برابر گسترش طراحی اپلیکیشن دهندگان ios می باشند البته مبلغ دریافتی گسترش دهندگان اندروید نصف مبلغ دریافتی گسترش دهندگانی میباشد که اپلیکیشن خویش را در نرم افزار استور برای فروش قراردادند.

هیروشی لاکهیمر (Hiroshi Lockheimer)، نائب رئیس ارشد نصیب اندروید گوگل، به‌طراوت در توئیتی اعلام نموده است از بازه فعال‌ساز‌ی مغازه پلی یعنی مارس 2012 تا کنون بوده که در کل 80 میلیارد دلار به توسعه و گسترش دهندگانی که نرم افزار اندروید خویش را در مغازه پلی به فروش گزاشته اند پرداخت نموده است.
کوپرتینویی‌ها در کل به توسعه و گسترش‌دهندگان اپ‌های نرم افزار استور مبلغ ۱۵۵ میلیارد دلار پرداخت کرده‌اند.
با اینکه مبلغ دریافتی بسط دهندگان اندروید بسیار وسیع جلوه میکند البته در مقابل مبلغ دریافتی بسط دهندگان iOS بسیار معدود میباشد و این امار نشان می دهد یوزرها iOS بسیار مشتاق خیس از یوزرها اندرویدی می باشند.

بخش اعظمی از بسط دهندگان اندروید اپ های خویش را بدون پول و یا این که با پرداخت باطن طرحی ارائه می‌دهند که هیچ درصدی به گوگل نمی رسد اما از آن رو بسط دهندگان اپل برای پرداخت باطن طرحی می بایست از خدمت های اپل به کارگیری نمایند و اپل اکثری از درآمد خویش را از این‌شیوه بدست میاورد.
هر در کمپانی اپل و گوگل ، 30 درصد از درآمد توسعه و گسترش دهندگان خویش را تحت عنوان سهم نرم‌افزار برمیدارند، که درین راستا اپل و گوگل مقداری باهم مختلف می‌باشند و هرکدوم چند خصوصیت های خویش را برای بسط دهندگان در لحاظ گرفتند. اپل برای توسعه و گسترش دهندگانی که 1 سال به طور متوالی فروش داشته باشد درصد خویش را به 15 درصد کاهش می‌دهد و این درصد برای خرید باطن طرحی هم صحت میکند، و از آن سو گوگل هیچ تخفیفی برای فروش پشت سر هم درنظر نگرفته میباشد البته سهمی از خرید داخل طرحی بر نمیدارد.


در سال نوی میلادی، یوزرها مغازه نرم‌افزار حدود 42 میلیارد دلار از این مغازه خرید کردند که رقم بسیار متعددی میباشد. این رقم در مقایسه با همین بازه زمانی‌ی هنگامی در سال گزشته، صعودی ۱۶ درصدی را نشان می دهد، و مدیریت اپل این اصلی را  تاریخی قلمداد نموده است.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سمت سرور :

قسمت سرور را به طور بی نقص باهم آیتم آنالیز قرار می‌دهیم و به شما خاطر می‌دهیم چه گونه کوئری های هوشمند نوشته و آن ها را پیاده سازی فرمایید و به خروجی های متنوعی برسید.

طریق طراحی اپلیکیشن یک پنل مدیر هوشمند را به گویش php به شما نشان خوا هیم بخشید.
درین نصیب شما تماما با سینتکس php آشنا میشوید .
طرز استعمال از کویری ها را یاد خواهید گرفت با کدهای html و css آشنا می‌شوید .تا بتوانید در موردها آن گاه پنل هایی را برای اشکال اپلیکشین های گوناگون بسازید و بتوانید آن‌ها‌را مدیر فرمایید.
آنالیز و کد نویسی تک تک امرها مرتبط با اپ تشکیل‌شده در زمان زمان بر روی سرور
کد نویسی و توضیحات مربوطه کدها و خروجی ها
ارسال داده ها و عکس و کلیپ به سرور (ذخیره عکس در فایل منقطع و قابلیت و امکان حذف عکس از روی هاست از روش پنل رئیس ) و ذخیره داده ها در دیتابیس
اخذ داده ها از سرور براساس فیلترهای متفاوت
چک اشکال غربال ها
نظارت اشکال مشکلات و خطایابی
تثبیت داده ها با تاریخ خورشیدی
امنیت ، توکن ها ، hash کردن و رمزنگاری داده ها
join زدن فی مابین جداول
کاوش
فعالیت با توابع تاریخ به طور منحصر به فرد
ورود و عضویت و نگرش گذاری یوزرها
دانلود و اخذ داده ها از سرور
لازمات ساخت پنل ادمین و رابطه با نرم افزار اندروید
توضیحات بی نقص و کد نویسی تک تک لازمات پنل ادمین
ایجاد یک پنل ادمین از صفر و تولید صفحه ها موردنیاز مانند ورود ، آلزامیر سر عبور ، پنل کاربری ، داشبور ، نظر ها
تحلیل بدون نقص امنیتی پنل
Session , Cockie و hash کردن
افزودن داده ها ، حذف و بازنویسی ماهر داده ها
رئیس یوزرها برنامه ، تعریف‌و‌تمجید مدیران و نویسندگان پنل رئیس
حذف عکس های آپلود گردیده به وسیله نرم افزار از روی هاست از روش پنل مدیر
آپلود صفحه ها php از قبلی تنظیم گردیده در هاست
ساخت‌و‌ساز صفحه ها متعدد پنل بر روی هاست
به هم پا سورس کد و بک آپ دیتابیس
در طی عصر فراگیری پنل مدیر , ترفندها و تکنیک های دیدنی دیگری را نیز فرا خواهید گرفت. این عصر هم بر روی لوکال هاست و با نرم افزار زمپ و همینطور بر روی هاست و سرور حقیقی به شما یادگرفتن داده شود .

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

داشتن یک دکان اینترنتی، خیالتان را از این بابت شل می‌نماید. به هیچ عنوان در شرایطی که این را هم که در حیث نگیریم، به عبارتی فرآیند تثبیت توصیه و خرید در اینستاگرام، به بازه زمانی و انرژی متعددی نیاز داراست. درحالیکه، یک وب سایت فروشگاهی همۀ این امور را اتومات انجام میدهد.

پس در صورتی‌که شرایط فعلی هم کسب و فعالیت اینستاگرامی و فروش خیر دارید؛ شایسته ترین عمل، ساخت‌و‌ساز یک وب سایت فروشگاهی کنار آن میباشد. که خیر واهمه غربال شدن اینستاگرام را داشته باشید، خیر گرفتاری رسیدگی به سفارشات؛ و خیر حسرت تلف کردن مشتریان گوگل. زیرا هنوز هم اکثری از اشخاص کالا موردنیازشان را در گوگل کاوش می‌نمایند. به عنوان مثال یک مثال چیره آن، پیچ اینترنت پوش میباشد که در کنار اینستاگرام، یک وب سایت فروشگاهی نیز داراست.

پیج فروشگاهی

تا یک‌سری وقت پیش، به امداد دکان اینستاگرام و تگ فرآورده، به راحتی وبسایت و برگه اینستاگرام، به هم متصل می‌شدند؛ البته متأسفانه مدتی میباشد که‌این قابلیت و امکان در کشورمان تحریم شده‌است. البته ما بدون شغل ننشستیم و کوشش کردیم تا مکان ممکن جایگزینی برای آن مهیا کنیم.

یک خبر خوب: اخیرا امکان جدیدی به تارنما فروشگاهی پرتال اضافه شده‌است که دقیقا مطلوب شماست. چطور؟ این نرم‌افزار تازه، پروسه تثبیت پیشنهاد و خرید را معمولی می‌نماید. با قرار دادن لینک و پیوند هر کالا در پست یا این که استوری، مشتری سریع وارد کاغذ تثبیت پیشنهاد گردیده و کالا را پس از دو سه مرحله خریداری می‌نماید. در حالیکه تا تا قبل از این، بدون چاره بود 5 یا این که 6 مرحله را تا خرید طی نماید.

در‌حالتی که میخواهید این قابلیت و امکان را از مجاورت ملاحظه کنید، در پنل مدیریتی وبسایت خویش، اپ \"خرید سریع\" را فعال نمایید.

هزینۀ ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی چقدر میباشد؟
حتما یکی دلایلی که شمارا به سمت تولید دکان اینترنتی کشانده میباشد، هزینه ناچیز آن نسبت به فعال‌سازی یک دکان فیزیکی بوده میباشد. اما خیر در معنای مجانی بودن آن! به هیچ وجه چرا از چیزی مانند تارنما فروشگاهی که قادر است درآمد میلیونی در روز برای‌تان داشته باشد، انتظار بدون‌پول بودن دارید؟

در مقالۀ هزینه فعال سازی مغازه اینترنتی، گفته‌ایم که هزینۀ طراحی وب فروشگاهی از ذیل 500 هزار تومان استارت گردیده و تا 100 میلیون تومان هم میرسد. ولی هزینه‌ای که برای شما داراست، هیچ یک از این دو گزینه وجود ندارد. خودتان به برگه تعرفه‌هابروید و هزینه‌های بسته‌های فروشگاهی پرتال را ببنید.

خواهید روءیت کرد، که‌این هزینه نسبت به درآمد یک‌سری برابری (در ماه) که قرار میباشد در آینده از مغازه‌تان درآورید، بسیار ناچیز میباشد. در شرایطی که این هزینه به نظرتان زیاد میباشد، یعنی تصمیم ندارید، مغازه غالب و پرفروشی داشته باشید؛ پس خیلی ریلکس بیخیال آن گردید!

درآمد نتیجه ها از ساخت و ساز دکان اینترنتی تعدادی برابر هزینه آن میباشد

یک کلام مانده میباشد!
ما مشتریان متعددی مانند آقای محمودی داشته‌ایم که با یاری مغازه اینترنتی، توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند؛ در مقابل مشتریانی هم بوده‌اند، که فروش موفقی نداشته‌اند! هر دو دسته، خودشان گزینش کرده‌اند که چیره شوند یا این که باخت بخورند. مثل خویش شما که تصمیم میگیرید، چه آینده‌ای برای مغازه‌تان رقم بزنید.

ایجاد مغازه اینترنتی، فقط نصیب کوچکی از مسیر میباشد؛ سایر خط مش به مهارت‌های فروش و عمل کردن روی وبسایت‌تان بستگی داراست. می گوییم پرتال گزینش قابل قبولی میباشد: زیرا ساخت و ساز مغازه با آن، فقط یک ساعت ارتفاع میکشد، زیرا عمل با آن بسیار ریلکس میباشد، زیرا پشتیبانان 24 ساعته در دسترس شما می‌باشند؛ پس به مکان گذراندن زمان روی طراحی وب، یادگیری و حل خطاها، بازه زمانی و انرژی‌تان را روی ارتقا فروش متمرکز میکنید. این چیزی میباشد که هم شما میخواهید، هم ما!

با اینکه قرار شد، از به عبارتی نخست با ما همدم باشید، ولی در شرایطی‌که هنوز مغازه‌تان را تولید نکرده‌اید، با کلیک روی پیوند پایین، اولی قدم پباده سازی دکان اینترنتی‌تان را بردارید:

طراحی وب سایت فروشگاهی

در  طراحی سایت حالتی که هنوز سؤالی درباره با پباده سازی دکان اینترنتی، برایتان ما‌نده میباشد، با شماره 02163404 داخلی 2 تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان با کمال میل شما‌را پند نمایند.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپ

در لحاظ داشته باشید که یک اپ قادر است فعالیتهای زیادی داشته باشد که مانند صفحه های غیروابسته در یک تارنما فعالیت می نمایند. برای مثال شما ممکن میباشد یک قسمت \"پیکربندی\" و یک کار \"اساسی\" داشته باشید. براین اساس هر کار یک اپ جداگانه وجود ندارد، ولی یک برگه غیروابسته از نرم افزار شماست.
هرچند برای او‌لین اپ، احتمالاً شایسته ترین عمل، ساخت چیزی بسیار بی آلایش میباشد که صرفا یک عمل اساسی را نشان دهد. ‘Basic Activity’ را تعیین نمائید تا چیزها را به معمولی ترین صورت ممکن و همگی منظوره نگه دارید، این در حال حاضر اپ شماست. مجدد روی Next کلیک فرمایید تا یک سری آیتم پایان را نیز طی نمایید.
فعلا شما میتوانید برای کار و طرحتان، اسم تعیین فرمایید. در حالتی‌که ‘Basic Activity’ را گزینش نموده اید، آیتم تیتر و اسم «menu_resource» را خواهید داشت. اسم کار این میباشد که چه گونه شما در کد خویش به عمل های خویش مراجعه میکنید، بدین ترتیب گزینش آن بایستی منطقی و خلاقانه باشد (که یک پیشنهاد خوب برای نرم‌افزار نویسی در کل میباشد و خیر تنها اندروید) مانند \'MainActivity\' .
همین طور، اسم طرح بندی (Layout)، یک فولدر را تبیین می نماید که مشتمل بر نوع طرح عمل میباشد. این یک قطعه غیروابسته از کد میباشد که با کد مهم عمل، تمجید می گردد تا تعریف و تمجید نماید که عناصری مانند تصاویر و منوها کجا باشند و از چه فونت هایی استعمال شود. این در واقع گویش جاوا وجود ندارد بلکه فقطً جهت اطلاع بدانید که XML یا این که Extensible Markup Language میباشد.
برای طراحی اپلیکیشن هر هر کس دارنده بگراند در گسترش اینترنت میباشد، می بایست بیان کرد کهXML مانند HTML یا این که CSS در صفحه های اینترنت فعالیت می نماید. ضمنا، کد جاوا برای این کار چیزی میباشد مانند اینکه در اینترنت زمانی روی موادتشکیل دهنده روی کاغذ کلیک گردد، چه اتفاقی بیفتد و ... . خوب میباشد که اسم پیش فرض را در اینجا از \'activity_main\' تغییر و تحول ندهید. در غایت، یک اسم برای منو و تیتر را تعیین نمائید. برای تیتر چیزی خوب تعیین نمایید، چون یوزرها شما در بعضی مواقع می‌توانند این را ببینند. روی Next کلیک فرمائید ... و درحال حاضر شما میتوانید نرم‌افزار خویش را مشاهده کنید !
اپلیکیشن خالی، بی نتیجه و ... و تمامی چیز صرفا در توا‌ن آغاز ! درحال حاضر میبینید که چرا عموم دست میکشند؟ ولی ما حقیقتاً میتوانیم آن احساس را با مرحله های بسیار مهم تحت تغییر تحول دهیم :
♦دانلود و نصب اندروید استودیو، مطمئن گردید که مشتمل بر SDK نیز میباشد
♦جاوا SDK را نصب نمایید
♦یک پروژه نو و جزئیات مهم آن را تعیین فرمایید
به این ترتیب حقیقتاً بد وجود ندارد ... و به خاطر داشته باشید: وقتی که تمامی اینها را یک توشه انجام داده اید، میتوانید آن را برای مدام فراموش فرمائید و تمرکز خویش را بر چیزهای درگیر کننده تری مانند تولید نرم افزار ها بگذارید. پس، مرحله آنگاه مرحله مهمی میباشد.


 ساخت و ساز یک چیز حقیقی وواقعی


وقتی که نرم افزار شما گشوده می‌گردد، شما می بایست یک درخت دایرکتوری در سوی چپ با کل فولدر ها و فایل های گوناگون که اپلیکیشن شمارا تشکیل می‌دهند و یک تصویر از یک تلفن همراه با اکران \"Hello World!\" در راءس آن، مشاهده کنید.
(یک نرم افزار مبنا ای که \"Hello World\" را اکران میدهد به عبارتی چیزی میباشد که در اکثری از برنامه نویس ها نو که برای او‌لین توشه یک لهجه تازه را خاطر میگیرند، عرف شده‌است. Android Studio پیشدستی کرده و خودش این عمل را برای شما انجام میدهد).
شما ممکن میباشد متوجه گردید که تب گشوده در بالای کاغذ، activity_main.xml میباشد، این به عبارتی چیزی میباشد که یک موبایل پهناور در کاغذ اکران خویش، نشان می‌دهد. شما احتمالاً به خاطر دارید که activity_main.xml کد XML میباشد که راهبرد های طرح بندی برای کار اساسی شما‌را تعریف‌و‌تمجید می نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مزایای پباده سازی اپ
راحتی تعامل با مشتری

یکی مهم‌ترین فواید پباده سازی نرم افزار  و طراحی اپلیکیشن ریلکس ساختن رابطه با مشتری می باشد. در نرم‌افزار های کاربردی صاحبان کا می‌توانند نوتیفیکیشن را فعال کرده تا در سریعترین بازه زمانی ممکن جواب مشتریان را بدهند. این مزیت سبب ساخت و ساز مشتریان بامسئولیت میگردد. 

راحتی امکان دسترسی 

از سایر فواید پباده سازی اپ گوشی این میباشد که دسترسی به کسب و عمل را برای یوزرها ریلکس خیس می سازد. حتی‌در نرم‌افزار ها میتوان برخی از تخفیف ها را برای بعضی مشتریان تشکیل داد که ارتباط میان اپلیکیشن کاربردی و مشتریان را توانا خیس سازد.

قیمت قائل شدن برای مشتریان

نرم افزار های گوشی مدام موجب وفاداری مشتریان می شوند. در صورتی‌که تجهیزات خاصی مانند جایزه دادن برای هر استفاده کننده را برای مشتریان در لحاظ داشته باشید این وفاداری روز آپ دیت ارتقا پیدا میکند. 

برندسازی

یکی‌از رویه های اثرگذار در برندسازی ساخت و ساز نرم‌افزار تلفن همراه میباشد. با ساخت لوگوی خوشگل برای اپ و تهیه و تنظیم آن در هنگام ورد، منجر می‌گردد مدام در ذهن مخاطبان باقی بماند و حتی‌در شکل راضی بودن آن را به سایرافراد تبلیغ نمایند. 

سرویس ها مخصوص و پرداخت

با دقت به اینکه رقابت در بعضا از حوزه ها طاقت فرسا خیس میباشد، می‌توانید برای ورود به‌این معضل پباده سازی نرم افزار را در حیث داشته باشید. برای مخاطب پسند بودن نرم‌افزار های کاربردی در شکل فروش مال، توصیه می شود قطعا مورد پرداخت را فعال فرمایید.

چرا اینترنت نگاه
چرا اینترنت نگاه ؟
گروه ماهر و برنا
گروه اینترنت نگاه با فایده گیری از اشخاص کارشناس و برنا فراهم ارائه سرویس ها متنوع و آپ دیت در موضوع های پباده سازی برنامه تلفن همراه، ساخت سایت، seo و نرم افزار نویسی به مشتریان هست.

لبخند مشتریان
کمپانی پباده سازی برنامه اینترنت نگاه همواره در کارایی بوده تا رضایت و لبخند مشتریان را جلب کند و این دستور در سایه ارائه سرویس ها نوین و متنوع مجموعه اینترنت نگاه محقق شده‌است.

مشورت مجانی و مخصوص
کمپانی اینترنت نگاه در آغاز حوزه عمل شما و رقبای شمارا ارزیابی نموده و با ارائه راهکارها کوشش می نماید تا در سوی ارتقاء اعتبار و فروش شما گامی اساسی بردارد.

کمپانی اپلیکیشن نویسی اینترنت نگاه، شایسته ترین برنامه نویس ها کارشناس در حوزه iOS ، Android و اینترنت را گرد هم آورده میباشد، به این ترتیب می‌توانید پروژه خویش را به مجموعه برنا ما بسپارید. مجموعه اینترنت نگاه مجموع تخصص مورد نیاز برای ساخت‌و‌ساز و تولید اپ گوشی در مسئله های فروشگاهی، خبری و… دارااست. برای اطلاع از تعرفه پباده سازی برنامه اندروید و ios با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سیستم گوشی

سیستم دلیل گوشی

همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپ تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل همدم، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم برهان ما یحتاج خویش باشند. یک نرم‌افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر مبنا سیستم دلیل اندروید باشد که در‌این حالت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً اپ تلفن همراه اندروید می‌گویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این اپلیکیشن را رئیس میکند برپایه IOS باشد که در این صورت به آن برنامه IOS یا این که اپ اپل میگویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پباده سازی شده‌است.

توسعه و گسترش دهندگان نرم‌افزار گوشی، همان طور که همت کرده اند براساس دستگاه های متعدد نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم ادله های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به فعالیت رود نیز تلاش میکنند به ایجاد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک اپ گوشی بپردازند.

سیستم دلیل گوشی

طراحی اپلیکیشن و اپ ها دراینترنت یا این که مغازه های اینترنتی به راحتی قابل دسترس میباشند، بیشتر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما در طی روز از آن ها استعمال میکنیم جزو این تمجید محسوب می شوند.

با ارتقاء بسیار زیاد تعداد برنامه ها، گوگل تصمیم گرفت تا برای راحتی یوزرها در مغازه گوگل پلی و همینطور امداد برنامه نویس ها دسته بندی های را ساخت و ساز نماید.

یوزرها تولیدها کمپانی اپل نیز که دارنده سیستم ادله iOS می باشند،که می توانند برای دانلود نرم‌افزار از خدمت App Store کمپانی به کار گیری نمایند. در‌این خدمت هزاران اپ برای به کار بستن وجود داراست.

برای مثال اپ تلگرام، فتوشاپ، گوگل کروم، اینستاگرام و یا این که بازی‌های کامپیوتری همه نرم‌افزار های جان دار در‌این فروشگاهها می باشند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن

سیستم برهان گوشی
همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم ادله یک تلفن همراه یاروهمدم، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم ادله مایحتاج خویش باشند. یک نرم‌افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر مبنا سیستم ادله اندروید باشد که در این صورت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً نرم‌افزار تلفن همراه اندروید میگویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این حالت به آن اپ IOS یا این که برنامه اپل میگویند. برای دیگر سیستم دست اندرکاران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم استدلال پباده سازی شده‌است.

توسعه و گسترش دهندگان اپ تلفن همراه، همان طور که کوشش کرده اند براساس دستگاه های گوناگون نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم برهان های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز کارایی میکنند به ساخت‌و‌ساز و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار گوشی بپردازند.


نرم افزار ها دراینترنت یا این که مغازه های اینترنتی به راحتی قابل دسترس می‌باشند، بیشتر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما در حین روز از آنها به کار گیری میکنیم جزو این تعریف‌و‌تمجید محسوب می شوند.

با ارتقاء بسیار زیاد تعداد برنامه ها، گوگل تصمیم گرفت تا برای راحتی یوزرها در دکان گوگل پلی و همینطور یاری برنامه نویس ها دسته بندی های را ساخت‌و‌ساز نماید.

یوزرها تولید ها کمپانی اپل نیز که دارنده سیستم ادله iOS می‌باشند،که میتوانند برای دانلود برنامه از خدمت App Store کمپانی به کار گیری نمایند. در‌این خدمت هزاران نرم‌افزار برای به کار بستن وجود دارااست.

برای مثال اپ تلگرام، فتوشاپ، گوگل کروم، اینستاگرام و یا این که بازی‌های کامپیوتری همه نرم‌افزار های جان دار درین فروشگاهها می‌باشند.

در پی در رابطه دو سیستم برهان پر استفاده موبایلی اندروید android و سیستم استدلال ios توضیحاتی خدمتتون پهنا می‌کنیم.....

برای تلاوت ادامه نوشته‌ی علمی و شناخت با دو سیستم دلیل پر استفاده اندروید و IOS و همینطور دیدن بقیه مقاله ها و بخشهای وبسایت نوین پدیا به نشانی ذیل رجوع‌کنید:

نرم‌افزار گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه چه است؟ تاریخچه برنامه IOS و اپ گوشی اندروید
نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه چه میباشد؟ تاریخچه نرم‌افزار IOS و اپ تلفن همراه اندروید
نقش اپ گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه در معاش امروز شما چه می باشد؟ - در رابطه برنامه تلفن همراه اندروید و برنامه IOS چه می‌دانید؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

گوگل پلی

 

استور گوگل یا این که Google Play store

ASO

 

طراحی اپلیکیشن  در گوگل پلی رویکردهایی مشابه به seo برای بهبود ASO ارائه میدهد. گوگل برای استخراج کلمه ها کلیدی دارای ربط، توضیحات اپ را کپی می‌نماید. برای تایپ کردن توضیحات به شما اذن تایپ کردن حداکثر ۴۰۰۰ کاراکتر در برگه متاع داده می شود. کوشش نمایید تا جایی که قابلیت دارااست و از لحاظ پیام‌رسانی منطقی به لحاظ میرسد، از کلیدواژه‌های دارای ربط در متن به کار گیری فرمایید. مطالعات Sensor Tower، تکرار ۵بار کلیدواژه‌ها را باصرفه‌ترین شرایط برای بدست آوردن درجه‌بندی خوب در صفحه ها کاوش اعلام نموده است. تکرار بیشتراز حد عبارات کلیدی خیر فقط تاثیری در ASO ندارد، بلکه ممکن میباشد به جهت تکرار توضیحات سبب ساز پشیمانی مشتریان بالقوه خواهد شد.

 

با دقت به نکات گفته شده، برگه جنس نباید سوای اعتنا به مشتری و تنها برای پباده سازی و تعقیب کردن الگوریتم نوشته خواهد شد. چون بعداز پیدا شدن برنامه بوسیله مشتریان بالقوه، می بایست آنها را با به کارگیری از توضیحات به دانلود برنامه تشویق کرد. در‌صورتی‌که مشتریان بالقوه به مکان روبرو شدن با توضیحات سنجیده، با متنی آشفته و نامنظم روبرو شوند، از دانلود اپ نیز پشیمان گردیده و کل کوشش‌های شما نیز بیهوده شود. در سود، به مراد دستیابی به شایسته ترین فیض، توضیحات را برای مشتریان خویش بنویسید و بعد از آن با در حیث به دست آوردن نکات ASO، تغییرات جزئی در کلیدواژه‌ها ساخت‌و‌ساز فرمایید.

 

اینفوگرافیک فاکتور های موءثر ASO در سال ۲۰۱۸ را به طبع ملاحظه کنید!

ارتقا نصب در کافه بازار

ASO

 

 

 

کافه بازار دارنده یک قسمت توضیحات انگلیسی و یک قسمت فارسی میباشد که تایپ کردن توضیحات فارسی ضروری میباشد. کافه بازار نیز مانند گوگل پلی دارنده محدودیت ۴۰۰۰ کاراکتر برای توضیحات نرم‌افزار میباشد. خلاف نرم‌افزار‌استور که می‌قدرت کلیدواژه برای آن انتخاب کرد، در کافه بازار جایی برای تایپ کردن کلیدواژه نیست و الگوریتم پیدا شدن یک نرم افزار در کافه بازار بر پایه ی جستجوی یوزرها میباشد. بعضا از ناشرین از لغت ها و لغت ها پرتکرار که بیشتر در کافه بازار آیتم کاوش قرار میگیرند، به سیرتکامل‌ای هوشمندانه در متن توضیحات استعمال می‌نمایند و از این روش سبب ساز بیشتر چشم شدن برنامه خویش میشوند. مثلا، برنامه ترب که یک موتور کاوش در بین دکان آنلاین میباشد، به خواسته ارتقا چشم شدن در شیت جستجوی بازار، از کلماتی نظیر اسنپ، تپسی و … با وجود غیرمرتبط بودن آن ها با نرم افزار، به طور زیرکانه‌ای در متن توضیحات خویش به کارگیری نموده است.

 

 

 

۴) توضیحات قانع‌کننده ارائه فرمائید.

توضیحات یک برنامه بایستی تحت عنوان یک CTA برای دانلود برنامه فعالیت نماید. نرم‌افزار خویش و خصوصیت‌های آن را با زبانی بی آلایش و به طور ظریف توضیح دهید و مخاطبان را برای دانلود آن قانع نمائید. در روند گذشته، مارکت‌های اپ را با به کارگیری از کلیدواژه‌های دارای ارتباط قانع کرده‌اید و فعلا بازه آن میباشد که مشتریان بالقوه را قانع فرمایید که اپ شما قادر است نیازهای آنان‌را برطرف نماید. توصیه ما به شما این میباشد که به خواسته جلب دقت خواننده گان، بیشتر انرژی خویش را برای تایپ کردن سه خط اولیه توضیحات صرف نمائید. به خواننده‌گان امداد نمایید تا با‌گاز به کاربری برنامه و انگیزه به کارگیری آن پی برده و بتوانند تصمیم‌گیری نمایند.

 

متن توضیحات نرم‌افزار بایستی با هر به روز تغییر تحول نماید. به این ترتیب، بعد از هر به روز، بازه زمانی وقتی را صرف بروزرسانی توضیحات در رابطه تغییرات ایجادشده و ارائه اسکرین‌شات‌های تازه فرمایید.

 

 

 

۵) از آیکون‌های جالب و منحصر به فرد به کارگیری نمائید.

با اعتنا به اینکه یوزرها مارکت‌های نرم‌افزار تعداد نرم‌افزار‌های بسیار متعددی را مرور می‌نمایند، یکی‌از مهم ترین کارداران ساخت و ساز تاثیر نخستین (first impression) در مخاطبان، خصوصیت‌های بصری برنامه یعنی آیکون اپ میباشد. ممکن میباشد آیکون‌ها تاثیر مستقیمی بر جایگاه‌بندی نرم‌افزار‌ها نداشته باشند، البته سبب ساز به جلب دقت مخاطبان و دانلود بیشتر نرم‌افزار خواهند شد.

 

برنامه استور و گوگل پلی قانون ها استانداردی دارا‌هستند که دربرگیرنده سایز ایده‌آل، صورت و رنگ‌بندی آیکون‌های نرم‌افزار میباشد. برای آیکون‌های iOS، مهم ترین نکته این میباشد که آیکون‌ها دارنده سایز دست‌کم ۱۰۲۴*۱۰۲۴ پیکسل باشند.

 

مطالعه ظریف نکات پباده سازی آیکون‌های نرم‌افزار استور

برای پباده سازی آیکون‌ نرم‌افزار‌های اندروید بر روی گوگل پلی، سایز نرم‌افزار‌ها بایستی ۵۱۲*۵۱۲ پیکسل باشد.

 

مطالعه ظریف جزئیات پباده سازی آیکون‌های اندروید

سایز استاندارد کافه بازار نیز ۵۱۲*۵۱۲ پیکسل میباشد.سوای اعتنا به نوع سیستم‌عاملی که آیکون را برای آن پباده سازی می کنید، اعتنا بدین نکته ضروری میباشد که آیکون برنامه شما می بایست تا حد قابلیت و امکان معمولی و فارغ از ابهام باشد؛ به سیرتکامل‌ای که قدرتمند به انتقال سریع معنی و کاربری برنامه باشد. برای این خواسته، آیکون برنامه خویش را با استعمال بیش تر از حد از لوگو یا این که کلمه ها نا مرتب نکنید.

 

برای ایده تصاحب کردن برای پباده سازی آیکون، می توانید نرم‌افزار‌های برتر در مسئله خویش را گزینه تحلیل قرار دهید و در غایت مطمئن گردید که آیکون نرم افزار شما به اندازه کافی از دیگر نرم‌افزار‌ها متمایز میباشد.

 

 

 

۶) از تصاویر، اسکرین‌شات و کلیپ به کار گیری فرمائید.

اسکرین‌شات‌های مو جود در بخش توضیحات نیز مانند آیکون‌ها تاثیر مستقیمی در جایگاه‌بندی برنامه در شیت کاوش ندارند، البته سبب تشویق مخاطبان به دانلود نرم‌افزار می شوند. تصاویر می توانند گویای کاربری برنامه باشد و به مشتریان بالقوه این اذن را میدهند که پیش از دانلود نرم افزار، خویش را در فضای نرم‌افزار تصور نمایند. این اسکرین‌شات‌ها بایستی نشان‌دهنده مهمترین خصوصیت‌ها، نهایی آپ دیت و دوست داستنی‌ترین نصیب‌های برنامه باشد.

 

با وجود اینکه می توانید حداکثر ۵ اسکرین‌شات برای iOS، ۸ اسکرین‌شات برای اندروید و ۱۱ اسکرین‌شات برای کافه بازار آپلود نمائید، فقط ۲ الی ۳ تای نخستین در ورقه لود اکران داده میشود. براین اساس، اطمینان نتیجه ها فرمایید که اسکرین‌شات‌های نخستین به اندازه کافی قدرتمند و قانع‌کننده باشند که خواننده گان را به گذر زمانِ اسکرین‌شات‌های بیشتر و در غایت دانلود نرم‌افزار تشویق نمایند. در حالی که اپلیکیشن استور تصاویری که اکران‌دهنده تجربه استفاده کننده در نرم‌افزار باشد را ترجیح میدهد، البته می‌قدرت اسکرین‌شات‌ها را با المان‌ها یا این که نوشته‌های گرافیکی که ذکر‌گر خصوصیت‌های تازه (به‌خصوص در به روز‌ها) میباشد، نیز مخلوط کرد. برای دانستن به موثرترین اسکرین‌شات‌ها می توانید از آزمایش A/B و حاصل آن به کارگیری نمایید.

 

همینطور، قابلیت و امکان آپلود ویدئوهای کوتاه که مشتمل بر مروری بر نرم افزار میباشد، نیز وجود داراست. محدودیت وقتی برای ویدئوهای نرم‌افزار استور، ۱۵ الی ۳۰ ثانیه، برای گوگل پلی، ۳۰ الی ۱۲۰ ثانیه میباشد و حداکثر وسعت ویدئوها برای نرم افزار استور، ۵۰MB میباشد. در کافه بازار نیز قابلیت و امکان آپلود کردن یک ویدیو به گویش فارسی و یک ویدیو به گویش انگلیسی وجود دارااست که بسته به لهجه کاربری صرفا یک ویدیو به عمل اکران داده می‌گردد.

 

 

 

۷) لیست خویش را محلی‌سازی نمایید.

اینک، ۳۱ درصد از درآمد نرم‌افزار‌‌ها بوسیله مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی ساخت و ساز می گردد. ۷۲ درصد از دیگر عموم عالم که لهجه مادریشان انگلیسی وجود ندارد، ترجیح می دهند هنگام خرید از لهجه اساسی مرزو بوم خویش استعمال نمایند، حتی درصورتی که به لهجه انگلیسی مسلط باشند. این آمار بایستی گزینه دقت ناشرین قرار بگیرد. ناشرین می بایست مارک و گویش نرم‌افزار خویش را با نیاز مخاطبان خویش وفق دهند. راه حل‌ها و ابزارهای بیشماری برای ترجمه نادر‌هزینه و ارائه خدمت‌های محلی وجود دارااست که امکان ترجمه تیتر، کلیدواژه‌ها، توضیحات و اسکرین‌‌شات‌ها را به گویش متبوع شما دارا‌هستند.

 

اپلیکیشن استور و گوگل پلی این قابلیت و امکان را به شما می دهد که به خواسته ارتقا امکان کشف و خوانایی بهتر برای مشتریان در کشورهای گوناگون، فهرست خویش را به طور محلی تهیه نمائید. با به کارگیری از این ترفند، نرخ همگرایی و دانلود برنامه شما تا ۷۶۷% بیشتر گردد. برای مثال، بازی clash of clans با ترجمه توضیحات و اسکرین‌شات‌های نرم‌افزار خویش به گویش چینی توانست مارکت چین را نیز در اختیار بگیرد.

 

 

 

۸) برنامه خویش را همواره آپ دیت نمائید.

ASO

 

 

 

اکثر اوقات مشتریان تلفن همراه در‌پی نرم افزار‌هایی می باشند که همواره در حالا باصرفه‌سازی و آپ تو دیت بر طبق نظرها یوزرها می باشند. اپلکیشن‌هایی که به صورت مداوم به روز می‌نمایند، بیشتر در معرض دقت مارکت‌های نرم افزار و مشتریان قرار میگیرند و ارزشمدتر تلقی می شوند. طبیعتاً با آپ تو دیت هر ورژن، کارآمدتر شدن و رفع نواقص گذشته، مرتبه‌بندی آن در صفحه های کاوش نسبت به ورژن قبل بهتر می گردد. ولی شایان بیان میباشد که بروزرسانی نرم‌افزار فقط نیمی از منش میباشد و گام‌بعدی، تشویق مشتریان فعلی برای دانلود ورژن تازه نرم افزار خواهد بود.

 

بر پایه ی مطالعات صورت گرفته بر روی ۵۰۰ برنامه برتر، فرکانس آپ دیت یک نرم‌افزار به صورت میانگین دربین ۳۰ الی ۴۰ روز اعلام شده‌است. به خاطر داشته باشید که بعد از هر به روز اپ در iOS، مرتبه‌بندی شما نیز بروز گردیده و ممکن میباشد به طور موقت کاهش یابد. در سود، نرم‌افزار‌هایی که به صورت تروتمیز در برنامه استور بروز میگردند، ممکن میباشد در مرتبه‌بندی یه خرده نوسان داشته باشند، ولی در گوکل پلی چنین اتفاقی فیس ندهد.

 

 

 

۹) یوزرها را به امتیازدهی و حیث دادن تشویق نمایید.

ASO

 

 

 

یک کدام از شایسته ترین طرز‌های کسب اعتبار در اپ، موجی از نظرها مثبت در رابطه کیفیت برنامه میباشد که سبب ساز درجه‌بندی بهتر در صفحه های کاوش می‌گردد. مبتنی بر مطالعه صورت گرفته بر روی ۵۰۰ برنامه برتر در بلاگ MOZ.com، بیشترین همبستگی در بین مرتبه‌بندی و ایده ها مثبت اعلام شده‌است. نرم افزار‌هایی که دارنده امتیازها و ایده ها مثبت بودند، در بالاترین مرتبه مارکت‌های نرم افزار قرار گرفته‌اند.

 

مارکت‌های اپ، امتیازهای تثبیت‌گردیده به وسیله یوزرها برای هر اپ را شایسته ترین میزان تشخیص محبوبیت آن نرم افزار و رضایت مشتریان میدانند. نرم افزار‌هایی که بالاترین امتیازها را بدست میاورند، عده ای میباشند که همواره مشتریان را به تعامل و دادن نظرها تشویق می‌نمایند و از نظرها آنان برای آپ تو دیت‌های بعدی نرم افزار خویش استعمال می‌نمایند.

 

 


 

  • شایلین عباسی