مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۶ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه‌طور پیشرفت‌دهنده‌ای‌ در سطح میانگین نباشیم
بیشتر کد بنویسید

در شرایطی که میخواهید چیزی را خوب نمائید پس می‌بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد وقت خویش را صرف آن عمل فرمایید، متاسفانه منش دیگری نیست. اصلی وجود ندارد که یک‌سری تا نوشته‌علمی خوانده‌اید، چند دفعه مستندات را پژوهش کرده‌اید، موقعیت شما بهبود نخواهد یافت مگر اینکه دست و ذهن خویش را در فعالیت قرار دهید. آنقدر که شما در فعالیت و تمرین کردن تجارب و مهارت حصول میکنید، نمی‌توانید از منش دیگری آنان‌را به دست آورید. پس هر چه زودتر دست به شغل گردیده و وارد فعالیت گردید. هر چه بیشتر کد بزنید خوب میباشد. (ولی نباید خودتان را در کدنویسی غرق فرمایید).

آزمایش بنویسید

تایپ کردن آزمایش شمارا حاذق می‌سازد تا کد خویش را آن‌سیرتکامل که در بالا تصور نمیکنید ملاحظه کنید، چون زمانی که آزمایش‌ها به بین می آیند بایستی تصور کنید که چطور میتوانید امور را از هم جداگانه کرده و جاری ساختن دهید و متوجه میشوید که شغل های متعددی را در یک تابع اجرا داده‌اید و ممکن میباشد عالی باشد که آن تابع را به یکسری قسمت تقسیم نمائید چون تایپ کردن آزمایش برای تابعی که یکسری فعالیت اعمال میدهد مشقت بار می‌گردد.

به این ترتیب تایپ کردن آزمایش ضمن مزایای که داراست سبب ساز به ساخت کد کیفیت خوب‌خیس میگردد، به دلیل آن که شما ناچار میشوید توابع و متدهای وقت گیر خویش را به قسمت‌های خرد‌خیس و تک‌ وظیفه‌ای تقسیم فرمایید و هر واحد را می‌قدرت به راحتی آزمایش کرد.

درستگو باشید

راجع‌به آنچه که تماما می دانید و آنچه که نمی‌دانید راستگو باشید. تظاهر کردن به اینکه همگی چیز را راجع‌به موضوعی میدانید به بهبود شما یاری نمی‌نماید و ممکن میباشد در مواردی که در امر آن مورد دعوا میکنید صحبت‌های احمقانه‌ای بزنید به این دلیل که درباره ی آن به اندازه کافی علم ندارید. و این دستور خیر فقط نگرش بقیه افراد را نسبت به شما وخیم می‌نماید بلکه بازدارنده از آن می گردد تا در پی تعلیم مطالب نو بروید و علم نو‌ای را استحصال نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

امروزه نیازی وجود ندارد که قطعا از آن به کار گیری نمائید، TypeScript در طراحی اپلیکیشن در مشهد واقع امنیت نوع داده، داکیومنت اینترفیس API را آماده می نماید و intellisense را در IDE ها فعال می نماید. به لحاظ اینجانب فعال شدن intellisense در پروژه های Vue بسیار اساسی خیس از امنیت میباشد.

شایسته ترین نکته درباره TypeScript این میباشد که شما می‌توانید از مزایای TypeScript به کارگیری نمائید فارغ از آن که نیاز داشته باشید به طور بی واسطه از TypeScript به کارگیری نمائید.

آری با به کار گیری از VSCode و TypeScript قادر خواهیم بود intellisense را در پوشه های جاوا اسکریپت اخذ کنیم. ما قادر خواهیم بود این چنین ایمنی نوع اطلاعات را نیز هواخواهی کنیم. اذن دهید یک پروژه جاوا اسکریپت را با به کارگیری از نوع داده و intellisense ساخت‌و‌ساز کنیم.

Intellisense در جاوا اسکریپت

در فولدر های جاوا اسکریپت، Vs Code نوع داده هایی را برای مقادیر استاتیک به شما ارائه می‌دهد که مشتمل بر Intellisense میباشند، این پوشه ها مشمول اسم خصوصیت های یک شی، نوع داده مقدار بازگشتی یک تابع و خصوصیت های نوع داده است.

VS Code دارنده یک نوع داده خود کار میباشد که با استعمال از اشکال بسته های npm، نوع داده های زوج تر و تمیز یا این که نوع داده های رایج استعمال می نماید تا یک intellisense مشمول متدهای امضا گردیده و داده ها مرتبط با پارامترهای آن را مهیا نماید. همینطور با به کار گیری از داده ها مرتبط با نوع داده های Vues می‌تواند اطلاعاتی در نوع داده Vue در فولدر ها را آماده نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

لهجه نرم افزار نویسی جاوا به زودی ورژن 12 خویش را منتشر طراحی اپلیکیشن در مشهد خواهد کرد، درین مقاله قصد داریم درباره خصوصیت های تازه لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا حرف کنیم.


گویش اپلیکیشن نویسی جاوا یکی‌از گویش های نرم‌افزار نویسی دوستداشتنی عالم میباشد که امروزه به طور کلان ای گزینه به کار گیری قرار میگیرد، احاطه و غلبه این گویش اپ نویسی بر بقیه گویش های اپلیکیشن نویسی به نحوی میباشد که در بیست سال پیشین غالب شد‌ه‌است جایگاه نخستین را میان شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی جهان محافظت نماید. با این که در سال اخیر مقداری از احاطه و غلبه لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا کم شده میباشد البته با این حالا ما در این مکان نکات بسیار مهمی را آورد ایم که برنامه نویس ها جاوا می بایست دقت ویژه ای به آن داشته باشند به دلیل آنکه در نظر گرفتن می گردد این گویش در سال های آجل نیز شایسته ترین باشد. براین اساس با دقت به لیستی که ما در دست شما قرار میدهیم در انتظار جاوا در سال 2019 باشید.

یوزرها تجاری java SE اکنون مستلزم یک لایسنس میباشند

شاید بتوان اظهار‌کرد مهم‌ترین تغییری که در لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا به وجود آمده میباشد این میباشد که یوزرها ورژن صنعتی جاوا از این ماه فوریه سال ۲۰۱۹ بایستی مبادرت به تنظیم لایسنس برای به کار گیری از این گویش نرم‌افزار نویسی نمایند. این تغییر و تحول به جهت تصمیم کمپانی اوراکل صورت گرفته میباشد که این موسسه تصمیم گرفته میباشد سبک حمایتی خویش را برای گویش اپ نویسی جاوا تغییر‌و تحول دهد. این تغییر‌و تحول‌ می‌تواند بر روی Java SE 8 نیز اثر بگذارد که ورژن مبلغی آن در ماه مارس سال 2022 و 2025 منتشر گردد.

برای یوزرها فردی آپ تو دیت ها و ساپورت ها تا سال ۲۰۲۰ ادامه دار خواهد بود، خلال این ورژن یازده گویش نرم‌افزار نویسی جاوا که جدیدا منتشر گردیده است نیز برای ۵ الی یازده سال دارنده به روز و ساپورت از طرف کمپانی و یا این که محل منتشر گردیده است.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

فریم ورک Brain.js

مفاهیم یادگیری ماشین بسیار هنگفت و ریاضی وار می‌باشند که ممکن طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد در صدر آغاز آن پاره ای طاقت فرسا باشد، تکنیک های گوناگون ممکن میباشد در اولِ فعالیت یه خرده منحرف کننده باشد، در اینجا میباشد که یکی مهم ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میتواند برای شما کارساز باشد، قاب ورک Brain.js یک کادر ورک متن گشوده است که بر اساس جاوا اسکریپت میباشد و شما با استعمال از آن میتوانید مراحل تعریف و تمجید، فراگیری و اجرای کانال های عصبی را معمولی خیس فرمایید. در صورتی‌که شما یک پیشرفت دهنده جاوا اسکریپت میباشید Brain.js می‌تواند فرصت یادگیری شمارا کم کند، شما می‌توانید برای به کارگیری از آن از Node.js یا این که مرورگرهای مخاطب به کارگیری نمائید. برخی از کانال هایی که‌این قاب ورک فوق العاده کار کشته از آن‌ها تامین می نماید، عبارت اند از کانال های feed-forward، کانال های Ellman و کانال های مجازی Gated.


کادر ورک STDlib
این قاب ورک متن گشوده یکی قدرتمندترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میباشد که برای قدرتمندتر کردن جاوا اسکریپت و Node.js به عمل می رود، در‌حالتی که شما نیز جزو اشخاصی می باشید که به‌دنبال دفاع از نرم افزار های علمی و ریاضی یادگیری ماشین هستید پیشنهاد ما به شما به کار گیری از قاب ورک فوق العاده توانمند STDLib است. این کتابخانه دارنده تابع های جامع و توسعه یافته مرتبط با ریاضی ها و داده های عددی میباشد که به شما یاری می نماید تا بتوانید سبک های توسعه یافته مرتبط با یادگیری ماشین را بسازید. شما همینطور میتوانید از تجهیزات بی سابقه این کتابخانه در تشکیل داد نرم افزار های کاربردی یادگیری ماشین به کار گیری فرمائید، ضمن این در حالتی که بخواهید کادر ورکی مطلوب برای تجزیه و تحیل اطلاعات را گزینه به کارگیری قرار دهید STDLib می‌تواند شایسته ترین مورد برای شما باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در واقع مزیت‌های یوتیوب بر کسی پوشیده وجود ندارد و حتماً همگی‌ی ما آموزش سئو در مشهد برای برهه زمانی کوتاهی هم که گردیده وارد این اینترنت‌وبسایت گردیده‌ایم و تعدادی ساعتی وقت گذرانده ایم. با امداد این اینترنت‌وبسایت حتی اشخاص معمولی هم میتوانند برای خویش درآمد حصول نمایند. شما در‌صورتی‌که در ادامه یک یادگرفتن و یا این که فیلم و یا این که موسیقی میباشید به راحتی میتوانید در یوتیوب به آنان دسترسی داشته باشید.

یوتیوب
یوتیوب you toube

 یک آکادمی آنلاین محسوب می‌شود. این آکادمی از روش اکران تبلیغات در صفحه ها اینترنت‌وبسایت به درآمدزایی سرگرم هست. ما به شما ساخت یک شبکه درآمد زا را گستردن خوا‌هیم بخشید.
درآمدزایی از تبلیغات با ساخت محتوا
عالی محتوا در هر جا پادشاهی می‌نماید. این گزاره که محتوا سلطان میباشد را شاید شنیده باشید. وقتی که شما قصد دارید در یوتیوب عضو گردید و یک ورقه برای خویش ساخت فرمائید. اولی عنصری که درنهایت سبب به کسب درآمد میگردد یوزرها می‌باشند.

بایستی شما دسته از یوزرها یوتیوب را تبدیل به یوزرها دارای تعهد خویش فرمایید. چون یوزرها با مسئولیت شما‌را به دوستان خویش معرفی می نمایند. ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی کیفیت عالی و دیدنی باشد. بایستی ایجاد محتوا به سیرتکامل‌ای اعمال گیرد که موجب جذب مخاطبان شوند و اینکه یک کاربر هنگامی وارد شیت شما می توان به راحتی از آن بیرون نشود و برای دستکم چندین دقیقه در کاغذ شما بماند. یک رویه شغل برای درآمدزایی از یوتیوب تبلیغات می باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

Mattias Petter مالک یک شبکه در یوتیوب میباشد که درباره لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن در مشهد است که اسم آن Fun Fun Function  میباشد، در‌این شبکه می‌توانید مطالب سرگرمی و آموزشی بسیار متعددی را درباره این لهجه نرم افزار نویسی پیدا فرمایید، برای یادگرفتن کافی میباشد از بخش اولیه این شرکت استارت نمایید.


Visual Studio Code
این ابزار یک کد ادیتور کراس پلتفرم برای مایکروسافت میباشد که در جاوا اسکریپت درج شده میباشد و از الکترون استعمال می نماید تا یک نرم افزار دسکتاپ کراس پلتفرم را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید، این ابزار او‌لین کلاس پناه برای جاوا اسکریپت و همچنین TypeScript مایکروسافت است که اشکال داده های استاتیک را به لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت اضافه می نماید.


CoderDojo/FreeCodeCamp/Meetup
برای اشخاصی که عشق و علاقه متعددی به اپ نویسی به گویش جاوا اسکریپت دارا‌هستند استعمال از Javascript IRL قادر است یک شیوه مطلوب برای بدست آوردن پر نمک و شوق و اشتیاق و دانش در‌این گویش باشد. در اکثری از شهرها مجموعه های نرم افزار نویسی زیادی وجود دارا‌هستند که از CoderDojo( که شما میتوانید با به کار گیری از آن در طول یادگرفتن دیدن به کودک ها نیز یادگرفتن دهید) تا FreeCodeCamp و حتی جاوا اسکریپت محلی Meetup به کار گیری می نمایند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یک اپلیکیشن نویس امروزی بایستی طریق به کارگیری از ابزارهای طراحی اپلیکیشن در مشهد متعدد رایاد بگیرد، درین مقاله نکاتی برای تبدیل شدن به یک اپ نویس امروزی را ذکر خوا هیم کرد.


شاید بخشی از اپ نویسی مرتبط با گویش های نرم‌افزار نویسی باشد، ولی مسلما برای تبدیل شدن به یک اپ نویس امروزی به بیش تر از اینها نیاز میباشد. همپا با تعیین یک لهجه مطلوب برای اپلیکیشن نویسی، یک نرم‌افزار نویس امروزی به گروه ای از ابزارهای هواخواهی از نرم افزار های خویش مانند SDK ها، خدمت های خط امر برای رسیدگی و حتی دستکاری سورس کدهای خویش، پکیج منیجر و منابع دارای اعتبار برای بسط دهندگان نیز نیاز داراست.


نکاتی برای تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس امروزی
مقاله‌ها بسیار متعددی می باشند که درباره لهجه های اپلیکیشن نویسی حرف می نمایند، pony یک گویش نرم افزار نویسی نو میباشد که مانند گویش های Clojure و Rust در همت میباشد تا امنیت را از نوع سنتی جلوتر پیروز شود و حتی امنیت خاطر را نیز امان نماید. جاوا اسکریپت زبانی میباشد که کادر ورک های بسیار متعددی را برای شما مهیا می نماید، شما با به کارگیری از این لهجه می‌توانید دنباله های فیبوناچی را سریع خیس احتساب فرمائید، همینطور این لهجه اپلیکیشن نویسی 5 کادر ورک پهناور را نیز برای داده کاوی آماده نموده است. SDK های اخیر را دراین مورد تحقیق نمائید، بعضی از برنامه نویس ها بر پایه ی گویش هایی که در شغل خویش استعمال می نمایند قیمت گذاری میگردند، بعضی دیگر از برنامه نویس ها بر روی دکان ها تمرکز کرده اند، دقت داشته باشید که در‌این مغازه ها بیشتراز یک لهجه نرم افزار نویسی تاثیرگذار میباشد، نوشته‌ی‌علمی های بسیار متعددی وجود دارااست که به شما یاری می نماید تا حافظه بگیرید که چه‌گونه بایستی از گیت در راستای شغل های گروهی با لهجه های نرم‌افزار نویسی متفاوت عمل نمائید.


ضمن یادگیری گیت، یادگیری صحیح روش به کار گیری از خط دستور نیز برای شما ضروری میباشد، به کار گیری از این ابزارها برای هر هر که قصد تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس رفیعتر را دارااست اجباری میباشد. در صورتی شما یک اپلیکیشن نویس امروزی می‌باشید، لیست بالا میتواند برای شما بسیار دیدنی باشد، خلال موردها آورده شده مورد ها زیاد دیگری نیز وجود دارا‌هستند که یادگیری آن ها قادر است برای شما بسیار مهیج باشد، شما می‌توانید غایت لذت را از یادگیری این مفاد ببرید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

این قاب ورک یک کدام از قاب ورک های جاوا اسکریپت میباشد که تحت عنوان طراحی اپلیکیشن در مشهد یک قاب ورک خرد فعالیت دارد و برای عمل با Promise ها بسیار مطلوب است، این کادر ورک جاوا اسکریپت برای اشکال درخواست ها سازگار است و تعداد متعددی از خصوصیت هایی که برای اپ شما مایحتاج و ضروری است را جانبداری می نماید. آیا این عالی میباشد؟ آیا به نیکی مهندسی گردیده است؟ آیا به اندازه کافی حاذق میباشد؟ این یکی کادر ورک های جاوا اسکریپت میباشد که در طی درحال حاضر لازم ما میباشد به این ترتیب سخن از این که آیا در بعدی قاب ورکی توانمند خیس از این نوشته می‌گردد یا این که خیر و یا چرا ابدا از این قاب ورک استعمال می‌کنیم آیتم گفت و گو ما وجود ندارد. در‌صورتی‌که شما نمیخواهید که اپلیکیشن درخواست HTTP خویش را بنویسید آیتم های متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان به کار گیری فرمائید، ولی به کارگیری از آنها هزینه هایی را برای شما دارااست، یک زمینه اصلی سایز کادر ورک های جاوا اسکریپت میباشد که شما از آنها به کار گیری میکنید، مورد دیگر این میباشد که قاب ورک های جاوا اسکریپت که گزینه استعمال قرار می دهید را به چه شکل در کد خویش بگنجانید و این که‌این قاب ورک چه‌گونه بر روی کدهای شما اثر می‌گذارد، هریک از قاب ورک های جاوا اسکریپت که گزینه به کار گیری قرار داده اید چه شغل های اضافه ای را ایفا میدهند و چقدر از شما اتلاف وقت می نمایند؟ در شرایطی‌که اینجانب یک ساعت فرصت صرف کنم( که به عبارتی وقتی میباشد که برای اعمال و آزمایش به چنگ آوردن از کدها صرف می‌کنم ) استعمال از این تابع که همگی نیازهای مرا برطرف می نماید در طی نیز صرفه جویی می نماید؟

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در واقع استراتژیست محتوا با تجزیه و بررسی تلاش، چک خویش را از توفیق یا این ابزار تولید محتوا که عدم توفیق محتوای شما ارائه می دهد. در واقع استراتژی‌هایی که او بر آن‌ها تمرکز دارااست می توانند نتیجه ها درخشانی را برای شما به‌دنبال داشته باشند و یا این که مسیرهای جدیدی را پیش روی شما قرار دهند تا توفیق تا حدود متعددی ضمانت خواهد شد. یک استراتژیست محتوا قادر است نسبت به توسعه و گسترش محتوا نیز مبادرت نماید و یا این که به مراد نگهداری برندینگ و دفاع از یک مدل متعدد و خاص راهبردهای خلاقانه و چندمنظوره را ارائه کنند که از هر لحاظ با بسط و توفیق ایجاد محتوای شما در امر میباشد.

در واقع یک استراتژیست محتوا در گستره عظیمی کار می‌نماید و نقش خویش را که تشخیص و گزینش شایسته ترین راهبردها از در بین مورد‌های جان دار است به نحو سزاوار‌ای به اجرا میرساند. البته با وجود این یک استراتژیست محتوا وظایف مختلف و مهمی دارااست که نمی‌قدرت آنها‌را در یک یا این که چندین گزینه برشمرد بلکه مایحتاج میباشد تا دراین باره با گستردن بیشتری به گستردن وظایف او پرداخت.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ارائه دیدگاه عالی که سبب ساز توفیق می گردد

کلاً علم ها داده می تواند برای ساخت طریقه عالی مصرف شود. به نوبه طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش، جدیدا این انتظار می‌رود که تأثیر بیشتری بر توفیق داشته باشد. از روش دانش داده، می‌قدرت از داده ها کلان‌ای برای ادراک و اعتبار الگوهای رفتاری بهره برد، که به طراحان UX در ساخت تجارب‌های خوب برای یوزرها یاری می‌نماید. در حالی که مشتری محوری هنوز یک قاعده اساسی میباشد، اینک طراحان از علم ها داده برای آشنایی آنچه عموم می خواهند به کارگیری می‌نمایند.

خویش داده‌ها راکد می‌باشند. این بدان معناست که آن ها به خودی خویش بی‌بهره میباشند. زمانی دانش را به آن تزریق می کنید، چه‌طور آن را مفیدتر می‌سازید. این فعالیت به طراحان اذن میدهد تا خروجی‌هایی ایجاد نمایند که تمایز حقیقی و واقعی را برای آن ها ساخت می‌نماید.

اکثری از نحوه‌های علم ها داده می تواند امداد‌کننده باشد

به قسمت‌های خاصی که دانش داده قادر است به طراحان UX یاری دهد نگاهی می‌اندازیم:

شعور هدف ها مخاطبان: زمانی پای پیاده سازی UX درمیان میباشد، مخاطبان متبوع یکی مهمترین موادتشکیل دهنده میباشند. این دستور تصمیم می گیرد که اینترنت‌وب سایت چه‌گونه به لحاظ رسد. با علم ها داده، فهم خوی یوزرها و آنچه می خواهند سهل وآسان‌خیس خواهد بود.

بهبود طرح: علم ها داده همینطور میتواند برای تهیه و تنظیم ظریف طرح اینترنت‌وبسایت برای تجارب کاربری عالی آیتم به کار گیری قرار گیرد. به صورت معمول، آزمایش A/B برای انتخاب اینکه کدام عمل خوب میباشد استعمال میگردد. متناوبا، نحوه‌های دیگری وجود دارااست که می تواند به فعالیت گرفته خواهد شد، مانند نظارت نقشه حرارتی (heat map).

ایجاد کرد محتوای مربوطه: نقش دیگر دانش داده در پیاده سازی UX این میباشد که قادر است در ساخت و ساز نگرش‌ها با اعتنا به محتوایی که بایستی بسته به آنچه یوزرها متبوع دوست دارا‌هستند روی اینترنت‌وب سایت ببینند سودمند باشد.

  • شایلین عباسی