مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پشتیبانی کردن امکان یک‌سری کاربره اندروید یا این که ios؟
یکی‌از دیگر از امکان های خیر که در اندروید وجود دارااست، تعدادی کاربره بودن آن میباشد. به عنوان مثال طراحی اپلیکیشن خانواده ای که از یک تبلت به کارگیری می نمایند و ممکن میباشد هرکدام از آن ها تجهیزات و تنظیماتی غیر وابسته بر روی پروفایل خویش داشته باشند و این قابلیت بسیار کاربردی میباشد. در شرایطی‌که شما بخواهید موبایل یار و همدم خویش را به کسی قرض بدهید، می‌توانید یک پروفایل با دسترسی محصور بسازید اما این قابلیت و امکان هنوز در ios نیست.
نرم افزار itunes دررکدام قابل استعمال میباشد؛ اندروید یا این که ios؟
برای جابجایی فولدر ها و ترانه ها در دستگاه های ios نیاز به به کار بستن از نرم‌افزار itunes میباشد. این عمل ممکن میباشد خسته کننده و تزکیه آن عمل مشقت است. این فعالیت در اندروید فعالیت بی آلایش ای میباشد و شما میتوانید از شیوه های متعدد فولدر های خویش را جابجایی دهید.
کدام سیستم دلیل کارت یاد micro sd را پشتیبانی میکند؟
در صورتی موبایل یاروهمدم شما دارنده سیستم برهان ios باشد برای اینکه بخواهید یاد بیشتری داشته باشید، بایستی تنی چند از فولدر ها را حذف یا این که به کامپیوتر جابجایی دهید و به کار بستن از کارت خاطر در ios قابلیت پذیر نیست؛ ولی بیشتر دستگاه های اندرویدی دارنده درگاه کارت خاطر می‌باشند.
داشتن امکان مولتی ‌تسکینگ (Multi-Tasking) اندروید یا این که ios؟
این قابلیت و امکان قابلیت و امکان نظارت یک سری نرم افزار و اجرای هم‌زمان آنان را آماده می نماید. در سیستم ادله ios این قابلیت و امکان در درحال حاضر پیاده سازی میباشد. در اندروید نیز این قابلیت و امکان دارنده ابهام بیشتری میباشد و قابلیت و امکان Multi-Tasking حقیقی را برای یوزرها قرار می دهد.
اندروید تا حد قابلیت و امکان اجرای هم‌زمان دو نرم افزار بر روی نمایشگر موبایل را آماده می نماید و تعامل بدون واسطه در میان آنان برقرار می نماید.

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی