مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


می‌دانستید بیل کلینتون و برند زاکربرگ نسبت به رنگ‌های قرمز‌رنگ و سبز کوررنگ میباشند؟ در سود این اشخاص نسبت به طراحی اپلیکیشن رنگ آبی‌رنگ حساس‌خیس میباشند و در مواجه با این رنگ‌ها عکس العمل آرم داده و در سود اندیشه می‌نمایند. همین منطق برای بازاریابی در حیث گرفته میشود. در دنیای پباده سازی نرم افزار و وبسایت بعداز سعی و امکان‌های جان دار؛ رنگ مهمترین فاکتور به شمار می آید. برای ادراک خوب از محتوای نرم افزار‌ها و تعامل ریلکس‌خیس یوزرها با مال نیاز به درک کردن اصول سرازیر‌شناسی رنگ در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و تارنما دارید. در پژوهش‌هایی که در سالیان اخیر دررابطه‌با تأثیر رنگ در بازاریابی صورت گرفته میباشد، پژوهشگران دریافتند که تا ۹۰٪ قضاوت درباره‌ی تولیدها تنهاً مبتنی بر رنگ میباشد. با اینجانب همپا باشید تا بر پایه ی فاکتورهای گوناگون اثرگذار ترین رنگ‌بندی برای اپلیکیشنتان رو تعیین نمائید:


اصول سرازیر‌شناسی رنگ در پباده سازی نرم افزار بر طبق احساسات و عاطفه ها مخاطبین:
به‌تیتر مدیریت یک دستیابی‌وکار به طور طبیعیً میل دارید تا در حیث کاربرانتان آیتم متکی بودن و تایید قرار بگیرید در‌این‌صورت‌ “آبی‌رنگ” شایسته ترین گزینش میباشد. اعتنا کردید نرم افزار‌ها و وبسایت‌هایی که از یوزرها داده ها فردی اخذ می‌نمایند و نیاز به استحصال پشت گرمی یوزرها رو دارا هستند همچون توییتر، لینکدین و یا این که چهره‌بوک و اسکایپ لوگو اساسی خودشان رو به رنگ آبی‌رنگ پباده سازی کردند؟ و در مقابل گوگل برای به چهره کشیدن توان و سرعت خودش رنگ اساسی قرمز رنگ رو گزینش نموده است. هیچ‌کدام از این تعیین‌ها اتفاقی نیستند.

رنگ‌ها نمایان گر احساسات و عاطفه ها ما میباشند و گاهاً رنگ‌ها با شم‌های متعدد لینک قربت دارا‌هستند مثلا:

سپید: از این رنگ اکثر وقت ها برای برانگیختن شم جوانی و مدرنیته در کاربر به کار گیری میگردد.
سیاه: ما غالباً رنگ سیاه را به‌تیتر یک رنگ “توانا” تصور می کنیم و دقیقاً به همین خیال و خاطر است که ممکن میباشد اثاثیه نقلیه و یا این که جدیدترین ابزار تکنولوژی گاهی به رنگ مشکی پباده سازی می گردند.
زرد رنگ: شاید شنیده باشید که میگویند رانندگی با یک وسیله نقلیه رنگ زرد و یا این که پوشیدن جامه‌های رنگ زرد ممکن میباشد به‌این مفهوم باشد که شما به‌طورکلی شخص بهروزی میباشید و شاید پاره ای بیشتر از یک شخص معمولی برای ریسک‌پذیری فراهم باشید.
نارنجی رنگ: رنگ نارنجی رنگ منجر جوان‌سازی، برقراری رابطه و مثبت گرایی میگردد. این رنگ همینطور برون‌گرایی را ارتقا می دهد، به اشخاص اذن می دهد تا از مهارکردن خویش دست بردارند و آزادانه خویش را آرم دهند.
روی هم رفته و با روءیت کرد فروش جنس رنگ ها هر مورد معانی مختلفی دارا هستند:

رنگ‌های آبی رنگ، سپید و سبز در ساخت و ساز احساس اتکا در یوزرها موثر واقع گردیده‌اند. رنگ‌های نارنجی رنگ و زردرنگ آرم ارزش مطلوب متاع بوده‌اند و رنگ‌های مشکی و آبی رنگ نیز شم باکیفیت را در مخاطب ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. رنگ خاکستری و سیاه در القای احساس داشتن محصولی با تکنولوژی به‌روز مال مؤثر واقع گردیده‌اند. به‌شکل کلی رنگ‌های بنفش و قرمز رنگ شم شهامت و رنگ نارنجی رنگ و رنگ زرد شم خوشایند و لذت‌نصیب بودن را به کاربر شما خواهند بخشید.

پالت رنگی آنالوگ

برای این مخلوط شما رنگی را از چرخه‌ی رنگ‌ها انتخاب کرده و بعد از آن رنگ‌های مجاورش را گزینش میکنید و با آن رنگ‌ها به طراحی می پردازید. رنگ‌های آنالوگ طراحی‌ای ساخت و ساز می‌کنند که هارمونی داشته و نگاه کردن به آن سهل و آسان است.

پالت رنگی تکمیل کننده

برای این ترکیب یک رنگ را انتخاب کرده و آنگاه رنگ متضادش را انتخاب می‌کنیم. برای مثال در اینجا سبز و قرمز. این نوع پالت رنگی خیلی جلب توجه کننده بوده و خیلی برای رابط اصلی و دورنما مناسب نیستند. در ازای میتوانید از آن برای آیکون یا اسکرین شات‌ها به کار گیری نمائید.

پالت رنگی منشعب

 

برای این مخلوط رنگی یک رنگ را انتخاب کرده و آن‌گاه دو رنگی که اهالی مخالفت آن رنگ هستند را گزینش می‌کنیم. هنوز هم جلب توجه کننده است ولی نگاه کردن به آن خوشایند می باشد.

پالت رنگی سه گانه

یک رنگ را تعیین کرده و یک مثلث معادل رسم میکنید. این نوع مخلوط احساس توازن می‌دهد. این پالت رنگی در دهه‌ی 90 بیشتر اشاعه داشته و ممکن است برای الان کمی سابق بنظر برسد. اکثری از فست فود‌های آن زمان هنوز هم در لوگو‌ها‌یشان از این طرح استفاده می‌کنند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تلفن همراه هوشمند به جزئی طلاق ناپذیر از معاش ما تبدیل گردیده است و به همین عامل بخش اعظمی از موسسات پیشرفت دهنده طراحی اپلیکیشن پیرو رویه های نو و مبتکرانه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و کسب درآمد بیشتر می باشند. با رونق ایجاد کرد اپلیکیشن گوشی و محبوبیت روزافزون اپلیکیشن نویسی فی مابین همگی قشرها جامعه، از گسترش دهندگان تلفن همراه انتظار می رود با طریقه خلاقانه و استراتژی های تازه ایده های صاحب کار را بسط داده و در پوسته نرم افزار ماهر به حقیقت تبدیل کنند. می بایست بیان کرد که شما می‌توانید توسعه و گسترش دهنده گوشی موفقی باشید و درآمد متعددی از توسعه و گسترش نرم افزار بدست بیاورید در صورتیکه و فقط در صورتیکه به خواست و ذوق وسلیقه یوزرها که مخاطبان اساسی شما در روند تشکیل داد نرم‌افزار گوشی می‌باشند، دقت نمائید. چنانچه برایتان پرسش اتفاق افتاده که چرا یادگیری توسعه و گسترش و پباده سازی نرم افزار گوشی به مورد جالب و پرطرفداری تبدیل گردیده با قرائت این نوشته‌علمی به انگیزه آن پی خواهید پیروزی.


چرا گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه شویم؟
درخواست و نیاز زیاد به پیشرفت دهنده گوشی حرفه‌ای
 با دقت به داده های عددی منتشر گردیده در تارنما businessofapps حدود 12 میلیون گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه در عالم درگیر به کار می باشند که‌این تعداد تا سال 2020 به 14 میلیون خواهد رسید که علامت از رونق این حرفه در آجل ای مجاورت دارااست. در سال 2014 بیشترین تعداد پیشرفت دهنده به مجموعه کشور ها آسیا وابستگی داشته که همین دستور علامت می‌دهد که گسترش و پباده سازی نرم افزار در آسیا از فن های دوستداشتنی به حساب می‌آید.

 
تنوع و اختراع کاری در گسترش نرم افزار گوشی
شما تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه قوی خواهید بود طیف وسیعی از موضوعات مانند پباده سازی نرم افزار گوشی، بازی و یا این که هوش تصنعی و مصنوعی را بر حسب عشق گزینش نمائید. این تنوع موضوعی منجر میگردد در شغل خویش حس خستگی و روزمرگی نداشته باشید چون هر پروژه در نوع خویش خاص و مهیج خواهد بود.


قابلیت پیشرفت نرم افزار تلفن همراه به طور فریلنسری
از سایر مزایای اپ نویس بودن این میباشد که فقط وسیله عمل شما یک کامپیوتر یا این که لپ تاپ و علم کدنویسی خواهد بود. همینطور شما مدام نیاز به یک مکان اثبات نخواهید داشت بلکه در مسافرت یا این که منزل تحت عنوان یک فریلنسر هم می‌توانید پروژه های پیشرفت نرم افزار گوشی خویش را اجرا دهید. این خصوصیت برای بخش اعظمی اشخاص که از شغل اثبات گریزان می باشند علت خیر برای آمدن به حوزه اپلیکیشن نویسی و پباده سازی نرم افزار گوشی میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


Appery.io
 

Appery.io یک پلتفرم بر پایه ی فضای ابری با ابزارهای پباده سازی بصری و سیستم های یکدست میباشد. Appery.io بوسیله طراحی اپلیکیشن کمپانی هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ به کارگیری میگردد. Appery.io با ابزارهای توانمند بصری، تعداد متعددی پوسته و هواخواهی از اپ های زیر اینترنت پاسخگوی نیازهای شما میباشد.

AppIcelerator
 

AppIcelerator یک پلتفرم میباشد که سرویس ها ابری یکدست و کتابخانه ای کلان از سرویس ها کاربردی و ماژول ارائه میدهد. این نرم افزار مطلوب برای سازمان هایی میباشد که نیاز به بسط اپلیکیشن های کاربردی و یک سری گانه برای استعمال از تجهیزات زیر اینترنت میباشد. همینطور دارنده دیدگاه به کارگیری از اپلیکیشن میباشد، به‌این مفهوم که بررسی بر سعی نرم‌افزار شما بسیار معمولی خواهد بود.

 
AppMachine
  

AppMachine ابزاری میباشد که داعیه می­نماید که یک ابزار عالی و شل برای همگی میباشد. در بی آلایش ترین وضعیت، این نرم‌افزار بر پایه ی اصل نسخه برداری محتوای سایت شما عمل می نماید. آنگاه AppMachine به شما اذن می‌دهد نرم افزار را با آنچه \'بلوک های ساختمان\' نامیده می گردد بسازید. این یک شیوه خوب و ارزان برای خریداری کردن کالا زنده میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


چشم شدن یک‌سری برابری با نرم افزار

با یک سرچ بی آلایش آمارهای جهانی به کار گیری از وب را خواهید روئت کرد. درحال حاضر با دیدن داده های عددی و داده ها طراحی اپلیکیشن متفاوت متوجه خواهید شد که اهل ایران ها از میانگین جهانی هم بیشتر از گوشی به کارگیری می نمایند.

با اعتنا بدین داده های عددی طریق‌های نوین بازاریابی دیجیتال عنایت خویش را به وضوح نشانه میدهد. پباده سازی نرم افزار گوشی این قابلیت را می دهد تا تبلبغات شما نیز در مقابل دیده تعداد بسیار یوزرها مویایل به اکران گذارده گردد و لذت چشم شدن تعدادی برابری را تجربیات نمائید.

معرفی ماهر مارک

یکی تکنیک‌های فروش این میباشد که اسم مارک به نامی آشنا برای مشتریان تبدیل خواهد شد و مشتریان این اسم را به خیال و خاطر بسپارند. او‌لین گام برای جذب مشتری و مهمترین استراتژی تبلیغات در اولِ شغل، معرفی حرفه‌ای مارک میباشد.

یکی حرفه ای‌ترین و تخصصی‌ترین شیوه‌های باخبر سازی مارک، نرم افزار تلفن همراه میباشد. با به کار گیری از نرم افزار شما زمانی مشتری به صورت مداوم لوگوی شمارا روی ورقه گوشی خویش ببیند، اسم مارک شما در خیال و خاطر وی تصویب گردد.

همینطور کافی میباشد روی لوگوی شما کلیک نماید تا به راحتی در موبایل خویش، ویترین دکان شما که به اشتراک نهاده گردیده است، بعلاوه مجموع تولیدات گوناگون و خصوصیت‌های آنان را ببیند.

کنار زدن رقبا

به صورت انقطاع مشتریان روی تجارت هایی که هزینه پباده سازی نرم افزار را پرداخت کرده اند، اکانت دیگری گشوده می نمایند. به هر درحال حاضر نگاه آنان این سیرتکامل میباشد که استحصال و کاری که برای تبلیغات و برندینگ خویش هزینه نموده است برای مشتریان خویش هم بها قائل می گردد و آجل روشنی خواهد داشت.

با دقت به اینکه تعداد استخراج و کارهایی که اینک نرم افزار گوشی دارا‌هستند زیاد وجود ندارد، داشتن نرم افزار برای تجارت شما مزیت گرانقدر و متمایزکننده ای به حساب می‌آید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پیشرفت اپ ها برای دستگاه های موبایل نیازمند پیش بینی محدودیت ها و خصوصیت های این دستگاه ها میباشد. طراحی اپلیکیشن دستگاه های گوشی با باتری فعالیت می نمایند و پردازنده های قدرتمندتری نسبت به رایانه های فردی دارا هستند و همینطور دارنده خصوصیت های بیشتری مانند تشخیص وضعیت مکانی و دوربین ها می باشند. توسعه و گسترش دهندگان همینطور می بایست طیف وسیعی از اندازه ورقه اکران، ویژگی ها دشوار افزاری و تنظیمات ها را به جهت رقابت شدید در اپ گوشی و تغییرات در هر مورد از سیستم عوامل در حیث بگیرند.

گسترش و پباده سازی نرم افزار گوشی نیازمند به کار گیری از اطراف های پیشرفت یکدست تخصصی میباشد. اپ های موبایل آغاز با استعمال از مشابه سازها در گوشه و کنار توسعه و گسترش تست می گردند و بعداً پایین تست می‌دانی قرار میگیرند. مشابه سازها روشی ارزان برای تست اپ های کاربردی بر روی تلفن های یاروهمدم ارائه میدهند که ممکن میباشد پیشرفت دهندگان به آن ها دسترسی فیزیکی نداشته باشند.

پباده سازی رابط کاربری گوشی (UI) نیز ضروری میباشد. رابط کاربری گوشی محدودیت ها و قضیه ها، شیت اکران، ورودی و تحرک را طرح کلی پباده سازی می‌داند. مخاطب اکثر زمان ها کانون تعامل با دستگاه خویش میباشد و رابط مشتمل بر اجزای hardware و برنامه میباشد. ورودی استفاده کننده به یوزرها اذن می‌دهد تا یک سیستم را ویرایش نمایند و خروجی دستگاه به سیستم اذن میدهد تا اثرات بازنویسی یوزرها را نشانه دهد. محدودیت های پباده سازی UI تلفن همراه مشتمل بر اعتنا و کارداران محدودی میباشد، مانند اندازه برگه اکران دستگاه گوشی برای دست استفاده کننده.

مسئله های رابط استفاده کننده گوشی نماد هایی از عمل مخاطب مانند جای و فرصت بندی را که میتواند از تعاملات استفاده کننده در یک اپ موبایل نماد داده خواهد شد، آرم می‌دهد. به صورت کلی غرض پباده سازی رابط کاربری موبایل در مرتبه اولیه یک رابط مخاطب پسند و قابل شعور میباشد.

UI های گوشی یا این که بخش های جلویی برای هواخواهی از دسترسی به سیستم های سازمانی به حمایت کننده های گوشی متکی می باشند. حمایت کننده گوشی مسیر یابی اطلاعات، امنیت، احراز نام‌و‌نشان، تایید صلاحیت، فعالیت سوا خط و تهیه و تنظیم خدمت را تسهیل می نماید. این قابلیت و امکان به وسیله ترکیبی از اجزای فی مابین افزار مثلا سرورهای اپلیکیشن موبایل، Mobile Backend تحت عنوان خدمت (MBaaS) و زیرساخت SOA مدد می‌شود.

رابط های خودمانی رابط کامپیوتر را اکران می‌دهند و تعاملات را از روش متن به مکان موادسازنده گرافیکی علامت میدهند. آن‌ها از مکالمات با بشر های حقیقی وواقعی تاسی می نمایند. دو نوع مهم رابط مکالمه وجود دارااست: دستیارهای صوتی (مانند آمازون اکو) و ربات های چت.

دیوید لیمپ ، نائب رئیس ارشد دستگاه های آمازون در گفتگو ای با بلومبرگ می‌گوید: \"ما معتقدیم که پلتفرم والا آجل صدا (voice) میباشد.\"
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


صاحبان بنگاه‌ها میتوانند از روش پباده سازی اپلیکشین خدماتی به مزایای ذیل در موضوع کسب و کار خویش دست پیدا نمایند:

سعی را ارتقاء میدهد: نرم افزار خدماتی سبب میشود که اکثری از فرایندهای دستی که نیاز به یکسری نیروی کار داشت طراحی اپلیکیشن در یک فضای محصور مجازی تصویب و ضبط گردد و این دستور به تمرکز داده‌ها و ارتقا فایده وری نیروی کار سازمان نیز یاری می نماید.
منبع ذخیره بهتر اطلاعات به حساب می آید و یکپارچگی داده‌ها را ضمانت می نماید. سازمان با به کارگیری از نرم افزار‌های خدماتی نیاز به بایگانی کاغذی داده‌ها ندارد و تمامی داده ها و آیتم‌های خویش را در فضای قابل انعطاف افزاری ذخیره می نماید. بدین ترتیب داده‌ها به راحتی قابل دسترسی میباشند، به سهولت به‌روز رسانی و آپ دیت می گردند، در شکل نیاز به تغییر‌و تحول یا این که اصلاح داده‌ها این عمل به راحتی اجرا می‌گردد و کلاً در حین، پرسنل کارشناس و هزینه‌های ناشی از تغییر تحول داده‌ها به صورت بارزی صرفه جویی میگردد.
ثبات و پایداری در رئیس داده‌ها و داده ها: سیستم به هم پیوسته و یک پارچه نرم افزار‌های خدماتی این قابلیت و امکان را برای سازمان آماده می‌آورد که به راحتی داده‌های خویش را پایش نماید، از مشتریان برخورد (فیدبک) بگیرد، اشتراک گذاری و مدیر علم را تسهیل می نماید، خطاها تکراری را شناسایی پذیرتر کرده و مجال تغییر و تحول و اصلاح آنها‌را مهیا می نماید و بدین ترتیب علاوه بر حذف بخش اعظمی از مجدد کاری‌ها، به سازمان اذن میدهد که فازهای بسط و ارتقای نرم‌افزار به خواسته جلب بیشتر رضایت مشتری را شناسایی و پیاده سازی نماید.
مشتری پسند: نرم افزار خدماتی در دنیای امروز مناسب‌ترین ابزار ارتباطی و ارائه سرویس ها به مشتری به‌حساب می‌آید. تجربیات کاری خوب، عجله بالای سرویس رسانی به مشتری، بهبود چگونگی ارائه سرویس و ارائه تولید ها و سرویس ها با سرعت بالا علاوه بر کاهش هزینه و فرصت مراوده و تبادل فرآورده و سرویس، برای مثال این مزایاست. از طرفی دیگر نرم افزار خدماتی مشتری را تبدیل به مخاطب برنامه کرده و اورا وارد فضای سازمانی بنگاه می نماید. این مراوده قابلیت دریافت برخورد از مشتری به مراد شناسایی ضعف‌ها و اصلاح آنها‌را مهیا می نماید.
منفعت وری فراتر: مراد از سود وری، نسبت دستاوردها و آورده‌ها در مقایسه با ورودی‌ها و امکاناتی میباشد که سازمان آماده می نماید. با پباده سازی نرم افزار خدماتی، در طول فایده وری میگردد و فرصت ارائه سرویس ها کاهش می‌یابد. همینطور از تراکم و تعدد نیروی انسانی به صورت وافری کاسته میشود و نیروهای فعال نیز پایین یک آیین نامه بی آلایش، فرایندهای خدماتی را به پیش می‌برند. این دستور راجع‌به مشتریان نیز درستی می نماید و آنها نیز می‌توانند با صرف هزینه و فرصت کمتر، سرویس ها خویش را اخذ و از آنها منفعت ببرند.
کاهش هزینه ها: متعاقب این دستاوردها، سازمان هزینه کل گردیده کمتری را صرف ارائه سرویس ها خویش خواهد کرد. کاهش مجال، شناوری و انعطاف پذیری بالا، ارتقاء عملکرد واحد IT و هزینه کمتر جابجایی داده‌ها و سرویس ها به مشتریان از دست اندرکاران کاهش هزینه ها میباشد. با نرم افزار‌های خدماتی وسعت بالایی از مراودات و مراجعه‌های حضوری کاسته میگردد و همین فرمان، هزینه کمتری را جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان به سازمان زور خواهد کرد.
ولی بایستی اشاره نمود که فایده گیری با صرفه از این مزایا نیازمند پباده سازی نرم افزار‌های خدماتی به شایسته ترین صورت ممکن میباشد. هر چقدر نرم افزار پباده سازی گردیده با ماهیت فعالیت سازمان خدماتی هماهنگ‌خیس باشد و هر چقدر که در جلب رضایت مشتری توفیق بیشتری داشته باشد، به طور طبیعیً مزایای آن بارزتر خواهد بود.


مخاطبان نرم افزار‌های خدماتی چه افرادی می‌باشند؟
نمی قدرت دایره مشتریان نرم افزار‌های خدماتی را به یک یا این که یک سری حوزه محصور کرد. این دایره حتی سرویس ها دولتی را نیز مشمول می شود و فعلا نرم افزار‌های خدماتی زیادی از طرف ارگان های دولتی و حکومتی تنظیم گردیده اند و به وفور به وسیله یوزرها و شهروندان به کارگیری میشوند. نرم افزار‌های پرداخت عوارض شهری و بقیه عوارض دولتی، نرم افزار‌های نام نویسی در سامانه‌های دولتی به مراد اخذ سرویس ها، نرم افزار‌های پرداخت عوارض حمل و نقل و مواقعی از این دست جزو این زیرمجموعه می‌باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مقایسه کاتلین و جاوا


٢. پیشرفت توابع
برخلاف جاوا، Kotlin به پیشرفت‌ دهنده اذن میدهد تا همت کلاس‌ها را سوای نیاز به ارث بری از یک کلاس طراحی اپلیکیشن پیشرفت دهد. در جاوا، برای توسعه و گسترش کارایی یک کلاس مو جود، بایستی یک کلاس تازه ساخت و توابع را از کلاس والد به ارث موفقیت.

 

٣. وسعت کد
یکی‌از تفاوت های کلیدی کاتلین و جاوا این میباشد که کاتلین به کد کمتری نیاز دارااست. همان گونه که گفته شد کاتلین یک لهجه بسیار مختصر میباشد. بدین مفهوم که یک اپ جاوا را می قدرت با تعداد کمتر کد در کاتلین نوشت. در کل، مختصر بودن کاتلین، تایپ کردن پروژه‌های گران قدر را قابل رئیس ‌خیس می‌نماید. این مسئله احتمال اشتباه را تا حد بسیار متعددی کاهش می‌دهد.

 

۴. کلاس های داده
معمولا در پروژه های گرانقدر جاوا از تعدادی کلاس به کار گیری می‌گردد که فقطً برای مراقبت اطلاعات پباده سازی گردیده اند. اگرچه این کلاس‌ها همت بسیار پاره ای دارا‌هستند یا این که به هیچ وجهً عملکرد ندارند، با این هم اکنون یک گسترش ‌دهنده می بایست کدهای boilerplate متعددی را در جاوا بنویسد.

در مقابل، کاتلین رویکرد بی آلایش ‌تری برای ساخت کلاس‌ ها برای حفظ داده‌ ها ارائه می‌دهد. به‌این شکل که نرم‌افزار نویس با گنجاندن واژه کلیدی “data”، کلاس را تعریف و تمجید می نماید.

۵. coroutines
از آن جایی که اندروید به صورت پیش فرض تک حرفه ای میباشد، هر فرصت که عملیات زمان بر مقطع I/O یا این که CPU را در کانال فعال‌سازی گردد، حرفه مربوطه مسدود میگردد. جاوا بضاعت و توان ساخت‌و‌ساز تعدادی حرفه را مهیا می نماید، ولی مدیر آن‌ها یک فعالیت بغرنج میباشد.

در کاتلین ما قادر خواهیم بود یک سری حرفه برای اجرای این عملیات فشرده وقت گیر‌دوران ساخت‌و‌ساز کنیم، که در حین اجرای عملیات فشرده زمانبر‌مقطع، اعمال را در یک نقطه خاص سوای مسدود کردن حرفه‌ها متوقف می‌نماید.

 

۶. Type interface
در جاوا بایستی نوع متغیر را به صراحت معلوم کنیم.

در kotlin نیازی وجود ندارد که نوع هر متغیر را به صورت مصرح معین کنیم.

 

٧.  Checked exception
در جاوا Checked exception نظارت می‌شود که در غایت سبب ساز به کد توانمند با مدیر عالی اشتباه می گردد.

البته در کاتلین ما Checked exception نیست. به این ترتیب بسط دهندگان نیازی به اعلام یا این که به دست آوردن استثناها ندارند، که‌این بسته به توسعه و گسترش دهنده قادر است اثرگذار یا این که غیرمفید باشد.

 

٨. نرم افزار نویسی کاربردی (Functional programming)
گویش اپ نویسی جاوا تا پیش از java8، از نرم افزار نویسی کاربردی مدد نمی نماید.

کاتلین ترکیبی از لهجه نرم‌افزار نویسی راه و روش ای (procedural programming) و کاربردی میباشد که از طریق های موءثر بخش اعظمی مانند لامبادا، operator overloading، توابع رتبه بالا و غیره تشکیل‌شده میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


گر شما جزو آن گروه از بشر هایی می‌باشید که تصور می نمایند نرم افزار تنها طراحی اپلیکیشن برای هلدینگ ها و موسسات گران قدر نظیر خزانه ها و یا این که مغازه های تبارک میباشد دشوار در اشتباهید ! اینروز ها بیشتر بیزنس ها و شرکتهای میانگین یا این که حتی خرد مالک نرم افزار میباشند و به نرم افزار نیاز دارا هستند . وضعیت بازار به طوری عوض شده میباشد که شرکت های موردنیاز میدانند با یک استراتژی کارآمد و رابطه یک نرم افزار با تارنما خویش می‌توانند به خیر درآمد زایی نمایند..

 

امروزه اکثری از موسسه ها خرد با استعمال از نرم افزار فردی خویش درآمد روزمره خویش را استخراج می نمایند . مثلا یک آرایشگاه در راءس شهر یا این که یک  کافی شاپ میتوانند با یک استراتژی بازاریابی بهتر درآمد قابل توجهی از یک نرم افزار به دست آورند.

 

در حالتی‌که شما هنوز رمز در گم میباشید که از چه راهی می شود به دنیای نرم افزار وارد گردید و منافع خویش را ضمانت فرمائید و محبوبیت خویش را در جامعه ارتقاء دهید با هشت نحوه شما‌را ارشاد می نماییم که به چه نکاتی در نرم افزار خویش دقت فرمائید .

 

۱-خوشگل و دیدنی به حیث برسید
واپسین پژوهش ها نماد می‌دهند که به صورت معدل هر اهل ایران دو ساعت در روز با گوشی یا این که تبلت اتوماتیک می نماید . در واقع تعداد انگشت شماری از اپ ها قسمت بسیار متعددی از این دو ساعت را به خویش تخصیص می‌دهند و از سوی دیگر بخشی دیگر از این مجال صرف جستن برنامه و به کارگیری از اپلیکیشن های سیستمی میشود  .

مغز بشر به صورت ناخود باخبر هر چیز دیدنی را مستقیما ضبط می نماید . که میتواند یک آیکون خوشگل یا این که یک نوشته جالب با یک ادغام رنگ جالب باشد . شما میتوانید با اختراع در پباده سازی و آشنایی نیاز استفاده کننده از این امکان مغز تحت عنوان یک مزیت برای خویش به کارگیری فرمایید یعنی با یک پندار جالب یا این که یک گزینش بهتر در تیتر یا این که آیکون میتوانید فی مابین بقیه رقبای خویش تعیین گردید و استفاده کننده نرم افزار شما‌را تعیین نماید .

 

۲-شل خیس رابطه پیدا نمائید
بسیار معمولی میباشد?? نرم افزار مدام و به راحتی با یک لمس معمولی در ورقه قابل مشاهده میباشد ولی در مقابل یک تارنما ، بایستی یک اپ مرورگر گشوده گردد و استفاده کننده در آن واژه مطلوب جست و جو نماید و در شکل عشق و علاقه و جذابیت آن برای مخاطب شاید آن برگه را به بوکمارک های خویش بیفزاید . در واقع رابطه با شما از روش نرم افزار برای استفاده کننده بسیار بی آلایش خیس است و بسیار شل خیس میتواند به شما برخورد علامت دهد .

 

۳-با مشتریان عالی درباره‌ی باشید
تلفن همراه جزو فردی ترین وسایل میباشد و طبق پژوهش ها به صورت معدل عده ای که گوشی دارا‌هستند ۸۰ در صد روز را کنار تلفن همراه خویش سپری می نمایند . این بدان معنا میباشد که شما از روش نرم افزار هر موقع که خودتان بخواهید میتوانید با مشتری رابطه بر قرار نمائید . در نقطه مقابل سایت میباشد که هر موقع خویش مخاطب بخواهد با شما رابطه بر قرار می نماید . و شما میتوانید از این مزیت به عایدی خویش به کارگیری نمائید .

 

۴-یک رویه ارتباطی بهتر بسازید
یک نرم افزار میتوانذ صورت های متعددی داشته باشد ، یک کانال اجتماعی ،  نرم افزار  معرفی بک کمپانی یا این که استحضار از بها تولیدها آن کمپانی ، پند و یادگرفتن استفاده کننده در یک موضوع خاص یا این که خبرها روز در یک مورد خاص و… اصلی ترین مزیت نرم افزار این میباشد که کلیه ی این داده ها با یک نوتیفیکیشن در مشت مخاطب قرار میگیرد در واقع وجه تمایز نرم افزار ها در نوع اطلاعاتی میباشد که در دست استفاده کننده قرار می‌دهند . شما بایستی عملکرد فرمایید که اطلاعاتی که در مشت کاربرانتان قرار می دهید در نوع خودشان منحصربه‌فرد باشد . این داده ها میتواند از تخفیف به موقع یک فرآورده باشد تا یک فراگیری معمولی که اعتنا مخاطب را به خویش جلب نماید .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت و نکات


امکاناتی مطلوب با حجم بیزنس خویش برای تارنما در لحاظ بگیرید:
تجهیزات وبسایت می بایست متناسب با حجم بیزنس شما باشد. در واقع می بایست امکاناتی را در لحاظ بگیرید که طراحی سایت در مشهد به آن ها نیاز میباشد و خیر بیشتر. تجهیزات اضافه صرفا سبب هنگفت شدن تارنما و گیجی و سردرگمی بازدیدکننده میشود.

نظارت تارنما های دارای اعتبار در حوزه شغل خودتان:
برای اینکه بتوانید به الگوی قابل قبولی برای شیوه ساخت سایت برسید، شایسته ترین روش مراجعه کردن به تارنما های دارای اعتبار در موضوع کاری خودتان میباشد. ضمن این در حالتی‌که قرار میباشد که ساخت وب سایت را به دست پباده سازی دیگر بسپارید گشوده هم این‌راه شایسته ترین شیوه میباشد تا بتوانید از طراحانی که‌این وب سایت های دارای اعتبار را پباده سازی کرده اند به کارگیری نمائید و در واقع عمل را به یک مجموعه دارای تخصص و آزمون پس داده بسپارید. 

مراحل فروش بی آلایش:
مراحل فروش مال و خدمت خویش را بایستی بی آلایش و سهل و آسان پباده سازی نمائید و از عدم وضوح بپرهیزید. این امداد می نماید که بازدیدکننده ای که قصد خرید داراست ترغیب به خرید گردد و در وسط پروسه خرید پشیمان نشود. 

عکس خویش و مجموعه کاریتان را در تارنما قرار دهید:
بازدیدکنندگان وقتی که با یک وبسایت نو تجارت روبرو می گردند پیش از هر چیز می‌خواهند متوجه شوند که آیا حقیقتا مالک تارنما و بیزنس وجود فرنگی دارااست یا این که نه. پس برای اینکه متکی بودن و اعتقادوباور بازدیدکنندگان را جلب فرمائید تصویر خویش و دسته کاری خویش را در وب سایت قرار دهید و مختصری در خصوص تخصص هر کدام از آن‌ها توضیح دهید.

اسم مارک را تحت عنوان اسم دامنه قرار دهید:
این شغل امداد می نماید که دعوا مارک سازی را خوب و بی آلایش خیس جاری ساختن دهید. کافی میباشد به دامنه نیوسئو یا این که دیجی محصول دقت فرمائید تا متوجه گردید.

فرمی معمولی برای شیت تماس با ما در حیث بگیرید:
بی آلایش ترین ساختار و هیبت را برای قسمت تماس با ما در لحاظ بگیرید تا بازدیدکننده بتواند خیلی بی آلایش مسائل و ابهامات خویش را با شما مطرح نماید. همینطور فراموش نکنید که بقیه راههای ارتباطی را هم درین کاغذ بیان نمایید تا بازدیدکننده بتواند با روشی و راه و روش که آیتم دلخواه اوست با شما تماس بگیرد.

مجله را فراموش نکنید:
برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان و مخاطبان خویش را راجع به واپسین تولیدها، خدمات، خبر‌ها و مقاله‌ها خویش مطلع فرمائید عالی میباشد هیبت عضویت در روزنامه را در ساختار خویش در حیث بگیرید.

از تصاویر کیفیت عالی به کار گیری فرمائید:
بایستی تصاویر باکیفیت و واضحی را از کالاهای خویش تهیه و تنظیم نمایید تا استفاده کننده بتواند به راحتی جزئیات آن را با تمرکز ببیند و متوجه خواهد شد که با چه محصول و ساختاری مواجه میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


اولیه استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه نامگذاری و پباده سازی لوگوی آن میباشد. نام و نامی بایستی طراحی اپلیکیشن برای نرم افزار گوشی خویش تعیین نمایید که جالب و منحصربه‌فرد باشد. اول چیزی که دقت کاربر را به نرم افزار برای دانلود و به کارگیری از آن، جلب می‌نماید، اسم و لوگوی آن میباشد. شما می بایست با تعیین یک اسم و لوگوی مطلوب به کاربر این پیام را برسانید که مسئله نرم افزار تان چیست. هرچه اسم نرم افزار دیدنی خیس و اختصاصی خیس و لوگوی آن معمولی خیس باشد، استفاده کننده بیشتری برای دانلود و به کار گیری از آن جذب خواهید کرد.

برای قرائت نوشته‌علمی نکات تعیین شایسته ترین اسم برای نرم افزار کدام میباشد؟ اینجا کلیک فرمائید.


تصویب و نشر نرم افزار
دو‌مین استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه- تصویب و نشر آن در پلتفرم‌های نشر دهنده دارای اعتبار
دومی استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بعداز نامگذاری و پباده سازی لوگو، تصویب و نشر آن در پلتفرم‌های تکثیر دهنده دارای اعتبار و شناخته گردیده ای زیرا گوگل پلی، کافه بازار و نرم افزار استور میباشد. هرچند پلتفرم‌های تکثیر دهنده فرنگی ممکن میباشد موانعی برای تکثیر سریع و به موقع نرم افزار شما تولید نمایند ولی از راهکارها و ترفندهای مطلوب برای اینکار می توانید به کارگیری نمایید. در‌این پلتفرم‌های تکثیر دهنده بایستی نرم افزار خویش را طبق مورد نرم افزار خویش تیم بندی نمایید و توضیحات مختصری در ارتباط آن بنویسید تا کاربر شل خیس و سریعتر بتواند آن‌ها‌را پیدا نماید.

برای قرائت نوشته ی علمی آموزشی شیوه های ارتقاء تعداد نصباپلیکیشن‌ها اینجا کلیک نمائید.


نحوه های تبلیغات نرم افزار تلفن همراه
سومی استراتژی ایجاد کرد نرم افزار گوشی- تبلیغات
 برای جذب استفاده کننده برای دانلود و استعمال از نرم افزار خویش می بایست آنها‌را به خیر تبلیغ نمایید. راهکارهای متعددی به عنوان مثال از روش کانال‌های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بلاگ و رپورتاژ برای نشر تبلیغات نرم افزار شما وجود داراست که میتوانید از یک یا این که یکسری نوع از آن ها به کارگیری نمایید. همینطور میتوانید از بخش‌های متفاوت نرم افزار خویش اسکرین شات بگیرید و از روش کانال‌های اجتماعی خویش آن را برای مخاطبان خویش به اشتراک بگذارید و مارک خویش را افزایش دهید.


شیوه‌های درآمدزایی از نرم افزار
چهارمی استراتژی ایجاد کرد نرم افزار گوشی-گزینش طریق کسب درآمد
یکی مهم‌ترین استراتژی ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه انتخاب روش کسب درآمد از آن ها میباشد. نرم افزار‌ها در پلتفرم‌های تکثیر دهنده به طرز‌های مختلفی تکثیر مییابند. بعضا از آغاز مبلغی می‌باشند و استفاده کننده بایستی برای دانلود و به کار گیری از آن‌ها مبلغ معلوم گردیده را بپردازد. برخی در صدر بدون پول میباشند و برای به کار گیری از قابلیت و امکان‌های بیشتر، استفاده کننده می بایست پولی را بپردازد. البته بعضی دیگر میباشند که بدون‌پول می‌باشند و درآمد خویش را از روش تبلیغات اخذ می‌نمایند. بایستی طرز کسب درآمد نرم افزار خویش را مشخص و معلوم کرده و در‌صورتی‌که قصد فروش آن را دارید یک بها منطقی گزینش فرمائید.
 

  • شایلین عباسی