مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم iOS

سیستم دلیل iOS
 طراحی اپلیکیشن IOS اولی و فقط نسل سیستم برهان‌ اپل برای دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت ها میباشد که به وسیله کمپانی اپل در سال ۲۰۰۷معرفی شوید .تا قبل از سال ۲۰۱۰ نیز به اسم iPhone سیستم عامل شناخته می شد.

این سیستم برهان صرفا برای iphone پباده سازی شده‌است و همین سبب ساز ارتقا هماهنگی در بین اپلیکیشن و hardware می گردد و دارنده ورژن های زیادی میباشد که هر مورد از انها امکان ها و خصوصیت های اختصاصی به شخصی را دارا هست

آی‌پاد تاچ، آی‌فون و تبلت آی‌پد از این سیستم برهان پشتیبانی میکنند و کمپانی اپل جواز به کارگیری از این سیستم استدلال را اکنون به هیچ کمپانی دیگری واگذار نمی‌نماید.

نرم‌افزار IOS
نرم‌افزار IOS
ایده اساسی سیستم ادله آی وی اس به کارگیری از رابط کنترلی تعدادی لمسی میباشد. مثلا برای جابجا کردن صفحه های در IOS فقط نیاز به کشیدن یک انگشت روی ورقه میباشد.

نرم‌افزار ios در پباده سازی خویش از چهار لایه به کار گیری می نماید که‌این لایه دربرگیرنده موردها تحت میباشند :

لایه رسانه ها Media Layer
لایه هسته سرویس ها Core Services
لایه هسته سیستم ادله Core سیستم عامل
لایه لمسی Cocoa Touch
iOS از دید معماری و کاربردی شباهت متعددی به سیستم ادله MacOS‌ داراست. در iOS ‌ همچون MacOS از مرورگر سافاری برای مرور اینترنت و از اپلیکیشن آی‌تیونز برای پخش آوا و مدیر کتاب‌ها، دفترچه تلفن و اپلکیشن‌ها به کارگیری میگردد.

یکی‌از برد‌های اپل در ایجاد این سیستم استدلال، فعال سازی دکان نرم افزار App Store میباشد.تا سال 2012 بیش ازز 550 هزار اپلیکیشن کاربردی در مغازه اپل وجود داشته که جمعاً بیش تر از 25 بیلیون توشه دانلود گردیده اند.

کمپانی اپل قابل انعطاف افزارهای App Store را با بستن قرارداد با برنامه نویس ها و گسترش دهندگان اپ منتشر میکند و هر که می تواند با استعمال از ابزار SDK سیستم برهان iOS اپ پباده سازی نماید و بعداز اخذ جواز از اپل آن را به بها دلخواه در App Store به فروش برساند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


خصوصیت هایی که یک برنامه خوب 
• دارنده ورژن اندروید و IOS طراحی اپلیکیشن باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• چک و چک رقبا
• ساخت رغبت در استفاده کننده برای اشتراک‌گذاری

 

نکاتی برای پباده سازی اپ
می‌توانید با قرائت موردها پایین از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم افزار های بهتر وجود داراست باخبر گردید. 

 

1- برنامه خویش را برای همه پلت فرم ها بسط دهید
یکی‌از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم‌افزار گوشی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که نرم افزار شما می بایست قدرتمند باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا درآید و مشکلی در هنگام اجرا نداشته باشد، چندان اهمیت ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوستداشتنی باشد، در صورتیکه برنامه شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های گوناگون اجرا خواهد شد نمی ‌اقتدار آن را یک اپ غالب دانست. از طرفی در صورتیکه بتوانید برنامه پباده سازی نمایید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به واحد سنجش بسیار متعددی شاهد پرورش نرم افزار خویش باشید چرا‌که امروزه همان طور که موبایل های اندروید در اکنون توسعه و گسترش می‌باشند تلفن همراه های آیفون نیز به به عبارتی ترازو بسط پیدا کرده اند.

 

 

2- از ابتکار در پباده سازی برنامه به کار گیری فرمایید
امروزه توسعه و گسترش دهندگان فراوانی در قضیه پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه کار دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت دراین مورد بسیار زیاد شده‌است، درصورتی که قصد دارید که در مسئله پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار نمائید و در این مورد غالب باشید بایستی اپ های خلاقانه ای را پباده سازی فرمایید و از ایده های تازه در مورد پباده سازی نرم افزار به کارگیری نمائید. پباده سازی یک برنامه دیدنی منجر جذب خویش به خویش یوزرها به سمت برنامه شما می‌شود. عملکرد فرمایید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی نرم افزار نمایید تجربه کاربری مایحتاج را به دست آورید تا بتوانید به صحت خلق و خوی مخاطب در مقابل نرم افزار خویش را تجزیه و نظارت فرمائید تا بتوانید اپ هایی را پباده سازی نمائید که یوزرها نسبت به استعمال از آن‌ها عشق و علاقه مند شوند.

 

 

3- از پیچیدگی های زیاد خودداری کنید
بی آلایش نگه داشتن نرم‌افزار یکی از دیگر از نکات بسیار اصلی در پباده سازی نرم‌افزار گوشی میباشد که می بایست همواره به آن اعتنا داشته باشید، درصورتی که برنامه شما به طور پیچیده ای پباده سازی گردیده باشد و دارنده صفحه های متفاوت با پیچیدگی‌ های فراوان باشد یوزرها خیلی سریع از به کار بستن از آن خسته میشوند و با‌گاز نرم افزار شما‌را رخنه‌ می‌ نمایند. بی آلایش نگه داشتن برنامه که با اسم اختصاری KISS که مخفف عبارت keep it simple stupid میباشد شناخته می‌گردد سبب می ‌گردد تا مشتریان و  یوزرها شما بتواند به طور با صرفه تری از نرم‌افزار پباده سازی گردیده بوسیله شما استعمال نمایند و در سود منجر می‌گردد تا یوزرها شما ارتقاء پیدا نماید. یکی نحوه های مفیدی که برای بی آلایش نگه داشتن نرم‌افزار خویش میتوانید از آن استعمال نمائید این میباشد که برای نرم افزار هایی که نیاز به عنصرها بصری فراوانی دارا هستند کارایی نمایید از عکس های سئو گردیده و معدود وسعت برای برنامه خویش به کارگیری نمایید.

 

 

4- گرافیک و زیبایی بصری
صراحت دارد که پباده سازی نرم‌افزار های اثر گذار و کاربردی می‌تواند تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء یوزرها نرم افزار شما داشته باشد ولی با این درحال حاضر در شرایطی‌که برنامه شما دارنده زیبایی و گرافیک قابل قبولی نباشد معمولا نمی ‌توانید اشخاص متعددی را جذب اپ خویش نمایید. به کار گیری از رنگ های متنوع و همینطور استفاده کننده پسند در هنگام پباده سازی برنامه تلفن همراه می ‌تواند سبب ساز گردد تا یوزرها در هنگام عمل کردن با برنامه شما شم بهتری داشته باشند و به این ترتیب می ‌تواند سبب ساز جذب یوزرها برنامه شما خواهد شد. هیچ کسی عشق مند به استعمال از نرم افزار هایی با دور و اطراف کاربری به هم ریخته وجود ندارد و معمولا بیشتر اشخاص عشق و علاقه مند میباشند که از نرم افزار های با گرافیک معمولی به کارگیری نمایند بدین ترتیب نکته ای که بایستی در پباده سازی برنامه تلفن همراه به خیال داشته باشید این میباشد که از پباده سازی برنامه ‌هایی که دارنده صفحه ها کاربری سنگین می‌باشند پرهیز کنید و همت نمایید آنها‌را به چندین نصیب و صفحه های نادر وسعت خیس تقسیم بندی نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تاثیر نرم افزار بر کسب و عمل و ارتقا سودآوری
درین نوشته ی علمی قصد داریم اپ و تاثیر اپ بر کسب و فعالیت ها را چک کنیم. با کشور ایران تبلیغ همپا باشید تا با مزایای به کار گیری از برنامه و ارتقاء سودآوری آن آشنا گردید. با پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اپ گوشی به سمت پیروزی و سودآوری تکان نمایید.

تاثیر نرم‌افزار بر کسب و عمل و ارتقا سودآوری

نرم افزار یک ابزار تبلیغاتی لبریز توان
امروزه طراحی اپلیکیشن شیوه فروش در کسب و امور عوض شده میباشد اشخاصی که دارنده کسب و شغل های کوچک و میانگین بودند تا حدی با رکود اقتصادی مواجه شدند، چون شیوه خرید عموم عوض شده میباشد . پس موردنیاز میباشد طرز عرضه مال نیز تغییر‌و تحول نماید.

درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم اپ و تاثیر نرم افزار بر کسب و فعالیت ها را تحلیل کنیم. به‌این خواسته هم بایستی با نرم افزار ها آشنا شویم و هم مزایای استعمال از نرم‌افزار را گزینه آنالیز در اختیار بگذاریم. امروزه شیوه فروش در کسب و امور عوض شده میباشد عده ای که دارنده کسب و شغل های کوچک و میانگین بودند تا حدی با رکود اقتصادی مواجه شدند، چون طریق خرید عموم عوض شده میباشد . پس موردنیاز میباشد شیوه عرضه متاع نیز تغییر‌و تحول نماید.

بروز باشید و با دوران تکان نمایید
امروز تکنولوژی منزلت خویش را میان عموم پیدا نموده است و این دستور موجب شده‌است تا کسب و امور نیز تغییر‌و تحول نمایند. امروزه در‌صورتی‌که هم پا با برهه زمانی و تکنولوژی تکان نکنیم از کلیه چیز، به خصوص فروش خوب، باز می مانیم. به همین ادله برای داشتن فروش بیشتر و منفعت فراتر بایستی با تکنولوژی یار و همدم شویم. یکی‌از ابزارهایی که امروزه به فروش بسیار امداد میکند، اپ میباشد. شما با پباده سازی و تولید نرم‌افزار گوشی میتوانید تبلیغاتی پهناور داشته باشید. در پی قصد داریم اهمیت و تاثیر برنامه بر کسب و عمل و بازاریابی و بهبود کسب و عمل را آنالیز کنیم.

همواره جستن بازار مقصود برای فروشندگان امری اصلی تلقی شده‌است. از قبل تاکنون این فرایند جذب مشتری تغییرات متعددی داشته میباشد؛ و امروزه می اقتدار با به کار گیری از نرم افزار و کانال های مجازی به مانند اینستاگرام، تلگرام و غیره مشتریان خویش را پیدا و کالاهای خویش را به آن‌ها عرضه کرد. این فرمان انقلابی به پا نموده است و شاید بازاریابی را مشقت بار خیس یا این که شاید راحت خیس از گذشته نموده است. دشوار خیس یا این که سهل و آسان خیس شدن بازاریابی بستگی به نگاه شما داراست که بخواهید با برهه زمانی یار و همدم گردید یا این که به عبارتی سیستم سنتی را ادامه دهید. ما به شما سفارش می کنیم که با مدت یاور گردید و از نرم افزار برای بهبود کسب و فعالیت خویش به کارگیری کنیم

تبلیغ در چنگ مشتری
چنانچه قصد دارید انقلاب عظیمی در کسب و فعالیت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید و بازار از دست رفته خویش را مجدد برگردانید، بهتر میباشد از نرم افزار ها استعمال نمائید. چون موبایل‌های هوشمند به عضو مستقل ناپذیری از تن بشر تبدیل شدند و هم پا دائمی اشخاص می باشند. اکثری از عموم مجموع شغل های خویش، از عکس به دست آوردن تا خرید کردن را با گوشی خویش انجام می‌دهند. پس با ساخت‌و‌ساز برنامه تلفن همراه و پباده سازی اپ اندروید و ios خویش را به کلیه اشخاص معرفی نمائید.

به همین عامل تلفن همراه های تلفن همراه شایسته ترین ابزار تبلیغات محسوب میگردند. و شما می‌توانید بازاری پهناور خیس محل، حوزه‌، شهر و حتی مرزوبوم خویش پیدا فرمایید. امروزه در اکثری از کشورها اپلیکیشها ابزاری سریع و معمولی برای معرفی و ارائه سرویس ها به عموم محسوب می گردند. ولی علاوه بر آنچه گفته شد، پباده سازی و تولید یک برنامه مزایای دیگری نیز دارااست که پیرو به معرفی مزایای به کار گیری از نرم‌افزار می پردازیم.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نرم‌افزار اندروید چه میباشد؟
طراحی اپلیکیشن برای دانلود اپ گوشی بسته به بستر آن مغازه هایی وجود دارااست که شما می‌توانید این ابزارها را از این دکان ها دانلود فرمائید. برای دانلود اپ اندروید شما میتوانید از روش دکان نرم‌افزار اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید نمایید. این اپ های اندروید ممکن میباشد بسته به لحاظ تولیدکننده به طور بدون پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند. یکی‌از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود اپ اندروید کنید \"نرم افزار اندروید بازار\" میباشد. این برنامه اندروید اهل ایران بوده و از لهجه فارسی پشتیبانی می نماید و از‌آنجا که در Play Store ممکن میباشد همگی ابزارهای اهل ایران و فارسی جانور نباشند شما می‌توانید از روش این اپلیکیشن به دانلود اپ های اندروید متفاوت و گوناگون در هر موضوع ای که نیاز دارید بپردازید. از جمله در بازار، قابلیت و امکان دانلود نرم افزار اندروید به عنوان مثال نرم افزار اندروید خزانه ها، برنامه اندروید تایم ها فقهی، نرم‌افزار اندروید بورس، اپ اندروید پزشکی، نرم‌افزار اندروید روز‌نگار خورشیدی، نرم افزار اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، نرم‌افزار اندروید اینستاگرام و غیره وجود دارااست. حتی درصورتی که که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن میباشد بتوانید در برنامه اندروید بازار به دانلود آن ها مبادرت نمایید. به عنوان مثال از موردها پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه در مشهد قابل انعطاف افزارهایی در بازار وجود دارااست که میتوانید از روش این کاغذ اطلاعاتی در خصوص آنان کسب فرمائید، ولی در شرایطی که بخواهیم در برخی از پباده سازی اپ تلفن همراه مشهد را اسم ببریم می شود به نرم‌افزار اندروید نقشه هم پا مشهد، نرم افزار گوشی مشهد گردی، برنامه اندروید نقشه آفلاین مشهد، اپ گوشی مشهد روی داد، نرم افزار اندروید شهرنمای مشهد، برنامه اندروید اتوبوس های مشهد، اپ تلفن همراه مشهد آهن و همینطور نرم‌افزار اندروید مشهد دکتر معالج اشاره نمود.

ممکن میباشد شما قصد داشته باشید برای ایده خویش و یا این که کار کمپانی خویش، نرم افزار اندروید پباده سازی فرمائید. در صورتیکه تمایل به توصیه تولید نرم افزار اندروید و مغازه اندروید دارید می‌توانید اینکار را به یک کمپانی پباده سازی برنامه اندروید و تلفن همراه بسپارید تا این مجموعه بعداز چک ایده یا این که توصیه پباده سازی برنامه اندروید و گوشی شما هزینه و بها و تعرفه ساخت‌و‌ساز و پباده سازی نرم افزار اندروید و گوشی مربوطه را به شما آگهی کند تا در شکل رغبت پیشنهاد پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که گوشی خویش را به آن کمپانی بسپارید. کمپانی پباده سازی نرم‌افزار اندروید فراتک افتخار دارااست با مجموعه نرم افزار نویسی اندروید توانا خویش،

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تفاوت برنامه با تارنما چه چیزی است؟

 

بعضی از اشخاص وبسایت ها را به انگیزه گستردگی وسعت محتوایی که میتوان درآنها گذاشت بیشتر می پسندند ولی شاید ذکرپاره ای از تفاوت های دربین برنامه و تارنما خالی از لطف نباشد.

 

طراحی اپلیکیشن

 

می‌دانیم که تارنما معمولا به اپلیکیشن کاربردی گفته می شود که در وب بارگزاری می شود و عمل آن نشر یک خبر یا این که توضیح در باب خدماتی خاص میباشد

 

ولی نرم افزار تلفن همراه طرحی کاربردی میباشد که بروی موبایل های هوشمند نصب میگردد در واقع یک ماهیت فیزیکی بر روی دستگاه تولید میکند و مهمتر اینکه میتوان تجهیزات آن را بصورت آقلاین و سوای نیاز به وب مراعات کرد.

 

 

 

بایستی بدانیم که رسالت و وظیفه این دو باهم تفاوت دارااست که درصورتی که غیر از این باشد پباده سازی اپ دیگر کاری بیهوده میباشد.

 

وبسایت ها در واقع ویترین و نمایشی از کارو ماهر میباشند که ما انجام می‌دهیم. ولی درطراحی اپ از جمله برای نهادهای تجاری کوشش گردیده که کاربر را جذب کرده تا داده ها تکمیلی حضوری به وی داده گردد.

 

 

 

تفاوت دیگر اینست که در وبسایت ها یوزرها می‌توانند کل چیزهایی را که در فضای مجازی ارائه شده‌است مشاهده کرده و از آن به کارگیری کنند البته درخصوص برنامه میبایست یک پوشه بر روی سیستم بارگزاری خواهد شد تا بتوانیم آن را مشاهده کییم. توضیح کاملتر آنکه برای مشاهده سایتها ما قطعا نیاز به وب داریم البته در باب اپ میتوان یک پوشه اطلاعاتی را به طور آفلاین به سیستم اعطا کرد و ابن یعنی اینکه استفاده کننده نیز قادر است بصورت آفلاین به بعضی مطالب دسترسی داشته باشد.

 

 

 

وجه تمایز دیگر سایز دستگاهی میباشد که می خواهیم یک نرم افزار یا این که تارنما را با آن گشوده کنیم.

 

وبسایت معمولا برای گشوده شدن بروی دستگاه PC با دست کم ۱۵ اینچ سایز پباده سازی میگردد میباشد .

 

این در حالیست که در پباده سازی یک برنامه اجرا شدن بروی کلیه نوع سایز از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را مد نظرقرار میدهند.

 

این تفاوت ها در پباده سازی سبب تفاوت در پباده سازی و قرار دادن المان ها شده‌است.

 

به عنوان مثال در وب سایت میتوان یک جدول را بطور بی نقص اکران اعطا کرد در حالیکه ممکن میباشد برای اکران دادن به عبارتی جدول در برنامه مجبور باشیم گرافیک و پباده سازی آن را تغییر و تحول دهیم.

 

مورد ها اختلاف دیگری نیز وجود دارا هستند که در نوشته‌علمی های بعدی به تفصیل در زمینه‌ی آن سخن خوا هیم کرد.

 

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

گزینش نام مطلوب اپ

- نام مطلوب کوتاه و مختصر


هرچه ا طراحی اپلیکیشن سم تجاری کوتاه‌خیس باشد برای برندسازی بهتر میباشد. و به خیال و خاطر سپردن آن ریلکس‌خیس.
هنگامی یک کمپانی یا این که مال دارنده هویتی قابل ادراک و بی آلایش باشد، هزینه برندسازی کاهش می‌یابد.

برندسازی با تعیین نام مطلوب
- کوتاه باشد ولی مخفف نباشد


به خواسته سهولت در مذاکرات و مکاتبات وسوسه انگیز میباشد که اسم تجاری را مخفف کنیم. البته تحت عنوان صاحب و مالک یک کسب وکار کوچک، منابع و قدرت بازاریابی کافی را نداریم تا به بازار و مشتریان خویش یادگرفتن دهیم که عبارات مخفف ما به چه معنی و مفهومی می‌باشند.

شما بایستی هزینه متعددی صرف نمایید و هیچ‌وقت IBM نخواهید شد. پس IBM نباشید و اسم مخفف تعیین نکنید.

 

- تقلید و اسکن برداری ممنوع


برای برندسازی بایستی مختلف باشید. از نام یک مارک معروف اصلا استعمال نکنید. کارایی نکنید با مقداری اصلاحات و تغییرات بر روی برندهای پر اسم و رسم، مارک جدیدتان را رفتار نمایید. به این دلیل‌که خیر فقط موجب بروز مسائل حقوقی میگردد، بلکه هر سیرتکامل تبلیغات و هزینه‌های دارای ارتباط، فیض معکوس به یار خواهد داشت.

 

- تحقیق روی سوابق اسم انتخابی


حتی شایسته ترین اسم‌ها، زمانی که بوسیله فرد دیگری گزینه استعمال قرارگرفته باشد، بی‌قیمت خواهد بود. به کارگیری از مقر‌های اطلاعاتی ومنابع قانونی به خواسته حصول اطمینان از چنین موضوعی ضروری میباشد.

خصوصا در باب دامنه این نکته را قطعا رعایت نمائید. زیرا سابقه یک دامنه بد در گوگل، مدت، انرژی و هزینه متعددی برای شما در بر خواهد داشت. در عصر آنلاین کسب و عمل اینترنتی پولساز درین مورد ها توضیحات متعددی دادم.

 

- از بازی با عبارات بپزهیرید


به کارگیری از استراتژی بازی با عبارات می‎تواند باعث بدین خواهد شد که مشتریان به مشقت شما‌را به خاطر بیاورند و پیدایتان نمایند. گزینش اسامی با طعم ممکن در برندسازی، فیض معکوس داشته باشد. از اسم‌های منفی دوری کنید. اسم شما می بایست در اشخاص شوق واشتیاق تولید نماید.


-

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

قانون ها اسم گذاری اپ :

1. اسم طراحی اپلیکیشن  بایستی یک شم خوب یاروهمدم با کنجکاویدر مخاطب ساخت‌و‌ساز نماید، اخطار! از اسم های منفی استعمال نکنید.

 

 

 

2. اسم شما بایستی اختصاصی باشد اسم های برگرفته از نامبرندهای معتبرو یا این که رقیبانتانارزش چندانی ندارد.اسم شما بایستی تک و دارنده تلفظ و نگارش راحتی باشد .

 

 

 

3.اسم می بایست آسوده باشد استعمال از اسم های طاقت فرسا و پیچیده سبب ساز میشود که در ذهن یوزرها کمتر بماند کوتاه بودن اسم با سهل وآسان بودن آن متعدد میباشد گهگاه نامی نسبتاً بلند میباشد ولی بسیار معمولی و به یادماندنی میباشد.

 

 

 

4.اسم نباید همت شما‌را محدود نماید شاید شما در آینده قصد داشته باشید مواقعی را به اپلیکیشن خویش اضافه نمائید از اسم های که شما‌را محصور به یک فعالیت می نمایند بپرهیزید.

 

 

 

5.از اسم های توصیفی به کار گیری نمایید چون در به عبارتی در آغاز ذهن مشتری را به سمت خدماتی که شما ارائه می دهید سوق می‌دهد و این دستور تاثیر به سزایی در جذب مشتریان داراست.

 

 

 

6.صوت را فراموش نکنید در اسم گذاری برنامه خویش از اسامی که نوا خاصی دارا هستند به کارگیری فرمایید چون این اسامی اقبال بیشتری در تبلیغات خویش به طور اثر گذار خواهند داشت.

 

 

 

7.از اسم های که برای مدتی مد می‌باشند بپرهیزید . این اسم ها شاید در بالا به حیث خیلی خوب بیایند ولی زیرا مد یک جریان زود گذر میباشد با به انتها وصال آن نام شما نیز به بیماری آلزایمر سپرده می گردد.

 

 

 

8. نامی را گزینش نمائید که موادتشکیل دهنده تشکیل دهنده توان های شما‌را به نیکی نشان دهد.

 

 

 

9.نامی را گزینش نمایید که هنگام تبلیغات کاغذی و گرافیکی بسیار جالب و گیرا بتوان آنرا پباده سازی کرد.

 

 

 

10. از آنجایی که قرار میباشد نرم‌افزار شما در وب قرار بگیرد می بایست بتوانید نامی را تعیین فرمایید که در شرایطی‌که خواستید در کنارش اینترنت سایتی نیز داشته باشید اصل اسم با نشانی دامنه اینترنتی شما برابر باشد.

 

 

 

و در غایت تاثیر اسم انتخابی شما در جایگاهی که برندتان در بازار خواهد یافت قابل دیده پوشی وجود ندارد. به صورت خلاصه اسم های غالب اند که مهیج ،به یادماندنی، دارنده نام‌و‌نشان و عمیق می‌باشند البته فقط اسم یک مارک سبب ساز بقای طولانی نخواهد شد بلکه عامل ها کلیدی دیگر مثل کیفیت و رضایت یوزرها نیز درین دستور دخیل می باشند.

 

 

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن فروشگاهی


راهنمای ساخت و ساز نرم‌افزار فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن

1. برای ایجاد نرم‌افزار فروشگاهی کافی میباشد بر روی آیتم \"تولیدها\" در منو کلیک فرمائید.

یادگرفتن ایجاد اپ فروشگاهی اپچار

2. درین بخش در منوی محصول ها، فروشگاهی را تعیین نمایید. در‌این بخش گونه های اپ های فروشگاهی ارائه‌گردیده بوسیله گروه اپچار برای شما اکران داده گردد که براساس نیازهایتان میتوانید یکی آن‌ها‌را گزینش فرمائید. در شکل نیاز به شناخت بیشتر با کاربردهای نرم افزار فروشگاهی میتوانید بر روی آیتم در رابطه متاع کلیک فرمائید. بعداز تعیین نوع اپ فروشگاهی، برای ورد به شیت ساخت و ساز برنامه روی مورد \"ساخت و ساز اپ\" کلیک نمایید.

ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار دکان ساز برای تلفن همراه

 

3. اینجانب در اینجا برنامه دکان ووکامرس را گزینش کردم. در ورقه بازشده، رنگ نرم افزار خویش را تعیین نمائید. آن گاه \"گزینش\" را کلیک فرمایید.

یادگرفتن ساخت و ساز نرم‌افزار ووکامرسی


4. درین کاغذ شما می بایست پلاگین مغازه ساز اپچار را دانلود و آن را بر روی وب سایت ووکامرسی خویش نصب فرمایید. بعداز دانلود و نصب برای تأیید آخرین نشانی سایت خویش را درین بخش وارد کرده و بر روی مورد \"مرحله بعدی\" کلیک نمائید. درصورتی‌که شما پلاگین را به‌طور درست بر روی وب سایت خویش نصب‌کرده باشید، شما به ورقه آنگاه هدایت می شوید در غیر این شکل، وب سایت خطاهای احتمالی جانور را به شما نشان داده و شما‌را برای رفع نقص‌ ارشاد خواهد کرد. برای شناخت با شیوه نصب افزونه اپچار روی تارنما خویش کلیک نمائید.

یادگرفتن تولید اپ با نرم‌افزار ساز اپچار

5. در نصیب سفارشی‌سازی، شما بقیه ویژگی ها نرم‌افزار خویش مانند آیکون نرم‌افزار، لوگوی نرم افزار، پست الکرونیکی برای ارسال پیکربندی برنامه را وارد فرمائید.

ساخت‌و‌ساز دکان برای گوشی با اپ ساز اپچار

 

6. در نصیب تحت شما می بایست داده ها شیت رونمایی (Splash Screen) را برای اکران به یوزرها وارد فرمایید. این ورقه هنگامی که یوزرها روی نرم‌افزار شما در تلفن هوشمند خویش کلیک نمایند برای یک سری لحظه اکران داده شود. درین بخش لوگوی شما، شعار مهم و شعار فرعی شما اکران داده گردد. بعداز واردکردن داده ها روی آیتم \"مرحله بعدی\" کلیک فرمائید.

روش ساخت و ساز برنامه فروشگاهی در اپساز اپچار

 

7. درین نصیب شما به برگه تأیید هدایت می شوید. در شکل درست بودن داده ها روی مورد \"تثبیت و اخذ مجانی نرم افزار\" کلیک نمائید شما می توانید به بازه زمانی 7 روز به‌شکل آزمایشی نرم‌افزار خویش را به طور کاملً بدون‌پول آزمایش فرمائید. پس‌ازآن می توانید برای خریدد مستمر نرم‌افزار مبادرت فرمائید.

 

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پیش از طراحی وب سایت و نرم‌افزار برای کسب و عمل اینترنتی  (E-commerce) خویش و تبدیل شدن به ایجاد اشتغال غالب طراحی اپلیکیشن  بایستی نکات مهمی را در لحاظ بگیرید و اصلی ترین مشکلات اشخاص این میباشد که:

سفارش می‌کنم نوشته ی علمی ما در زمینه ی طراحی وب سایت فروشگاهی و پباده سازی اپ فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.

1- تنها یک ایده کلی و ناپخته:
اکثری از عده ای که برای مشورت ایده کسب و فعالیت خودشون به کانون تابان شهر تشریف میارند.

ایده ای بسیار خوب و جالبی را دارا‌هستند البته تنها یک ایده خامی می‌باشد و فکر‌می‌کنند .

همین برای آغاز کافی میباشد، اعتنا داشته باشید که‌این ایده در ذهن بخش اعظمی مثل شما وجود دارااست.

پس شیوه مطالعه بازار و همینطور شیوه اجرا و صد ها نکته ریز و درشت دیگه میتونه این ایده شما‌را تبدیل به یک کسب و فعالیت غالب بکنه.

2- پاسخ این پرسش که ایده شما چه مشکلی رو حل میکنه:
مدام می بایست این پرسش رو به صراحت جواب دهید که ایده شما چه مشکلی و خلل یک‌سری نفر و به چه قیمتی میتونه حل کنه.

3- ایده شما به درد هیچ کسی نمیخوره:

اکثری از اشخاص ایده ای که خویش این ایده از روی یک شروع آپ داخلی و یا این که فرنگی با تغیرات کوچک اسکن برداری گردیده را، در ذهن خویش می پرورانند.

و آنگاه در‌پی یک فرشته نجات سرمایه دار می‌شوند.

که تصوراتش را عملی نماید که‌این زمینه صد در صد غیر قابل انجام بوده.

خوب البته در فعالیت تمامی سرمایه گذاران کوچک و عظیم در پی شخصی خوش تامل و حاذق میشوند .

که اقتدار اجرای ایده های خلاقانه را داشته باشد.

پس در حالتی که فکر‌میکنید که ایده ای خلاقانه دارید پس بلافاصلهً فعالیت خویش را استارت نمایید.

و با نشان دادن فرآیند رویش خویش و اکران نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری .

به راحتی می‌توانید سرمایه گذار و اشخاص کارکشته رو جذب فرمائید .

کسب و عمل خویش را تخت گاز پرورش دهید.

بدانید که هیچ شخصی برای تصورات و توهمات فرضی شما که حتی اقتدار برداشتن کوچک ترین گام ها را هم به تنهایی ندارید

هیچ ارزشی قائل نخواهد بود.

4- در شرایطی‌که کسب و عمل شبیه ی وجود داراست چرا بایستی مشتری سراغ شما بیاید:
مدام این نکته رو در لحاظ داشته باشید.

که کسب و فعالیت شما نیاز به عوارض بسیار قانع کننده ای برای این که مشتری، حریف شما رو رها نماید دارااست.

مثلا برای طراحی وب تاءمل نکنید که زیرا صرفا ارزان خیس و یا این که کیفیت خوب خیس سرویس ها می دهید.

برای مشتری کافی میباشد، نه این عارضه ها، دلایلی میباشد که در دل کارها فنی، شیوه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ شما، ساخت وب سایت و نرم افزار UI/UX شما و …. پنهان میباشد.

5- شما نیاز مند چه پلتفرم های می‌باشید:
برای جواب به‌این پرسش نخستین بایستی بدانید که جامعه غرض مشتری های شما کجا قراردارند و به چه شکل شما را پیدا خواهند نمود؟

و یا این که چه‌گونه با شما در رابطه میباشند؟

و برای این دسترسی ها چه ابزار هایی را در دست دارا هستند؟

و یا این که این ابزار چقدر میتونه عمل مشتری شما رو بهبود ببخشه؟ و یا این که …. این که کسب و عمل شما بشر های باکلاسی داره پس iOS ابزار کارم می باشد عامل غیر منطقی می باشد.

و یا در صورتیکه قراره مشتریان، شمارو در جست و جو های خویش پیدا نمایند .

تارنما و سئو وب سایت سئو, رو نمی توانید از سرویس ها خویش حذف نمایید.

زیرا مشتری ها برای رفع نیاز های خویش در کافه بازار سرچ نمی‌کنند در Google ایرادات خویش را حل می نمایند .

هزاران استدلال دیگر که نیاز مند یک مطالعه بازار ظریف در بین اهل رشته های اون کسب و عمل بوده.

6-شما مدام مستلزم گروه فنی می باشید:
مجموعه اپلیکیشن نویسی مثل واحد پشتیبانی در جناح پیکار می باشد .

یک روز صلح و آشتی اعلام‌کرد “خدارو شکر وبسایت و نرم‌افزار مون رو آزمایش کردیم و تموم شد و مجموعه فنی رو فرستادیم خونه از فردا کارمون رو استارت می‌کنیم” .

این صحبت برای یک کسب و فعالیت کوچک خونگی قابل قبول بود .

خیر برای تیم ای که محوریت مهم اش بر شالوده کسب و عمل اینترنتی و انعطاف پذیر بوده .

و سپس در دفتری که هنوز آغاز به فعالیت نکرده یک سری منشی و آبدارچی داشت..!

شما مدام نیاز مند گسترش در نرم افزار نویسی و ساخت سایت و اپ های خویش می‌باشید .

تغییر دادن گروه فنی برای یک کسب و عمل شک وتردید بسیار سنگینی در عمل شما به وجود میآ ورد.

که ممکن میباشد کسب و عمل شما رو از در بین غالب شود.

و این گزینه رو از تامل خارج فرمایید که در صورتی‌که تخصص فنی بسیار بالایی ندارید گروه فنی استخدام نمایید.

این فعالیت در وقتی قابل قبول بوده که دارایی بسیار خیر داشته باشید زیرا مخارج شمارا بسیار بالا برده.

همینطور در شکل خروج یک نرم افزار نویس از کمپانی ، همه علم فعالیت شما رو هم از تیم بیرون می نماید .

آن روز دست شما به هیچ جا بند وجود ندارد.

البته عملکرد فرمائید گروه شرکتی و حقوقی قابل قبول و مطمئنی رو پیدا نمایید .

تا در شکل بروز هر سیرتکامل انواع کسب و فعالیت شما امن بماند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

برنامه های گوشی

چه گونه یک برنامه گوشی مطلوب پباده سازی کنیم؟
رویکرد های زیادی برای پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه  طراحی اپلیکیشن متناسب با نوع برنامه وجود داراست . بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید پباده سازی نمائید می توانید از بعضی وبسایت های فرنگی و اهل ایران ارائه دهنده سرویس ها پباده سازی اپ و بعضا قابل انعطاف افزارهای پباده سازی نرم‌افزار به کارگیری کنید .. اما اینکار تنها برای افرادی سفارش میشود که قصد فعال‌سازی یک نرم‌افزار موبایلی معمولی را دارا هستند و اندک اطلاعاتی درین ضمینه دارا هستند .

پباده سازی نرم افزار های آفلاین ( فارغ از نیاز به وب)
بطور کلی اپ ها به دو مجموعه کلی آنلاین و آفلاین طبقه بندی می گردند … یعنی استفاده کننده برای به کار گیری از بعضی نرم‌افزار ها نیاز به اتصال وب دارااست اما برخی دیگر از نرم افزار ها می‌توانند به طور کامل بصورت آفلاین آیتم استعمال قرار گیرند. پباده سازی اپ های آفلاین تلفن همراه بسیار راحتر است .. ولی بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید تا پباده سازی کنید . این نوع به عنوان مثال برای یک کتابخانه مجازی آیتم قابل قبولی می باشد ..

پباده سازی اپ های آنلاین
به کار گیری از از این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی یا این که نرم‌افزار ها مستلزم داشتن اتصال وب در گوشی مخاطب دارااست .پباده سازی برنامه های آنلاین بسیار پیچیده خیس و فنی خیس از پباده سازی برنامه های آفلاین می باشد . چرا‌که در شرایطی‌که بخواهیم با یک نگاه گذار به تفاوت این نوع با برنامه های آفلاین بپردازیم کافیست دقت داشته باشیم که طراجی اپ آنلاین یا این که ترکیبی آنلاین و آفلاین مستلزم داشتن فضای میزبانی برای دیتای آنلاین و احیانا تبادلات دیتا میان سرور و تلفن همراه مخاطب می باشد .

پباده سازی نرم افزار اندروید
سیستم اپن سورس اندروید حدودا بطور مطلق تبدیل به آیتم نخستین و مالامال کاربردترین نوع سیستم ادله موبایلی دنیا شده‌است و این سرعت رویش هر روز بیشتر میگردد . ما درصورتی که بخواهیم به کسی درباره ی پباده سازی برنامه منحصر به فرد اندروید یا این که ios مشورت دهیم حتما حق تقدم بسیار بیشتر و ویژه ای را برای پباده سازی برنامه اندروید در لحاظ می گیریم.

یادگرفتن پباده سازی اپ اندروید

با داشتن یک نرم‌افزار اندروید حاذق براحتی می توانید علاوه بر رابطه بهتر با مشتریانتان مبادرت به حضور در لیست نتیجه ها گوگل فرمایید … مقداری تخصصی میباشد البته ما خواهیم توانست این فعالیت را بصورت تضمینی برای شما انجام دهیم
 

  • شایلین عباسی