مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


اعتنا به هدف ها اپ گوشی و یوزرها آن
در صدر می بایست در حیث داشت که مخاطب مخاطب از اپلیکیشن چه فردی و در چه منزلت اجتماعی میباشد طراحی اپلیکیشن  و انتظارات وی از به کار گیری از این نرم افزار گوشی چه می‌باشد؟ ثانیا این اپلیکیشن چه کمکی به ایشان می نماید؟ برای مثال در پباده سازی یک اپلیکیشن بازی می بایست تعدادی قواعد رعایت خواهد شد تا مخاطب را به خویش جذب نماید و مشتمل بر موردها گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد. در حالی که یک نرم افزار فروشگاهی بایستی به نحوی پباده سازی خواهد شد که ظاهری قانونی داشته باشد و قسمت بندی های گوناگون را دربرگیرنده گردد. در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد چرا‌که مخاطبان اینگونه نرم افزار ها اینچنین منظور هایی دارا‌هستند.

وسعت مطلوب
یک کدام از خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب، بهتر میباشد (خیر الزامی) که داشته باشد وسعت مطلوب برنامه میباشد. به دلیل آن که هرچه وسعت نرم افزار بیشتر خواهد شد سرعت اجرای آن هم به طور خود کار کمتر می گردد. علاوه بر این وسعت کمتر نرم افزار سبب ساز ترغیب بیشتر یوزرها برای دانلود و به کارگیری از آن می گردد. همینطور تجربه نشان داده که اپ هایی که وسعت کمتری دارا هستند بر روی تلفن همراه ها و وسایل یوزرها دوام بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بدانید: حقیقت افزوده اصفهان

لوگو و اسم خوب
یکی مورد ها دیگری که می بایست گزینه دقت قرار گیرد لوگو و نامی میباشد که برای نرم افزار گزینش می گردد. درحال حاضر اینکه چه اسم و لوگویی برای یک نرم افزار مطلوب میباشد خویش جای گفتگو دارد . البته از مهمترین عامل ها که سبب ساز می گردد یکه اسم و یا این که یک لوگو برای یک نرم‌افزار مطلوب باشد ازتباط آن با محتوای جان دار در اپلیکیشن میباشد به‌این معنی که با دیدن لوگوی نرم‌افزار یا این که شنیدن اسم آن بتوان به محتوا و نوع عمل اپ پی موفقیت.

 افزونگی نادر برای استفاده کننده
یکی‌از خصوصیت هایی که در کیفیت نرم‌افزار نزد یوزرها تاثیر داراست عدم داشتن افزونگی یا این که توشه اضافه برای وسیله ی آنهاست. به‌این معنی که نرم افزار بهتر میباشد که در به کار گیری از اطلاعات و یا این که صرف انرژی وسایل یوزرها محتاط باشد و توشه مازاد به وسایل آنها نشود و سبب ساز کندی و یا این که بروز خلل در دستگاهشان نشود و مصرف باتری را بالا پیکار.

تجهیزات بیشتر نسبت به نرم افزار های شبیه
چنانچه که اپلیکیشنی با کار شبیه جانور باشد اپی بهتر و باکیفیت خیس میباشد که در حوزه ی فعالیتش تجهیزات بیشتری به یوزرها بدهد به ذکر دیگر اپلیکیشنی خوب میباشد که نسبت به رقبا از قیمت افزوده ای برای استفاده کننده برخوردار باشد.

 برای دیدن مثال های از نرم افزار های پباده سازی گردیده به وسیله تیم نواندیش مجموعه تخصصی پباده سازی نرم افزار اصفهان به مثال امور مراجعه کنین.

هم چنین بخوانید:

تثبیت نرم‌افزار در برنامه استور

 اپلیکیش خود را به روز نگه دارید. خدمت رسانی با کیفیت بالا زمانی معنا پیدا میکند که شما بتوانید در کمترین دوران ممکن کاربر را به خواسته اش برسانید. در حالتی که در حین بازه زمانی مار با نرم‌افزار اپدیت هایی را ارائه دهید که کاربران بتوانند تغییرات را احساس کنند متوجه میشوند پلتفرم شما پویا و زنده می باشد و می‌توانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند. همچنین سرعت بار گذاری نرم افزار یک فاکتور بسیار اساسی در موفق بودن آن می باشد که باید به آن در طی طراحی و اپلیکیشن نویسی نرم افزار و مدیریت آن دقت ویژه ای خواهد شد.

 

برخورداری از ابزار واکنش

واکنش کاربران میتوانند بهترین اطلاعات از طرز کار آینده نرم افزار را به شما بدهد. اینکه شما بدانید کاربرانتان چه نیازی دارا هستند قطعا بهتر قدرتمند خواهید بود نیاز آنان را رفع فرمائید. به این ترتیب تهیه قسمت هایی مانند تماس با پشتیبانی یا ارسال پیام به نصیب پشتیبانی به شما یاری میکند بهتر بتوانید رضایت کاربران را نسبت به اپلکیشن خود جلب فرمایید.

گزینه هایی برای شخصی سازی

اپلیکیشن می‌تواند احساس خیر به استفاده کننده منتقل کند زمانیکه استفاده کننده بتواند با انجام تعدادی از تنظیمات امکانات نرم افزار را برای خود شخصی سازی کند. وجود این نوع امکانات تا حد قابلیت و امکان قادر است جذابیت نرم‌افزار را دو چندان کند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اپ خوب چه است ؟


اینک صدها هزار اپ در قضیه های متفاوت در گوگل پلی و دیگر بازارهای دانلود نرم افزار مو جود میباشد. برخی از این برنامه ها تعداد دانلود بالایی دارا‌هستند و یوزرها ایده ها مثبتی در رابطه آن ها نوشته اند،  طراحی اپلیکیشن  و برخی دیگر دانلود یه خرده دارا هستند و کسی در رابطه آن ها نظری نداده میباشد. پس برای اینکه نرم‌افزار شما غالب خواهد شد و یوزرها از آن استقبال نمایند چه عمل بایستی کرد؟

شاید یکی‌از مهم‌ترین سوالاتی که تولیدکنندگان و یوزرها نرم افزار با آن مشغول می‌باشند این باشد که:

اپ خوب چه است ؟ و یک برنامه خوب می بایست دارنده چه خصوصیت هایی باشد؟

در‌این نوشته‌ی علمی شمارا با ویژگیهای پباده سازی اپ ماهر و چیره آشنا می‌کنیم.

1- نرم افزار برای برطرف کردن چه موضوعی ایجاد شده است؟
می بایست در حیث داشت که اولا مخاطب تقاضاکننده به کار گیری از نرم‌افزار چه فردی و در چه رده اجتماعی است و ثانیا این اپ چه کمکی به ایشان می نماید مثلا پباده سازی یک نرم افزار بازی با یک برنامه قروشگاهی ، که هم تیم مخاطبین مختلفی دارااست و هم

کاربری مختلف ، می بایست به طور کامل مختلف باشد. در پباده سازی اپ خوب بازی می بایست از الگوهای گرافیکی و رنگ بندی متنوع و درعین اکنون مفهمومی به کار گرفت ولی در نرم افزار خوب فروشگاهی بایستی از تم های قانونی و دارنده تنوع  نصیب بندی ولی در عین هم اکنون داری

راحتی در به کارگیری استفاده کرد. 

2- وسعت مطلوب برنامه
اپلیکیشنی مطلوب میباشد که دارنده وسعت معقولی باشد. هرچه وسعت نرم‌افزار فراتر رود سرعت اجرای آن ناخودآگاه نادر می شود. در حالتی‌که وسعت پوشه اجرایی نرم‌افزار نادر باشد مخاطب برای دانلود آن بیشتر ترغیب میشود و احتمالاً برای مقطع طولانی‌تری از آن به کارگیری می‌نماید. به صورت

کلی وقتی که دستگاه با کمبود خاطر مواجه گردد، استفاده کننده در آغاز نرم‌افزار‌های غیرضروری و با وسعت زیاد را حذف خواهد کرد.

3- تناسب دسترسی‌ها و تجهیزات اپ
یک کدام از نکات اصلی در ساخت اپ خوب، تناسب دسترسی و تجهیزات آن میباشد.

یعنی چه؟

از جمله فرض نمایید شما در اپلیکیشن خویش قابلیت و امکان تماس قرار نداده اید، البته از مخاطب ویژگی ها شخصی و شماره تماس مطالبه می کنید که حتما کابران به شما اعتماد نخواهند کرد و داده ها فردی و تماس خویش را دراختیار شما قرار نخواهند اعطا کرد؛ بایستی در حیث داشته باشید برای جلب اعتماد استفاده کننده باید روشن کار نمایید.

4- آیکون و نام برنامه
آیتم دیگری که بایستی اعتنا کرد آیکن و اسمی میباشد که برای اپ قرار می‌دهیم. برنامه در‌حالتی که قابل قبول خواهد بود که آیکن و نام آن نشان دهنده محتوی آن نیز باشد. یعنی اینکه بتوان از روی آیکن محتوی آن را حدس زد.

5- پباده سازی رابط کاربری مطلوب
یک کدام از مهمترین خصوصیت های یک نرم افزار خوب داشتن رابط کاربری خوب میباشد. می بایست بتوان به طوری پباده سازی را انجام دهیم تا هم دسترسی مخاطب برای تهیه نمودن داده ها خوب باشد و هم در میان مسئله و نوع پباده سازی تناسب وجود داشته باشد. به عنوان مثال برای یک

برنامه فروشگاهی برای کالای نوپا استعمال از رنگ های مرده و تیره مطلوب نیست.

6- دستگاه‌های قابل انجام
از سایر خصوصیت یک نرم‌افزار خوب قابل انجام بودن بر روی دستگاه های گوناگون میباشد. مثلا یک برنامه اندروید بایستی بتواند در اکثر گوشی ها با سیستم استدلال اندروید نصب گردد و کاربرد داشته باشد. گاها به چشم می خورد یک نرم افزار در موبایل های سونی قابل انجام

میباشد و به عنوان مثال در اچ تی سی اجرا نمی شود. این ایراد از نقص های یک نرم‌افزار به حساب میآید و نکته منفی میباشد.

7- مصرف باطری
از سایر مواقعی که بایستی به آن دقت کرد مصرف باطری میباشد که نرم افزار به کارگیری می نماید. هرچه برنامه مصرف بیشتری ، باطری به کارگیری نماید محبوبیتش نادر گردد و احتمالا بیشتر حذف شود. براین اساس هر نرم افزار از نظر مصرف انرژی بایستی به طور کاملً باصرفه باشد.

8- همیاری با بقیه اپ ها
هر اپلیکیشن بایستی وقتی که وقفه‌ای در اجرای آن به وجود میاید،از جمله هنگام زنگ تناول کردن موبایل، برخورد مثبتی داشته باشد. در شرایطی‌که حین اجرای اپلیکیشن با استفاده کننده تماس گرفته خواهد شد، نرم‌افزار بایستی کنترل تلفن همراه را به شماره‌ گیر بدهد و بعد از آخر تماس به صورت معمولی به فعالیت خویش ادامه دهد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تمامی برنامه نویس ها می دانند که hardware و اپلیکیشن سیستمشان در اپلیکیشن نویسی نقش مهمی دارااست طراحی اپلیکیشن و اپ نویس ماهری نخواهید شد در حالتی‌که ابزار های نرم‌افزار نویسی مطلوبی در مشت نداشته باشید. درین مقاله می‌خواهیم اپلیکیشن های کمکی و اپ های نرم‌افزار نویسی در موبایل های هوشمند را برای برنامه نویس ها عزیز معرفی نماییم. فرقی ندارد شما یک علاقمند به نرم افزار نویسی می‌باشید که اخیرا وارد این حوزه گردیده و یا این که یک اپ نویس تخصصی؛ در هر دو شکل این قابل انعطاف افزارها برای شما اثرگذار و کاربردی خواهد بود.


DroidEdit

این ویرایشگر برای توسعه و گسترش دهندگان اندروید میباشد که دارنده کلیدهای میانبر و کد های کمکی میباشد و به وسیله C++، java و Ruby  درج شده میباشد. به یاری آن می‌توانید به دستکاری پروژه هایتان در موبایل های هوشمند بپردازید.

AIDE

با نصب این برنامه در تلفن همراه هوشمندتان می توانید کدهای پروژه های اندرویتان را دستکاری فرمایید، اپ را در اطراف اندروید آزمایش فرمائید، در مواقعی به بی نقص سازی کد می‌پردازد و امکان خطایابی در کد را نیز داراست.

Syntax Highlighted Code Editor

نرم‌افزار نویس های اینترنت با این ویرایشگر به نیکی آشنا می‌باشند به دلیل آنکه این ویرایشگر برای انتقال پروژه به موبایل های هوشمند میباشد و به راحتی می‌توانید با موبایل هوشمندتان پروژه هایتان را بدون نقص نمائید. این اپلیکیشن می‌توانید برای HTML، CSS، PHP، C و C++ قابل به کارگیری باشد.

C4droid

در‌صورتی‌که گویش نرم افزار نویسیتان، گویش C میباشد پس با C4droid آشنا گردید. این ویرایشگر این قابلیت را می دهد تا در موبایل هوشمند خویش به نرم افزار نویسی با گویش سی و سی پلاس پلاس بپردازید و در دور و بر خوشگل وکاربر پسند آن از انجام پروژه ها لذت ببرید.

Algoid

این نرم‌افزار برای کاربرانی که عشق و علاقه به اپ نویسی در موبایل های هوشمند دارا هستند کاربرد متعددی داراست. این نرم افزار دارنده خطایاب و اجرای مرحله به مرحله نرم‌افزار میباشد و می تواند موبایل هوشمندتان را به محل کارتان تبدیل نماید.

Programming Hub

این برنامه برای اشخاص مبتدی و تازه کار و اپ نویس های مبتدی سفارش می شود و امکان اپ نویسی به لهجه های python، Assembly، HTML، C، VB.NET، C++، C#، JavaScript، PHP و java را دارااست. که در سیستم ادله اندروید قابل نصب میباشد.

Udacity

در‌حالتی که نرم‌افزار نویس می‌باشید و در بعضی موردها در اپ نویسی در گیر اختلال می شوید می‌توانید با نصب این نرم افزار، فیلم های بدون پول آموزشی از مباحث متفاوت را در مشت داشته باشید و ملاحظه کنید. این مسئله سبب می‌گردد تا مدام در حالا یادگیری باشید.

C++ Programming

این نرم افزار مشتمل بر 140 اپلیکیشن برای مثال عمل و گروه ای از سوال ها متداول به یاور جواب ها و پند ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در واقع این نرم افزار یک پکیج آموزشی میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

برنامه (Application)

طراحی اپلیکیشن

 


برنامه (Application) نوعی نرم افزار کامپیوتری میباشد که برای استفادۀ مخاطب آخرین (End-User) پباده سازی میگردد.
اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما روزمره از آنان به کار گیری می کنیم دربرگیرنده این تمجید میگردند و صرفا سیستم ادله­ها و یا این که لهجه‌های اپ ­نویسی جزء اپ‌ها محسوب نمی شوند. تبلت­ ها و تلفن همراه­ های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف ­افزارهای گوناگون می باشند. در بازار قابل انعطاف­ افزارهای تلفن همراه، اصطلاح “برنامه” یا این که به اختصار App بیشتر از کلمه ­ی قابل انعطاف­ افزار جا افتاده میباشد و این اصطلاح دقیقا به عبارتی معنای قابل انعطاف­ افزار کاربردی را می­دهد.

شما برای دانلود و به کار بستن از یک اپ، به یک تلفن همراه هوشمند و یا این که هر دستگاه قابل حمل دیگری که امکان اتصال به وب را داشته باشد، نیاز دارید. همگی اپ‌ها روی کلیه دستگاه‌های قابل حمل فعالیت نمی کنند و بایستی در هنگام خرید به سیستم برهان دستگاهی که میخرید هم تصور کنید. هر کدام از سیستم ادله‌های Android، iOS و Windows Phone دکان منحصر اپلیکیشن‌های خویش را در وب دارا هستند. شما می توانید درین دکان‌ها پیرو اپلیکیشن متبوع خویش بگردید و آن را دانلود و نصب نمائید.

آیا می­دانید تا به امروز بیشتراز ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ برنامه بوسیله یوزرها گوشی­ های هوشمند دانلود و نصب شده‌است؟
مغازه اپل (App Store) یک وبسایت توزیع برنامه دیجیتال برای سیستم دلیل iOS میباشد که بسط و محافظت آن به وسیله کمپانی اپل انجام میشود. این خدمت از جولای ۲۰۰۸ راه و روش ­اندازی گردیده و در حال حاضر دربردارنده بیشتراز ۱.۲۰۰.۰۰۰ اپلیکیشن و بازی می­باشد.

گوگل پِلِی (Google Play‏) یک خدمت پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از کمپانی گوگل میباشد و سرویس ها آن از روش نرم‌افزار تلفن همراه Play Store در گوشی­ ها و تبلت‌های اندرویدی و تلویزیون‌های گوگلی (Google TV) ، در دسترس هست. این خدمت در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد و طبق آخری آمار بیشتراز ۱.۳۰۰.۰۰۰ اپ و بازی را در خویش مکان داده میباشد.

مغازه ویندوز فون (Windows Phone Store) سرویسی میباشد که به وسیله مایکروسافت برای سیستم استدلال ویندوز فون (Windows Phone) عرضه می گردد. طبق آمار مایکروسافت، مغازه ویندوزفون اینک مشتمل بر بیش تر از ۰۰۰،۳۰۰ اپلیکیشن و بازی متنوع میباشد.

اما برنامه­ها محدود به تلفن همراه ­ها و تبلت­ ها نیستند و در اکثری از اثاثیه دیگر نیز به کارگیری می­شوند. به عنوان مثال امروزه تلویزیون­ هایی ساخت می­شوند که پایین سیستم استدلال اندروید بوده و از نرم افزار ­های مندرج برای اندروید استعمال می­نمایند. یا این که اکثری دیگر از اثاثیه خانه مانند سردخانه و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … نرم افزار خاص خویش را دارا‌هستند. حتی قابلیت و امکان در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم نور و روشنایی و دمای دور و بر با استعمال از نرم‌افزار­ها هم مهیا آمده میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شایسته ترین رویکرد برای تایپ کردن اپلیکیشن های اندروید با به کار گیری از گویش جاوا:
نصب و منفعت بردن از نرم افزار اندروید استودیو میباشد. اندروید استودیو در طی یک سری طراحی اپلیکیشن سال قبل روز آپ دیت حاذق خیس گردیده و خصوصیت‌هایی مانند طراح بصری و سیستم پیشنهادات آن منجر میشود تا پردازش، یکنواخت‌ و روشن‌خیس باشد.

کاتلین(Kotlin):


 

 گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین نیز تحت عنوان یکی از دیگر از گویش های قانونی دیگر برای اندروید معرفی شده‌است.
:ولی چرا کاتلین
 با اعتنا به حس نیاز گسترش دهندگان اندروید و به خواسته پوشش دادن ایرادهای لهجه جاوا،kotlin  دیده به جهان گشود.
این لهجه متن گشوده میباشد.
برای نشان دادن سرعت و لذت این گویش میتوانیم بگوییم 100 خط کد اپلیکیشن جاوا با روستا خط کد گویش kotlin جایگزین می‌گردد و همچون جاوا، در ماشین مجازی جاوا اجرا می شود.
 
تمرکز کاتلین بر روی چه است؟
 در اصلً روی کاهش اندازه ی کدنویسی تمرکز داراست.  بنابراین فعالیت نرم‌افزار نویس و یوزرها آخرین نرم افزار ریلکس خیس میشود.
در غایت اپلیکیشنی که بوسیله این لهجه درج شده میباشد حداکثر منفعت را با اشغال کمترین فضای ممکن خواهد داشت. 
 
با اعتنا به مطالب نقل شده سود می‌گیریم که:
گویش نرم افزار نویسی کاتلین قابل فهم و شعور خیس هست پس شل خیس می اقتدار از آن استفاده کرد.
 به جهت معمولی بودن سینتکس این لهجه از پیچیدگی کمتری برخوردار‌است؛ بدین ترتیب انجام پروژه را برای توسعه و گسترش دهنده ی اپلیکیشن ریلکس خیس و سریعتر می نماید که موجب کاهش احتمال بروز نادرست می‌شود.
البته آیا می شود مکان خدای لهجه‌های ذیل گوشی (جاوا) را بگیرد؟
سخن، رقابت در میان جاوا و kotlin میباشد. کدام خوب میباشد؟ کدام بهتر میباشد؟
 آیا kotlin بالاخره می تواند جاوا را از تخت سلطنت به پایین بکشد؟
 
چهت نیل به پاسخ بایستی مقایسه ای در بین این دو گویش انجام دهیم.
مقایسه جاوا و کاتیلن:
گویش جاوا:
مزایای جاوا زیاد میباشد. از آنجایی که خویش اندروید با جاوا متولد شده‌است، کتابخانه های متعددی برای گویش جاوا وجود دارااست که قابلیت و امکان بسط و بسط اپ اندروید را ارتقا می‌دهد.
این گویش نرم‌افزار نویسی ذیل گوشی معایبی هم دارااست. کدهای آن طولانی میباشد و احتمال بروز غلط در آن بالاست. کدهای زیاد انسان را سردرگم می نماید. در مقایسه با بقیه لهجه ها خصوصأ لهجه kotlin به یاد بیشتری هم نیاز داراست.
:گویش کاتلین

در مقابل کدنویسی با لهجه kotlin بسیار معمولی و شادی بخش میباشد چون کدهای کوتاهی داراست و همین فرمان سبب کاهش غلط و باگ در نرم افزار میشود. لهجه kotlin در درحال حاضر بسط میباشد و کتابخانه های نیکی برای این لهجه اپلیکیشن نویسی گوشی ساخته شده است.
اما گویش kotlin معایبی هم دارااست. متخصصین کافی نیست تا سوال ها خویش را از آنان بپرسید. کلیه در درحال حاضر یادگیری وتجربه می باشند. همینطور سرعت کامپایل کردن کدها در kotlin نسبت به جاوا کمتر میباشد.
خب هم اکنون نوبت شماست که قضاوت فرمائید:
کدام بهتر میباشد؟؟
 
ولی به حیث ما سفر از جاوا بهkotlin  فعلأ فعالیت عاقلانه و صدق وجود ندارد. جاوا همچنان خدایی خواهد کرد تا‌هنگامیکه  kotlinگسترش یابد. در آینده رقابت این دو با هم دیدنی خواهد بود.
 

پایتون(Pyton):


 

می شود به جرأت اذعان کرد که دارای شهرت ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای پباده سازی نرم‌افزار های گوشی در جهان، گویش پایتون میباشد. پایتون یک گویش سطح بالا میباشد که در گسترش اینترنت، توسعه و گسترش اپ ها، ساخت‌و‌ساز GUI های دسکتاپ، توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و ارزیابی
داده های عددی و علمی بسیار به کارگیری میشود.
فلسفه اساسی گویش اپلیکیشن نویسی پایتون را می قدرت در مورد ها ذیل خلاصه نمود:
صریح بودن بهتر از غیر صریح بودن میباشد
زیبایی بهتر از پلیدی میباشد
آسانی بهتر از پیچیدگی میباشد
پیچیدگی بهتر از نا مفهوم بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اساسی میباشد
در شرایطی‌که قصد دارید پایتون را به طور اصولی و خیلی مفهومی حافظه بگیرید و به وسیله این لهجه قادر به درآمد برسید سفارش می‌کنم ، فراگیری مقدماتی پایتون را که به طور بدون پول برای شما یوزرها گرامی تنظیم شده‌است را با تمرکز تماشا نمائید.
بیسیک(Basic):


 

در شرایطی‌که بگوییم شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید که نیاز وجود ندارد زیاد سرگرم پیچیدگی اپ نویسی گردید چه زبانی میباشد؟
می قدرت اعلام کرد Basic میباشد. حقیقت این میباشد که در حالتی که می‌خواهید اندروید فعالیت نمایید و شکیبایی فعالیت با لهجه های مشقت بار و پیچیده را ندارید توصیه می کنم به سمت B4A بروید.  در معرفی لهجه سی شارپ بسیار شنیده اید که‌این لهجه  داری توان C و سادگی Visual Basic میباشد. لهجه نرم‌افزار نویسی Basic یک نقطه استارت شادی بخش برای یادگیری نرم افزار نویسی میباشد.
ولی متاسفانه:
رسما بوسیله اندروید استودیو پشتیبانی نمی شود و نمی‌اقتدار از بیسیک در Unity یا این که Xamarin بهره برد. البته خبر خوب این میباشد که یک آیتم نادر‌خیس شناخته گردیده در بیسیک به اسم B4A وجود داراست B4A مخفف Basic 4 Android و همان گونه که از نام آن مشخص میباشد، قابلیت استعمال از بیسیک در اندروید را ساخت می‌نماید.
دقت: 
در‌حالتی که تا هم اکنون اپلیکیشن نویسی نکردید و دلتان می‌خواهد اپلیکیشن نویسی اندروید حافظه بگیرید و برنامه بنویسید سفارش می‌کنم مسلما راجع به BASIC 4 Android تحقیق فرمایید و یکی گزینش هایتان باشد.
B4A  تحت عنوان یک RAD یا این که  Rapid Application Development(بسط سریع برنامه) پباده سازی شده‌است. این گویش یک آیتم عالی برای نرم‌افزار نویسی میباشد و می اقتدار با آن نرم‌افزار‌های قدرتمندی تولید، البته این لهجه برای ساخت‌و‌ساز بازی مطلوب وجود ندارد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بیش تر از یک ده سال از تولید اولی نرم‌افزار و معرفی آن در بازار پباده سازی نرم افزار می گذرد؛ ولی طراحی اپلیکیشن این قصه در همینجا تمتم نمیشود زیرا این صنعت مالامال رونق قرار میباشد تا سال های آینده نیز شاهد رویش چشمگیری باشد. پس چه بهتر که با تکنولوژی های تازه و دوست داستنی این صنعت آشنا گردیده و از آن ها در گسترش اپلیکیشن های هوشمند و کاربرپسند به کارگیری کنیم تا پیروزی کسب وکار خویش را در آینده تضمین نماییم.

آینده پر‌نور بازار پباده سازی برنامه
اپ های گوشی علاوه بر تبدیل شدن به یکی‌از مالامال استفاده کننده ترین تکنولوژی های مو جود در سراسر عالم، سبب تغییر‌و تحول در ساز و فعالیت صنعت های متفاوت و چگونگی درآمدزایی آن‌ها نیز گردیده اند. با قطعیت می اقتدار خاطرنشان کرد که این پروسه در آینده نیز ادامه خواهد داشت چون آمار نشان میدهد که تا سال 2022، تعداد دانلود برنامه ها به رقمی نزدیک به 258 میلیارد و تعداد یوزرها تلفن همراه به 7 میلیارد نفر خواهد رسید!

 به همین عامل برای ماندن و پیروزی در صنعت تولید برنامه گوشی می بایست از طرق نوین، ایده های خلاقانه و تکنولوژی های نو بهره برد تا بتوان با یوزرها تعامل برقرار کرده و آنان‌را به استعمال از نرم‌افزار های تازه جذب نمود.

 

 

 4 تکنولوژی دوست داستنی پباده سازی برنامه در سال2020
به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی در پباده سازی برنامه
یوزرها تلفن همراه درپی نرم افزار های هوشمندی میباشند که به آن ها تجربه و تجهیزات خاص و ویژه ای را ارائه می دهند. استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی در ساخت‌و‌ساز برنامه گوشی یکی چاره خلاقانه ای خواهد بود که طراحان برای فردی سازی تجهیزات تلفن همراه و تعامل بیشتر با مخاطب از آن به کار گیری می نمایند.

تکنولوژی هوش تصنعی و ماشین لرنینگ به هوشمند سازی اپ یاری کرده و به اپلیکیشن اذن می دهد مبتنی بر تلاش و مراد های استفاده کننده از الگوریتم خاصی برای پردازش اطلاعات استعمال نماید.

 

استعمال از تکنولوژی 5G در پباده سازی اپ
معرفی کانال G5 در صنعت ساخت و ساز اپلیکیشن گوشی خیر صرفا سبب ساز تغییر تحول طریق استعمال یوزرها از اپ های تلفن همراه شده‌است بلکه راه و روش را برای توسعه و گسترش کسب و شغل های دیجیتالی نو گشوده نموده است. به کار گیری از این تکنولوژی منجر می گردد که سرعت اتصال تلفن همراه های تلفن همراه به کانال نزدیک به 10 برابر سرعت فعلی ارتقا یابد. به همین استدلال می قدرت با به کار گیری از این تکنولوژی نرم‌افزار هایی باصرفه خیس و سریعتر پباده سازی کرد که با سرعت بالایی داده ها را پردازش و در شکل نیاز به اشتراک می‌گذارند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


3. کسب درآمد اینترنتی
درآمد بیشتر با نرم‌افزار خوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. شما یک کتاب پزشکی یا این که هنری یا این که آموزشی را با رعایت نسخه برداری‌رایت، به طور نرم‌افزار با تجهیزات جستجوی داده ها و گونه های غربال و دسته‌بندی و داده ها تکمیلی و طراحی اپلیکیشن لغت‌طومار همگانی و تخصصی ارائه می کنید و به ازای هر دانلود با n تعداد مشورت بدون پول، x ریال در حیث میگیرید. هر چقدر سرویس ها شما بهتر و به نسبت رقبا، دیدنی‌خیس باشد، استفاده کننده بیشتری به سمت شما آمده و شما با تنوع تولیدها و سرویس ها، مخاطب بیشتر و درامد بهتری کسب میکنید.

 

4. رابطه همیشگی با مشتری
مشتری میخواهد با تولیدکنندگان متاع و سرویس ها، در رابطه دائمی باشد و هر وقت با سوالی روبه‌رو شد، سریع از فروشنده بپرسد و پاسخ بگیرد. رابطه مداوم با مشتری، یک نیاز دوطرفه میباشد. هم برای شما که فروشنده محصول و سرویس ها میباشید و هم برای خریدار متاع و سرویس ها فایده دارااست. شما به‌تیتر فروشنده با رابطه بیشتر، سرویس ها بهتری ارائه می‌دهید و با محاسبه خلق مصرف‌کننده برای راهبردهای بعدی، خویش را فراهم می کنید. خریدار فرآورده و سرویس ها با شما در بستر نرم افزار، رابطه سهل و آسان و سریعی دارااست و با اخذ جواب سوالهای، نیازهای اطلاعاتی‌اش را برطرف می‌نماید.

رابطه همیشگی با مشتری با ارسال اطلاعیه‌ها (نوتیفیکیشن) و گونه های پیام و مشورت آنلاین و… در بستر نرم‌افزار، مجال‌آفرین میباشد؛ یعنی پول‌ساز میباشد؛ یعنی ساخت قیمت‌افزوده و درآمد برای شما داراست. قیمت این زمان را بدانید و برای خوی این مجال‌های طلایی، عملکرد نمایید.

 

5. با هزینه کمتر، تبلیغات بهتری انجام دهید
داشتن نرم‌افزار، هزینه تبلیغات فرآورده و سرویس ها شما‌را کاهش می دهد. باعث میگردد تا به‌مکان تبلیغات سنتی برای کاربر مجهول و مشتری ناشناس، برای طیف خاصی از مشتریان در جای ‌ها (مغازه‌های نرم افزار) و دسته‌بندی‌های معلوم، تولیدات و سرویس ها خویش را در قالب بسته‌ای به اسم اپلیکیشن، ارائه کرده و آنان را در شناخت با سرویس ها خویش، کمک فرمایید. شاید هزینه ایجاد نرم‌افزار در صدر برای شما توجیهی نداشته باشد ولی در صورتی شما N تعداد مال و سرویس ها قابل ارائه داشته باشید، می توانید تمامی این‌ها در قالب یک نرم‌افزار یک سری مگابایتی با قابلیت کاوش و دسته‌بندی و… در مشت یوزرها قرار دهید.

در‌حالتی که قصد تبلیغ تولیدات و سرویس ها خویش را دارید، لینک و پیوند دانلود برنامه و هشتک کسب‌و‌عمل خویش را تبلیغ فرمائید و از میلیون‌ها مخاطب وب در کشور ایران و یک‌سری میلیارد مخاطب وب در ۲۲۰ مرزوبوم جهان غافل نشوید. بازدهی اطلاع رسانی اینترنتی و برنامه، N برابر تبلیغات سنتی میباشد. این هشداری بدون شوخی برای کسب‌و‌شغل های سنتی میباشد.

 

6. داشتن نرم‌افزار اعتبار شما‌را ارتقاء میدهد!
داشتن اپلیکیشن، تنها ابزاری برای بازاریابی، درآمدزایی، معرفی تولید ها و سرویس ها به طیف پهناور‌خیس از مخاطبان بالقوه و بالفعل وجود ندارد. قضیه بسط کالا یا این که برندینگ، به اعتبار موسسه یا این که کمپانی شما دارای ارتباط میباشد که با نرم افزار، این گنجایش، توسعه می یابد.

با داشتن اپلیکیشن موبایل، اعتبار و تصویر مارک شما نزد مشتریان و رقبا، افزایش مییابد و با ارتقاء اقتدار زنخدان‌زنی شما در فروش محصول ها و سرویس ها، هزینه معرفی تولیدها و سرویس ها، در بلندمدت، کاهش مییابد. نرم افزار شرکتی که n توشه دانلود و نصب فعال داراست، روءیت کرد بهتری برای مصرف‌کننده دارااست تا اپلیکیشن شرکتی که پایین هزار نصب فعال دارااست. این تفاوت رده‌ها و درجه‌ها در فضای مجازی، میلیون‌ها تومان بها بازاری دارااست که بایستی در بعدازظهر دیجیتال، دور از شوخی گرفته گردد. همینطور می بایست پباده سازی نرم‌افزار اندروید و ios را برای کسب‌وکار خویش در لحاظ بگیرید به این دلیل‌که داشتن دو ورژن منجر بیشتر شدن اعتبار کسب‌وکار شما شود.

 

7. به‌روزرسانی!
چه دارنده وب سایت خبری باشید، چه مشاور آنلاین، چه کارگزار بورس، چه طراح تولیدات پزشکی و نیروگاهی و حتی طراح مد و جامه سلبریتی‌ها، برای اعلام هر تغییر‌و تحول در بها، کالا، متاع و خدمت خویش، نیاز به یک بستر داینامیک دارید تا بتوانید سریع با مشتری و کاربر خویش در تعامل باشید. این بستر، اپلیکیشن موبایل میباشد که می‌اقتدار با هر به‌روزرسانی در محصول ها و سرویس ها، آنان را در اسرع وقت به اطلاع مخاطبان رساند.

مشتریان شما، هر لحظه فهرستی از تولید ها و سرویس ها شما‌را مشاهده می‌نمایند و شما می توانید آنان را در بستر برنامه، چشم به راه یک خبر خوش و سورپرایزی باورنکردنی در هنگامی معین یا این که نامشخص قرار دهید. تدبیر از جدیدترین خبر ها و اطلاعیه‌های کسب‌وکار شما، ظرفیتی میباشد که نرم افزار موبایل با به‌روزرسانی داده ها، در چنگ مشتری قرار می دهد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شایسته ترین طرز های ارتقاء تعداد نصب نرم افزار های گوشی
مورخ نشر:1398/02/30

در حالتی که شما هم ایده ی جالبی برای ایجاد نرم افزار دارید یا این که  طراحی اپلیکیشن  را برای رونق کسب و فعالیت خویش روانه ی بازار نموده اید ، ارتقاء نصب نرم افزار صد رد صد برای شما اهمیت متعددی دارااست. بخش اعظمی از یوزرها نرم افزار های ما یحتاج خویش را از دو منشاء اصلی دانلود نرم افزار یعنی اپ استور های گوگل و اپل دانلود می کنند. فی مابین میلیون ها اپلیکیشنی که درین مغازه ها عرضه می‌شوند جلب حیث مخاطبان برای نصب کردن نرم افزار شما فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد اما طریق های متعددی برای بالا بردن آمار نصب موجود است.شایسته ترین روش بازاریابی آگاهانه میباشد. برای مثال در شرایطی‌که یک نرم افزار فروشگاهی دارید می توانید از بلاگر و اینفلوئنسرهای دارای ربط فعال در شبکات اجتماعی بخواهید مارک شمارا تبلیغ نمایند و منجر به وجود داخل شدن اعتماد برای خرید از شما شوند.یا این که در حالتی که نرم افزار شما یک بازی میباشد می توانید با ایجاد تیزرهای ویدیویی جالب مخاطبان خویش را ارتقا دهید. یک کدام از دیگر از طریق های ارتقا نصب سئو اپ استور یا این که App store optimization می باشد.سئو نرم افزار ها برای اپ استور صحیح مثل سئو برای وب سایت هاست. seo برای اپ استور هم مبنی بر کلمه ها کلیدی رخ می گیرد.ASO سبب می‌گردد نرم افزار شما در عوض سرچ واژه کلیدی یگانه در بالا پیشنهادات اپ استور قرار بگیرد و می تواند تعداد نصب نرم افزار را ارتقاء دهد. طرز دیگر برای ارتقا تعداد نصب ، تبلیغ نرم افزار از روش Google Ads میباشد.گوگل ادز سبب ساز می شود تبلیغات نرم افزار شما برای افرادی که نرم افزار شبیه اپ شما‌را نصب یا این که جست و جو کرده اند اکران داده شود.هزینه تبلیغات نرم افزار  Google Ads به ازای هر توشه نصب احتساب می گردد و از حدود 0.1 درهم آغاز می شود.تبلیغات گوگل نرم افزار یک شیوه سریع و نسبتا ارزان برای ارتقا تعداد نصب نرم افزار شماست.دیگر نحوه های ارتقاء نصب نرم افزار تشویق یوزرها به معرفی اپ به سایرافراد میباشد به عنوان مثال در صورتیکه یک نرم افزار فروشگاهی یا این که خدماتی دارید می توانید به ازای هربار معرفی برای مشتریان خویش تخفیف قایل گردید.یا این که در روز های یگانه برخی از سرویس ها یا این که تولیدات و یا این که در مجموع استعمال از نرم افزار را بدون‌پول نمایید.

 

 

معرفی نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ
میشود درین مقاله سه نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ معرفی گردیده که امیدوارم براتون اثرگذار و کارآمد باشه.

1- نرم افزار پرشین کلیپ
Persian video
این روزا خیلی از وبسایتای مهم دسترسی به کلیپ مثل یوتیوب فیلتره نرم افزار پرشین کلیپ یه اپلیکیشنه که قابلیت و امکان دسترسی به خیلی از ویدیوهای فارسی رو فارغ از نیاز به فیلترشکن آماده کرده.منوی این اپ قسمتایی مثل جدیدترین ویدئو ها ، ویدیوهای داغ ، و یه جور بندی داره که مشتمل بر ویدیوهای خبری آموزشی و سرگرمی و... می باشد و قابلیت تماشای تمامی ویدیوهای فارسی زبانو سوای نیاز به فیلترشکن آماده کرده.


2- نرم افزار معدود فاند
CamFind Visual Search Engine
شاید برای شماهم پیش اومده باشه که تصویری رو جایی ملاحظه کنید اما ندونید دارای ربط به چیه یا این که تصاویر شبیه اونو بخواید البته ندونید می بایست چی سرچ نمائید.نرم افزار camfind به شما امداد میکنه تا بجای تایپ متن برای جست و جو عکس گزینه نظرتونو آپلود فرمایید و عکسها و مطالب شبیه اون عکس رو برای شما پیدا میکنه.


3- نرم افزار ویدئودر
Videoder
با ارتقاء استعمال یوزرها از وب هم پا تماشای ویدیوهای آنلاین هم ارتقا پیدا کرده البته گهگاه ممکنه در طول تماشای یک کلیپ بخواید اونو سیو نمایید تا بعدا به طور آفلاین هم بتونید اونو مشاهده کنید.در تلفن همراه های اندروید دانلود ویدئو از وبسایتایی مثل یوتیوب عمل بی آلایش ای وجود ندارد البته نرم افزار ویدیودر این امکانو آماده کرده تا بتونید از اینستاگرام یوتیوب و .... ویدیوهای آیتم عشق و علاقه تونو دانلود فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


این روز ها شرکت های، سازمان ها و شرکتها و کسب و شغل های اکثری پیرو پیشنهاد پباده سازی نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد برای خویش میباشند. همواره هزینه ایجاد نرم افزار اندروید جزو پارامترهای تاثیر گذار در تصمیم گیری برای پیشنهاد طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار اندروید میباشد. هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید میتواند یک امر خطرناک در گزینش و تصمیم شما باشد اما کلیه میدانیم که ملاک اصلی در پیشنهاد تولید نرم افزار اندروید تعرفه تولید نرم افزار اندروید وجود ندارد بلکه \"کیفیت\" مهم‌ترین نقش را پیشین از تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید ایفا می‌کند. هر فرد و شرکتی می‌تواند خویش را تحت عنوان طراح نرم افزار گوشی معرفی نماید و به شما یک ارزش ایجاد نرم افزار اندروید هرچند به مراتب تحت ارائه نماید البته صرفا یک کمپانی ماهر میتواند پیشنهاد نرم افزار اندروید ماهر و کارآمد شما‌را پباده سازی و اجرا نماید. کمپانی طراحی وب و پباده سازی نرم افزار اندروید فراتک در راستای امداد به فعالان اقتصادی برای معرفی خویش در‌این بازار مبادرت به تولید و پباده سازی پیشنهاد نرم افزار اندروید برای وب سایت شرکتها، توصیه نرم افزار اندروید برای مغازه، تولید نرم افزار اندروید برای کمپانی، تولید نرم افزار اندروید برای تارنما رستوران و غیره با ارزش پباده سازی نرم افزار اندروید مطلوب نموده است که به وسیله آن یوزرها میتوانند از بسته پیشنهاد نرم افزار اندروید خویش برای معرفی کالاها و سرویس ها خویش به عامه مردم به کار گیری کنند. انگیزه ما این میباشد که کلیه کسب و کارهایی که به تاءمل ساخت نرم افزار گوشی منحصر به فرد برای خویش میباشند با کمترین ارزش پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بتوانند به بیشترین همت و کیفیت دست یابند.

هزینه ایجاد نرم افزار اندروید به اکثری از پارامترها بستگی دارااست. مجموعاَ هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید با دقت به ریزه کاری و تجهیزات آن‌ها معین میشود. ممکن میباشد بسته به گونه کسب و فعالیت تعرفه تولید نرم افزار اندروید نیز متعدد باشد. به عنوان مثال تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید برای وبسایت شرکتها، بها ایجاد نرم افزار اندروید برای دکان، بها پباده سازی نرم افزار اندروید برای کمپانی، ارزش پباده سازی نرم افزار گوشی برای وب سایت رستوران، هزینه ایجاد نرم افزار اندروید برای وب سایت رستوران، هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید شارژ، هزینه ایجاد مغازه اینترنتی اپلیکیشن آندروید، هزینه پباده سازی اپلیکیشن فروش اندروید و غیره اشاره نمود. البته با اعتنا به اینکه انگیزه از ایجاد نرم افزار تلفن همراه در اکثر مواقع اتصال اپلیکیشن به وبسایت میباشد، سایت اینترنتی بایستی قابلیت ساخت خروجی های لازم جهت نرم افزار گوشی را داشته باشد که خویش به تنهایی در گزینش تعرفه تولید نرم افزار اندروید تاثیر دارااست. در اکثری از مواقع لازم میباشد که طراح وبسایت این قابلیت را مهیا نماید و یا این که از ماژولهایی که خروجی لازم را ساخت می نمایند به کارگیری کنیم، در صورتی‌که که‌این قابلیت و امکان به طور پیش فرض وجود نداشته باشد لازم میباشد که قابل انعطاف افزاری مستقل به طور زیر اینترنت نوشته شود تا از روش آن اپلیکیشن بتوان خروجی های لازم را ایجاد کرده و در نرم افزار اندروید بهره مند شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پیروزی نرم افزار هدفی میباشد که هر توسعه و گسترش دهنده نرم افزار در صدر طراحی اپلیکیشن و ابتدا فرایند ساخت و گسترش قصد داراست به آن رسد. دقت به‌این نکته حائض اهمیت میباشد که قبلی از توسعه و گسترش نرم افزار خویش به آنچه که می‌خواهید با ارائه نرم افزار خویش به آن دست یابید را نخست خوب معین فرمایید. فرآیند به کارگیری از نرم افزار های گوناگون در سال هایی که پشت رمز گذاشتیم در سرتاسر عالم مخصوصاً مرز و بوم ما رو به فزونی داشته میباشد.

کسب و شغل های متفاوت اعم از کسب و شغل های سنتی و کوچک و وسیع عشق و علاقه متعددی به به کارگیری از نرم افزار برای پیشبرد هدف ها خویش و تعامل طولانی تر با مشتریان از خویش نشان داده اند. درین میان آنچه که دارای اهمیت میباشد این میباشد که تا چه اندازه می شود به برد نرم افزار درین عرصه ها امیدوار بود. سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه دلایلی موجود است که ما شاهد پیروزی نرم افزار در یک کسب و فعالیت هستیم. پیرو مقاله قصد داریم شما‌را با بعضا از مهم ترین عارضه ها پیروزی نرم افزار ها در حوزه های گوناگون کسب و عمل آشنا کنیم.

 

 

عارضه ها متعدد برای پیروزی نرم افزار
پژوهش ها بازار و مخاطبان
تحقیق درباره‌ی بازار انگیزه و آشنایی مخاطبان یکی اولی و مهمترین کارهایی میباشد که می‌تواند به شما در برد نرم افزار یاری متعددی نماید. چنانچه پژوهش ها بازار و آشنایی مخاطبان را به نیکی انجام داده باشید آن موقع میباشد که اپلیکیشنی را پباده سازی و روانه بازار خواهید کرد که برای مخاطب شما کاربردی بوده و نیاز اورا برطرف خواهد نمود. بایستی مشاهده کنید که بازار انگیزه شما چه است. این که یک ایده خوب داشته باشیم و مطمئن باشیم که برنده می شویم گمانی خطا میباشد. بایستی بازبینی کنیم که آیا اپلیکیشنی که می‌خواهیم ساخت کنیم ابدا بازار و حریف دارااست و در شرایطی که نرم افزار شبیه در بازار موجود است تا چه اندازه نرم افزار شما می‌تواند نیاز استفاده کننده را بیش تر از رقبای شما برآورده نماید و او‌را به سوی خویش جذب کند.

 

تجربه استفاده کننده (UX) توانا
از سایر دلایلی که تا حد بسیار متعددی میتواند به یک نرم افزار پیروز یاری دهد دقت به تجربه کاربری یا این که ux میباشد. تجربه کاربری در پباده سازی اپلیکیشن های گوناگون گوشی و نرم افزار ها می بایست بیشتراز کلیه آیتم اعتنا قرار گیرد. به عنوان مثال می بایست در حیث بگیرید که نرم افزار شما تا چه حد می‌تواند همت و سودمندی برای استفاده کننده شما داشته باشد. می بایست بتوانید طرحی پباده سازی و به بازار عرضه نمائید که شم لذت و رضایتمندی در استفاده کننده و مخاطب انگیزه تولید نماید. تجربه کاربری یعنی این که استفاده کننده در هنگام استعمال از نرم افزار احساس خیر داشته باشد. کاربری برنامه برای وی آسوده و شل باشد. به راحتی بتواند با ظواهر و طریق کارکرد برنامه رابطه برقرار کند.

 

 

تجربه کاربری خوب از عارضه ها پیروزی نرم افزار
سازش
از سایر کارداران مهم در برد نرم افزار سازش آنها میباشد. این نرم افزار ها بایستی بتوانند روی دستگاه های هوشمند متفاوت به خیر و خوبی نصب و اجرا شوند. از تبلت ها گرفته تا گوشی و تلویزیون و… می بایست بتوانند به خیر و خوبی نرم افزار متبوع را اجرا نمایند و کوچکترین مشکلی با اجرای برنامه متبوع نداشته باشند. یک گسترش دهنده بایستی سازش نرم افزار را مد حیث قرار دهد. برای این که به برد نرم افزار در دستگاه های متعدد دست یابید می بایست یک رابط کاربری منعطف پباده سازی کرده و برنامه شما به طوری باشد که با پیکر بندی های مختلف برگه اکران و مشقت بار افزار دستگاه متبوع سازش لازم را داشته باشد تا بتوانید شاهد پیروزی برنامه خویش باشید.


 

  • شایلین عباسی