مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


۵) طرح رنگ و رنگ­بندی: برای گزینش طرح مطلوب برای رنگ بندی بخش های گوناگون میتوانید از روانشناسی طراحی اپلیکیشن رنگ یاری بگیرید. رنگ های انتخابی شما میتواند تأثیر دیده­گیری روی کاربر شما داشته باشد. طرح رنگ خویش را مطابق با آنچه مخاطب از شما توقع دارد، برآورد نمائید. این قضیه خصوصاً برای هدف ها برندسازی اصلی میباشد. گزینش رنگ در پباده سازی نرم افزار همونطور که گفتیم بسیار اساسی میباشد که بین مقاله‌ها قبل ما می‌توانید به طور کامل مطالعه کنید.

این مقاله رو مسلما ملاحظه کنید:
angular چه می‌باشد؟ نظارت بدون نقص قاب ورک دوست داستنی انگولار
۶) ارائه مثال نخستین و آزمایش آن: اینک که اکثری از جنبه­ های پباده سازی را نظارت کرده و برای آن طرح ریزی دقیقی نموده اید، فراهم می‌باشید تا مثال اول را ساخت فرمائید. در اینجاست که در واقع شما هر آنچه را که طرح ریزی نموده اید ایفا می‌کنید تا حقیقتاً از سیالیت و دیوانه کالا خویش (حتی پیش از رمز گذاری) با خبر گردید. این یک سبک اصلی میباشد و قادر است برای اعتقادوباور دادن به شما درباره ی آنچه پباده سازی نموده اید یاری دهد یا این که به تجدیدنظر و تصحیح در بعضا بخش ها باعث گردد.

این مورد یکی مهمترین نکات پباده سازی نرم افزار و از اصلی­ترین پروسه تشکیل داد یک اپلیکیشن غالب میباشد. می‌توانید آن را برای آزمایش در مشت دوستان، همیاران و یا این که خانواده که به آن‌ها متکی بودن دارید، قرار دهید تا عکس العمل آنها را نسبت به نرم افزار تحلیل کرده و از شم و حیث آنان باخبر گردید.

فیض گیری
در‌این نوشته‌ی‌علمی به آنالیز مهم‌ترین نکات ایجاد کرد نرم افزار پرداختیم و عارضه ها اهمیت هرکدام را ذکر کردیم. می قدرت سود گرفت که فرایند پباده سازی نرم افزار یک شغل چندین مرحله ای و بسیار دقیق و ظریف میباشد. مواقعی مثل جذابیت گوشه و کنار نرم‌افزار برای استفاده کننده، پوسته و طرح رنگ بخش های متعدد، استعمال بی آلایش و ریلکس از اپ، ناوبری مطلوب برای جابجایی از یک کاغذ به شیت دیگر، خصوصیت های و ویژگی ها کافی برای عمل با اپ، سرعت کوشش و اجرای نرم‌افزار و مواقعی از این دست را بایستی در روند پباده سازی نرم افزار مدنظر طراح و توسعه و گسترش دهنده باشد. با تعیین یک ایده تازه و جدید، طرح ریزی صحیح و ارائه طرح مطلوب، تخصیص دارایی کافی، اضافه کردن ادویه خلاقیت در پباده سازی و ساخت‌و‌ساز، انتخاب قیمت خوب برای اپلیکیشن و در لحاظ به دست آوردن مراد های کاربر قادر است محصولی (اپلیکیشنی) را ساخت‌و‌ساز کرد که تعامل خیر و خوبی با مخاطبان برقرار کرده و ضمن به کارگیری مؤثر و مطلوب، به برندینگ و فروش بیشتر برای بیزنس غرض سبب گردد.

این مقاله رو مسلما مشاهده کنید:
پباده سازی باشگاه مشتریان با شایسته ترین گروه اپ نویسی برای کسب وکار شما
سؤالات تحقیق
۱) اولی و اساسی­ترین نکته­ای که می بایست در پباده سازی نرم افزار در لحاظ گرفته خواهد شد، چه می‌باشد؟ اینکه ایده خویش را نظارت فرمائید و به کاوش و تحقیق در امر آن بپردازید تا مشخص و معلوم خواهد شد که آیا این ایده تا قبل از اینً نیز مستعمل میباشد یا این که نه. همینطور اینکه در ارتباط واژه و کلمه یا این که کلمه ها کلیدی مرتبط با نرم افزار در گوگل کاوش کرده و نتیجه ها موردنظر را مطالعه و چک نمایید تا از نظرها دیگرافراد راجع‌به آن آگاه گردید.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی