مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اینترنت نرم افزار، طرحی میباشد که برای جاری ساختن سعی خاصی از مرورگر اینترنت به کارگیری می نماید. به طراحی اپلیکیشن آن یک نرم‌افزار پایین اینترنت نیز میگویند. اینترنت نرم افزار ها در اکثری از سایت ها وجود دارا هستند. یک نمونه بی آلایش فرم تماس با ما در یک وبسایت میباشد.

اینترنت نرم افزار یک نرم‌افزار خدمت گیرنده سمت مشتری میباشد. این به‌این معنا میباشد که یک خدمت گیرنده و یک سمت سرور دارااست. اصطلاح “مشتری” در اینجا به طرحی اطلاق میشود که شخص برای اجرای اپلیکیشن به کارگیری می نماید. این بخشی از فضا خدمت دهنده سرور میباشد، جایی که بخش اعظمی از رایانه ها داده ها را به اشتراک میگذارند. از جمله، در امر یک مقر داده، سمت مشتری، طرحی میباشد که استفاده کننده از روش آن داده وارد می نماید. سرور طرحی میباشد که داده ها را ذخیره می نماید.


چرا اینترنت نرم افزار؟
به لطف نرم افزار های اینترنت، یوزرها می‌توانند با به کار گیری از سبد خرید یا این که سیستم های مدیر محتوا با کسب و کار رابطه برقرار نمایند.

اپ های اینترنت به عارضه ها مختلفی قابل توسعه و گسترش و استعمال به وسیله شرکتهای یا این که اشخاص دیگر می‌باشند. اشخاص برای سهولت در برقراری رابطه یا این که خرید چیزهای آنلاین به آن نیاز دارا هستند. همینطور، پرسنل میتوانند در پروژه ها همیاری نمایند و روی ورقه ها مشترک با اپ های اینترنت عمل نمایند. آن ها میتوانند گزارش ها و پرونده ها را ساخت کرده و داده ها را از هر کجا و با هر دستگاهی به اشتراک بگذارند.

نرم‌افزار های اینترنت از فرصت ابتکار عمل خویش تکامل یافته اند. یک کدام از او‌لین نرم‌افزار ها، Perl، گویش دوستداشتنی اسکریپت نویسی سمت سرور، در سال 1987 ساخت و ساز شد. این پیش از این بود که وب حقیقتاً در بیرون از محافل علمی و فناوری دوستداشتنی خواهد شد. او‌لین اپ های اینترنت نسبتاً بی آلایش بودند و در آخرها ده سال 90 غامض خیس شدند. امروز، آنان بخشی از معاش روزانه میلیون ها آدم میباشند.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی