مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در سال های اخیر حصول و شغل های اینترنتی دربین عموم رونق بیشتری یافته میباشد و آن ها را به فعال‌ساز‌ی فروشگاه آنلاین عشق مند نموده است. در کنار پیاده سازی فروشگاه آنلاین، پیاده سازی نرم افزار های فروشگاهی هم طرافداران متعددی پیدا نموده است. ولی آیا پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی بدون پول موثر میباشد یا این که معایب متعددی
زیادی
متعددی
 داراست؟ چه نوع اپلیکیشنی برای وب سایت می بایست تهیه و تنظیم کرد؟ برای جواب به‌این سوال های همپا ما باشید.

چرا تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی؟
در حالی که خویش دکان های اینترنتی با داشتن سایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می‌دهندطراحی اپلیکیشن در مشهد ، امروزه تلفن های هوشمند منش استخراج در آمد و رابطه با مشتریان و یوزرها را در مجموع تغییر تحول داده اند. به همین برهان موسسات توسعه و گسترش قابل انعطاف افزاری برای پیاده سازی نرم افزار گوشی با معضل جدیدی رو به رو گردیده اند و در همین هم اکنون، دکان های گرانقدر و دارای اعتبار نیز برای مارک کردن و تفصیل بیزنس خویش در کارایی برای تشکیل داد نرم افزار های منحصر به فرد خویش می‌باشند.

استدلال این که پیاده سازی نرم افزار اندروید یک مزیت اساسی در تجارت اینترنتی به حساب آورده می شود این میباشد که مشتریان معمولا رغبت دارا هستند تا بتوانند سرویس ها ( خبرها مغازه، سبک های نو تولید ها، تغییرات اپ و ... ) را از نرم افزار های تلفن همراه اخذ نمایند. یوزرها اکثرا با گوشی عمل می نمایند و دسترسی آنان به دنیای مجازی از روش موبایل میباشد. معمولا اطلاعاتشان را در گوشی خویش ذخیره می نمایند و دسترسی ریلکس خیس و سریع تری به آن‌ها دارا‌هستند.

مزایای نرم افزار فروشگاهی
دسترسی راحت و سریع یوزرها به محصول ها و سرویس ها 
نرم افزار وبسایت فروشگاهی به مشتریان مارک شما امداد می نماید تا سریع خیس و سهل و آسان خیس با شما در زمینه‌ی باشند و از تولید ها و سرویس ها شما استعمال نمایند.

ارسال نوتیفیکیشن به یوزرها به طور گروهی
شما می‌توانید با ارسال نوتیفیکیشن مشتریان خویش را از تخفیف ها و محصول ها تازه آگاه فرمایید و به طور مستمر طراحی اپلیکیشن با آن‌ها در باب باشید.

هزینه فعال‌سازی ذیل نسبت به سودآوری بالا
هزینه فعال سازی یک نرم افزار برای وب سایت فروشگاهی شما خیلی بالا وجود ندارد البته بهره بسیار متعددی را برای شما به هم پا خواهد داشت.

سرعت فراتر نسبت به وبسایت
نرم افزار ها نسبت به تارنما سرعت بالاتری دارا هستند، به این ترتیب مشتریان شل خیس با نرم افزار ها رابطه برقرار میکنند.

معرفی سریع خیس تولیدات
شما به امداد نرم افزار می‌توانید به محض مو جود کردن یک متاع به مشتریان اگاهی بدهید.

رقابت و حصول اعتبار
 داشتن نرم افزار این ایام یکی مورد ها رقابتی برای تارنما های فروشگاهی به حساب آورده می شود application و به دستیابی اعتبار تارنما شما امداد می نماید.

جذب مشتری های با مسئولیت
دسترسی سهل وآسان و سریع به دکان سبب میگردد تا مشتریان با رضایت بیشتری از شما خرید کرده و جذب دکان دیگری نشوند. با ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی این قابلیت و امکان را برای خویش مهیا میکنید تا مشتریان متعهد جذب کرده و به واسطه آن ها مشتریان نو دیگری را نیز جذب فرمایید.

ارتقاء برندینگ
با خرید نرم افزار فروشگاهی در واقع شما شعبه ای از فروشگاهتان را برای مدام در جیب مشتری خواهید داشت. با ایجاد کردرایا پارس  نرم افزار فروشگاهی، اسم مارک و لوگو آن دائما در معرض رویت کرد مشتری خواهد بود. در فیض وی شمارا در ذهن ودیعه و به دیگر افراد نیز معرفی خواهد کرد. این دستور در ارتقاء برندینگ بسیار اثر گذار میباشد. در مقاله \" اثر برندینگ در seo \" بیشتر در ارتباط التفات برندسازی سخن کرده ایم.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

جاوا اسکریپت همه جا هست. میلیو‌ن‌ها سایت روی گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت ساخته شدن و هنوز لهجه بهتری برای جایگزین شدن جاوا اسکریپت در فرانت اند نیست.
آنچه در‌این نوشته ی علمی خواهید خواند
آموزش مفاهیم مبنا
شالوده
محور
پایه
اساس
مبنا
 در جاوا اسکریپت
var Vs let Vs const در جاوا اسکریپت
امرها شرطی در جاوا اسکریپت
دستور switch case در جاوا اسکریپت
رینگ های تکرار در جاوا اسکریپت
رینگ تکرار for در جاوا اسکریپت
رینگ while در جاوا اسکریپت
هم راستا لهجه نرم افزار نویسی html و گویش نرم‌افزار نویسی css برای ظواهر سایت شما پیاده سازی گردیده‌ان؛ اما در طرف دیگه این جادوی جاوا اسکریپته که صفحه ها اینترنت شما را زنده می‌کنه. امروزه این زبان به مرورگر اینترنت محصور نمیشه و می‌تونید از اون برای اپلیکیشن نویسی سمت سرور یا این که همون بک اند هم به کار گیری فرمائید. پیاده سازی اپ را هم به دو آیتم قبل اضافه کنید تا ملاحظه کنید با آچار فرانسه‌ای مثل جاوا اسکریپت چه امور که نمیشه کرد.
یادگیری مفاهیم شالوده در جاوا اسکریپت برای شعور عمیق این زبان نرم افزار نویسی الزامیه و بدون شعور اصول اون نمی تونید هیچ وقت توی این گویش حرفه‌ای بشین.در‌این نوشته ی علمی می خواهیم درخصوص همین مفاهیم پایه در جاوا اسکریپت کلام کنیم و ببینیم اصول و مبانی اول‌ی جاوا اسکریپت شامل چه چیزهایی میشن پس تا انتهای نوشته ی علمی با ما همدم باشید
فراگیری مفاهیم مبنا در جاوا اسکریپت
خب بنظرتون آموزش مفاهیم اساس در جاوا اسکریپت چرا اینقدر اهمیت داره؟ طبق نظرسنجی Stack Overflow Developer Survey 2019  جاوا اسکریپت دوستداشتنی‌ترین زبان دنیاست و به صورت کلان برای 95 درصد تارنما‌ها به کار میره. فعال سازی یک وبسایت با این زبان نیاز به علم خیر از از جاوا اسکریپت داره.
بنر مجال رایگان جاوااسکریپت
در هر زبان نرم افزار نویسی ، مفاهیمی وجود دارا هستند که شالوده و محور یک زبان را می سازد یادگیری مفاهیم اساس در جاوا اسکریپت و دونستن روش‌ی به فعالیت با اون‌ها باید حق اولویت اولیه شما در مسیر یادگیری جاوا اسکریپت باشه. دلیلش هم اینه که‌این گویش کتابخانه‌ها و فریمورک‌های متعددی داره از جمله react.js یا این که vue.js که اگه مفاهیم محور‌ جاوا اسکریپت را بلد نباشید، کار با اونا هم براتون وارفته وجود ندارد.
این نکته را مدنظر داشته باشید که‌این فریمورک‌ها و کتابخانه‌ها هر کدوم در مقطعی از مجال برای جاوا اسکریپت کاربرد دارا‌هستند و آنگاه مدتی جایگزین میشن؛ البته چیزی که مدام به درد شما می‌خوره، یادگیری مفاهیم محور در جاوا اسکریپت میباشد. زیرا این مفاهیم توی تمام کتابخانه‌ها و فریمورک‌ها ثابته و به شما یاری می‌کنه هر چارچوب و کتابخانه‌ی دیگه‌ای هم که اومد بتونید سریع خیال بگیرید و ازش استفاده فرمائید.
var Vs let Vs const در جاوا اسکریپت
اولی مضمون‌ از مفاهیم اولیه جاوا اسکریپت که رسیدگی می‌کنیم، لغات var Vs let Vs const برای تمجید متغیر به کار گیری می شند که یکسری تفاوت ها باهمدیگه دارن
3. نکته آتی از مفاهیم اولیه در جاوا اسکریپت این گزینه اینه که متغیرهای var محصور به Scope نیستند و سراسری تعریف و تمجید میشن اما در شرایطی که متغیری رو با let تمجید بکنین صرفا و صرفا در scope (محدوده) خودشون قابل دسترسی هستن و تو scope های دیگر نمیتونیم بهشون دسترسی داشته باشیم به کد زیر دقت کنین:
همون طور که میبینین متغیر myLetVariable در scope دوم قابل دسترسی وجود ندارد سوژه var، let و const به اندازه ای بزرگ می باشد که برای خودش میتونه یه نوشته‌ی‌علمی بدون نقص باشه! اینجا همینقدر بهش اشاره کردیم و کافیه بنظرم(اگه سوالی در این مورد داشتین مسلما تو کامنت ها بپرسید)
دستورها شرطی در جاوا اسکریپت
دستورها شرطی از مفاهیم شالوده در جاوا اسکریپت می باشد، برای محاسبه کردن یک شرط در لهجه برنامه نویسی جاوا اسکریپت هستن خیلی وقتا پیش میاد که شما بخواین یک عملی در شکل صحیح بودن یک کاری اعمال بشه برای مثال شما میخواین اگه استفاده کننده لاگین گردیده باشه براش قیمت تولید ها رو هم نشون به‌این و در صورتی‌که لاگین نشده باشه بجای بها تولید ها متن “شروع بایستی وارد اکانت کاربریتون بشید” رو اکران به این،
از این قبیل امور با امرها شرطی نوشته می شوند شیوه تایپ کردن شرط این چنین هست که کلمه کلیدی if رو نوشته و بعد باطن پرانتز شرط موردنظرتون رو مینویسین، در شکل درست بودن شرط، کدهای داخل آکلاد ایفا میشن از جمله کد تحت رو ببینین:

فرض کنین متغیر userLogin لاگین بودن یا این که نبودن کاربر رو نشون میده داخل if پژوهش کردیم که در صورتی مقدار این متغیر true باشه به مخاطب پیغام “شما لاگین شدین” رو بده میتونین برای هر شرط، شرط مخالف هم در لحاظ بگیرین، به این خواسته که چنانچه شرطی برقرار بود یک عملکردی جاری ساختن بشه، در غیر این شکل یک کار دیگر جاری ساختن بشه، این شغل رو با else طراحی می کنیم:


تو این نصیب شروع بخش if اعمال میشه، در حالتی‌که شرط نصیب if درست باشه کدهای قسمت if اعمال میشن در غیر این شکل کدهای آکلاد بخش else اعمال میشن (مضمون‌ if هم به نظرم همینقدر کافیه برای فهم و شعور اولیه، اگه سوالی داشتین مسلما مطلقا تو کامنت ها بپرسین)
امر switch case در جاوا اسکریپت
این امر هم برای شرط ها استعمال میشه، صرفا یکم با سینتکس متفاوت خیس از if شما یک مقدار به switch میدین رایا پارس و اون مقدار رو تو case های گوناگون پژوهش میکنین و در شکل درست بودن هر case کدهای مرتبط با آکلاد اون case ایفا میگردد 

اینجا متغیر userType به switch داده میشه و به ترتیب تو case اول رسیدگی میشه که مقدار userType موازی با “user” است یا این که خیر!  اگه این شرط درست باشه کدهای داخل آکلاد این case اجرا میشن و در شکل درست نبودن شرط، case آتی تحقیق میشود و به همین ترتیب case ها استیناف گردیده و چنانچه هیچکدوم از case ها درست نباشن قسمت default ایفا میشه(نصیب default حکم همون else در if هارو داره)
شاید براتون پرسش باشه ماجرای اون break ها چیه! بعداز کدهای هر case یه break نوشتیم، واژه break تو لغت در معنای شکستن می باشد طراحی اپلیکیشن  و اینجا منظور از break اینه که در شرایطی که وارد یک case شد و کدهاشو اجرا کرد، وارد سایر case ها نشه و switch رو بشکنه بیاد خارج یعنی صرفا یک case اعمال میشه، اونم اولی case
رینگ های تکرار در جاوا اسکریپت
از سایر مفاهیم پایه ای در جاوا اسکریپت ، رینگ ها هستند. گاها براتون پیش میاد رایا پارس که بخواین یک عملکردی رو به تعداد متعددی اعمال به این، مثلا میخواین یک پیغامی رو به تعداد 100 توشه به استفاده کننده اکران به این، خب اگه هر پیغام 1 خط باشه به صورت کلی میشه 100 خط و این یعنی فاجعه! تنها برای همین اکران پیغام 100  application خط از سورس شما اِشغال شد، خب مطلقا این شغل با صرفه ای وجود ندارد و وسعت سورس کد مارو به شدت بالا میبره
برای جلوگیری از این فعالیت، از رینگ های تکرار به کار گیری می‌کنیم، چندین رینگ در زبان اپ نویسی جاوا اسکریپت وجود داراست مثل for, while, do while و … رینگ هایی مثل for in, for of, foreach و … نیز وجود دارد که مباحث میانگین و پیشرقته جاوا اسکریپت محسوب گردیده و در‌این نوشته‌علمی نمیگنجند

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

گیت هاب  یک منبع اپ نویسی با محبوبیت روز افزون است که برای به اشتراک گذاری کدها به کار گیری می گردد. گیت هاب در واقع یک سایت کانال ای اجتماعی برای برنامه نویس ها میباشد که اکثری از موسسه ها و سازمان ها به خواسته تسهیل مدیر پروژه و همیاری و شرکت کردن با سایر افراد از آن به کار گیری می نمایند. بر پایه ی داده های آماری جمع گردیده در اکتبر 2020، گیت هاب با بیش تر از 60 میلیون مخزن تازه تولید گردیده در 2020 و همینطور بیش از 56 میلیون پیشرفت دهنده؛ در واقع پر رنگ ترین هاست کد منبع هست.

قبل از آنکه نگاهی ظریف به گیت هاب بیندازیم می‌خواهیم یک گزینه استعمال از آن را استیناف کنیم و رابطه آن را درک کنیم.

یک آیتم عملی استفاده از گیت هاب
بیایید گزینه دکتلون (Decathlon) را پژوهش کنیم که اصلی ترین مارک خرده فروشی اسباب ورزشی در فقیه به حساب میآید. این مجموعه بیشتر از 1600 دکان در 57 مرز و بوم عالم و بیش از 87000 نفر کارمند داراست.

  

هر شرکت صرف حیث از خرد یا این که گرانقدر بودن آن، بی شک با معضل ها و موانعی رو به رو میشود. طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌پی می‌خواهیم خطاها دکتلون را به شایسته ترین صورت ذکر کنیم:

1. چه گونه جریان فعالیت را به طور قابل رویت حفظ کنیم و چه طور می اقتدار در یک شرکت با این پرسنل بلندمرتبه، از تعدیل نیرو دوری کرد؟

2. کمپانی به چه شکل گسترش دهندگان را برای وضعیت های مکانی گوناگون استخدام می نماید؟

راه نجات، گیت هاب می باشد. گیت هاب خیر فقط یک منبع مقرون به صرفه میباشد، بلکه یک جامعه منبع گشوده فوق العاده نیز میباشد. طراحی اپلیکیشن از آنجایی که ابزاری بر اساس ابر است، کد به راحتی در سرتاسر سازمان مشتری قابل رویت میباشد و براین اساس شرکت کردن هر کمپانی کننده را تسهیل می نماید.

گیت هاب شرکت کردن پیشرفت دهنده ها از سرتاسر فقیه را امکان پذیر می نماید. راه حل های منبع گشوده مانند گیت هاب توسعه و گسترش دهندگان را قدرتمند می سازد تا علم خویش را با یکدیگر به اشتراک گذارده و با جامعه جهانی همیاری کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

سیستم در دست گرفتن ورژن یا این که VCS عنصری در گیت است که برای برطرف کردن دو خلل مذکور برای دکتلون بسیار مطلوب است. فعلا بیایید با نگاهی دقیقتر به سیستم در اختیار گرفتن ورژن داده ها خویش را درخصوص گیت هاب پیشرفت دهیم و ببینیم که چرا گیت هاب تا این اندازه دگرگونی آفرین میباشد؟

سیستم در دست گرفتن ورژن چیست؟
سیستم در اختیار گرفتن ورژن همانگونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد، سیستمی میباشد که کل تغییرات و اصلاحات ساخت گردیده برای یک فایل یا این که تیم ای از اطلاعات را تصویب و ضبط می نماید به طوری که بعداً در شکل نیاز، یک ورژن ویژه فراخوانی بشود. سیستم یقین نتیجه ها می نماید که کل اعضای دسته بر روی واپسین ورژن فولدر عمل می نمایند و همه می توانند به طور همزمان روی همین پروژه فعالیت بکنند.

قبل از آنکه بخواهیم عمیق خیس به گیت هاب بپردازیم، می بایست استارت بخش “گیت” را مورد پژوهش قرار بدهیم.

گیت چیست؟
گیت یک سیستم در دست گرفتن ورژن می باشد که برای ردیابی تغییرات پوشه های کامپیوتری به کارگیری می توان به یکی از شایسته ترین ابزارهای مورد استفاده برنامه نویس ها در سراسر فقید تبدیل شده است. گیت میتواند پروژه ها در هر اندازه ای را مدیریت نماید.

گیت برای هماهنگ سازی جریان عمل فی مابین اعضای گروه پروژه استعمال می‌گردد رایا پارس و مراحل گسترش آن‌ها را در طی فرصت ردیابی می نماید. گیت همینطور قادر است هم برای برنامه نویس ها و هم برای یوزرها معمولی موثر واقع گردد چون می توانند پوشه های پروژه خویش را ردیابی نمایند. گیت به یک سری مخاطب اذن می دهد که باهم عمل بکنند بدون که‌این که مزاحمتی برای عمل یکدیگر بوجود آورند.

موقتا که گیت را به شما معرفی کرده ایم، داده ها مهم ما یحتاج به ادراک عالی گیت هاب را در اختیار دارید.

گیت هاب چیست؟
گیت هاب یک خدمت میزبانی مخزن گیت است که رابط کاربری گرافیکی بر اساس اینترنت به وجود می‌آورد.application  گیت هاب والا ترین جامعه کد نویسی در فقید است. قرار دادن یک کد یا این که پروژه داخل گیت هاب سبب میشود که به صورت کبیر در معرض دید قرار بگیرد. برنامه نویس ها میتوانند کد های سورس (منبع) را به گویش های متفاوت بخش اعظمی پیدا نمایند و از واسط خط فرمان و گیت به کار گیری نمایند تا هر سیرتکامل تغییراتی را دنبال و ردیابی کنند.

گیت هاب به کلیه اعضای مجموعه کمک می نماید که از هر مکانی باهم روی یک پروژه کار بکنند، در عین هم اکنون همیاری و شرکت کردن را نیز تسهیل می نماید. شما می توانید ورژن های پیشین که در طی های قبل ساخته شده است را نیز مطالعه و بازبینی کنید.

به این ترتیب فعلا می‌دانیم که گیت و گیت هاب چه هستند. فرصت آن رسیده میباشد که با بازرسی خصوصیت های آن، به شعور بهتری از اهمیت و رابطه آن ها با یکدیگر برسیم.

خصوصیت های گیت هاب
1. مدیر پروژه معمولی

گیت هاب مکانی است که در آن مدیران پروژه و بسط دهندگان گرد هم میایند تا با هماهنگ شدن با یکدیگر بتوانند عمل خودشان را ردیابی و به روز رسانی نمایند بدین ترتیب پروژه ها تماماً روشن می‌باشند و طبق طراحی برنامه پیش میروند.

2. ارتقاء امنیت با پکیج ها

پکیج ها ممکن هست به طور فردی درون دسته؛ یا این که به طور همگانی و برای جامعه منبع گشوده منتشر بشوند. با دانلود کردن پکیج ها از گیت هاب می قدرت آن را گزینه به کار گیری یا این که استعمال دوباره قرار داد.

3. مدیریت مؤثر دسته

گیت هاب به تمام اعضای مجموعه یاری می نماید که در یک برگه شبیه و سازماندهی گردیده باقی بمانند. ابزار متعادل سازی مانند Issue و Pull Request Locking به مجموعه امداد می نماید که روی کد متمرکز باشند.

4. ارتقای کد نویسی

Pull request به سازمان ها یاری می نماید تا با بازبینی کد تازه، آن را پیشرفت و توصیه دهند. اعضای تیم می توانند طراحی ها و پیشنهادها را از این راه گزینه بحث قرار دهند قبل از آن که کد سورس را تغییر بدهند.

5. ایمنی کد افزایش می‌یابد

گیت هاب از ابزار مخصوص استعمال می نماید تا آن گروه از جراحت پذیری هایی کد را که در ابزارهای دیگر نادیده گرفته می‌گردد؛ انتخاب و چک نماید. دسته های گسترش در هرجایی که باشند می توانند باهم فعالیت نمایند تا زنجیره تأمین نرم افزار را ایمن سازی نمایند.

6. میزبانی معمولی از کد

تمام کدها و مستندسازی ها در یک جای قرار گرفته اند. میلیون ها مخزن روی گیت هاب وجود دارااست؛ هر مخزن ابزار خودش را دارااست که به شما امداد می نماید کد را میزبانی و منتشر نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار ها در معاش ما نقش بسیار اصلی و کاربردی دارا هستند به طوری که ما اکثر شغل های روزانه خودمان را از روش همین اپلیکیشن ها ایفا می‌دهیم. اپ ها قابل انعطاف افزارهای کاربردی میباشند که گونه های مختلفی دارند و در هر موبایل هوشمندی چندین اپلیکیشن وجود دارد که شخص با تمرکز به نیازها و شغل های خویش آنان‌را در گوشی خویش نصب می نماید. این ایام برنامه ها در تسریع اجرا شغل های روزمره یاری متعددی به ما می نماید و در کمترین فرصت ممکن می اقتدار با گوشی و برنامه ها اکثر شغل های غیر حضوری را انجام اعطا کرد.

زمانی که از برنامه ها توسط یوزرها استقبال فراوانی شد، اکثر شرکت ها سپرده گذاری های متعددی برای این پروژه اعمال دادند و دست به پیاده سازی و گسترش اپلیکیشن ها زدند. برای پیاده سازی و بسط اپلیکیشن باید به گویش های اپلیکیشن نویسی احاطه داشته باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد بخش اعظمی از عده ای که به گویش های نرم‌افزار نویسی مانند سی شارپ، C و جاوا اشراف دارا هستند، راجع‌به پیاده سازی و گسترش اپ شغل می نمایند. این روزها پیاده سازی و پیشرفت اپلیکیشن با اپلیکیشن نویسی به یک عمل پر طرفدار با درآمد بسیار خویش تبدیل گردیده است و اکثر شرکتهای نیروهای جوان و با آمادگی را جذب می نمایند.

امروزه در هر کسب و کار توسعه یافته ای دست کم یک نرم افزار خصوصی و کاربردی دیده می شود که برای ارائه سرویس ها بهتر به مشتریان پیاده سازی گردیده‌است و همینطور با نصب یک اپ بر روی موبایل میتوانید هم‌زمان تعدادی شغل را اعمال دهید فارغ از این که از خانه خویش بیرون گردید. طراحی اپلیکیشن از جمله، برنامه های یار خزانه که در سال های اخیر به فراوانی از آن‌ها استقبال شد‌ه‌است، یک دگرگونی بسیار گرانقدر در عرصه خزانه ها به وجود آورد. در پیشین عموم برای جابجایی وجه از یک اکانت به حسابی دیگر می بایست به خزانه مراجعه می کردند و زمان متعددی صرف اعمال این شغل می‌شد.

ابعاد دستگاه های خودپرداز بوسیله خزانه ها ارائه شد اما گشوده هم عموم برای اجرا کارها بانکی خویش مجبور به رخنه‌ خانه و یا این که محل کار خویش بودند و این گشوده همزمان متعددی را مشمول می شد. ولی امروزه با نصب یک برنامه می قدرت بسیاری از شغل های بانکی را در کمتر از تعدادی دقیقه اجرا بخشید و این به لطف نرم افزار های گوشی می‌باشد. این صرفا یک نمونه برای التفات نرم افزار ها بود و هزاران اپ کاربردی وجود دارند که به تنهایی می‌توانند شغل های روزانه مارا ایفا دهند.

لهجه های نرم افزار نویسی برای پیاده سازی نرم‌افزار

در صورتیکه به مباحث گسترش و طرح ریزی با نرم افزار نویسی علاقمند میباشید، می‌توانید با یادگیری یکی‌از گویش های نرم افزار نویسی در‌این حوزه فعالیت خویش را استارت نمایید. به صورت نمونه گویش های نرم‌افزار نویسی C، سی شارپ، جاوا و پایتون از شایسته ترین زبان های برنامه نویسی جهت پیاده سازی و توسعه و گسترش اپ ها می باشد.application  انتخاب لهجه نرم افزار نویسی در پیاده سازی اپلیکیشن بسیار مهم میباشد و هر گویش نرم‌افزار نویسی خصوصیات و قابلیت و امکان های خاص خویش را داراست که پیش از فراگیری آن‌ها خوب میباشد در خصوص زبان های اپلیکیشن نویسی بازرسی فرمایید.

یک سری ماه ارتفاع می‌کشد تا به خیر به زبان نرم افزار نویسی متبوع خویش مسلط گردید و برای همین می بایست در گزینش لهجه نرم افزار نویسی انتخاب صدق داشته باشید به این دلیل‌که در شکل نارضایتی از تعیین خویش، می بایست یک‌سری ماه دیگر برای آموزش گویش اپلیکیشن نویسی نو وقت بگذارید و بایستی مجدد سعی کنید. مجتمع فنی طهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده بعدازظهر های فراگیری نرم افزار نویسی است و شما در هر یک از بعدازظهر هایی که عقلامند می‌باشید می توانید نام نویسی نمایید. در‌پی به بازار عمل پیاده سازی و توسعه برنامه میپردازیم و این که چه گویش برنامه نویسی می قدرت درین حوزه مشغول به کار شد.

مقام اپ نویسی اپ در کشور‌ایران
اپلیکیشن نویسی تخصصی است که با یادگیری آن میتوانید در چندین حوزه تخصصی درگیر به کار گردید که یکی‌از آن‌ها پیاده سازی و گسترش برنامه با نرم افزار نویسی می باشد که دوست داران بسیاری هم دارد. برای پیاده سازی و توسعه و گسترش یک نرم‌افزار، ضمن مسلط بودن به یکی‌از گویش های نرم‌افزار نویسی،رایا پارس مایحتاج است تا مدام نظر ها و اختراع های دیدنی و کاربردی داشته باشید که به پیشرفت نرم‌افزار امداد متعددی بکند و یوزرها نرم‌افزار هایی را گزینش می نمایند که بیشترین عملکرد را برای آنها داشته باشد.

برنامه نویسی نرم افزار در کشور‌ایران در اینک توسعه و گسترش است و در سال های اخیر گسترش چشمگیری داشته میباشد و بخش اعظمی از استحصال و امور و مشاغل برای گسترش تجارت خویش بر روی نرم‌افزار ها سپرده گذاری کرده اند که منجر گردیده سرویس ها خویش را به طور پهناور خیس به یوزرها خویش ارائه دهند. با این در حال حاضر هنوز هم این رشته در جمهوری اسلامی ایران مکان بسط دارد و این به دست برنامه نویس ها جوان و با شایستگی تحقق پیدا می نماید.

ضمن رده قابل قبول نرم افزار نویسی اپلیکیشن در کشور‌ایران، با این فن می توان درآمد بسیار خیر به دست آورد. اپ نویسی به جهت این که یک کار تخصصی به‌حساب می‌آید، در تیم کارهای مالامال درآمد قرار گرفته می باشد و البته این بستگی به واحد سنجش سواد اشخاص و همینطور شایستگی آن‌ها دراین مورد دارد و بسیاری از برنامه نویس ها اپ با شغل در این باره به سرمایه قابل قبولی دست پیدا کرده اند.

پیاده سازی و توسعه و گسترش اپلیکیشن های اندروید

اندروید سهم بسیار متعددی از بازار نرم‌افزار را به خویش تخصیص داده میباشد و همینطور اکثر یوزرها در فقیه از تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید به کارگیری می نمایند. تنوع در نرم افزار های اندروید فوق العاده زیاد میباشد و شرکتهای متعددی هم در داخل کشور‌ایران سپرده گذاری های متعددی در همین قضیه اجرا داده اند. این ایام اکثر شرکتهای خدماتی برای این که یوزرها وارفته خیس بتوانند از سرویس ها آنان به کارگیری نمایند، دست به پیاده سازی نرم افزار تخصصی زده اند و آن را به طور بدون‌پول در اختیار یوزرها قرار میدهند.

برای پیاده سازی نرم افزار های اندروید بایستی بعد از ظهر های یادگرفتن نرم افزار نویسی تلفن همراه را پشت سر بگذارید. در قسمت فراگیری اپلیکیشن نویسی گوشی شما می‌توانید در طول اندروید کمپانی فرمائید و هر آن چه مورد نیاز می باشد تا درباره این حرفه خیال و خاطر بگیرید در‌این زمان به شما فراگیری داده میگردد. گویش نرم افزار نویسی اندروید بوسیله گوگل بسط داده شد میباشد و به طور متن گشوده می‌باشد و نکته حائض اهمیت این میباشد که با یادگیری این زبان علاوه بر نرم افزار نویسی گوشی می‌توانید در حوزه های دیگری که مرتبط با اندروید می باشد، درگیر به عمل گردید.

پیاده سازی و گسترش برنامه های IOS

در‌صورتی‌که علاقمند میباشید که در سیستم عامل IOS سرگرم به فعالیت گردید، می بایست لهجه مرتبط با آن را فراگیری مشاهده کنید. معمولا گویش قانونی سیستم دلیل IOS، زبان swift است که به یاری همین گویش می اقتدار اپلیکیشن های سیستم عامل IOS را پیاده سازی کرد. IOS یک لهجه غیر وابسته است که با بعضا دیگر از لهجه های نرم افزار نویسی مانند C و C++ سازش دارااست. IOS هم جزء سیستم ادله پرطرفدار موبایل در عالم است که طرفداران خاص خویش را دارااست و اکثری از اشخاص عمل کردن با سیستم عامل IOS را ترجیح می دهند.

جاوا یک کدام از محبوب ترین گویش های نرم‌افزار نویسی در فقیه میباشد که در پیاده سازی و پیشرفت نرم افزار بسیار آیتم استعمال قرار میگیرد و خلال نرم افزار نویسی نرم افزار های موبایل، در ارتباط های دیگری هم کاربرد داراست. لهجه نرم افزار نویسی جاوا یک زبان سطح بالا میباشد که در گونه های سیستم عوامل مانند مک، ویندوز و لینوکس جاری ساختن میباشد و یک زبان تماما کاربردی در همگی موردها می‌باشد. لهجه نرم افزار نویسی جاوا در اکثری از حوزه ها مانند پیاده سازی و بسط نرم‌افزار های اندروید، برنامه ریزی های پایین اینترنت، پیاده سازی و توسعه نرم افزار، سیستم معاملاتی، دستگاه های درنظرگرفته شده، پردازش داده های گرانقدر و … کاربرد داراست.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بایستی اعلام‌کرد که طراحی نرم‌افزار تلفن همراه راهی برای ساخت ارتباط در میان تکنولوژی پیشرفته و زندگی ساده مردم
عموم
مردم
 می باشد. کاهش جابجایی های شهری و مصرف بنزین، از مزایای گسترش علم IT و به کار گیری از اپ هوشمند موبایل در زندگی روزمره است. اپلیکیشن تلفن همراه ارتباط ما با دنیای دیجیتال را به قدری راحت نموده که اعمال بسیاری از کارها در دنیای حقیقی وواقعی، فقط با یک کلیک امکان پذیر شد‌ه‌است. به همین برهان ما تصمیم گرفتیم با توضیح برخی مفاهیم اثرگذار در توسعه نرم‌افزار تلفن همراه و پژوهش تاثیر آنها در بسط صنایع و استخراج و کارهای کودک، گامی در افزایش سطح دانش مخاطبان خود برداریم.

 

رونق تجارت الکترونیک با ایجاد کرد نرم‌افزار تلفن همراه
شاید تا کنون اصطلاح بازار تجارت الکترونیک (e - commerce) را بارها شنیده باشید البته معنا آن را ندانید. در یک سری سال اخیر، در سراسر فقید شاهد رویش چشمگیر طراحی و گسترش نرم‌افزار هایی هستیم که تبدیل به جز جدائی ناپذیر از زندگی ما شده (Instagram و اسنپ) و طرق سنتی تجارت را متحول کرده اند. طراحی اپلیکیشن در مشهد با آغاز فصل جدیدی در بیزنس آنلاین بخش اعظمی از کسب و کارهای سنتی نحوه خود را تغییر داده و در پی جذب مخاطبان تازه در دنیای مجازی هستند و اینگونه بازار مالامال رقابت کسب و کار الکترونیک به وجود آمده است. درپی به توضیح عامل ها اثر گذار در توسعه و گسترش و محبوبیت اپ گوشی می پردازیم.

 

نقش تکنولوژی اینترنت شی ها در طراحی برنامه
تکنولوژی اینترنت اشیاء (IoT) تحول چشمگیری در ایجاد کرد برنامه موبایل و زندگی بشر پدید آورده می‌باشد. ساخت و ساز ارتباط فی مابین دستگاه های دیجیتال با وای فای و بلوتوث، مارا قوی ساخته می‌باشد فقط با یک موبایل همگی وسایل الکترونیک و کارهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنیم. تبادل اطلاعات با دستگاه های هوشمند خانه (دستگاه قهوه ساز، سیستم گرمایش و...) و از طریق برنامه گوشی امری می‌باشد که در حدود 20 سال پیش نا ممکن به نظر می رسید.

دسترسی سهل به تکنولوژی و نرم‌افزار های موبایل
با افزایش پهنای باند اینترنت در سال های اخیر، بسیاری از افراد به اینترنت لبریز سرعت و نامحدود دسترسی دارند. این مسئله یکی‌از عوامل اصلی در پیشرفت اپلیکیشن گوشی در یک سری سال اخیر می باشد. با دسترسی سهل به تکنولوژی، بازار طراحی و تشکیل داد گجت ها و فناوری های پوشیدنی نیز در کنار طراحی اپ گوشی طراحی اپلیکیشن  با گاز در درحال حاضر رشد هست.

 

تکنولوژی ساخت برنامه موبایل
تکنولوژی های مورد استفاده در ایجاد کرد و طراحی نرم‌افزار موبایل را نمی توان در یک مقاله کوتاه توضیح اعطا کرد، اما اشاره به آنها خالی از لطف نخواهد بود. اپلیکیشن موبایل محصولی ترکیبی از علم سخت افزار و نرم افزار هست. گسترش های سخت افزاری در سال های اخیر منجر سبک تر و کوچکتر شدن گوشی های یار و همدم شده در حالی که از لحاظ نرم افزاری، قدرت پردازش و ارتباطی آنان‌را بسیار تقویت نموده است. به همین عامل متخصصان حوزه IT غالب به طراحی و توسعه اپ های غامض ای شده اند که با به کارگیری از هوش مصنوعی می توانند مرزهای علم را جابجا کنند.

 

سیستم استدلال های ساخت اپلیکیشن
سیستم ادله را می توان رابطی فی مابین کاربر و اپلیکیشن موبایل دانست. سیستم ادله های اندروید و iOS و Windows phone از غالب ترین نمونه های سیستم دلیل برنامه موبایل می‌باشند که شرکت ها بزرگی مانند Apple و Microsoft به بسط و بهینه سازی آنها مشغول می باشند.


زبان اپ نویسی نرم‌افزار اندورید و iOS
برای آشنایی با کلیات یک مورد خوب هست استارت با الفبا و گویش علمی آن آشنا شوید. در دنیای طراحی اپلیکیشن گوشی زبان های نرم افزار نویسی متفاوتی وجود دارند رایا پارس  که برنامه نویسان بر مبنای سیستم برهان، از آنها برای بسط یک سرویس به کارگیری می کنند. از پرکاربردترین لهجه های نرم‌افزار نویسی می توان به JAVA,C,C++,KOTLIN اشاره نمود. در این در میان برای طراحی اپلیکیشن اندروید از لهجه Java و Kotlin و در ساخت برنامه iOS از زبان Swift به کارگیری می‌شود.


روند طراحی اپلیکیشن موبایل
ساخت حرفه ای اپلیکیشن مراحل ای پیچیده، حساس و تخصصی می باشد که نیاز به همکاری مدوام بین صاحبان کسب و کارها و متخصصان IT داراست تا طراحی نرم‌افزار به سود مطلوب و چیره دست پیدا کند. بی دقتی و بروز غلط در هر کدام از مراحل می‌تواند نتیجه ها مخربی بر بازدهی و کوشش برنامه به عنوان متاع پایانی داشته باشد. بازبینی های متفاوت در هر مرحله از ایجاد کرد نرم‌افزار گوشی و تحویل نسخه پایانی نرم‌افزار موبایل بدون هیچ باگ و ایرادی به صاحب کار، از رموز موفقیت موسسه ها برتر ساخت اپلیکیشن محسوب می‌شود.

 

 اشکال نرم‌افزار موبایل
به تعداد برنامه های ساخته شده روز آپدیت افزوده می گردد. از توصیه طعام و ماشین کرایه ای آنلاین تا طرز های بهبود تندرست مانند رژیم و ورزش را می توان با کمک اپ حرفه ای و هوشمند اجرا داد. شما با یک جستجو بی آلایش در استورهای معتبر متوجه خواهید شد که برای تمامی موضوعات و در هر مسئله ای که فکر کنید،application  اپ تخصصی موبایل طراحی شده است. ایده ساخت برنامه موبایل قادر است طیف وسیعی از موضوعات آموزشی، رفاهی، خدماتی، مسکونی، صنعتی، اقتصادی را در بربگیرد. به طور مجموع می قدرت اذعان کرد که هیچ محدودیتی در نظرها و اجرای انها در قالب برنامه تلفن همراه وجود ندارد.

 
تاثیر کیفیت ایجاد کرد اپ بر استخراج و کارها
در پایان باید اذعان کرد دستیابی و کارهای کوچک و تعالی به راحتی می توانند در کار خود شکوفا شوند در‌صورتی‌که با آینده نگری اقدام به ایجاد کرد حرفه ای اپلیکیشن موبایل برای گسترش کسب و کار خود نمایند. البته نکته حائز اهمیت این می‌باشد که کاربران تلفن همراه های هوشمند به آسانی نرم‌افزار گوشی کارآمد از ناکارآمد  را تشخیص میدهند. به همین ادله نمی توان با تشکیل داد نرم افزار بی کیفیت، کاربران را فریب داده و آنان را تشویق به به کار گیری از خدمات پیشنهادی نمود. اعتقاد و باور به اپلیکیشن غیر ماهر مانند برنامه آنلاین و بدون کدنویسی می تواند درصد شکست یک کسب و کار نوباوه را افزایش دهد.

 

پیشنهاد تیم الو اپ برای طراحی برنامه حرفه ای
ما به صاحبان کسب و کارها سفارش می کنیم با تلاوت مقاله های ما و ارتقاء آگاهی در این بازار مالامال رقابت، کسب و کار خود را با قدم های محکم شروع کنند. زبده ای که ما در طول فعالیت خود استخراج کرده ایم به شما یقین میدهیم طراحی اپ موبایل توسط یک شرکت معتبر طراحی نرم‌افزار خوب از اتکا به افراد سودجو و وعده های دروغین آنهاست. از دست دادن زمان و سرمایه نخستین برای تشکیل داد اپلیکیشن ارزان می تواند ریسک بزرگی در کسب و کار شما باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اپ نویسی مدام از آن حوزه هایی میباشد که هنگامی از خارج به آن نگاه می کنیم، بغرنج و پر‌از گویش های متعدد برای شغل های گوناگون به لحاظ می‌رسد، مخصوصا اگر داده ها دور از هم ای هم درباره آن داشته باشید ممکن می‌باشد زمینه بغرنج خیس هم بشود. یادم میباشد وقتی میخواستم اپ نویسی اندروید را شروع کنم، تعداد لهجه هایی که با به کار گیری از آنها میشد نرم‌افزار های اندروید تشکیل داد، زیاد بودند.برای همین انتخاب یکی‌از این زبان ها برای آغاز اپ نویسی به یک پرسش والا برای اینجانب تبدیل گردیده بود. یعنی وسواس داشتم که شایسته ترین زبان نرم‌افزار نویسی اندروید را دربین این همه مورد متعدد انتخاب کنم تا شایسته ترین تلاش را داشته باشم.
بعد از یکسری سال متوجه شدم این پرسش در ذهن اکثر کسانی که در مرحله آغاز هستند، وجود دارااست: “کدام لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید را گزینش کنیم؟”. به همین ادله در‌این نوشته قصد داریم همگی گویش هایی که می توانیم با آنها برنامه اندروید بسازیم را معرفی، رسیدگی و مقایسه کنیم تا تصمیم گیری برای ما شل خیس بشود.
در حالتی‌که صبر تلاوت تمامی این نوشته را ندارید، بصورت خلاصه درباره گویش هایی مانند جاوا، کاتلین، سی شارپ، سی پلاس پلاس، پایتون، خصوصیت های آنان، مقایسه گویش ها و نکته هایی برای گزینش وا رفته خیس حرف کردیم. لیست عناوین در کادر زیر مشخص میباشند.طراحی اپلیکیشن  با برنامه چی همراه باشید.
Javaزبان جاوا، زبان برنامه نویسی قانونی و دوستداشتنی ترین گویش برنامه نویسی اندروید میباشد. موقتی، اکثر نرم‌افزار نویس های اندروید از جاوا استعمال میکنند. اکثر اپلیکیشن های موجود در اپ استور با این لهجه درج شده اند و از طرف گوگل بیشترین تامین را اخذ میکند. خلال همگی اینها، زبان جاوا دارنده یک جامعه بسیار توانا و والا میباشد که می توانند در همگی خطاها شما‌را امداد نمایند (این رو هم بگم که حقیقتا بایستی با خطاها متعددی سر و کله بزنید).
به هر حالا لهجه جاوا برای یادگیری اشخاص مبتدی ممکن میباشد کمی طاقت فرسا باشد. رایا پارس این زبان دارنده مفاهیم غامض ای مانند متدهای تولید کننده، Null Pointer Exception، همزمانی پردازش دستورها، Checked Exception و غیره است. همینطور با اضافه شدن کیت توسعه و گسترش برنامه اندروید (Android SDK)، پیچیدگی های این زبان بیشتر هم خواهند شد.
با وجود تمامی اینها، جاوا لهجه فوق العاده ای هست که با استفاده از آن می توانید لذت بدون نقص اپلیکیشن نویسی اندروید را فهم و شعور فرمایید. البته ممکن میباشد برای اشخاص تازه کار مقداری عدم وضوح داشته باشد و گه گاه نو امور ترجیح می‌دهند با یک زبان ساده خیس استارت نمایند و آن گاه جاوا را خیال بگیرند. البته به حیث اینجانب برای صرفه جویی در وقت خوب میباشد که هرچه سریع خیس فعالیت با جاوا تحت عنوان یک لهجه نرم افزار نویسی اندروید را استارت نمائید.
Kotlin
کاتلین یک کدام از زبان های کراس پلتفرم برای برنامه نویسی است که ممکن است جایگزین جاوا بشود. همینطور در سال 2017، کاتلین تحت عنوان دومین زبان نرم افزار نویسی اندروید قانونی توسط گوگل معرفی شد. کاتلین می‌تواند بوسیله ماشین مجازی جاوا (JVM) ایفا بشود و مشابهت های متعددی به جاوا دارااست.

تنها تفاوت عمده کاتلین با جاوا این میباشد که خصوصیت های اضافه زبان جاوا مانند Null Pointer Exception دیگر در آن وجود ندارند. همینطور نیاز به استفاده از نقطه ویرگول (Semicolon) در انتهای هر فرمان در‌این لهجه نیست. بصورت خلاصه، گویش کاتلین برای یادگیری تازه کار ها بسیار راحت خیس می باشد و همینطور قادر است یک نقطه ورود به دنیای نرم افزار نویسی اندروید باشد.

C Plus Plus
زبان سی پلاس پلاس یک کدام از گویش های اپلیکیشن نویسی اندروید است که برای پیشرفت ساکن اندروید (NDK) به کار گیری میگردد.application  البته این نکته را می بایست بدانید که با سی پلاس پلاس نمیتوانید یک اپلیکیشن بی نقص اندروید بنویسید. این گویش برای طراحی نصیب هایی از اپلیکیشن با زبان مستقر اندروید به کار برده میگردد. این خصوصیت باعث می شود بتوانیم در مواقعی که نیاز داریم، از لایبرری های سی پلاس پلاس استعمال کنیم.

زبان مستقر اندروید، یعنی زبانی که‌این سیستم استدلال در سطح های ذیل با آن فعالیت میکند، سی پلاس پلاس میباشد. به همین دلیل، برای بسط اپلیکیشن با این زبان، باید از کیت بسط بومی یا این که Native Development Kit استفاده می‌شود. این کیت برای طراحی نصیب هایی از برنامه که نیاز به همت بسیار بالا دارا هستند (مانند بازی های هنگفت ) و نیاز است منابع سیستم را بیشتر در اختیار گرفتن کنیم، عملکرد دارااست.

هرچند سی پلاس پلاس یک زبان برنامه نویسی اندروید کارکشته است و کارایی بالایی دارد، البته طراحی آن بسیار نقص‌ خیس از جاوا بوده و انعطاف بسیار کمتری داراست. همینطور به جهت پیچیدگی های زیاد، ممکن میباشد با ارور ها و باگ های بیشتری روبرو بشوید. پس در اکثر مفاد خوب میباشد که از لهجه جاوا یا این که کاتلین به کار گیری نمایید.

C Sharp
زبان سی شارپ مشابهت های بسیار متعددی به جاوا دارد و از این لحاظ یکی از مفاد ایده آل برای نرم افزار نویسی اندروید می باشد. همینطور مانند گویش جاوا، سی شارپ ها دارنده زباله توده کن (Garbage Collector) میباشد که باعث استفاده با صرفه خیس از مموری دستگاه و پایین آمدن Memory Leak می گردد. ضمن اینها، سی شارپ سینتکس ساده خیس و آراسته تری نسبت به جاوا دارد که عمل کردن با آن تحت عنوان لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید را خیلی معمولی خیس میکند.


در قبل، یکی نقاط ضعف گویش سی شارپ این بود که تنها میتوانست روی دستگاه های ویندوزی ایفا بشود و با فریم ورک دات نت به عمل برده می شد. البته با به کارگیری از دور و اطراف اپ نویسی Xamarin، که یک راهکار کراس پلتفرم با به کارگیری از زیرساخت های سیستم ارائه اعطا کرد، این نقص‌ حل شد. با به کارگیری از Xamarin شما می توانید اپ های بومی اندروید بنویسید و آنگاه این کدها را روی پلتفرم های مختلف هم منتشر فرمائید.

Python
هرچند اندروید بصورت بومی از پایتون دفاع نمیکند، ولی پایتون می‌تواند تحت عنوان گویش اپ نویسی اندروید استفاده شود. اما برای این فعالیت بایستی از ابزارهای متعددی به کارگیری فرمایید که کدهای پایتون را به پکیج های اندروید تبدیل نماید که روی دستگاه های اندروید جاری ساختن می شوند.

یکی این ابزار ها، Kivy است که یک کتابخانه متن گشوده پایتون می باشد و می‌تواند برای توسعه نرم افزار های موبایل استعمال شود. این ابزار از اندروید هم هواخواهی میکند و می تواند روند گسترش نرم‌افزار را سریع خیس نماید. ولی اشکالی که وجود داراست این میباشد که نمیتوانید از خصوصیت های بومی اندروید استعمال نمائید، زیرا Kivy بصورت مستقر در اندروید مدد نمی شود.

Lua (Corona)
Corona اسم یک دور و اطراف اپلیکیشن نویسی است که قادر است با استعمال از گویش برنامه نویسی Lua، نرم افزار های اندروید بسازد. این دور و اطراف نرم‌افزار نویسی دو سبک تلاش دارااست: Corona Simulator و Corona Native. از Corona Simulator برای تشکیل داد نرم افزار های اندروید بصورت مستقیم به کار گیری میشود، ولی Corona Native پروژه ها را با اندروید استودیو یک پارچه میکند که از این راه میتوانید به خصوصیت های ساکن اندروید هم دسترسی داشته باشید.


هرچند Lua نسبت به جاوا محدودیت دارااست، البته یادگیری آن معمولی خیس از لهجه جاوا هست. البته این گویش اپ نویسی اندروید دارنده قابلی ها و افزونه های منحصر درآمد زایی می‌باشد که قادر است تجربه تشکیل داد برنامه های اندروید را تغییر تحول بدهد. معمولا Corona برای ساخت نرم افزار های گرافیکی یا این که بازی به کار گیری می‌شود ولی بضاعت های آن محصور بدین حوزه ها وجود ندارد.

HTML, Css, Javascript
غلط نمی‌کنید، برنامه های اندروید می‌توانند با به کارگیری از Html,Css,Javascript ساخته شوند. برای این فعالیت باید از کادر ورک PhoneGap که به وسیله Apache Cordova جانبداری می شود به کار گیری فرمایید. این قاب ورک به شما کمک میکند از مهارت های بسط اینترنت برای ایجاد کرد نرم افزار های هیبرید به کار گیری نمایید که می‌توانند بوسیله یک WebView داخل اپلیکیشن های اندروید اکران داده بشوند.

هرچند Adobe PhoneGap می‌تواند اکثری از شغل های پایه ای اپلیکیشن های اندروید را پوشش بدهد، ولی به کدنویسی بسیار کمتری نیاز دارااست (البته به جز جاوا اسکریپت). اما از آنجایی که برای ساختن نرم افزار های خوب نیاز به کارایی و کدنویسی بسیار زیاد دارید، عالی میباشد از زبان های دیگر درون این لیست استفاده نمائید (و ولی در صورتی‌که دوست دارید تحت عنوان یک گسترش دهنده اندروید شناخته گردید خوب میباشد از گویش های تخصصی استعمال فرمائید).

نکته هایی برای گزینش شل خیس

مدام زمانی آیتم ها زیاد می شوند، فرآیند انتخاب و تصمیم گیری برای ما سخت خیس می‌گردد. پس می‌توانیم با مطالعه نکته ها و قوانینی که برای ما مطلوب خیس می باشند، تنی چند از این مفاد را کلا حذف کنیم تا گزینش ریلکس تری داشته باشیم.

نکته اول: بخش اعظمی از این گویش ها از لحاظ ساختاری، شی گرا می‌باشند. شی گرایی یک مضمون‌ خاص در نرم‌افزار نویسی است که می توانید با تحقیق این نوشته‌علمی درباره آن داده ها بیشتری استحصال فرمایید: “شی گرایی چیست؟”. به این ترتیب هنگامی شما در زمان یادگیری یک زبان برنامه نویسی اندروید، این مضمون‌ را خیال بگیرید، می‌توانید به راحتی یادگیری سایر لهجه ها را هم شروع فرمایید (اما در حالتی‌که به اونها نیاز داشتید). پس مطمئن باشید یادگیری یک گویش خاص شما‌را زندانی نمیکند، بلکه روش را برای یادگیری های بیشتر گشوده میکند.
نکته دوم: می‌توانید برای گزینش لهجه نرم‌افزار نویسی مطلوب، این مورد را در لحاظ بگیرید که قرار می باشد با کدام اطراف نرم افزار نویسی (IDE) شغل نمائید. برای شناخت بیشتر با IDE ها، این نوشته‌ی علمی را پژوهش فرمایید: “IDE های برتر برای اپ نویسی اندروید”. از جمله اندروید استودیو اینک از گویش های جاوا، کاتلین و سی پلاس پلاس پناه میکند.
نکته سوم: می‌توانید استاندارد ها را دنبال فرمایید. همان گونه که در بخش های قبل هم گفتیم، استاندارد ترین گویش های اپ نویسی اندروید، در حال حاضر جاوا، کاتلین (و سی پلاس پلاس برای برنامه نویسی Native) می‌باشند. با تعیین این لهجه ها میتوانید از داکیومنتیشن های آموزشی گوگل برای نرم افزار نویسی اندروید به کارگیری فرمائید. همینطور دسترسی به منابع برای زبان های مستقر (یا این که همون استاندارد) روی هر پلتفرم بیشتر و کارکشته خیس میباشد.
نکته چهارم: یک کدام از میزان های گزینش، قادر است کراس پلتفرم بودن باشد. IDE هایی برای تشکیل داد نرم افزار های گوشی وجود دارند که می توانید یکبار نرم افزار را باطن آنان کدنویسی فرمایید و از جمله برای پلتفرم های اندروید و iOS خروجی های اختصاصی خویش را بگیرید. اپلیکیشن Xamarin بضاعت و توان این شغل را دارااست که از گویش سی شارپ به کارگیری میکند. (البته مدام فعالیت به همین راحتی جلو نمیره، گه گاه با به کار گیری از همین ابزار ها هم باید برای هر پلتفرم اپ رو مجدد نویسی کنین).
نکته پنجم: جامعه موجود می‌تواند یکی‌از ترازو های توانا برای انتخاب گویش نرم افزار نویسی اندروید باشد. در یکی‌از نوشته‌علمی های وب سایت درباره این پرسش صحبت کردیم: “آیا اپ نویسی اندروید دشوار میباشد؟”. در‌این نوشته‌ی علمی اشاره شد که مطرح ترین حمایتی که در حوزه برنامه نویسی وجود دارااست، جامعه یا این که Community کار کشته این پلتفرم میباشد. می توانید با کاوش در وب درباره جامعه جانور برای زبانی که قصد گزینش آن را دارید رسیدگی فرمائید و تصمیم بگیرید.
نکته ششم: روئت کرد کامل به دنیای نرم افزار های اندروید داشته باشید. یعنی هیچوقت تامل نکنید که ایجاد کرد نرم افزار فقط و تنها مرتبط با فرانت اند میگردد، یک بخش بسیار اصلی به اسم بک اند وجود داراست که بهتر میباشد خودتان هم بلد باشید آن را بسازید. برای شناخت با فرانت و اند و بک اند این نوشته ی علمی را استیناف فرمائید: “فرانت و بک اند چیست؟”. پس مطمئنا برای ایجاد کرد و تنظیمات صحیح سمت سرور نرم افزار، به لهجه های بیشتری که شاید در‌این نوشته‌ی‌علمی وجود نداشته باشند هم نیاز داشته باشید. بنابراین عالی میباشد مدام ذهن خویش را برای یادگیری گشوده نگه دارید

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

فقط مارکتی که می توانید از ان برای فروش نرم افزار های اندرویدی خویش به کار گیری نمایید و حصول درامد نمایید کافه بازار وجود ندارد.  طراحی اپلیکیشن گوگل پلی اصلی ترین مارکت نرم افزار های اندرویدی میباشد. امار دانلود و نصب نرم افزار های گوگل پلی بسیار فراتر از بازار و یا این که هر مارکت دیگری میباشد. پس گوگل پلی یکی‌از شایسته ترین آیتم ها برای توسعه و گسترش نرم افزار های اندرویدی میباشد. البته از انجا که کشور‌ایران جز کشورهای تحریم گردیده است پیشرفت نرم افزار در‌این مارکت خیلی اسان وجود ندارد اما شدنی میباشد. رایا پارس با یک نگاه زود گذر میتوان تشخیص اعطا کرد نرم افزار های معمولی هم تعداد نصب بالایی دراین مارکت داشته اندو این خویش خبر از یک منبع درامد بهتر در اپ نویسی اندروید میباشد

              3. استخدام در موسسه ها اپلیکیشن نویسی:
با یادگیری نرم افزار نویسی اندروید به راحتی می‌توانید application در موسسه ها نرم افزار نویسی استخدام گردید. شاید لفظ ریلکس برای شما  تعجب آور  باشد اما درحقیقت همچنین میباشد. با بسط سیستم استدلال اندروید و ورود این سیستم دلیل به صنعت خودرو و رویش روز افزون این سیستم دلیل شرکت ها اپلیکیشن نویسی بیش تر از هروقت دیگری به‌دنبال جذب نرم‌افزار نویس های اندرویدی می باشند. ولی چگونگی و احاطه شما هم برای این شغل شرط میباشد.دراین مورد در صورتی شما احاطه نسبی نیکی داشته باشید می‌توانید دراین موسسات استخدام گردید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سازه بر آنالیز های جانور، موفق اساسی رقابت طراحی اپلیکیشن در بین حقیقت مجازی و حقیقت افزوده، موسسات فعال در مسئله کسب و کار الکترونیک مانند آمازون، علی پدر و eBay می باشند که در کل بیشترین فایده را از بازار AR/VR به دست خواهند آورد.

6) کیف پول گوشی و درگاه های پرداخت
نحوه‌های پرداخت فارغ از تماس به عبارتی چیزی می باشند رایا پارس که امروزه اکثر مشتریان از مجموع نرم‌افزار‌هایی که به کار گیری می‌نمایند، انتظار دارا‌هستند. یک تغییر تحول تدریجی البته قابل‌اعتنا به طریق ای که یوزرها ترجیح میدهند، خرید نمایند. ما به صورت تدریجی به کیف پول همپا و ارزهای دیجیتال عادت کرده ایم. کسب و کار یار با توفیق به یک شرایط خرید ترجیحی تبدیل شده است. بدین ترتیب، برای استحصال و امور، application ارائه یک تجارب app عالی، یکدست ‌سازی دروازه‌های پرداخت و همینطور کیف پول همدم (مانند آمازون پرداخت، گوگلwallet ، PayPal و غیره) که رمزنگاری مطمئن گردیده اند، در سال ۲۰۱۹ به اجزا اساسی عمل تبدیل شود.

7) بیزینس اینجانب ها بیشتر در انسجام ابری (Cloud Integration ) سرمایه‌گذاری می‌نماید
سال‌ها طولانی شد، ولی دنیا در غایت به فرضیات ارائه‌ گردیده از سوی رایانش ابری و یکدست‌ سازی تبدیل شد. معمولی سازی عملیات، کاهش هزینه‌ها در میزبانی، ذخیره‌سازی عالی و گنجایش لود، یاروهمدم با ارتقا حفظ مخاطب، بخشی از مزایای پیشرفت نرم افزار تلفن همراه بر روی ابر میباشد.

8) اپ‌های فوری در هم اکنون داخل شدن می‌باشند 
۲۰۱۶ سال ساخت و ساز نرم‌افزار‌های فوری – اپلیکیشن های یار ساکن – نرم افزار تلفن همراه که از حیث اندازه خرد‌خیس از اپ‌های معمول، مخاطب پسندبودن، بسیار مطلوب، و اینکه نیازی به بارگیری ندارند. همانگونه که‌این اسم علامت می دهد، آنها نیازی به دانلود نداشتند. نرم افزار‌های فوری پروسه خیر در ۲۰۱۹ طی خواهند کرد به این ترتیب مجال انتظار برای نصب هم از در بین می‌رود.

9) امنیت نرم افزار گوشی برای جلب دقت بیشتر
آری میدانیم که چیز نو‌ای وجود ندارد، البته با داخل شدن Uber و قبول هک، و حتی اعتراف چهره بوک و گوگل به خطاهای امنیتی خویش، پیشرفت دهندگان نرم افزار در پی سرمایه‌گذاری بیشتر در امنیت سایبری خواهند بود، با دقت به اینکه آن مستقیما با حریم سری اطلاعات و ضوابط هواخواهی مرتبط میباشد. ذهن‌های بلندتر درین صنعت بایستی روی عمل بیایند تا هر سیرتکامل نا امنی در حوزه اپ‌های گوشی را از فی مابین ببرند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

امروزه پیاده سازی نرم افزار‌ تلفن همراه مداقه متعددی پیدا کرده بطوریکه اکثر استخراج و امور برای پیشرفت و رونق کار های خویش از نرم افزار استعمال می نمایند. طراحی اپلیکیشن در نظر گرفتن میشود که در آتی مجاورت تعداد متعددی از استحصال و امور و مشاغل خرد و تعالی به تلفن همراه متعلق شوند.

در دنیایی که با نرم افزار های مختلف تسلط گردیده؛ پیاده سازی نرم افزار مطلوب و ماهر به گرفتاری ای نو برای کارشناسان حوزه دیجیتال، رایا پارس تبدیل گردیده است. اساسی وجود ندارد که قرار میباشد نرم افزار گوشی شما چه نماید. اصلی این میباشد که بدانید ایجاد کرد نرم افزار مستلزم تجربیات و سعی فراوان میباشد.

درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا مراحلی که می بایست application برای پیاده سازی نرم افزار ماهر طی نمائید را توضیح دهیم.

پیش از درخواست پیاده سازی نرم افزار چه مواقعی را می بایست مدنظر در اختیار بگذاریم؟

1- تولید یک پوشه داکیومنت یا این که پروپزال
در اولِ پروژه ما یحتاج میباشد یک پوشه داکیومنت یا این که پروپزال از خصوصیت هایی نرم افزار آیتم درخواست تنظیم فرمایید. خصوصیت هایی نرم افزار میتواند مشمول موقعیت تعاملی برنامه، تجهیزات و خصوصیت های ظاهری،وضعیت های متعدد و … باشد.

2- برگزاری جلسات فنی با کمپانی قابل انعطاف افزاری
بعداز کامل شدن پوشه داکیومنت جلسات فنی و تخصصی با کمپانی قابل انعطاف افزاری اجرا می شود و هنگامیکه تمامی خصوصیت های آیتم درخواست مطرح شد، از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری یک دوران قیمتی برای نرم افزار موردنظر ذکر می‌شود.

3- پیاده سازی مثال نخستین یا این که Prototype از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری
پروتوتایپ در واقع راهنمای بصری یک شیت می‌باشد که نشانه می دهد هر گزینه کجا قرار بگیرد و چارچوب کلی تارنما یا این که نرم افزار را آرم میدهد.

یک کدام از مهمترین قسمت های شغل مثال نخستین یا این که prototype میباشد چون تمامی خصوصیت های ظاهری و تعاملی نرم افزار در آن دخیل میباشد. در‌این مرحله شما می‌توانید درباره کلیه مفاد نرم افزار بصورت بدون نقص حیث دهید و به مشاجره بپردازید. اساسا با پیاده سازی مثال اول نرم افزار می شود به جنبه های اصلی و حیاتی برای پیاده سازی نرم افزار پی پیروزی.

در پایان بعداز نظارت های نخستین که از طرف شما و شرکت ها قابل انعطاف افزاری اجرا شد، هم اکنون می تونید وارد فاز شیوه پیاده سازی اپلیکشن گردید و نحوه های متعدد را بشناسید. دقت داشته باشید که پروژه های ایجاد کرد نرم افزار به جهت بزرگی فازهای پروژه، نیاز به همیاری دو طرفه در میان صاحب کار و اجراکننده دارااست. این نکته برای استارت شغل بسیار اصلی میباشد، مورد نیاز میباشد بدانید که عموما فضای پیاده سازی اپلیکشن، شبیه ساخت وب سایت وجود ندارد.

  • شایلین عباسی