مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی با react چه‌طور میباشد؟
React یک کتابخانه از جاوا اسکریپت میباشد که توسط شکل بوک تاسیس شده است. ریکت یک کتابخانه رابط کاربری (user interface) می باشد. همینطور به واسطه آن برای تشکیل داد اجزای UI نیز می‌اقتدار از آن استفاده نمود. پیش از آغاز فعالیت با ریکت، کاربر می بایست داده ها و درک طراحی اپلیکیشن در مشهد دقیقی از مفاهیم تحت داشته باشد چون این مفاهیم مهم و مرتبط هستند. در پی با آموزش طرح ریزی با ریکت با ما یاور باشید. این مفاهیم عبارتند از:
مضمون‌ HTML
مضمون‌  CSS
مضمون‌ DOM
مضمون‌ ES6
مضمون‌ Node.js
مضمون‌ npm
شاید اکثری تصور می‌نمایند که داشتن استحضار از این مفاد ضروری وجود ندارد و وارفته‌خیس از این می‌قدرت با react رابطه برقرار نمود. البته از آنجایی که با react به ایجاد کرد دکان و برنامه ریزی می‌پردازیم، مفاد اشاره گردیده زیربنای ساخت میباشند. اما با فرض این که داده ها استفاده کننده در‌این خصوص تا حدودی مطلوب هست به برنامه ریزی با ریکت پرداخته شده است. برای ورود به مشاجره صرفا به دو قسمت جزئی موادتشکیل دهنده ریکت و اجزای آن اشاره می گردد.
خروجی این کد نیز به مانند کد قبل میباشد. همینطور ریکت از کلاس‌های EH6 برای تشکیل داد اجزای اپ‌نویسی و توابع به کار گیری می‌نماید. برای کسب داده ها بیشتر در‌این خصوص به منابع اساسی که بوسیله مدرسه خونه و در نوشتار آتی ارائه شود، مراجعه نمایید.
برنامه ریزی با ریکت
صورت‌بوک با تشکیل داد Create React Application با مجموع نیازهای تشکیل داد اپلیکیشن یوزرها را برای پیاده سازی برنامه با ریکت از دیگر قابل انعطاف‌افزارها بی‌نیاز نموده است. این ابزار، یک سرور توسعه یافته است که برای کامپایل نمودن ریکت، JSX و ES6 آیتم استعمال قرار خواهد گرفت. Create React App برای آزمایش و هشدار دادن در زمینه ی خطاها کدنویسی و با به کار گیری ESL تاسیس شده است.
در نمونه ذیل برای ایجاد کرد این اپلیکیشن میتوان کدهای موردنیاز را استفاده کرد. برای افتتاح ار این کدها، خطوط زیر را بر روی ترمینال خویش اجرا فرمایید.
npx create-react-app react-tutorial
عنایت Node.js
بایستی Node.js بر روی سیستم شما نصب باشد وگرنه باید npx را نصب فرمائید. از موارد فوق عبور نموده و برای یادگیری و تست react باید فضا نوشتاری و کاربردی آن بر روی رایانه شما فعال گردیده باشد.
برای این فعالیت همان طور که گفته شد Create React App پشتوانه پیاده سازی برنامه با ریکت می باشد. با نصب Node.js یا این که NPM با اولی نصب  Create React App، برنامه‌های ریکت ایجاد کرد خواهند شد. امر پایین را بر روی ترمینال خویش اعمال نمائید تا Create React App نصب گردد.

  • ۰۲/۰۱/۱۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی