مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم افزار‌های دارنده رابط کاربری دینامیک، صورت و ظواهر خویش را بر حسب نوع دستگاه و دیگر وضعیت بیرونی تغییر طراحی اپلیکیشن و تحول میدهند. این موقعیت در ناهم خوانی با UX دینامیک میباشد که در آن اینترفیس بسته به نوع تعامل (و خیر ظواهر) و کردار مخاطب (و خیر حالت بیرونی) تغییر‌و تحول می یابد. یک UI دینامیک موجب میشود که ظواهر نرم افزار روی طیف متنوعی از دستگاه‌های گوناگون از کاغذ‌های عریض تا طرح‌های ورقه ساعت هوشمند، مطلوب به حیث رسد.


مثال دیگر تطبیق‌پذیری UI در سوئیچ اتوماتیک به شرایط بدون نور در تایم ها شب میباشد. جایگزین شرایط بدون‌نور، داشتن یک وضعیت بدون‌نور میباشد که به طور سفارشی تهیه می‌گردد و مجال سوئیچ دینامیک مورد‌های رنگی را آماده می‌سازد. مثال دیگر UI دینامیک تزئینی در سایه روی موادسازنده نرم افزار میباشد که بر حسب زاویه‌ای که دستگاه در اختیار نگه داشته گردیده‌است تغییر‌و تحول می یابند.

جایگزین‌های برگه
امروزه تمامی ما به ورقه‌ها تحت عنوان واسطه‌ای در میان دنیای حقیقی و دنیای دیجیتال عادت کرده‌ایم. ولی آیا این حالت همچنان تداوم خواهد داشت؟ با این که گجت‌های پوشیدنی سوای شیت نادر‌معدود در اکنون کسب محبوبیت می باشند، ولی فناوری بزرگ در آینده احتمالاً دستگاه‌های با در دست گرفتن صوتی می‌باشند.

فروش اسپیکرهای هوشمند به‌تدریج در درحال حاضر رویش میباشد و فناوری‌های ما برای تشخیص و بازتولید لهجه‌های متعدد نیز در حالا رویش میباشد. در آینده مجاورت اینترفیس‌های صوتی به طور رایجی در بیزنس الکترونیک، خدمت‌های استریم و نرم افزار‌های خبری گزینه به کار گیری قرار می گیرند. چت‌بات‌ها که یکسری سال میباشد محبوبیت متعددی کسب کرده‌اند موجب گردیده‌اند که UI/UX به یک گفتگوی زنده در بین نرم افزار و مخاطب تبدیل خواهد شد. با ارتقا استعمال از اینترفیس‌های صوتی، این مصاحبه به سطح به طور کاملً تازه خواهد رسید.

استایل‌های دوست داستنی UI تلفن همراه در سال 2020
روندهای دوستداشتنی استایل تلفن همراه در سال 2020 بیشتر روی تایپوگرافی متمرکز می‌باشند. در سال‌های پیش، نرم افزار‌ها به صورت عمده رومی فونت‌های sans-serif معمولی متمرکز بودند. سال جاری فونت‌های serif دیرین نیز دوستداشتنی گردیده‌اند. این بدان معنا وجود ندارد که فونت‌های sans-serif چیزی وابسته به قبلی می‌باشند، بلکه قضیه به طور کاملً برعکس میباشد، این فونت‌ها برای ساخت متن‌های معمولی و خلاصه گزینه به کار گیری قرار میگیرند.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی