مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تا بحال گردیده که متن کپشن یک پست در اینستاگرام را بخواهید نسخه برداری نمایید البته نتوانید؟ در اینستاگرام این قابلیت و امکان برای یوزرها مهیا گردیده که در تحت محتوای تصویری، متن های دلخواه خویش را برای دیگر افراد به اشتراک بگذارند. ولی به جهت محدودیت های اینستاگرام قابلیت اسکن کردن کپشن در اینستاگرام نیست. در‌این مقاله از صاحبخانه فا مگ یادگرفتن میدهیم طراحی اپلیکیشن  چه طور یک کپشن را در اینستاگرام اسکن کنیم. به کارگیری از ورژن اینترنت اینستاگرام، برنامه های جانبی و امکان ocr طرز های معرفی گردیده در‌این نوشته‌علمی میباشد که اسکن کردن متن پست در اینستاگرام را ممکن می سازد. در غایت ترفند اسکن کردن کپشن را میاموزید. پس با ما یار باشید. 

عنوان ها آموزشی مطرح گردیده درین نوشته‌ی علمی آموزشی به شرح ذیل میباشد:

چه گونه متن کپشن اینستاگرام را نسخه برداری کنیم؟
اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با ورژن اینترنت اینستاگرام
نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی
به کارگیری از قابلیت و امکان ocr برای اسکن کردن کپشن در اینستاگرام
طریق اسکن کپشن اینستاگرام
گاها در رسانه اجتماعی اینستاگرام متن هایی را مشاهده میکنیم که قیمت به اشتراک گذاشتن برای دیگر مخاطبین را  دارا‌هستند. ولی متاسفانه اینستاگرام در وضعیت معمولی قابلیت اسکن یک کپشن را به یوزرها خویش نمی دهد. برای حل این اختلال یک‌سری ترفند موجود است که پیرو به شما فراگیری میدهیم. گونه های ترفندها و طرز های اسکن کپشن اینستاگرام :

ورژن اینترنت اینستاگرام
برنامه های جانبی
به کارگیری از قابلیت و امکان ocr
1- اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با ورژن اینترنت اینستاگرام
بی آلایش ترین و مطمئن ترین طریق اسکن کردن کپشن اینستاگرام به کارگیری از ورژن اینترنت میباشد. شما می‌توانید به خواسته اسکن کپشن در اینستاگرام از روش ورژن اینترنت اینستاگرام با انجام یک سری مرحله معمولی این عمل را انجام دهید.

برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام از روش اینترنت، در مرحله نخستین پیوند پست را نسخه برداری فرمایید.
پستی که قصد اسکن کردن کپشن اینستاگرام آن را دارید گشوده فرمائید و روی نماد سه نقطه بالای پست ضربه بزنید. مورد Copy Link را از پنجره گشوده گردیده گزینش کنید.

در مرحله دوم لازم میباشد پیوند اسکن گردیده از پست را در نوار نشانی مرورگر موبایلتان وارد نمائید. مرورگر کروم موبایل گوشی خویش را گشوده نمائید و پیوند نسخه برداری گردیده را در نصیب نوار نشانی paste فرمایید.

اینک می‌توانید داده ها پست را مشاهده و متن پست را اسکن نمایید. هم اکنون متن گزینه نظرتان را select فرمائید و روی مورد copy در بالای کاغذ ضربه بزنید.

متن نسخه برداری گردیده را در محل متبوع خویش بچسبانید.

همان طور که مشاهده میکنید متن کپشن پست اینستاگرام متبوع شما به راحتی اسکن شد. شما میتوانید از به عبارتی در آغاز از روش ورژن اینترنت به اکانت کاربری اینستاگرامتان لاگین فرمائید. پست متبوع را گشوده کنید و کپشن پست را نسخه برداری نمایید.


نکته: اعتنا داشته باشید برای به کار گیری از این شیوه برای اسکن کردن متن کپشن پست اینستاگرام حساب های سری نیاز میباشد در ورژن اینترنت اکانت اینستاگرام خویش لاگین نمایید.
2- اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی
یکی‌از دیگر از رویکرد های اسکن کردن کپشن در اینستاگرام به کارگیری از برنامه های جانبی میباشد. GBinstagram و instaUltra Plus OGinstagram از پاراگراف نرم افزار ها و ورژن های تغییر‌و تحول یافته اینستاگرام میباشند که قابلیت و امکان نسخه برداری کپشن از اینستا را برای یوزرها مهیا می‌کنند. برای به کارگیری از این برنامه ها لازم میباشد به اکانت کاربری تان لاگین نمایید.

قابل انعطاف افزارهای معرفی گردیده را می‌توانید از وبسایت های دارای اعتبار دانلود و روی تلفن همراه گوشی خویش نصب فرمائید. با به کار گیری از این برنامه ها دیگر نیازی به نرم افزار اینستاگرام ندارید و فقط کافیست اسم حساب متبوع را در چنگ داشته باشید. با نصب و لاگین به حساب خویش می‌توانید کپشن پست اینستاگرام را نسخه برداری فرمایید.

نکته: سفارش میشود برای محافظت اطراف امنیتی اکانت کاربری تان تا حد قابلیت از برنامه های جانبی استعمال نکنید. چون این برنامه ها ممکن میباشد امنیت اکانت شمارا به خطر بیندازند.
3- به کارگیری از امکان ocr برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام
از سایر ترفندهای دستیابی به کپشن های اینستاگرام برای اسکن کردن، به کارگیری از قابلیت و امکان ocr میباشد. قابلیت و امکان ocr متن مو جود در تصویر را استخراج میکند. قابلیت و امکان وی سی آر در بخش اعظمی از وب سایت های داخلی و فرنگی موجود هست. وبسایت آنلاین وی سی آر یک مثال از سایت فرنگی و وب سایت کشور ایران وی سی آر از مثال وبسایت های داخلی ارائه دهنده این خدمت میباشد. برای نسخه برداری کردن کپشن اینستاگرام با قابلیت و امکان وی سی آر پروسه پایین را دنبال فرمائید:

وارد وب سایت کشور ایران وی سی آر در مسیر https://www.iranocr.ir گردید. برای تبدیل عکس به متن در کشور ایران وی سی آر لازم میباشد در آغاز از روش مورد نام نویسی، در وب سایت عضو گردیده و وارد اکانت کاربری تان گردید.

در برگه ظواهر گردیده مورد تبدیل عکس به متن را گزینش فرمایید.

بعد از تنظیم اسکرین شات از متن کپشن متبوع آن را در بخش معین گردیده در تصویر تحت آپلود نمائید. در قاب بالای کاغذ گویش متبوع را برای تبدیل گزینش نمائید. (دقت داشته باشید عکس متبوع بایستی وضوح مناسبی داشته باشد.)

اینک فولدر اسکرین شات متبوع را آپلود فرمایید.

در غایت فرمت پوشه خروجی را گزینش فرمائید. (در اینجا فرمت پوشه docx تعیین شده‌است.)

با انجام پروسه بالا به آسانی می‌توانید مبادرت به اسکن کردن کپشن در اینستاگرام فرمایید.

نکته قابل توجه: اعتنا داشته باشید برای به کار گیری بیش تر از یکبار از سرویس ها این وبسایت نیاز به خریداری بسته فعال خواهید داشت.
سوال بخش اعظمی از یوزرها این میباشد که چه‌طور یک کپشن را در اینستاگرام نسخه برداری کنیم؟ معضل بخش اعظمی از یوزرها در هنگام به کار گیری از اینستاگرام این میباشد که نمی توانند کپشن پست های دلخواهشان را اسکن نمایند. اپلیکیشن اینستاگرام به جهت محدودیت هایی که دارااست چنین امکانی را به یوزرها خویش نمی دهد. در‌این مقاله ترفندهایی را به شما یادگرفتن می‌دهیم که قابلیت و امکان نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام را برای شما مهیا می‌نماید. معمولی ترین و مطمئن ترین شیوه برای اسکن کردن کپشن اینستاگرام به کار گیری از ورژن اینترنت میباشد. آیا شما هم ترفند دیگری را برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام سراغ دارید؟ در صورتی‌که این مقاله برای شما موثر بود پیوند آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در حالتی که شما هم جزء کسانی باشید که زیاد از ماشین کرایه ای خدمت به کار گیری میکنید بی تردید با اسم های اسنپ و تپسی آشنا میباشید. این دو اپلیکشن در واقع ارائه دهنده خدمت آژانس های آنلاین میباشند که‌این ایام به کار گیری از آن‌ها بسیار باب شده‌است. ادله آن هم مزایای متعددی میباشد که‌این خدمت های آنلاین نسبت به آژانس طراحی اپلیکیشن  خدمت های عادی دارا هستند. در پایین نگاه مختصری بدین مزایا می اندازیم و در انتها این نوشته ی علمی بدون‌پول هجرت نمایید.

مزایای آژانس های آنلاین
نگاهی زود گذر به نرم افزار اسنپ نشان میدهد که‌این نرم افزار از اکثری جهات به ماشین کرایه ای خدمت های عادی برتری دارااست. یکی این برتری ها آن میباشد که شما می‌توانید هزینه مهاجرت با ماشین کرایه ای را به طور آنلاین پرداخت فرمایید. یعنی مغایر ماشین کرایه ای های عادی نیازی وجود ندارد صد رد صد پول انتقاد به یار و همدم داشته باشید. شما حتی می‌توانید اکانت کاربری در اسنپ داشته باشید و آن را با اعتنا به نیازتان شارژ نمایید تا هزینه هر توشه هجرت از اکانت کاربری تان به طور اتومات کسر شود. مراقبت پیشینه ای از سفرهایی که تا به امروز انجام داده اید به یار هزینه ای که بابت آن ها پرداخت نموده اید یکی‌از دیگر از قابلیت و امکان های نرم افزار اسنپ میباشد. به عنوان مثال شما میتوانید مشاهده کنید در ماه قبل یک سری مسافرت انجام داده اید و چقدر بابت آن ها هزینه نموده اید. بخشی به اسم نشانی های منتخب نیز در نرم افزار اسنپ موجود هست که میتواند برای اشخاصی که بارها و بارها می بایست به یک مقصد یگانه هجرت نمایند بسیار کاربردی باشد. در‌این بخش شما میتوانید نشانی هایی که بیش تر به آن‌ها هجرت می‌کنید را ذخیره کرده تا در مراجعات بعدی دسترسی به آن‌ها سهل و آسان خیس باشد و نیازی نباشد هر توشه روی نقشه دنبال شان بگردید. از سایر قابلیت و امکان های اسنپ می شود به قابلیت افزودن مقصد دوم، توقف در مسیر و سفرهای رفت و برگشتی اشاره نمود که خیر فقط فعالیت را برای مسافران بی آلایش مینمایند بلکه هزینه آنها‌را نیز در مقایسه با هنگامی که درخواست ها به طور غیر وابسته ارسال می‌گردد کاهش خواهند بخشید. امکان جدیدی نیز که اخیرا به نرم افزار اسنپ طولانی تر گردیده قابلیت و امکان به اشتراک گذاری مهاجرت میباشد. شما می‌توانید با به اشتراک گذاری سفرتان با دوستان خوب تان آنان را از وضعیت مکانی خویش در طول مسافرت و خصوصیات راننده و خودرو آگاه نمائید.

اسنپ - ماشین کرایه ای خدمت آنلاین

آیا آژانس های آنلاین جواز دارا‌هستند؟
کاهش سهم تاکسیرانی و ماشین کرایه ای خدمات از سفرهای داخل شهری و استقبال چشمگیر مردم از دو نرم افزار اسنپ و تپسی اعتراض رانندگان آژانس و آژانس خدمات را به‌دنبال داشته میباشد. سید مهدی میرمهدی کمیجانی، مدیریت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ضمن اعلام نارضایتی خویش از غیرفعال شدن نرم افزار های اسنپ و تپسی اذعان کرد: \"اتحادیه فناوران رایانه‌ای تهران برای این دو کسب و فعالیت جواز ایجاد اپلیکیشن و کافی نت صادر کرده و صادر شدن جواز برای کار‌های حمل و نقل شهری در حوزه اختیارات این اتحادیه وجود ندارد. اتحادیه تاکسیرانی و ماشین کرایه ای‌های کرایه اتومبیل و همچنین شهرداری به عمل این دو کمپانی اعتراض کردند. جلسات زیادی با این دوستان داشتیم و اعلام کردیم که ما صد درصد از این کسب و شغل های اینترنتی حمایت می‌کنیم البته به شرطی که قانونمند باشند. اتحادیه فناوران رایانه تا مورخ اولیه فروددین ماه ماه 1395 اختیار صادر شدن جواز برای این دسته کسب و امور را داشت ولی آن‌گاه این مهم به اتاق صنوف سپرده شد. ما با در حیث دریافت کردن اعتراض ها بدون چاره شدیم اخطار ماده ۲۸ که تداخل صنفی میباشد را صادر کنیم. ما اخطار را برای اتاق صنف ها فرستادیم و اتاق صنوف هم طبق روال رسمی آن را به اماکن فرستاد. 
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نسبتاً از سال ۲۰۰۷ که او‌لین موبایل های همپا لمسی وارد بازار شدند. پباده سازی یک سیستم استدلال توسعه یافته جهت شل خیس کردن سعی این تلفن همراه ها مطرح شد. در ادامه این مورد نسبتاًً از سالیان ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ سلطنت سیستم ادله های اندروید و IOS  طراحی اپلیکیشن آغازشد. در‌این فی مابین سیستم استدلال هایی مانند بادای سامسونگ و Windows Phone ماکروسافت نیز عرضه شدند اما هیچ کدام نتوانستند رقیبی بدون شوخی برای اندروید و آی وی اس محسوب شوند. می قدرت یک کدام از ازمهمترین رموز موفیت این دو سیستم ادله را آپ تو دیت های مکرر آن‌ها دانست. در صورتی‌که حال حاضر ورژن های نخستین ی اندروید و IOS را ملاحظه کنید شاید به نظرتان خنده دار بیایند البته همین تغییرات و بهبود های اثر گذار درین سیستم کارداران منجر شد که یوزرها همواره با آنها شم راحتی نمایند و از آنها زده نشوند. با دقت با آمار رو به پرورش و مثبت این دو سیستم دلیل از شرکت های گوگل و اپل بعید میباشد به‌این زودی ها رقیبی دور از شوخی برای آن‌ها پیدا شود.
تفاوت اندروید و IOS

تفاوت اندروید و IOS

دیر هنگامی میباشد که دو کمپانی گوگل و اپل با هم در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته اند. به نحوی که اکثراً شاهد اتفاقی غیر مترقبه از این دو کمپانی هستیم. بخش اعظمی از شرکتهای سرگرم در حوزه ی حرفه آوری و تکنولوژی برای تولید ها خویش از سیستم استدلال اندروید به کارگیری میکنند. ولی شرکت اپل با محصول ها متنوع خویش توانسته بازار عظیمی از مشتریان را در سراسر عالم برای خویش نماید.
در‌پی به یک سری تفاوت اساسی این دو سیستم برهان میپردازیم:
رابط کاربریسیستم دلیل IOS از لحاظ رابط کاربری بسیار معمولی و کاربردی میباشد. به گونه ای که اکثر قشرها جامعه از مسن و برنا گرفته تا با سواد و بی سواد می‌توانند به راحتی با این سیستم برهان تعامل داشته باشند. ولی دراین باره گوگل بر روی انعطاف سیستم استدلال تمرکز داشته میباشد. گشوده بودن کد های اندروید این قابلیت و امکان را به موسسات گوناگون داده میباشد تا این سیستم برهان را برای کمپانی خویش تا حدودی فردی سازی نمایند.
انتقال داده هابه علت غربال های امنیتی سنگینی که اپل بر روی سیستم برهان IOS قرار داده میباشد انتقال داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی غیر از تولیدات این مجموعه بسیار نقص‌ میباشد. همینطور درصورتی که بخواهید فایلی را از کامپیوتر فردی تان، درون تولیدات کمپانی اپل بریزید تماماً با ایراد مواجه خواهید شد. این در‌صورتی‌که میباشد که انتقال پوشه از روش سیستم برهان اندروید به کامپیوتر و بالعکس بسیار شل خیس میباشد. همینطور شما می‌توانید از روش انتقال پوشه apk در موبایل های اندرویدی نرم افزار های آیتم نظرتان را جا به جا فرمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در آخرها مارس 2015 بود که فیسبوک یک کادر ورک تازه به نام React Native منتشر کرد که اذن تولید نرم افزار گوشی با به کارگیری از جاوا اسکریپت و React میداد.مزیت اصلی به کار گیری از React Native صرفه جویی در طول میباشد و با سرعت بالا میتوان به ایجاد نرم افزار هایی با ظواهر قشنگ،تجربه کاربری دیدنی و با کیفیت طراحی اپلیکیشن پباده سازی کرد.این قاب ورک سبب تولید یک مقر کد منفرد می گردد که می تواند برای ios و اندروید مخلوط شود، این فعالیت سبب ساز می‌گردد که مهندسان انرژی کمتری را در کد نویسی صرف نمایند.همینطور با استعمال از این کادر ورک برنامه سریعتر لود می‌گردد.
اتفاقی که می افتد این میباشد که React Native یک پل در بین طرحی که ما به گویش جاوااسکریپت نوشته ایم و واسط (API) های دسترسی به ماژول های اصلی سیستم ادله (اندروید و iOS) ساخت می‌نماید و براین اساس برنامه شما با به کار گیری از اجزای حقیقی وواقعی UI گوشی تولید میشود، خیر webview!برای دسترسی به اکثر خصوصیت های مهم تلفن همراه، React Native واسط هایی را درنظر گرفته میباشد. برای مثال برای دسترسی به دوربین، دسترسی به وضعیت مکانی (location)، ذخیره ی داده ها برنامه در خاطر موبایل و … .


یک‌سری نرم افزار که با React پباده سازی شدند:FacebookBloombergWalmartInstagramDelivery.com

در آخرها مارس 2015 بود که فیسبوک یک قاب ورک تازه به نام React Native منتشر کرد که اذن ایجاد نرم افزار میداد.معرفی گویش برنامه نویسی زامارین - XamarinXamarin ابزاری قوی و از تحت مجمموعه های کمپانی مایکروسافت هست، که برای پباده سازی و ایجاد نرم افزار ها که در تمام تلفن همراه های گوشی زیر سیستم ادله های متعدد بکار گرفته می‌شود.در واقع Xamarin یک پلتفرم انعطاف پذیر میباشد که کد های سی شارپ را به راحتی در سیستم برهان های متعدد موبایل کامپایل مینماید و هرچیزی که برنامه نویس ها برای ایجاد نرم افزار ماهر نیاز دارا‌هستند را آماده نموده است.Xamarin برای ویژوال استودیو یک پلاگین میباشد،در‌صورتی‌که با برنامه ویژوال استودیو شناخت دارید می توانید این پلاگین را بر روی این اپلیکیشن نصب فرمایید و با به کارگیری از آن برنامه های ما یحتاج خویش را بسازید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

قابل انعطاف افزارهای دوستداشتنی تلفن همراه

بیشتراز ۶۰ درصد یوزرها هیچ اپلیکیشن جدیدی در حین یک ماه بر روی تلفن همراه همپا خویش نصب نمی‌کنند و فقط در حدود ۱۰ درصد آنان بیشتراز ۴ اپلیکیشن در ماه نصب مینمایند که احتمال حضور شما در یکی این ۴ طراحی اپلیکیشن  هم بسیار ذیل میباشد. شما می بایست هزینه و دوره بخش اعظمی را صرف فرمائید تا ۱۰ درصد یوزرها را مخاطب قرار دهید. اما این ۱۰ درصد هنگامی مخاطب شما خواهند بود که حقیقتا چیز ارزشمندی به آن‌ها ارایه فرمایید.

 

نکته مهمتر زمان زمانیست که یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یوزرها میماند. به صورت میانگین فقط ۳.۲ قابل انعطاف افزارها بیشتراز یک ماه روی تلفن همراه یوزرها دوام می‌آورند.

 

تعیین صحیح، طراحی وب ریسپانسیو میباشد

اکثری از مشتریان وبسیما از ما می خواهند در کنار ساخت سایت شرکتی برای آن‌ها اپ تلفن همراه نیز پباده سازی کنیم و گزاره ای که عموما میشنویم این میباشد؛ دوست دارم مشتریان بتوانند از روش موبایل نیز به راحتی پیشنهاد خویش را در تارنما تثبیت نمایند. در‌صورتی‌که طراح سایت باشید این پاراگراف برای شما یک مضمون‌ خواهد داشت؛ پباده سازی ریسپانسیو.

 

یوزرها نیازهای خویش را در گوگل کاوش می کنند خیر اپ استور

فرض نمایید که درپی یک آرایشگر تازه می باشید. چقدر احتمال دارااست که اپ استور یا این که گوگل پلی را گشوده فرمائید و در ادامه اپلیکیشن معرفی آرایشگران بگردید؟ همین نمونه را آزمون می‌کنیم. در اپ استور کاوش کردیم barber shop و فیض آن را در تصویر پایین میبینید.

 

مثال کاوش در اپ استور

اکنون همین عبارت را در گوگل کاوش نمائید، با‌گاز شایسته ترین حاصل به شما نمایش داده می شود. اعتنا فرمائید که‌این خلق حتی میان جدید کارترین یوزرها اینترنت نیز رایج میباشد و نمیتوان منکر ضریب نفوذ بالای وب سایت و بهینه سازی در بازاریابی دیجیتال شد.

 

هم ساخت سایت ریسپانسیو می‌خواهیم و هم اپ

شاید تصور کنید که ساخت وب سایت ریسپانسیو و سئوی توانا هم یک ضرورت میباشد اما ادله نمی‌شود که از داشتن اپ خویش را محروم کنیم. اینجانب هم با شما موافقم به شرطی که یکی از دو استدلال مطرح گردیده در اولِ نوشته ی علمی را داشته باشیم. یعنی یک مارک دارای اعتبار باشیم یا این که اپ خویش را با هدفی معلوم و غیروابسته از وبسایت پباده سازی کرده باشیم.

 

در غیر اینصورت هزینه ای که برای پباده سازی یک اپلیکیشن گوشی در دو ورژن اندروید و IOS می‌پردازید توجیه اقتصادی نداشته و تمرکز شما‌را از مسیر اصلی جذب مشتری یعنی ایجاد محتوا و بهبود حالت seo به دور می‌نماید. یوزرها اثبات کرده اند که برای دانلود قابل انعطاف افزارهای گوشی فضولی قبلی را ندارند و تا زمانیکه منش حلی در فضای اینترنت برای آن وجود داشته باشد ترجیح می‌دهند اپ دانلود نکنند.

 

شاید یکی‌از دیدنی ترین نمونه ها دراین باره تجربه ناموفق دیجی مال برای تشویق یوزرها خویش به دانلود اپ باشد. مدتی پیش این وبسایت ورژن ریسپانسیو خویش را غیرفعال کرده و از کاربرانی که با تلفن همراه وارد وب سایت میشدند درخواست می کرد اپلیکیشن را دانلود نمایند. با سپری شد یکسری ماه و عدم استقبال زیاد یوزرها از این واقعه دیجی فرآورده دوباره طراحی وب ریسپانسیورا در امر عمل قرار بخشید و ورژن گوشی قابل قبولی برای وبسایت خویش معرفی نمود.

 

طراحی وب سایت ریسپانسیو دیجی محصول

درصورتی که تجربه ای ناموفق و یا این که حتی چیره از پباده سازی یک اپ در کنار ساخت سایت خویش داشته اید با ما و خوانند‌گان این نوشته‌علمی میان بگذارید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 اینترنت اپلیکیشن‌های پیش رونده بسط‌ی اینترنت اپلیکیشن‌ها اخیرا حادثه نیفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ بسط دهندگان همت کردند به جای گسترش‌ی ورقه های اثبات به طراحی برگه های پویا به کمک ابزار پایین سرور (PHP یا این که ASP .NET) یا سمت کلاینت (مثل Ajax) بپردازند و سایت‌ها را به صورت بدون نقص ریسپانسیو یا این که پاسخگو ایجاد نمایند .
طراحی اپلیکیشن
علی رغم عملکرد‌های بی‌شمار البته به هر ترتیب در صدر توجه طراحی اپلیکیشن  بیشتر مخاطبین معطوف به اپلیکیشن‌های بومی بود . اپلیکیشن‌های Native می‌توانستند دسترسی بهتری به منابع موبایل داشته باشند و این زمینه در غایت سبب ساز به این میشد که سرعت این سیرتکامل اپلیکیشن‌ها طولانی تر باشد، به همین دلیل یوزرها توجه بیشتری به نرم افزار‌های بومی داشتند .
اما با سپری شد بازه زمانی وقتی و با بهینه‌سازی‌های انجام یافته روی ابزار‌هایی مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت و همینطور قدرتمند‌خیس شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هایی مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپلیکیشن‌های هیبریدی غالب شدند در برخی از مسئله‌ها عملکردی به مراتب بهتر از نرم افزار‌های بومی داشته باشند .
در سال ۲۰۱۵ «فرانس بریمن» و یکی‌از مهندسین ارشد مرورگر گوگل کروم «الکس راسل» برای اولی بار از کلمه‌ی Progressive Web Apps استعمال کردند . آن ها قصد داشتند اپلیکیشنی را تعریف‌و‌تمجید کنند که می توانند از ویژگی‌های تازه تکنولوژی امروزی مرورگر‌ها به کار گیری کنند و همانند یک اپلیکیشن کاربرد‌های خویش را در دست کاربران قرار دهند .
ضروری به مطرح شدن است که اپلیکیشن‌های هیبریدی تفاوت قابل توجهی با PWA ها دارند . اپلیکیشن‌های هیبریدی در واقع اینترنت اپلیکیشن‌هایی می باشند که توسط توسعه و گسترش دهندگان تنها یک بار پباده سازی و برنامه نویسی می‌شوند . عموما برای این کار از ابزار‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت یا پایتون استعمال می‌گردد . دسترسی بدین گونه اپلیکیشن‌ها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نظیر Appstore و گوگل پلی حادثه خواهد به زمین خورد .
این در حالی میباشد که نرم افزار‌های پیش رونده را به راحتی و با استفاده از یک URL می‌اقتدار در دست داشت . از طرفی اپلیکیشن‌های پیش رونده بعداز این‌که یک توشه به وسیله شما مشاهده شوند، سوای نیاز به اینترنت مجددا نمایش داده خواهند شد .

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

خویشرا جای مشتریانتان بگذارید! فقط پباده سازی نرم افزار به تفکر فروش نباشید . خودتان را جای مشتریانتان بگذارید . نگرانی آن‌ها چه می‌باشد؟ از چه جهات یک نرم افزار می‌تواند به آن ها کمک نماید؟ چه‌طور می‌اقتدار مشکلی از آن‌ها‌را حل کرد و یا این که زندگیشان را راحتتر تولید؟ مشتریان شما آدم‌هایی مشابه شما میباشند این نکته را در هر تراز از ساخت و فروش اپلیکیشن خویش فراموش نکنید .

طراحی
اپلیکیشن
ناامید

نشوید! فروش کاری مشقت بار و دوره‌بر میباشد . ناامیدطراحی اپلیکیشن  نشوید و به تلاشتان ادامه دهید، اتفاقات خوب چشم به راه شماست . هدف و روحیه خویش را محافظت فرمایید تا روزهایی که منتظرشان می‌باشید فرابرسند .

شم

کوچک بودن را القاء نکنید! صاحبان کسب و کارهای کوچک به برهان این‌که جدا می‌باشند به خویش میبالند و شم کبر و غرور میکنند . بهترین حادثه این میباشد که شما به آن ها نشان دهید نگرانی‌های آنان‌را فهم و شعور و فهم می نمائید و برای احساساتشان بها قائل می باشید . کلمه کوچک را پیش خودتان نگه دارید برای تعریف این کسب و امور خیلی از مواقع توشه منفی به صاحبان‌اش القا مینماید .

عنوان

تمامی چیز وجود ندارد! تیم کسب و کارهای کوچک زیاد به نیز متصل و یاور میباشند برای همگی آنان به یک واحد سنجش احترام قائل باشید و به عنوان ها توجه نکنید آن‌ها‌را یک تیم درنظر بگیرید .

مقطع

قابل قبولی را انتخاب نموده اید؟ وقتی که برای بازاریابی با اشخاص تماس می گیرید مطمئن گردید که بازه مناسبی را انتخاب کرده‌اید . به افراد نشان دهید که ادراک می‌کنید سرشان مضاعف شلوغ است و زمان آنها برایشان ارزشمند است . با القاء این شم‌ها افراد با شوق بیشتری به سخنان شما گوش میدهند .

کسب

و کارشان را ریلکس‌خیس نمایید! سزاوار ترین منش نزدیک شدن به کسب و کارهای کوچک این میباشد که به آنان اطمینان ببخشید مشکلی را از راز راهشان برمیدارید و یا این که هزینه‌های آنها‌را کاهش می‌دهید و در دوران آن ها صرفه جویی می کنید . مدام روی این نکته تمرکز کنید که چه طور می‌توانید مفید واقع شوید .

اطمینانشان

را جلب نمایید! فراموش نکنید که همه کسب و کارهای کوچک خودشان فروشنده‌های رشته‌ای میباشند پس تلاش نکنید از ترفندهای فروش برای آنها هم به کار گیری کنید . رمز تعهدات خودتان بمانید و با جلب اعتماد مشتریان بیشتری را جلب نمائید .

کوتاه

ترین شیوه را بیابید! کسب و شغل های کوچک آنقدر بازه زمانی ندارند که چندین گردهمایی برای رسیدن به توافق با شما درنظر بگیرند . لبریز سرعت و بی پیشگفتار رمز اصل مقاله بروید که نشان دهید برای وقت آن‌ها بها قائل می‌باشید و مهمتر از تمامی به خودتان یاری می‎فرمائید .

آسانی

پادشاهی می نماید! هنگام پباده سازی تولیدات و یا خدمات نیازی نیست به خصوصیت‌های پیچیده و مازاد اندیشه فرمایید اصل مبنا این خدمات و یا تولید ها این میباشد که کارآمد و موءثر باشند . آسانی همه چیز را بسیار ریلکس‌خیس می‌سازد .

در

گزینش مشتری خویش وسواس داشته باشید! مشتریان شما نشان دهنده اعتبار شما هستند و به بیانی دیگر همیاری با کسب و شغل های معتبر و خوشنام اعتبار بالایی به کسب و فعالیت شما می بخشد .

امتیازاتی

به پاس وفاداری! صاحبان کسب و کارها می بایست بدانند که جذب مشتریان نو هزینه‌ای پنج برابر جذب مجدد مشتریان اسبق در ادامه دارد . پس در حالی که اپلیکیشن و کسب و کار شما گسترده خیس می‌گردد جذب مجدد مشتریان خود را مقدمه نمائید و امتیازاتی برای وفاداریشان درنظر بگیرید .

برای تکمیل این لیست می‌قدرت هزاران قضیه دیگر هم بیش تر کرد . درین نوشته تلاش شده تا نکات کوچکی که دارای اهمیت هستند و گاهی از دیده میافتند را ذکر کنیم تا سهم کوچکی درین مسیر داشته باشیم . سپاس از ملازمت شما .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پباده سازی نرم افزار ایجاد استراتژی و گزینش کالا با اعتنا به سیرتکامل و هزینه: پباده سازی نرم افزار

طراحی نرم افزار در ابتدا می بایست در نظر داشته باشید که خریداران در‌پی محصولی با ارزش مناسب می گردند. از این رو اگر در ادامه فروش بالا هستید، محصولی را از در میان محصولاتتان تعیین فرمایید که علاوه بر کیفیت، ارزش مناسب‌تری داشته باشد. از جانب دیگر، افراد محصولاتی که مستلزم آن هستند را دنبال می کنند، بعداز میان محصولات خود، فرآورده یا این که خدمتی که به نظرتان طراحی اپلیکیشن طولانی تر مورد به کار گیری و نیاز مردم هست را معرفی کنید.

این نکته نشان از ساخت یک استراتژی دارااست که مطابق با گونه کسب‌وکار شما می باشد. اینکه ترجیح می‌دهید محصولات گران‌قیمت خود را در بالا نشان دهید تا مخاطبان یگانه شما را دنبال نمایند یا این که محصولاتی را ارائه دهید که از کیفیت و ارزش عادی برخودار می باشند تا مخاطبان عام‌تری را به سمت خود کشانید.

ابزارهای مناسب در مشت خود قرار دهید:برای ساخت محتوای خوب و کیفیت عالی، مستلزم ابزارهای متنوع می باشید. ابزارهایی که یاری دهد تصاویر خوب، گیف‌های موءثر و ویدیوهای مناسب تنظیم فرمایید. برای تحلیل و ادراک موءثر بودن مطالب خود نیز میتوانید از ابزارهای باز بینی فایده ببرید. از این ابزارها برای میزان بازدید و عشق مخاطبان به محتوای‌تان به کار گیری نمائید تا ذوق وسلیقه آن‌ها‌را برای ساخت محتوا در آینده دخیل نمایید.

با افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) همیاری نمائید:افراد تاثیرگذار میتوانند نقش عمده‌ای در نشان دادن شما به دیگر افراد داشته باشند؛ چون آنها مخاطبان متعددی دارند که از سبک‌شان، تقلید و الگوبرداری می نمایند. با نشان دادن خدمت یا این که کالای شما به عنوان محصولی که آنها به کار گیری می کنند، محصولتان را به چرخه‌ی معاش افرادِ متاثر عرضه میکنند. پس تاثیرگذاران اثرگذار را برای خود لیست کنید و با آنان همیاری فرمائید.

یک سری وقت یکبار استراتژی خود را بسنجید:مهم ترین عامل استعمال شما از این تجارت، بالا بردن واحد سنجش فروش می‌باشد. پس بایستی هر یک سری وقت یکبار با توجه و ریزبینی به به حساب آوردن استراتژی پرداخت که چه میزان اثرگذار بوده و چقدر شما‌را به هدف موردنظرتان نزدیک کرده می باشد. از این قدم استفاده نمایید تا برنامه بلندمدت و ظریف‌تری به دست بیاورید.

همان گونه که مطرح شد با دقت به واحد سنجش درصد پیش‌بینی شده‌ی استعمال افراد در آینده از تلفن‌ هم پا و کانال‎های اجتماعی، یکی از موثرترین منش‌های فروش محصول ها، تجارت اجتماعی میباشد. در شرایطی که برای مقدمه و تقویت استراتژی رئیس کانال‌های اجتماعی خود نیاز به ارشاد‌های کاربردی دارید، میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 در در میان کامپیوترهای دسکتاپ، قابل انعطاف‌افزار VLC به پخش سیرتکامل های و اقسام فرمت‌ها شهرت دارد و در گجت‌ها نیز این نرم افزار زیاد پرطرفدار میباشد . بعد از آن از سالیان قرار داشتن طراحی اپلیکیشن در وضعیت بتا، هم اکنون این اپلیکیشن دیگر از شرایط آزمایشی بیرون آمده میباشد . نرم افزار MX Player هم در در بین اپلیکیشن های اندروید منزلت مهمی دارااست . رابط کاربری آن سوایپ‌محور می‌باشد و به همین یاد با گجت‌های لمسی به‌راحتی و سادگی می‌اقتدار از آن و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌دهد، به کار گیری کرد .
پباده سازی
اپلیکیشن ۴ .
موسیقی
استریم موسیقی
Spotify
نرم
افزار های
اندروید اسپاتیفای نیازی به معرفی ندارد . با طراحی اپلیکیشن پرداخت اشتراک ماهانه، کاربران می توانند به بیش از ۲۰ میلیون نوا از سرتاسر عالم دسترسی داشته باشند . درضمن می‌قدرت از ورژن‌ی مجانی آن هم به کارگیری کرد که ولی به غیر از تبلیغات، محدودیت‌هایی هم دارد .
اپلیکیشن
برش
ترانه Lexis Audio
Editor اپلیکیشن
های
اندروید گاهی تایم ها به دلایل گوناگون، می خوا‌هیم تنها چکیده از ترانه موردنظر خویش را گزینش کنیم . در در در بین اپلیکیشن های اندروید فعال در این زمینه، نرم افزار Lexis Audio Editor رابط کاربری بسیار معمولی‌ای دارااست و با به فعالیت گیری از آن به‌راحتی می‌توانید تکه‌ای از آهنگ موردنظر خویش را گزینش و آن را ذخیره نمائید .
نرم
افزار برای
دی‌جی‌ها djay2
لوپ
کردن
Nanoloop
اپلیکیشن‌های
زیاد
فن‌ای موسیقی Caustic 3
/ FL Studio Mobile اپلیکیشن
های
اندروید درصورتی که دی‌جی هستید، به احتمال دوچندان از دستگاه‌های فن‌ای فایده می برید اما در صورتی‌که به هر عاملی مجبور به به کار گیری از موبایل اندرویدی خویش گردیده‌اید، تا حدی می توانید روی اپلیکیشن Djay2 اکانت کنید . این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های جدید به‌خوبی پاسخ میدهد و از قابلیت‌های متنوعی هم سود می پیروزی . در صورتی‌که نیز عشق و علاقه‌ی متعددی به ایجاد بیت دارید، Nanoloop در این زمینه یک عدد از شایسته ترین اپلیکیشن های اندروید می باشد . غیر از ابزارهای متعدد، این اپلیکیشن از سمپل‌های خیر هم سود می‌پیروزی و به کار گیری از آن زیاد سهل وآسان وآسان می‌باشد .
در نهایت در حالتی که از فن‌ای‌های موسیقی هستید، خوب خیس میباشد نگاهی به اپلیکیشن‌های Caustic و FL Studio Mobile بیندازید . این اپلیکیشن‌های کار کشته از ابزارهای رشته‌ای متعددی فایده می‌مارک و برای منفعت‌گیری از آنان خوب خیس می باشد از یک تبلت کار کشته به کار گیری نمائید .
۵ .
ابزارهای
امنیتی و منفعت‌وری مدیر باتری
AccuBattery /
Greenify نرم
افزار های
اندروید اپلیکیشن AccuBattery مقدار مصرف انرژی نرم افزار های اندروید را با توجه متعددی نشان می دهد . این نرم افزار رابط کاربری معمولی‌ای دارد و نسخه مجانی و پولی آن وجود دارد . یک اپلیکیشن دیگر در زمینه‌ی مدیریت باتری Greenify اسم دارااست که جلوی مصرف بی‌رویه انرژی دیگر اپلیکیشن‌ها را می گیرد .
شایسته ترین
اپلیکیشن‌های
آنتی‌ویروس BitDefender /
Norton / Avast نرم
افزار های
اندروید همین ابتدای دستور باید بگوییم که در شرای اهل به فعالیت گیری از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مشکوک نیستید، هیچ نیازی به منفعت‌گیری از آنتی‌ویروس اندروید ندارید . با این هم اکنون، در صورتیکه در این زمینه تا حد متعددی نگران هستید، می توانید به این گزینه‌ها نگاهی بیندازید . اکثر سرویس ها Bitdefender بدون‌پول نمی باشد ولی از قابلیت‌های زیادی نتیجه می موفقیت . Norton نیز یک نرم افزار مجانی می‌باشد که برای سرویس ها توسعه یافته آن می بایست مبلغی را بپردازید و در نهایت Avast هم در این مسئله کلام‌های زیادی برای بیان کردن داراست .
سرویس
ذخیره‌سازی
ابری Google Drive
/ Dropbox اپلیکیشن
های
اندروید سرویس گوگل درایو تا حد زیادی با پلتفرم اندروید یکپارچه گردیده و به همین خیال و خاطر گزینه‌ی ایدئالی محسوب می گردد . ورژن‌ی رایگان این سرویس، ۱۵ گیگابایت فضا را در اختیار به کارگیری کننده قرار می دهد . با پرداخت ماهانه ۲ دلار میتوانید از ۱۰۰ گیگابایت و با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار نیز می توانید از ۱ ترابایت فضای ابری به کارگیری ببرید . یک گزینه‌ی دیگر هم دراپ‌باکس می باشد که برای فضای ۱ ترابایتی آن بایستی سالانه ۱۰۰ دلار بپردازید .
بیشتر
بخوانید:
نفد و آنالیز اپلیکیشن Dropbox اپلیکیشن‌های
رئیس
فایل Files Go
Asus File
Manager / File Explorer / Astro File Manager قابل انعطاف
افزار های
اندروید اپلیکیشن Files Go گوگل در زمینه‌ی مدیر فایل‌ها از عملکرد قابل توجهی منفعت میبرد . رابط کاربری آن زیاد عادی است و با به کار گیری از آن به‌راحتی می‌اقتدار فایل‌های سنگین وزن را در میان دو گجت جابجا کرد . ضمنا برای سبک کردن یاد داخلی هم امکانات خوبی و نیکی را ارائه میدهد .
از دیگر اپلیکیشن‌های اندروید میتوانیم به Asus File Manager اشاره کنیم که بدون پول میباشد و از قابلیت‌های متنوعی بهره می موفقیت . دیگر گزینه‌ها هم File Explorer و Astro می‌باشد که با وجود تفاوت‌های اندک، در این قضیه کارایی خیلی نیکی دارا‌هستند .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 اینترنت اپلیکیشن‌های پیش رونده بسط‌ی اینترنت اپلیکیشن‌ها به تازگی رخداد نیفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ گسترش دهندگان کارایی کردند به جای بسط‌ی صفحه های اثبات به طراحی کاغذ های پویا به کمک ابزار ذیل سرور (PHP یا این که ASP .NET) یا سمت کلاینت (مثل Ajax) بپردازند و سایت‌ها را به صورت بدون نقص ریسپانسیو یا این که پاسخگو ایجاد نمایند .
علی رغم همت‌های بی‌شمار البته به هر ترتیب در بالا اعتنا بیش تر مخاطبین معطوف به اپلیکیشن‌های بومی بود . اپلیکیشن‌های Native می‌توانستند دسترسی بهتری به منابع موبایل داشته باشند و این مسئله در غایت سبب به‌این میشد که سرعت این سیرتکامل اپلیکیشن‌ها اضافه باشد، به همین دلیل یوزرها دقت بیشتری به نرم افزار‌های ساکن داشتند .
البته با سپری شد زمان وقتی و با با صرفه‌ساز طراحی اپلیکیشن ی‌های انجام یافته روی ابزار‌هایی مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت و همینطور قدرتمند‌خیس شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هایی مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپلیکیشن‌های هیبریدی چیره شدند در برخی از مسئله‌ها عملکردی به مراتب بهتر از نرم افزار‌های ساکن داشته باشند .
در سال ۲۰۱۵ «فرانس بریمن» و یکی از مهندسین ارشد مرورگر گوگل کروم «الکس راسل» برای اولی بار از کلمه‌ی Progressive Web Apps به کار گیری کردند . آن ها قصد داشتند اپلیکیشنی را تمجید کنند که می توانند از ویژگی‌های نو تکنولوژی امروزی مرورگر‌ها استفاده کنند و همانند یک اپلیکیشن کاربرد‌های خویش را در اختیار کاربران قرار دهند .
ضروری به ذکر میباشد که اپلیکیشن‌های هیبریدی تفاوت قابل توجهی با PWA ها دارا هستند . اپلیکیشن‌های هیبریدی در واقع اینترنت اپلیکیشن‌هایی می باشند که به وسیله توسعه و گسترش دهندگان تنها یک بار پباده سازی و برنامه نویسی می گردند . عموما برای این کار از ابزار‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت یا پایتون استفاده می شود . دسترسی بدین گونه اپلیکیشن‌ها از طریق دکان‌های اینترنتی نظیر Appstore و گوگل پلی واقعه خواهد زمین خورد .
این در حالی میباشد که نرم افزار‌های پیش رونده را به راحتی و با به کار گیری از یک URL می‌قدرت در اختیار داشت . از طرفی اپلیکیشن‌های پیش رونده بعداز این‌که یک توشه توسط شما مشاهده شوند، فارغ از نیاز به اینترنت مجددا نمایش داده خواهند شد .

  • شایلین عباسی