مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

هنگامی برای اولین بار یک اپ موبایل را طراحی می‌کنید، احتمالا می‌خواهید هر ویژگی جالبی که به ذهنتان خطور می‌کند در آن بگنجانید. اما متاسفانه این مسئله کم کم به یک تجربه کاربری خوب تبدیل میگردد. اول از کلیه، ویژگی‌های بسیار زیادی قادر است کاربران را پایین فشار قرار دهد و سعی نرم‌افزار شما را مختل کند. دوم، شما می خواهید به جای به کار گیری از هرگونه کارایی ضعیف، بر روی بهبود رابط کاربری مهم تمرکز کنید. به همین عامل تشکیل داد یک چارچوب دقیق از اپلیکیشن، برای تعریف دامنه کار مربوط به انتشار اولیه آن بسیار کارا و مهم می‌باشد.

کسب درآمد از محصول

طریق‌های مختلفی برای کسب درآمد از اپلیکیشنی که قصد راه‌اندازی آن را دارید وجود داراست. کسب درآمد از یک نرم‌افزار تلفن همراه طراحی اپلیکیشن در مشهد  به طور کامل به غرض آن بستگی دارد. بعضا از روش‌های مشهور کسب درآمد از برنامه‌های موبایل به شرح زیر می‌باشد:

تلفیق آگهی‌ها: این روش شاید محبوب‌ترین شیوه کسب درآمد از نرم‌افزار‌ها باشد. اکثر اپ‌ها حاوی تبلیغات هستند، برخی با ظرافت در رابط کاربری قرار می‌گیرند و برخی به‌طور آشکار در مغازه نشانه داده میشوند.

تبلیغات: با ناچار کردن کاربران به تشکیل داد حساب کاربری و رضایت آن‌ها از ایمیل‌های تبلیغاتی، می‌توانید از اپلیکیشن خود برای تشکیل داد یک لیست پستی از کاربران استفاده فرمائید. این لیست پستی آن‌گاه به سایر خدمات شما متصل میگردد و باعث افزایش فروش موارد دیگر میگردد.

چه کسی طراح و گسترش‌دهنده اپ است؟

بسیاری از متغیرهای طراحی نرم‌افزار، قبل از فرآیند تصمیم‌گیری وارد بازی می گردند. بیشتر این مفاد مربوط به بودجه اپلیکیشن، جدول هنگامی، مشخصات فنی و اینکه بر کدام پلتفرم می‌خواهید عمل فرمائید هست. قبل از اینکه حتی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب فرمایید، مطمئن شوید که ایده نرم‌افزار موبایل از نگاه متخصصان دیگر معتبر می باشد یا خیر. زمانی که با توسعه‌دهندگان و طراحان حرفه‌ای اپلیکیشن‌های تلفن همراه فعالیت می‌کنید، بودجه مشخصی دارید که ممکن می‌باشد با محدودیت‌هایی یاروهمدم باشد. در هر مرحله از پروسه طراحی، مجاز به داشتن تعداد مشخصی بازبینی و عکس العمل هستید. استخدام یک شایستگی بلندتر که می داند چه‌گونه یک اپ را طراحی کند ریلکس نیست. حفظ و محافظت این تیم مستعد از یافتن آن دشوارتر خواهد بود زیرا در یک بازار رقابتی در اکنون کار هستید.

  • ۰۲/۰۱/۰۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی