مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دسترس‌پذیری‌تان را بالا میبیرید.
تصور کنید که مشتریان شما میخواهند محصولی را خریداری نمایند. در‌صورتی‌که نرم افزار شمارا داشته باشند. اولی جایی که گشوده می‌نمایند نرم افزار شماست تا نظارت نمایند و ببینند که آیا شما این متاع را دارید یا این که خیر. در صورتی نرم افزار شما روی موبایل‌شان نصب نباشد ممکن میباشد متاع موردنظرشان را گوگل نمایند و وارد تارنما‌های دیگر شوند طراحی اپلیکیشن در مشهد  و از آنها خرید نمایند. در فیض شما مجال یک تراکنش را از دست می‌دهید.

این او‌لین و مهمترین مزیت ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی میباشد. اینکه یوزرها هر لحظه که به چیزی نیاز داشته باشند مستقیما از روش اپلیکیشن خریداری می‌نمایند. برندهای تعالی عمدتا اپلیکیشن موبایلی دارا‌هستند زیرا برخی اشخاص ممکن میباشد اسم مارک را فراموش نمایند. البته زمانی نرم افزار منحصر دارید این حادثه نمی‌افتد. یوزرها مستقیما به نرم افزار مراجعه می‌نمایند و فرآورده موردنظرشان را پیدا می‌نمایند.

مشتریان دارای تعهد می‌سازید.
در دسترس بودن برای مشتریان بسیار اساسی میباشد. زمانی میخواهیم چیزی بخریم معمولا به مجاورت‌ترین مغازه مراجعه میکنیم. ممکن میباشد یک دکان اجناس خیلی کیفیت عالی‌تری داشته باشد البته زیرا از منزل و یا این که محل کارمان به دور میباشد و ما مجال کافی نداریم معمولا به به عبارتی مغازه مجاورت اکتفا میکنیم. اینکه شما بتوانید هر لحظه و هر ثانیه و صرفا با یک کلیک، مجاورت مخاطب باشید سبب میشود تا هر وقت یوزرها و مشتریان شما به چیزی نیاز داشته باشند تارنما‌ها و جاهای دیگر را کاوش نکنند. در سود این یوزرها به مشتری دائمی شما تبدیل می شوند. در‌حالتی که سرویس ها و تولیدات شما هم در سطح بالایی باشد. این مشتری دائمی به مشتری دارای مسئولیت تبدیل میگردد.

مشتریان بیشتری جذب می کنید.
بعضا اشخاص دوست دارا هستند چیزهایی که نیاز داشته باشند را دم دست‌شان نگه دارا هستند. از جمله در صورتی یک نفر کار نجاری داشته باشد ممکن میباشد مغازه‌هایی که ابزار نجاری می فروشند را روی موبایلش نصب نماید تا در مواقع نیاز هر چیزی که بخواهد را خریداری نماید. در صورتی‌که شما یک نرم افزار منحصر داشته باشید حتی افرادی که شما‌را نمی‌شناسند هم ممکن میباشد نرم‌افزار شمارا از گوگل پلی یا این که اپلیکیشن استور پیدا نمایند تا مدام دم دست‌شان باشید. یا این که ممکن میباشد کسی نرم افزار شما‌را به دیگر افراد معرفی نماید.

  • شایلین عباسی