مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن 


در این نوشته‌ی‌علمی که به وسیله کمپانی پباده سازی اینترنت سایت تابان شهر تهیه و تنظیم گردیده می باشد سعی بر آن می‌باشد تا به احتساب طریق تولید وبسایت و ایجاد اپلیکیشن بپردازیم . 
چه طور 
یک اپلیکیشن بسازیم؟ 
چه‌گونه 
می توانایی یک برنامه نویس شد؟ 
بهترین 
راههای کد نویسی برای تولید اپلیکیشن چیست؟ 
اینها سوالاتی می باشد که برای هر کسی که در فکر تولید اپلیکیشن می‌باشد به وجود می آید .

طراحی اپلیکیشن

ممکن می‌باشد در پی یافتن پاسخ جستجوهای فروانی هم انجام داده یا مقاله ها زیادی را نیز مطالعه کرده باشید .

ما در اینجا جواب این سوال های و سوالهای دارای ربط دیگر را به شما می‌دهیم . پس با ما باشید .

ابتدا به گامهای برنامه نویس شدن اشاره می کنیم .

گام نخستین: یک لهجه برنامه نویسی تعیین فرمایید .

قدم دوم: زبان برنامه نویسی را بیاموزیم .

گام سوم:چیزی اخلاق و رفتار نمائید .

برای این‌که جا بزنید زیاد ز‌ود است .

ضمنا ما در اینجا قصد فراگیری برنامه نویسی نداریم . البته که خودتان نیز می‌توانید این گامها را کاوش فرمائید که سوای مسمر ثمر بودن یا نبودن بسیار نیز مختلف می‌باشند .

در صورتی‌که کماکان انگیزه ای برای تولید اپلیکیشن به وسیله خودتان ندارید ، پیشنهاد میکنیم به لینک و پیوند پیشنهاد ایجاد اپلیکیشن مراجعه کرده و هزینه تولید اپلیکیشن را مشاهده کنید .

در غیر این فیس به زبانهایی که برایتان کارامد میباشند در‌پی اشاره میکنیم .

Python بیاموزید . 
Ruby on Rails بیاموزید . 
JavaScript بیاموزید (JavaScript را قبلی از یادگیری کادر ورکهایی مانند AngularJS یا React بیاموزید) . 
iOS Development بیاموزید . 
Android Development بیاموزید . 
بخش اعظم اپلیکیشن ها نیاز به پایگاه داده دارند .

پس شما برای تولید اپلیکیشن خویش نیاز به پی بردن یک گویش برنامه نویسی پایگاه داده دارید ) مانند SQL) ، یا این که بنا به دسته اپلیکیشنی که گزینش میکنید .

ممکن می باشد نیاز به DataBase نداشته باشید (مثل Flappy Bird)، و ولی در‌صورتی‌که در‌پی تولید web application هستید، به دانش بیشتری به خصوص در حوزه سرور نیاز دارید .


گر به‌دنبال front-end web developer شدن می باشید ، می توانید بر روی HTML , CSS و JavaScript در Codepen یا این که JSfiddle متمرکز شوید .

در شرای صرفا JavaScript می‌دانید و قصد خاطره خریداری کردن لهجه دیگری ندارید ، سپس می توانید Node .js را آزمون کنید .

پلتفرم مطلوب برای back-end development آن وجود داراست (برای پایگاه داده نیز می‌توانید از MongoDB به کار گیری کنید) .

برای 
ایجاد یک اپلیکیشن بی نقص (web framework) نیاز به پی بردن یکی از زبانهای ذکر گردیده در‌پی دارید: 
Ruby 
Python 
Php 
Java 
Go 
C# 
درصورتی که می خواهید یک بازی بسازید بایستی در ادامه یادگیری Lua باشید .

C# نیز به لطف Unity 3D game engine گزینش مناسبی می‌باشد .

ولی برای mobile app development (ایجاد اپلیکیشن موبایل) نیاز به فهمیدن Swift/Objective-C برای IOS (ایجاد اپلیکیشن iOS) و Java برای Android داریم (تولید اپلیکیشن اندروید) .

هم اکنون با پی بردن پیش نیازها نوبت به عنوان کردن راههای تولید اپلیکیشن می برسد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


وردپرس پلت فرم دوستداشتنی 73 میلیون وبسایت در سراسر دنیا میباشد. این برنامه با ویجت ها، افزونه ها، تم ها و قالب هایی ارائه میگردد که هزینه و دوره توسعۀ تارنما را کاهش داده و برای کسب و فعالیت عالی میباشند. با دقت به فرایند تغییرات بازار و پرورش فزایندۀ تلفن های همدم، کسب و امور بر روی تلفن های یار و همدم با هم رقابت مینمایند در غایت، یک تکان به سوی سایت سازگار با گوشی آغاز می شود. این سیگنال نشان دهندۀ ضرورت داشتن نرم افزار وردپرس میباشد چون با سپری شد دوره، عادت به کار گیری کنندگان از محتوا عوض شده و داشتن تارنما سازگار با گوشی کفاف نمی دهد.  طراجی اپلیکیشن

تعدادی آمار برای به اشتراک گذاشتن
• تا سال 2019 تعداد یوزرها موبایل 5 میلیارد نفر خواهند بود.
• 47 درصد به کارگیری از موبایل مرتبط با نرم افزار های آن میباشد.
• بیشتراز نیمی از جمعیت آمریکا از رسانه های دیجیتال از روش برنامه های گوشی به کارگیری مینمایند.
به طور کاملً آشکار میباشد که صرفا با داشتن تارنما سازگار با موبایل(واکنشگرا) بخش اعظمی از زمان ها از دست خواهد رفت ولی با تولید یک نرم افزار وردپرس برای ملازمت تارنما وردپرسی خویش، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد. خوشبختانه خیل‌عظیم پلاگین های ارائه گردیده بوسیله WordPress تبدیل وردپرس به نرم افزار را معمولی خیس کرده و مزایای بیشماری برای کسب و فعالیت شما به ارمغان خواهد آورد. که درپی به بعضا از این مزایا اشاره میشود.


ضرورت داشتن نرم افزار وردپرس
مزایای به کارگیری از نرم افزار وردپرس :


1- ارزش
وسیع ترین دلیل مانع برای تولید یک نرم افزار موبایل در کنار سایت مو جود، هزینه، عصر و سعی میباشد. تولید یک نرم افزار نو موبایل سفارشی هزینه ای کمتر از 10 هزار دلار نخواهد داشت و وقت گیر خواهد بود. این آیتم دلخواه صاحبان تارنما های وردپرسی وجود ندارد.
افزونه های WordPress مانند MobiLoud و... چاره های مقرون به صرفه ای میباشند که منجر ساخت نرم افزار وردپرس (با تبدیل وب سایت وردپرس به نرم افزار) با امکان های متنوع در یکسری دقیقه میشوند. 

2- فارغ از نیاز به مهارت برنامه نویسی
با وردپرس، ساخت نرم افزار گوشی به آسانی نصب پلاگین در سایت وردپرس میباشد. ایجاد نرم افزار وردپرس یا این که تبدیل وب سایت وردپرس به یک نرم افزار با پلاگین وردپرس به علم برنامه نویسی فوق العاده نیاز ندارد.
فارغ از حتی یک خط کدنویسی یا این که هزینه برای برنامه نویسی، هر مدل طرحی می قدرت برای سیستم ادله های متفاوت تولید و منتشر کرد. 

3- معرفی اضافه اسم تجاری
مبنی بر یک تحقیق \" یوزرها تلفن همراه های هوشمند 85 درصد از دوره به کار گیری از تلفن همراه را در نرم افزار های تلفن همراه صرف میکنند\"
این گزارش بیان می‌کند که یوزرها اسم تجاری را در موبایل خویش کاوش می‌نمایند. با تولید یک نرم افزار موبایل که در آن نشانه و پیام مارک اکران داده شده‌است، ترافیک وب سایت ارتقا می‌یابد و تعداد یوزرها درخصوص اسم تجاری شما اطلاع می‌یابند.
با به کارگیری از پلاگین های وردپرس محتوای اینترنت به صورت خود کار با نرم افزار همگام میشود و تعداد بیشتری از یوزرها با خدمات و یا این که تولیدات ارائه گردیده با اسم تجاری شما آشنا می گردند.
در صورتی شما دارنده مغازه اینترنتی میباشید نرم افزار فروشگاهی رو به جهت استفاده کننده پسند بودن و استعمال راحتتر استفاده کننده می بایست در برنامه خویش داشته باشید.

4- ارتقا ترافیک تارنما
با استعمال از تارنما وردپرس، فقط ترافیک وبسایت از روش موتورهای کاوش و خیر تلفن های یاور ساخت می‌شود. حال، یوزرها نرم افزار های تلفن همراه طولانی تر از به کارگیری کنندگان از وبسایت ها میباشند.
زمانیکه سایت ها به نرم افزار های گوشی تبدیل میشوند، می قدرت آنان را در پلت فرم های مارکت مانند مثل Google Play store و ... ارائه کرد. که به نوبۀ خویش در بدست آوردن ترافیک هم از نرم افزار تلفن همراه و هم از تارنما برای کسب و عمل شما یاری کننده میباشد.


5- ارتقاء حمایت
توان پیگیری کار های یوزرها در نرم افزار های تلفن همراه، حق تقدم های یوزرها را مشخص و معلوم می‌کند. مبنی بر گزارشات، پیام های مطلوب و یا این که اعلان ها به یوزرها تازه یا این که مو جود ارسال میشود. این مدیر هوشمند بازدیدهای مکرر را سبب ساز گردیده به مراقبت استفاده کننده و فروش طولانی تر یاری می نماید. 

این 5 مزیت سبب میگردند که درصورتی که برای کسب و عمل اینترنتی خویش که بر اساس وبسایت وردپرس تاسیس شده است برنامه دراز مدتی دارید مسلما به تاءمل ایجاد اپلیکیشن اندروید برای تارنما وردپرس و همینطور در فاز آن گاه ایجاد اپلیکیشن ios برای وبسایت وردپرس تان باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

Townske و ری اکت نیتیو


7- Townske و ری اکت نیتیو طراحی اپلیکیشن
Townske قصد دارد تا در قضیه راهنمای الهام بخش هجرت سرویس دهی نماید. اپلیکیشن شما‌را به افراد محلی هر شهری متصل میکند تا لیستی از مکان‌های موردعلاقه خویش در آن شهر را بدست آورید و یک لیست سرپرستی از مکان ها را برای کشف و تجربه به صورت محلی تولید مینماید. داشتن اکانت کاربری برای یوزرها اجباری نیست، ولی بسیار عالی می‌باشد، در صورتیکه اکانت کاربری ایجاد نمایید، زیرا به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا مکان دیگری را که می‌خواهید بازدید نمائید، سریع پیدا فرمایید. فکر کنید که در شهری می باشید که اتصال به کانال اینترنت ضعیف میباشد، یا این که اینکه باتری موبایل شما ضعیف گردیده و در اکنون تمام شدن میباشد- در‌این موردها، خصوصیت ری اکت نیتیو به شما یاری بزرگی خواهد کرد. گروه Townske پیشتر از ReactJS برای توسعه و گسترش ظاهر اپلیکیشن اینترنت خویش به کارگیری کرده بود که ری اکت نیتیو آنان را متقاعد کرد تا از این چارچوب برای بسط اپلیکیشن‌های گوشی نیز به کارگیری نماید. این چارچوب منجر ارتقاء سرعت در توسعه اپلیکیشن شد و تجهیزات به اشتراک گذاری کد را ارائه بخشید.

طراحی اپلیکیشن

عوارض به کارگیری از ری اکت نیتیو
ری اکت نیتیو تنها در ایجاد یک UI اپلیکیشن‌های گوشی متمرکز میباشد. در مقایسه با چارچوب‌های JavaScript مانند AngularJS یا این که MeteorJS ، ری اکت نیتیو با محوریت UI می‌باشد و این دستور طولانی خیس شبیه به یک کتابخانه جاوا اسکریپت می باشد تا یک کادر ورک. UI نتیجه ها بسیار پاسخگو می باشد و به لطف تعامل‌های غیر به طور همزمان نگارش جاوا اسکریپت با محیط نیتیو، بسیار جاری می‌باشد. این بدان شکل میباشد که‌این برنامه رابط کاربری سریعتر و جاری تری نسبت به یک اپلیکیشن ترکیبی عادی خواهد داشت.


اپلیکیشن Gyroscop
8-Gyroscop و ری اکت نیتیو
Gyroscop شما‌را قدرتمند می‌سازد تا داستان جامعی از زندگی خویش را مراعات کنید. این اپلیکیشن درمانی و سالمی میباشد. با این اپلیکیشن می توانید فرآیند درمانی خویش را پیگیری فرمائید‌، تمرینات ورزشی انجام دهید و یا این که ضربان قلب خویش را اندازه گیری فرمایید‌ و یا این که از ردیاب خواب و خود کار Ai برای اطمینان از خواب کافی به کار گیری فرمائید.

نتایج تولید اپلیکیشن با ری اکت نیتیو
کلیه داده‌ها در دو نمای پباده سازی گردیده به صورت دیدنی و خیر، اکران داده میگردند: شرایط معمولی و کارتی. کلیه اطلاعات و داده‌ها در نوع بندی‌های روزانه / هفتگی / ماهانه گردآوری می شوند.


اپلیکیشن Wix
9- Wixو ری اکت نیتیو
Wix در سال 2006 شروع به فعالیت کرد، یک کمپانی آنلاین می‌باشد که سرویس ها میزبانی اینترنت و تولید اینترنت سایت را ارائه می دهد. یوزرها می توانند با استفاده از ابزارهای کشیدن و آزاد کردن، وبسایت‌های خویش را در HTML5 / CSS و همینطور سایت‌های موبایلی پباده سازی کرده و بسازند. دو خصوصیت دوستداشتنی Wix این میباشد که بسط دهندگان میتوانند اپلیکیشن‌های اینترنت خویش را ایجاد نمایند تا بقیه یوزرها آن را به بازار عرضه نمایند و یوزرها برای تولید یک وبسایت نیازی به دانش کدنویسی و برنامه نویسی ندارند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


4. از یک تکه پارچه یا دستمال کاغذی برای خشک کردن داخل تلفن همراه به کار گیری نمائید. عملکرد کنید پارچه یا دستمال را جنبش ندهید چون این کار خود منجر پخش آب خواهد شد. پارچه یا دستمال را روی قسمت های خیس بگذارید و اجازه دهید تا آب جذب آنها شود. بعد این کار را با قسمت های دیگر پارچه یا دستمال که هنوز خشک هستند انجام دهید تا دور و بر داخل گوشی کاملا خشک شود.  طراحی اپلیکیشن

پباده سازی نرم افزار

5. یک رویه بهتر آن می باشد که از دستگاه های مکنده (مثل جارو برقی های دستی کوچک) برای مکش آب استفاده نمایید. این کار می‌تواند قطرات کوچک آب که احتمالا در درزها و شیارها نفوذ کرده اند و فراهم کردن آنها با دستمال یا پارچه ممکن نیست را از داخل موبایل خارج کند. مطمئن شوید که سیم کارت و کارت خاطر را خارج کرده اید تا از مکش ناخواسته آنان و رفتن شان به باطن جارو برقی دوری شود.

6. یک طرز جذاب برای خشک کردن داخل تلفن همراه که ممکن است به هیچ وجه به ذهن تان خطور نکرده باشد آن است که گوشی را در یک انبان در بسته برنج قرار دهید! برنج جاذب آب می باشد و میتواند آن را به نیکی جذب کند. البته باید اجازه دهید تلفن همراه یک یا دو روز داخل بسته برنج باقی بماند و به طور کامل به وسیله دانه های برنج احاطه شود تا از آبگیری آن مطمئن شوید.

ضمنا می توانید از بسته های خشک کن که حاوی مواد خشک کننده می‌باشند و در بازار موجود هستند نیز برای این خواسته استفاده فرمائید. زمانی گوشی خیس میشود بایستی هر چه سریعتر آن را خشک نمائید تا قطعات داخلی آن آسیب نبینند. در شرایطی‌که هنوز بسته خشک کن تهیه نکرده اید و می خواهید نو بروید و آن را خریداری فرمایید بهتر است از همان راه حل کیسه برنج استفاده کنید! چرا‌که در غیر این چهره به قطرات آب روزگار کافی خواهید بخشید تا خود را به قطعات داخلی گوشی برسانند.

7. اکنون دیگر می توانید باطری را باطن موبایل قرار داده و آن را روشن نمائید.

8. چنانچه گوشی روشن نشد آن را شارژ کنید و در حالتی‌که باز هم روشن نشد می تواند به این استدلال باشد که باطری موبایل آسیب دیده است. در صورتیکه باطری گوشی تان قابل تعویض است از باطری دیگری استفاده فرمائید و چنانچه نیست گوشی را برای تعمیر پیش یک تعمیرکار حرفه ای یا مرکز گارانتی ببرید.

9. درصورتی که گوشی تان روشن میشود و کار می نماید بدین مفهوم نیست که جراحت ندیده است. قسمت های مختلف آن را آنالیز نمایید (مثلا موسیقی پخش نمائید و مشاهده کنید اسپیکرها درست عمل می‌کنند یا نه یا کاغذ لمسی آن را چک نمائید) و طی یک‌سری روز آینده کاملا حواستان به آن باشد و ببییند هیچ تغییری در کارکرد آن ساخته شده است یا خیر. چنانچه مشکلی وجود داشت باز هم می توانید برای تعمیر آن را پیش یک تعمیرکار حرفه ای یا مرکز گارانتی ببرید.

پیشگیری بهتر از درمان!
کارایی کنید قبل از هر چیز تلفن همراه تان را در محل هایی که قابلیت و امکان خیس شدن آن وجود دارد مثل کنار سینک دستشویی یا لبه استخر قرار ندهید. از قاب های ضد آب نیز می توانید استفاده نمائید (بهترین برندهای قاب گوشی موبایل Ottherbox، Griffin Survivor و Catalyst می باشند). و بالاخره اینکه از یک گوشی ضد آب مثل سامسونگ گالاکسی S10 استفاده نمائید. لیکن اعتنا داشته باشید که ضد آب بودن یک تلفن همراه به آن معنی نیست که آن گوشی ذیل هر شرایطی ضد آب است. این معمولا بستگی دارد به اینکه موبایل تا چه عمقی در آب فرو رفته باشد، میزان شفافیت آب چقدر باشد و اینکه چه مقطع زمانی تلفن همراه در آب باقیمانده می باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اندروید چه می باشد ؟

طراحی اپلیکیشن اندروید چه می‌باشد ؟

اندروید یک سیستم مدیریتی متن باز بر اساس لینوکس می باشد برای موبایل هوشمند ،تبلت ها و...

اندروید جهت اتحاد تلفن همراه ها به رهبری گوگل و سایر موسسات بسط داده شده است

پباده سازی نرم افزار

اندروید رویکردی یکپارچه جهت توسعه برنامه های موبایل ارائه می‌دهد و به این معناست که برنامه نویس ها تنها برنامه نویسی کنند برای اندروید و برنامه ها باید قادر به اجرا روی دستگاه های مختلف اندرویدی باشند

اولی نسخه آزمایشی بسته بسط نرم افزاری اندروید (sdk) بوسیله گوگل در سال 2007 نشر پیدا کرد که او‌لین نسخه تجاری بود و آن گاه اندروید 1.0سپتامبر 2008 نشر پیدا کرد

27 جوئن 2012 گوگل در کنفرانس خبری خود اندروید ورژن 4.1 آبنبات ژله ای را ارائه نمود

آبنبات ژله ای پیشرفت چشمگیری نسبت به هدف اولیه از نظر زیبایی و سعی داشت

کد سیستم برهان اندروید باز و سیستم ادله اندروید نیز بدون‌پول است

گوگل طولانی تر نسخه های اندروید را بر اساس نسخه مجانی Apache ورژن 2.0 بر طبق تغییرات هسته لینوکس و نسخه جهانی مجانی آن ارائه می دهد

ویژگی های اندروید :

اندروید یک سیستم عاملی قدرتمندی است که رقابت می کند با Apple 4GS با ویژگی های عالی

تعدادی از این مختصات عبارتند از :

Beautiful UI : مبنا سیستم دلیل اندروید ظاهری بسیار خوشگل و قابل لمس را در بر دارااست

GSM/EDGE, IDEN, CDMA, EV-DO, UMTS, Bluetooth, Wi-Fi, LTE, NFC and WiMAX : Connectivity 

Storage : از SQLite یک پایگاه داده رابطه ای سبک، برای اهداف ذخیره سازی داده ها استفاده می شود

H.263, H.264, MPEG-4 SP, AMR, AMR-WB, AAC, HE-AAC, AAC 5.1, MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV, JPEG, PNG, GIF, and BMP : Media support

Messaging SMS و MMS

Web browser : WebKit که یاروهمدم کروم ورژن 8 و با پشتیبانی از جاوا اسکریپت T HTML5 و CSS3

Multi-touch : اندروید دارای پشتیبانی ساکن برای چند لمسی که در ابتدا در گوشی های مانند قهرمان HTC در دسترس تاسیس شده است.

Multi-tasking : کاربر می تواند از یک وظیفه به وظیفه دیگر و همان زمان برنامه های متفاوت می‌تواند هم زمان اجرا کند

Resizable widgets : ویدجت ها قابل تغییر تحول اندازه می باشتد کاربران می توانند آن ها را برای نشان دادن طولانی تر محتوا توسعه و یا کوچک شدن آن‌ها را به اندازه دلخواه تغییردهند

Multi-Language : پشتیبانی از اکثر زبانها حتی جهت نوشتاری آنها

GCM : GCM یک سرویس است که به بسط دهندگان اجازه می دهد تا ارسال داده پیام کوتاه را به کاربران خود را در دستگاه های آندروید سوای نیاز به اپراتور داشته باشند

Wi-Fi Direct : یک تکنولوژی که به برنامه ها اجازه می دهد متصل شوند به صورت مستقیم سوای اتصال نزدیک یا با سیم

Android Beam : فن آوری محبوب بر پایه ی NFC می باشد که به کاربران امکان می دهد فورا به اشتراک گذاری، صرفا با لمس دو تلفن همراه NFC را فعال فرمائید با هم.

برنامه های اندرویدی :

برنامه های اندروید معمولا به گویش جاوا و با استفاده از کیت بسط نرم افزار(SDK) به وسیله برنامه نویس ها نوشته می‌گردد.

هنگام ایجاد نرم افزار اندرویدی بسته شما به سادگی قابل انتشار به وسیله Google Play و یا Amazon Appstore خواهید بود

اندروید قدرت صدها میلیون از دستگاه های تلفن همراه در بیش تر از 190 کشور در سراسر دانا می باشد

این وسیع ترین پایگاه نصب شده تمام Platform های تلفن همراه و به سرعت در درحال حاضر رشد است

هر روز اضافه از 1 میلیون دستگاه تازه اندروید در سراسر دانا ایجاد میگردد

در‌این یادگرفتن عملکرد می‌شود مطالب به صورت شالوده ای منتقل شود و هدف از آموزش کمکی به برنامه نویس ها جهت تولید نرم افزار های اندرویدی است
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن آیا داشتن اپلیکیشن ووکامرس ضرورت دارد؟رویش فزایندۀ یوزرها موبایل در حین چندین سال گذشته نمایش توسعه اینترنت را به طور کاملً تغییر و تحول داده می‌باشد. امروزه صاحبان سایت ها تمایل بیشتری در داشتن اپلیکیشن های موبایلی به ویژه ایجاد اپلیکیشن های فروشگاهی دارند. به هیچ وجه مهم نیست که از اپلیکیشن اندروید، ios یا این که ... به کار گیری میکنید. می‌توانید از اپلیکیشن های گوشی به عنوان اپلیکیشن ووکامرس برای تحقق اهداف متنوع به کار گیری نمائید.در حالتی‌که شما یک وب سایت دوست داستنی وردپرس دارید و یا این که فروشگاهی اینترنتی با به کارگیری از ووکامرس فعال‌سازی نموده اید و قصد پباده سازی اپلیکیشن فروشگاهی را دارید، این نوشته‌ی علمی شما‌را با اهمیت یک اپلیکیشن گوشی آشنا می‌کند و شیوه های عالی برای تبدیل وبسایت وردپرس به اپلیکیشن فوق العاده ارائه می‌دهد. 

طراحی اپلیکیشن
چرا می بایست یک اپلیکیشن گوشی داشت؟درین عصر طلایی گوشی، که هرکس با دستگاه های تلفن هوشمند، تبلت، iPhones ، iPads و ... احاطه شده است توکل صرفا بر یک سایت به روی برگه کامپیوتر برای کسب و فعالیت دارای بهره نخواهد بود و شما را از این پتانسیل بالقوه محروم مینماید. همینطور زمان کسب درآمد طولانی خیس را از دست خواهید بخشید. با پباده سازی اپلیکیشن فروشگاهی (اپلیکیشن ووکامرس) دسترسی معمولی خیس به وبسایت فراهم می‌شود. بدین ترتیب عدم داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و فعالیت، یک خطر می‌باشد که شما آن را دوست ندارید.ممکن می باشد سئوالات بخش اعظمی در ذهن داشته باشید. آیا داشتن یک وبسایت پاسخگو برای یوزرها گوشی کفاف نمیدهد؟ آیا اپلیکیشن ووکامرس سعی کافی را خواهد داشت؟ آری تا حدودی کافی خواهد بود، ولی درصورتی که میخواهید یوزرها گوشی را با برخی از خصوصیت های گسترش یافته مانند اعلان ها، به روزرسانی های منظم محتوا و جستجوی آفلاین، قدرتمندتر فرمائید، می بایست اپلیکیشن گوشی خویش را که دارای مزایای فراوانی میباشد داشته باشید. از تمامی مهمتر دسترسی به یک اپلیکیشن موبایل با یک لمس، بسیار وا رفته خیس از سایت می‌باشد که نیازمند تایپ URL سایت در تلفن می باشد. و این دلیلی میباشد که تمامی به کار گیری از اپلیکیشن فیس بوک را به جای اینترنت سایت ترجیح می‌دهند.

چه وقتی داشتن اپلیکیشن موبایل ضرورت پیدا مینماید؟اگرچه یک وبسایت دارای مزایای زیادی می‌باشد، اما در برخی مورد ها نیازمند ارائه سرویس به استعمال کننده به روی دستگاهی که به کار گیری می‌کند خواهد بود. برای مثال:


بازی: یک اپلیکیشن شایسته ترین گزینش برای یک بازی رقابتی میباشد.عملکرد: در‌حالتی که نیازمندی های شما یگانه به گوشی است، مانند تماس گرفتن، اس ام اس و... کارکردن با اپلیکیشن معمولی خیس خواهد بود.دسترسی آفلاین :در‌حالتی که می‌خواهید برای یوزرها خویش قابلیت دسترسی آفلاین به محتوا را فراهم نمایید، می بایست به تولید یک اپلیکیشن موبایل بیاندیشید.به کار گیری منظم: در‌صورتی‌که میپندارید که یوزرها به شرایط منظم از برنامه شما به کار گیری می‌کنند، پس داشتن یک اپلیکیشن منطقی می‌باشد.تجارت الکترونیک: درصورتی که محصولاتی را آنلاین به فروش میرسانید، برای شما موثر خواهد بود که فروشگاه الکترونیکی خویش را به یک برنامه تجارت الکترونیک تبدیل فرمائید. تجزیه و چک اخلاق و رفتار خرید مشتریان نشان می‌دهد که بیش خیس از یک چهارم از خریداران ابتدا متاع مورد نظر خویش را در اپلیکیشن کاوش مینمایند. در واقع اپلیکیشن های فروشگاهی به مشتریان اجازه میدهند تا درباره ی پیشنهادات و تخفیف های فعلی دکان ها و قیمت ها آگاه شوند، خرید آنلاین انجام دهند یا این که شایسته ترین زمانه برای رفتن به دکان را پیدا نمایند. بدین ترتیب، صاحبان وب سایت های فروشگاهی میتوانند و می بایست با تولید اپلیکیشن فروشگاهی یک ابزار قادر به مشتریان خویش برای خرید کالاها و سرویس ها ارائه دهند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

معرفی اپلیکیشن


با صرفه سازی اپلیکیشن چیست؟ معرفی اپلیکیشن به کاربران یکی از مهم ترین فرایند توسعه آن‌ها می‌باشد . با صرفه سازی اپلیکیشن شامل تمام کارهایی می‌باشد که شما باید انجام دهید تا در غایت بتوانید اپلیکیشن را به کاربران بیشتری معرفی کرده و آنان را به به کارگیری از برنامه خویش ترغیب کنید . شغل های متفاوتی را می بضاعت برای جذب یوزرها عمده در پیش گرفت که هر کدام اصول مرتبط با خویش را دارا‌هستند که بهتر میباشد رعایت شوند . تکثیر اپلیکیشن در اپ مارکت و قابلیت و امکان دانلود و یا خرید آن از طریق این مارکت ها یک عدد از همین طریق ها میباشد . هر مارکت برای تکثیر اپلیکیشن از مقررات خاص خویش پیروی می کند که با مراجعه به آنها می توان این مقررات را مطالعه کرد .

طراحی اپلیکیشن

تعریف طراحی اپلیکیشن
بهینه سازی اپلیکیشن یا ASO در وضعیت ایده آل، اپلیکیشن شما بایستی در نتایج اولیه کاوش قرار بگیرد . در واقع انگیزه اساسی بهینه سازی، یافتن برنامه گزینه نظر در نتایج کاوش و دیده شدن عمده آن می باشد . ASO یا این که بهینه سازی اپلیکیشن به معنای کسب درجه بالاتر در App Store و google play میباشد که به ترتیب اپلیکیشن های IOS و اندروید را در دسترس یوزرها قرار می دهند .

این فعالیت شباهت دوچندان متعددی به سئو برای اینترنت وبسایت ها دارد که هر چقدر مقررات مرتبط با آن خوب خیس رعایت شود، وب سایت قضیه حیث در کاغذ های ابتدایی گوگل نمایش داده خواهد شد .

چه گونه 
اپلیکیشن خویش را بهینه کنیم؟ دقت به یک سری مورد ها برای انجام این کار سبب ساز می شود تا بعداز مدتی، تاثیرات شگرفی را در فروش اپلیکیشن خویش و استقبال یوزرها از آن مشاهده نمایید .

۱- 
به کار گیری از بک لینک و پیوند ها بک لینک و پیوند ها مشتمل بر پیوند هایی میباشند که در فضای مجازی مو جود بوده و یوزرها را به اپلیکیشن شما جهت دهی می کنند . درصورتی که لینک برنامه شما از روش نرم افزارهای دارای اعتبار و وب سایت های پربازدید به اشتراک نهاده شود، اعتماد گوگل به آن جلب گردیده و نظیر یک اینترنت سایت، سکو و قیمت بالاتری را برای آن قائل می شود .

۲- 
به کار گیری از اسم مطلوب برای برنامه خویش کارایی فرمایید تا از یک اسم دیدنی و گیرا برای اپلیکیشن خویش به کارگیری فرمایید . نامی که متناسب با کارکرد و انگیزه برنامه تان باشد و مخاطب را ترغیب کند که آن را از فی مابین سایر برنامه های دارای ربط تعیین کند .

می بایست اعتنا داشته باشید که چه در نام اپلیکیشن و چه در محتوای متن ها نباید نادرست املایی و نگارشی وجود داشته باشد . به کار گیری از محتوای دست اولیه و دیدنی نیز مثل محتوایی که برای اینترنت اینترنت سایت ها متن می شود برای گوگل حائز اهمیت می‌باشد و به اپلیکیشن شما برای کسب یک درجه عالی و با صرفه سازی مناسب کمک می کند .

۳- 
بروز رسانی اپلیکیشن اپلیکیشن که می سازید را به اکنون خویش رها نکنید . اپ استورها اپلیکیشن هایی را می پسندند که به صورت عصر ای و مداوم در درحال حاضر آپ تو دیت یا پیدایش رسانی باشند . بروزرسانی نشان می دهد که صاحبان برنامه نسبت به رفع مشکل‌ها جان دار در آن و همینطور مهیا سازی امکانات جدید برای آن اساسی می‌باشند و می خواهند تا کاربران خویش را راضی نگه دارا‌هستند .

۴- 
به ایده ها یوزرها اهمیت بدهید و روش های بیشتری را برای دریافت بازخوردها در حیث بگیرید کاربرانی که در هم اکنون استعمال از برنامه شما می باشند، به آسانی شمارا نسبت به ضعف ها و تجهیزات و امکان هایی که می توانید به برنامه خویش بیش خیس کنید، باخبر می کنند‌ . کافی می‌باشد تا راه هایی را برای دریافت نظراتشان ایجاد فرمائید و با شکیبایی و شکیبایی به سوالهای و مشکلاتشان پاسخ دهید .

هر چقدر که رضایت کاربران بیشتری را جذب کنید، سکو بالاتری را به دست خواهید آورد و این یعنی بهینه سازی اپلیکیشن شما . 
۵- 
کلمه ها کلیدی به کار گیری از کلمه ها اساسی در تیتر و هدر برنامه مانند یک سایت به بهینه سازی آن یاری می نماید . کارایی نمائید تا دارای ربط ترین کلمه ها را در نظر بگیرید و رده بالاتری را کسب کنید .

۶- 
فراتر بودن تعداد دانلود اپلیکیشن تمامی مواردی که تاکنون ابلاغ شدند، برای یافتن خوبتر برنامه شما در حین کاوش بوده اند تا تعداد کاربران و دانلود آن عمده شود و بدین وسیله جایگاه بالاتری را دریافت نماید .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن در نوشته‌ی علمی( اینفلوئنسر مارکتینگ چه می‌باشد؟) به جواب اینکه اینفلوئنسر چه کسی است؟ پرداختیم حالم در‌این نوشته‌ی‌علمی به جنبه دیدنی خیس و کابردی خیس این مورد یعنی چه‌طور یک اینفلوئنسر شویم می پردازیم زیرا اینک تاثیرگذارترین کانال اجتماعی, اینستاگرام بوده به اینفلوئنسر در اینستاگرام می‌پردازیم پس با ما یاروهمدم گردید :

چرا یک اینفلوئنسر در اینستاگرام شویم؟

تا ژوئن سال 2018 ، اینستاگرام در یک ماه بیش تر از یک میلیارد استفاده کننده فعال داشت در شرایطی که که صرفا هفت میلیارد نفر در کره زمین معاش میکردند.اینستاگرام یکی‌از دوست داستنی ترین شبکه های عمومی میباشد که از روش های مختلفی می اقتدار از آن کسب درآمد کرد و همینطور بازاریابی اینستاگرام ابزاری بسیار حاذق برای اکثر کسب و شغل های آنلاین شده‌است و سبب رونق فروش کسب و شغل های کوچک تا پهناور و معروفیت اشخاص شده‌است. براساس بعضی گزارش ها ، اینفلوئنسرها (تاثیرگذاران) در اینستاگرام میتوانند به صورت میانگین ​​برای هر 100،000 فالوور (دنبال کننده) 1000 دلار در هر پست اخذ نمایند و حتی در شرایطی که اعتنا بعضی از برندهای وسیع را نیز جلب نمائید ، میتوانید درآمد بسیار بیشتری داشته باشید.

به چه شکل یک اینفلوئنسر در اینستاگرام شویم

برای اکثری از اشخاص اینفلوئنسر بودن, شغل تمام وقت آنهاست و حتی برخی دیگر آن را تحت عنوان یک شغل دوم ا نتخاب می کنند. اینفلوئنسر غالباً از نقش های متفاوت از پاراگراف : ایجاد محتوا ، شرکت کردن در جامعه ، عکاسی ، پباده سازی ، سخنرانی همگانی و مورد ها دیگر تشکیل می‌گردد شما به راحتی میتوانید با درک کردن هرمورد از این نقش ها بصورت تخصصی به کسب درآمد از این کانال اجتماعی بپردازی.کمپانی پدیده تجارت با برگزاری عصر های تخصصی مدیر اینستاگرام در اصفهان میتواند بخش اعظمی از مباحث تخصصی این عرصه را به شما فراگیری دهد و همدم شما باشد .برای اینکه یک اینفلوئنسر چیره در همگی شبکه‌های‌عمومی باشید ، نیاز دارید که اشخاصی که به محتوای شما عشق مند می باشند شما‌را دنبال نمایند و بصورت تخصصی آموزشهایی دراین باره چشم باشید.

تعدادی رویه معمولی برای کسب درآمد تحت عنوان یک اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی

1.تولیدات دیجیتال

selling-your-products-online

یک کدام از شیوه های دوست داستنی برای تأثیرگذاری در اینستاگرام ، به کار گیری از تولیدها دیجبتالی میباشد ، چون ساخت آن‌ها نسبتاً ارزان و سهل وآسان میباشد و به جهت توزیع یک پارچه ای که دارا‌هستند می‌توانند تخت‌گاز آپ تو دیت شوند و همینطور این زمان را به اینفلوئنسرها دهند تا از علم و تخصص خویش درآمد کسب نمایند. تولیدات دیجبتالی قادر است دربرگیرنده یک کتاب الکترونیکی ، سفرنامه های ویدیویی, تا یک برنامه ورزشی تمرینی باشند. خط مش دیگر که تأثیرگذارها میتوانند از تولیدها دیجیتال درآمد کسب نمایند ، تولید یک محتوا با برندهای یگانه ، یا این که با فروش تبلیغات و یا این که با توصیه ویژه ای برای ساخت محتوا میباشد.

2.پادکست

How-start-podcast

ساخت پادکست یکی از دیگر از راههای عالی برای اینفلوئنسرها برای توزیع محتوا ، رابطه با مخاطبان خویش ، به اشتراک گذاری شل مطالب و در غایت کسب درآمد از کانال اجتماعی باشد . پادکست میتواند هزینه ای نسبتاً نادر برای ساخت داشته باشد ، بعد از تهیه و تنظیم و امکانات مطلوب مانند رادیو ، می‌توانید یک‌سری راه و روش را برای درآمد کسب نمایید – دوستداشتنی ترین آن‌ها شارژ اکانت مشترکین پادکست با هزینه اندکی برای دانلود و گوش دادن میباشد. بخش اعظمی از اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی با ایجاد پادکست های تخصصی و اثر گذار پیشرفت شگرفی داشته اند.

3.وبینارها

webinar-

مانند پادکست ، ایجاد وبینار میتوانند یک الگوی درآمد مقرون به صرفه برای اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا باشند. وبینار اصولا سمیناری میباشد که از روش وب انجام می‌شود و معمولاً برای یک انگیزه آموزشی میباشد تا بتواند اطلاعاتی را در قالب دیدنی و آموزشی ارائه دهد. وبینارها میتوانند به طور آنلاین باشند.

4.عکاسی ، محتوای ماهر

phoyografic

علاوه بر کسب درآمد از شبکه های عمومی ، اینفلوئنسر می‌تواند از مهارت های فردی خویش ، اعم از عکاسی ، تایپ کردن نوشته ی علمی ، مشورت استراتژیک و پباده سازی یا این که ایجاد محتوا بهره چیره شود. اینفلوئنسرها به صورت معمول مبتکرانی بهینه اقتصادی می باشند که از مهارت های خویش برای تولید یک مارک فردی به کار گیری می‌نمایند که بیشترین درآمد را به هم پا داراست. براین اساس ، اینفلوئنسرها سازندگان محتوای ماهر میباشند.

6.تولیدات فیزیکی

ecommerce_is_not_just_for_physical_products_cover_image

یک خط مش اختصاصی برای تولید درآمد با همیاری یک مارک ، ساخت یک متاع ، گروه یا این که دامنه فیزیکی میباشد. ما این گونه کسب درآمد اینفلوئنسرها را در تمامی مکان ها مشاهده میکنیم ، از گروه کپسول های مد و محصول ها زیبایی با برندهای گوناگون گرفته تا مواد غذایی ، تناسب اندام ، هجرت و تولیدات بهداشتی. اینفلوئنسرها بسته به توافق طومار ، با تولید محتوا و اخذ کمیسیونی درباره ی همه فروش ها یا این که هزینه ای مساعد برای شرکت کردن (مانند برنامه سفیر) درآمد کسب میکنند.

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در کسب و کارتان انتها خط مش وجود ندارد و برعکس می‌تواند شروعی چهت نیل به مجال ها و مسئولیت های بزرگتر و بهتر باشد.در زمان های یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ دراصفهان و یا این که رئیس اینستاگرام در اصفهان که یک کدام از مباحث اصلی آن اینفلوئنسر مارکتینگ میباشد میتوانید علم و تخصص خویش در مسئله های فروش را بالا ببرید…
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن 


فوتبال پرطرفدارترین فن ورزشی در سراسر جهان میباشد. ایده ایجاد یک نرم افزار پیش گویی مسابقات فوتبال که اشخاص متعدد در آن حاصل مسابقات فوتبال را پیش گویی نمایند. ایده جدیدی وجود ندارد، البته در جمهوری اسلامی ایران هنوز اقبال متعددی برای برد این ایده با اعتنا به محبوبیت فوتبال و عشق و علاقه مخاطبان به پیش گویی موجود است.

ایده ناب تولید نرم افزار تازه پیش گویی مسابقات فوتبال
نکته: گذشته از پیاده سازی فیسبوک، ایده شبکه‌های‌اجتماعی مطرح گردیده بود حتی کانال اجتماعی MySpace پیاده سازی گردیده بود ولی فیسبوک این ایده را بهتر پیاده سازی و ارائه کرد و اینک میلیاردها دلار از این ایده درآمد داراست.

ایده ایجاد نرم افزار ناب و پردرآمد کتاب های ترجمه گردیده اهل ایران برای بازار جهانی
خوشبختانه کشور‌ایران که از منظر فرهنگ پیشنه بی نیاز داره و صدها کتاب از بزرگان ما موجود است که مردم متعددی از سراسر کشورها خواهان اون ها می‌باشند. عمل ترجمه، چاپ و ارسال این کتب مخارج متعددی داره، پس این یک مجال فوق العاده برای توسعه و گسترش دهندگان جهت تولید یک اپلیکشین پردرآمد میباشد. یک بازار پهناور جهانی منتظر این نرم افزار میباشد. برای اینکه بهتر با این بازار آشنا بشید و با هدف بیش تر این نرم افزار رو بسازید، سفارش می کنم «چرا می بایست برنامه نویسی اندروید را حافظه بگیریم» رو مطالعه فرمائید.

ایده ناب تولید نرم افزار تازه ترجمه کتاب های فارسی برای بازار جهانی
این ایده رو دور از شوخی بگیرید. کتاب های پربازدید رو شناسایی نمایید، ملاحظه کنید تو کدوم کشورها خواهان زیاد دارا‌هستند. به یاری یک معنی کننده نرم افزار رو بسازید و بفروشید. نمونه می زنم: مرزو بوم مالزی مسلمان‌ها متعددی داره، میتونید ادعیه و مناجات ها رو به گویش مالزیایی ترجمه فرمائید و یک نرم افزار خوب از آن بسازید. یه خرده کاوش نمائید. این ایده ناب اهل ایران رو توسعه بدید، حتما چیزهای نیکی به ذهتون می رسه.

ایده ایجاد نرم افزار یافتن نظرها و هم تیمی
این ایده کمکی مختلف میباشد ولی اعتنا کردید شما برای چی اینجا می باشید؟ صد رد صد کشف کردن ایده. جالبه بدونید اشخاصی متعددی مثل شما دنبال جستن یک ایده خوب برای پیاده سازی یک نرم افزار می باشند. فکر می‌کنید تعداد اشخاصی که ایده دارا‌هستند نادر می‌باشند؟ خیر، اشخاص متعددی هم میباشند ایده های خیر دارا هستند البته توان پیاده سازی اون رو ندارند. تصور کنید یک نرم افزار باشه که اشخاص بتونند ایده هاشون رو در اون به اشتراک بگذارند. کسایی هم که بضاعت پیاده سازی این نظرات رو دارا‌هستند خودشون رو معرفی نمایند. اینطوری میشه یک گروه ساخت و نرم افزار های فوق العاده ای رو به وجود آورد.

ایده ناب ایجاد نرم افزار تازه یافتن نظرها و هم تیمی


چرا این نظرات رو به شما گفتیم؟
شاید برای شما سوال پیش اومده که چرا این نظرات رو به شما گفتیم و پیش خودمون نگه نداشتیم. انگیزه ما در بادانش بها آفرینی با یاری کردن به دوستانی میباشد که می خواهند استارت نمایند و این در تحقق شعارمون یعنی هموار کردن مسیر پیروزی میباشد. از طرفی ما در پست « آنچه در پیروزی نظرها مهم خیس میباشد » به ۲ نکته قابل توجه در‌این راستا پی بردیم. اولیه اینکه آنچه که از خویش نظرات مهم خیس می‌باشند شیوه پیاده سازی و اجرای اون ها میباشد. شاید خیلی از این نظرها پیش از این وجود داشته و به ذهنیت شما هم رسیده باشه، خیلی مهم نیست. اینکه شما چطور این نظرها رو پیاده سازی می‌کنید مهم خیس میباشد. دوم اینکه شاید هم اشخاصی این نظرات رو پیاده سازی کرده باشند بازهم اهمیت ندارد که او‌لین باشید، تلاش نمائید شایسته ترین باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن 


ربات تلگرام چه میباشد؟ وچه امکاناتی دارااست؟
شاید بتوان یکی‌از ازجذابیت های تلگرام نسبت به سایرپیام رسان ها را ربات های این اپلیکیشن دانست که امروزه با بهینه سازی های از طرف تلگرام فعالیت را برای برنامه نویسان نیز ریلکس خیس کرده است ; ربات تلگرام در اصل یک اکانت کاربری تلگرام یگانه میباشد و برای مقاصدی یگانه به وسیله یک برنامه نویس به وجود می‌آید, به گویش معمولی ربات تلگرام یک اکانت تلگرام میباشد که به وسیله کد های که در سمت و سوی سرور به وسیله برنامه نویس با گویش های c#,php,node.js و... نوشته شده مدیر میگردد خیر به وسیله انسان و میتوان بیان کرد کار کشته به انجام هر کاریست که در علم برنامه نویسی قابل انجام باشد.

طراحی اپلیکیشن

ربات تلگرام قابلیت و امکان های بسیار متنوعی دارد ربات های کاوش گر, انجام برخی فعالیت های گرافیکی, ربات های خبر‌ها مانند ربات های که ارزش ارز را به صورت زنده اعلام می کنند, حیث سنجی مسابقه و اطلاعات همگانی, برقراری ارتباط و... اشاره کرد, حتی درنمونه های پیچیده ترمیتوان به سرویس های اجتماعی, به کارگیری در اینترنت شی ءها و حتی هوش تصنعی و مصنوعی اشاره کرد.

حتی میتوان آنها را در کسب و فعالیت به کار گرفت که میتوان به فروشگاه هایی اشاره کرد که از طریق ربات ها تولیدات خویش را معرفی و به فروش میرسانند, و از این‌راه و روش کسب درآمد دارا‌هستند.

شما چه ایده ای برای به کارگیری از این ابزار فوق العاده که تکنولوژی در دست شما قرار داده میباشد دارید؟

آیا وب سایت, یا این که کسب و کاری دارید که می‌خواهید از ربات تلگرام فایده ببرید؟

یادتان باشد که در کنار یک ایده خوب برای فعالیت کرد ربات خویش می بایست با اشخاصی که بیشتر از شما تجربه دارا‌هستند مشاوره کردن فرمایید.
 

  • شایلین عباسی