مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در اینجا 6 نکته قابل توجه برای گزینش یک کمپانی مطلوب را به شما می گوییم.

1. دارایی خویش را احتساب نمائید
او‌لین سوالی که هر کمپانی از شما می پرسد این خواهد بود که چقدر میزان دارایی برای این عمل در لحاظ گرفته‌اید. طراحی اپلیکیشن شما بایستی همت فرمائید تا مدام با یک تصویر پر‌نور از موقعیت مالی و دارایی متبوع بر راز میز رای زنی حاضر گردید.

2. در ادامه شرکتی باشید که گزارش عمل به شما ارائه دهد
پباده سازی و ایجاد کرد یک نرم افزار فرآیندی یک‌سری مرحله‌‌ای میباشد. یک کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی مشتریان خویش را در جریان فرآیند پباده سازی قرار دهد. این به مشتریان مجال میدهد تا فهم و شعور بهتری از نرم افزار تشکیل‌شده داشته باشند و پباده سازی تشکیل داد آن‌را فهم و شعور نمایند. یک کدام از مهم‌ترین روند این میباشد که شما یک مثال نخستین را در دسترس داشته باشید تا بتوانید بر روی آن ایفا حیث نمایید.

از گزینش کمپانی‌هایی که شما‌را در جریان روندها قرار نمی‌دهند اجتناب فرمایید. احتمال اینکه در‌این شرکتها سود پایانی با آنچه شما انتظار داشتید متعدد باشد زیاد میباشد.

3. مثال امور را نظارت نمائید
شایسته ترین منش برای گزینش اینکه آیا یک کمپانی قادر است از پس پباده سازی نرم افزار بیزنس شما بر بیاید یا این که خیر، آنالیز شغل های قبل آنهاست. این موسسه‌ها می بایست نرم افزار‌هایی پباده سازی کرده باشند که شما‌را ذیل تأثیر قرار دهند. ضمن اینکه تنوع در مثال امور نیز استدلال مهمی در گزینش این موسسه‌هاست.

4. راه و روش نرخ‌گذاری آن‌ها‌را بشناسید
برخی موسسه ها تولید کننده نرم افزار تلفن همراه تنها با نرخ اثبات اپ میسازند در حالی که بعضا دیگر به مشتریان خویش، ساعتی صورتحساب میدهند. شما بایستی از کمپانی‌های پباده سازی درمورد منش نرخ‌گذاری آنان پرسش نمائید.

5. مراحل تحقیق را در حق تقدم قرار دهید
پیش از استخدام یک کمپانی برای پباده سازی نرم افزار گوشی، قطعاً از شیوه گردآوری داده‌ها و داده ها پیش از تایپ کردن نرم افزار پرسش فرمایید. مشاهده کنید مراحل آن ها برای اعمال پژوهش ها کیفیت بالا چه گونه میباشد.

6. با مشتریان قبلی رابطه برقرار نمائید
بی‌جهت وجود ندارد که مدام برای خرید مال یا این که استعمال از سرویس ها شرکتی خاص ایده ها مشتریان گذشته را میخوانیم. ما به برخورد و نظرها بقیه افراد پشت گرمی داریم. زمانی قصد استخدام کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را دارید، سریع با برخی از مشتریان آن ها تماس حاصل نمایید تا نظراتشان را در رابطه این موسسه و پروسه کاریشان بدانید.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی