مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شایسته ترین طرز های ارتقاء تعداد نصب نرم افزار های گوشی
مورخ نشر:1398/02/30

در حالتی که شما هم ایده ی جالبی برای ایجاد نرم افزار دارید یا این که  طراحی اپلیکیشن  را برای رونق کسب و فعالیت خویش روانه ی بازار نموده اید ، ارتقاء نصب نرم افزار صد رد صد برای شما اهمیت متعددی دارااست. بخش اعظمی از یوزرها نرم افزار های ما یحتاج خویش را از دو منشاء اصلی دانلود نرم افزار یعنی اپ استور های گوگل و اپل دانلود می کنند. فی مابین میلیون ها اپلیکیشنی که درین مغازه ها عرضه می‌شوند جلب حیث مخاطبان برای نصب کردن نرم افزار شما فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد اما طریق های متعددی برای بالا بردن آمار نصب موجود است.شایسته ترین روش بازاریابی آگاهانه میباشد. برای مثال در شرایطی‌که یک نرم افزار فروشگاهی دارید می توانید از بلاگر و اینفلوئنسرهای دارای ربط فعال در شبکات اجتماعی بخواهید مارک شمارا تبلیغ نمایند و منجر به وجود داخل شدن اعتماد برای خرید از شما شوند.یا این که در حالتی که نرم افزار شما یک بازی میباشد می توانید با ایجاد تیزرهای ویدیویی جالب مخاطبان خویش را ارتقا دهید. یک کدام از دیگر از طریق های ارتقا نصب سئو اپ استور یا این که App store optimization می باشد.سئو نرم افزار ها برای اپ استور صحیح مثل سئو برای وب سایت هاست. seo برای اپ استور هم مبنی بر کلمه ها کلیدی رخ می گیرد.ASO سبب می‌گردد نرم افزار شما در عوض سرچ واژه کلیدی یگانه در بالا پیشنهادات اپ استور قرار بگیرد و می تواند تعداد نصب نرم افزار را ارتقاء دهد. طرز دیگر برای ارتقا تعداد نصب ، تبلیغ نرم افزار از روش Google Ads میباشد.گوگل ادز سبب ساز می شود تبلیغات نرم افزار شما برای افرادی که نرم افزار شبیه اپ شما‌را نصب یا این که جست و جو کرده اند اکران داده شود.هزینه تبلیغات نرم افزار  Google Ads به ازای هر توشه نصب احتساب می گردد و از حدود 0.1 درهم آغاز می شود.تبلیغات گوگل نرم افزار یک شیوه سریع و نسبتا ارزان برای ارتقا تعداد نصب نرم افزار شماست.دیگر نحوه های ارتقاء نصب نرم افزار تشویق یوزرها به معرفی اپ به سایرافراد میباشد به عنوان مثال در صورتیکه یک نرم افزار فروشگاهی یا این که خدماتی دارید می توانید به ازای هربار معرفی برای مشتریان خویش تخفیف قایل گردید.یا این که در روز های یگانه برخی از سرویس ها یا این که تولیدات و یا این که در مجموع استعمال از نرم افزار را بدون‌پول نمایید.

 

 

معرفی نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ
میشود درین مقاله سه نرم افزار کاربردی برای دانلود عکس و کلیپ معرفی گردیده که امیدوارم براتون اثرگذار و کارآمد باشه.

1- نرم افزار پرشین کلیپ
Persian video
این روزا خیلی از وبسایتای مهم دسترسی به کلیپ مثل یوتیوب فیلتره نرم افزار پرشین کلیپ یه اپلیکیشنه که قابلیت و امکان دسترسی به خیلی از ویدیوهای فارسی رو فارغ از نیاز به فیلترشکن آماده کرده.منوی این اپ قسمتایی مثل جدیدترین ویدئو ها ، ویدیوهای داغ ، و یه جور بندی داره که مشتمل بر ویدیوهای خبری آموزشی و سرگرمی و... می باشد و قابلیت تماشای تمامی ویدیوهای فارسی زبانو سوای نیاز به فیلترشکن آماده کرده.


2- نرم افزار معدود فاند
CamFind Visual Search Engine
شاید برای شماهم پیش اومده باشه که تصویری رو جایی ملاحظه کنید اما ندونید دارای ربط به چیه یا این که تصاویر شبیه اونو بخواید البته ندونید می بایست چی سرچ نمائید.نرم افزار camfind به شما امداد میکنه تا بجای تایپ متن برای جست و جو عکس گزینه نظرتونو آپلود فرمایید و عکسها و مطالب شبیه اون عکس رو برای شما پیدا میکنه.


3- نرم افزار ویدئودر
Videoder
با ارتقاء استعمال یوزرها از وب هم پا تماشای ویدیوهای آنلاین هم ارتقا پیدا کرده البته گهگاه ممکنه در طول تماشای یک کلیپ بخواید اونو سیو نمایید تا بعدا به طور آفلاین هم بتونید اونو مشاهده کنید.در تلفن همراه های اندروید دانلود ویدئو از وبسایتایی مثل یوتیوب عمل بی آلایش ای وجود ندارد البته نرم افزار ویدیودر این امکانو آماده کرده تا بتونید از اینستاگرام یوتیوب و .... ویدیوهای آیتم عشق و علاقه تونو دانلود فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی