مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اعتنا به هدف ها اپ گوشی و یوزرها آن
در صدر می بایست در حیث داشت که مخاطب مخاطب از اپلیکیشن چه فردی و در چه منزلت اجتماعی میباشد طراحی اپلیکیشن  و انتظارات وی از به کار گیری از این نرم افزار گوشی چه می‌باشد؟ ثانیا این اپلیکیشن چه کمکی به ایشان می نماید؟ برای مثال در پباده سازی یک اپلیکیشن بازی می بایست تعدادی قواعد رعایت خواهد شد تا مخاطب را به خویش جذب نماید و مشتمل بر موردها گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد. در حالی که یک نرم افزار فروشگاهی بایستی به نحوی پباده سازی خواهد شد که ظاهری قانونی داشته باشد و قسمت بندی های گوناگون را دربرگیرنده گردد. در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد چرا‌که مخاطبان اینگونه نرم افزار ها اینچنین منظور هایی دارا‌هستند.

وسعت مطلوب
یک کدام از خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب، بهتر میباشد (خیر الزامی) که داشته باشد وسعت مطلوب برنامه میباشد. به دلیل آن که هرچه وسعت نرم افزار بیشتر خواهد شد سرعت اجرای آن هم به طور خود کار کمتر می گردد. علاوه بر این وسعت کمتر نرم افزار سبب ساز ترغیب بیشتر یوزرها برای دانلود و به کارگیری از آن می گردد. همینطور تجربه نشان داده که اپ هایی که وسعت کمتری دارا هستند بر روی تلفن همراه ها و وسایل یوزرها دوام بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بدانید: حقیقت افزوده اصفهان

لوگو و اسم خوب
یکی مورد ها دیگری که می بایست گزینه دقت قرار گیرد لوگو و نامی میباشد که برای نرم افزار گزینش می گردد. درحال حاضر اینکه چه اسم و لوگویی برای یک نرم افزار مطلوب میباشد خویش جای گفتگو دارد . البته از مهمترین عامل ها که سبب ساز می گردد یکه اسم و یا این که یک لوگو برای یک نرم‌افزار مطلوب باشد ازتباط آن با محتوای جان دار در اپلیکیشن میباشد به‌این معنی که با دیدن لوگوی نرم‌افزار یا این که شنیدن اسم آن بتوان به محتوا و نوع عمل اپ پی موفقیت.

 افزونگی نادر برای استفاده کننده
یکی‌از خصوصیت هایی که در کیفیت نرم‌افزار نزد یوزرها تاثیر داراست عدم داشتن افزونگی یا این که توشه اضافه برای وسیله ی آنهاست. به‌این معنی که نرم افزار بهتر میباشد که در به کار گیری از اطلاعات و یا این که صرف انرژی وسایل یوزرها محتاط باشد و توشه مازاد به وسایل آنها نشود و سبب ساز کندی و یا این که بروز خلل در دستگاهشان نشود و مصرف باتری را بالا پیکار.

تجهیزات بیشتر نسبت به نرم افزار های شبیه
چنانچه که اپلیکیشنی با کار شبیه جانور باشد اپی بهتر و باکیفیت خیس میباشد که در حوزه ی فعالیتش تجهیزات بیشتری به یوزرها بدهد به ذکر دیگر اپلیکیشنی خوب میباشد که نسبت به رقبا از قیمت افزوده ای برای استفاده کننده برخوردار باشد.

 برای دیدن مثال های از نرم افزار های پباده سازی گردیده به وسیله تیم نواندیش مجموعه تخصصی پباده سازی نرم افزار اصفهان به مثال امور مراجعه کنین.

هم چنین بخوانید:

تثبیت نرم‌افزار در برنامه استور

 اپلیکیش خود را به روز نگه دارید. خدمت رسانی با کیفیت بالا زمانی معنا پیدا میکند که شما بتوانید در کمترین دوران ممکن کاربر را به خواسته اش برسانید. در حالتی که در حین بازه زمانی مار با نرم‌افزار اپدیت هایی را ارائه دهید که کاربران بتوانند تغییرات را احساس کنند متوجه میشوند پلتفرم شما پویا و زنده می باشد و می‌توانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند. همچنین سرعت بار گذاری نرم افزار یک فاکتور بسیار اساسی در موفق بودن آن می باشد که باید به آن در طی طراحی و اپلیکیشن نویسی نرم افزار و مدیریت آن دقت ویژه ای خواهد شد.

 

برخورداری از ابزار واکنش

واکنش کاربران میتوانند بهترین اطلاعات از طرز کار آینده نرم افزار را به شما بدهد. اینکه شما بدانید کاربرانتان چه نیازی دارا هستند قطعا بهتر قدرتمند خواهید بود نیاز آنان را رفع فرمائید. به این ترتیب تهیه قسمت هایی مانند تماس با پشتیبانی یا ارسال پیام به نصیب پشتیبانی به شما یاری میکند بهتر بتوانید رضایت کاربران را نسبت به اپلکیشن خود جلب فرمایید.

گزینه هایی برای شخصی سازی

اپلیکیشن می‌تواند احساس خیر به استفاده کننده منتقل کند زمانیکه استفاده کننده بتواند با انجام تعدادی از تنظیمات امکانات نرم افزار را برای خود شخصی سازی کند. وجود این نوع امکانات تا حد قابلیت و امکان قادر است جذابیت نرم‌افزار را دو چندان کند.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی