مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تمامی برنامه نویس ها می دانند که hardware و اپلیکیشن سیستمشان در اپلیکیشن نویسی نقش مهمی دارااست طراحی اپلیکیشن و اپ نویس ماهری نخواهید شد در حالتی‌که ابزار های نرم‌افزار نویسی مطلوبی در مشت نداشته باشید. درین مقاله می‌خواهیم اپلیکیشن های کمکی و اپ های نرم‌افزار نویسی در موبایل های هوشمند را برای برنامه نویس ها عزیز معرفی نماییم. فرقی ندارد شما یک علاقمند به نرم افزار نویسی می‌باشید که اخیرا وارد این حوزه گردیده و یا این که یک اپ نویس تخصصی؛ در هر دو شکل این قابل انعطاف افزارها برای شما اثرگذار و کاربردی خواهد بود.


DroidEdit

این ویرایشگر برای توسعه و گسترش دهندگان اندروید میباشد که دارنده کلیدهای میانبر و کد های کمکی میباشد و به وسیله C++، java و Ruby  درج شده میباشد. به یاری آن می‌توانید به دستکاری پروژه هایتان در موبایل های هوشمند بپردازید.

AIDE

با نصب این برنامه در تلفن همراه هوشمندتان می توانید کدهای پروژه های اندرویتان را دستکاری فرمایید، اپ را در اطراف اندروید آزمایش فرمائید، در مواقعی به بی نقص سازی کد می‌پردازد و امکان خطایابی در کد را نیز داراست.

Syntax Highlighted Code Editor

نرم‌افزار نویس های اینترنت با این ویرایشگر به نیکی آشنا می‌باشند به دلیل آنکه این ویرایشگر برای انتقال پروژه به موبایل های هوشمند میباشد و به راحتی می‌توانید با موبایل هوشمندتان پروژه هایتان را بدون نقص نمائید. این اپلیکیشن می‌توانید برای HTML، CSS، PHP، C و C++ قابل به کارگیری باشد.

C4droid

در‌صورتی‌که گویش نرم افزار نویسیتان، گویش C میباشد پس با C4droid آشنا گردید. این ویرایشگر این قابلیت را می دهد تا در موبایل هوشمند خویش به نرم افزار نویسی با گویش سی و سی پلاس پلاس بپردازید و در دور و بر خوشگل وکاربر پسند آن از انجام پروژه ها لذت ببرید.

Algoid

این نرم‌افزار برای کاربرانی که عشق و علاقه به اپ نویسی در موبایل های هوشمند دارا هستند کاربرد متعددی داراست. این نرم افزار دارنده خطایاب و اجرای مرحله به مرحله نرم‌افزار میباشد و می تواند موبایل هوشمندتان را به محل کارتان تبدیل نماید.

Programming Hub

این برنامه برای اشخاص مبتدی و تازه کار و اپ نویس های مبتدی سفارش می شود و امکان اپ نویسی به لهجه های python، Assembly، HTML، C، VB.NET، C++، C#، JavaScript، PHP و java را دارااست. که در سیستم ادله اندروید قابل نصب میباشد.

Udacity

در‌حالتی که نرم‌افزار نویس می‌باشید و در بعضی موردها در اپ نویسی در گیر اختلال می شوید می‌توانید با نصب این نرم افزار، فیلم های بدون پول آموزشی از مباحث متفاوت را در مشت داشته باشید و ملاحظه کنید. این مسئله سبب می‌گردد تا مدام در حالا یادگیری باشید.

C++ Programming

این نرم افزار مشتمل بر 140 اپلیکیشن برای مثال عمل و گروه ای از سوال ها متداول به یاور جواب ها و پند ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در واقع این نرم افزار یک پکیج آموزشی میباشد.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی