مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بیش تر از یک ده سال از تولید اولی نرم‌افزار و معرفی آن در بازار پباده سازی نرم افزار می گذرد؛ ولی طراحی اپلیکیشن این قصه در همینجا تمتم نمیشود زیرا این صنعت مالامال رونق قرار میباشد تا سال های آینده نیز شاهد رویش چشمگیری باشد. پس چه بهتر که با تکنولوژی های تازه و دوست داستنی این صنعت آشنا گردیده و از آن ها در گسترش اپلیکیشن های هوشمند و کاربرپسند به کارگیری کنیم تا پیروزی کسب وکار خویش را در آینده تضمین نماییم.

آینده پر‌نور بازار پباده سازی برنامه
اپ های گوشی علاوه بر تبدیل شدن به یکی‌از مالامال استفاده کننده ترین تکنولوژی های مو جود در سراسر عالم، سبب تغییر‌و تحول در ساز و فعالیت صنعت های متفاوت و چگونگی درآمدزایی آن‌ها نیز گردیده اند. با قطعیت می اقتدار خاطرنشان کرد که این پروسه در آینده نیز ادامه خواهد داشت چون آمار نشان میدهد که تا سال 2022، تعداد دانلود برنامه ها به رقمی نزدیک به 258 میلیارد و تعداد یوزرها تلفن همراه به 7 میلیارد نفر خواهد رسید!

 به همین عامل برای ماندن و پیروزی در صنعت تولید برنامه گوشی می بایست از طرق نوین، ایده های خلاقانه و تکنولوژی های نو بهره برد تا بتوان با یوزرها تعامل برقرار کرده و آنان‌را به استعمال از نرم‌افزار های تازه جذب نمود.

 

 

 4 تکنولوژی دوست داستنی پباده سازی برنامه در سال2020
به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی در پباده سازی برنامه
یوزرها تلفن همراه درپی نرم افزار های هوشمندی میباشند که به آن ها تجربه و تجهیزات خاص و ویژه ای را ارائه می دهند. استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی در ساخت‌و‌ساز برنامه گوشی یکی چاره خلاقانه ای خواهد بود که طراحان برای فردی سازی تجهیزات تلفن همراه و تعامل بیشتر با مخاطب از آن به کار گیری می نمایند.

تکنولوژی هوش تصنعی و ماشین لرنینگ به هوشمند سازی اپ یاری کرده و به اپلیکیشن اذن می دهد مبتنی بر تلاش و مراد های استفاده کننده از الگوریتم خاصی برای پردازش اطلاعات استعمال نماید.

 

استعمال از تکنولوژی 5G در پباده سازی اپ
معرفی کانال G5 در صنعت ساخت و ساز اپلیکیشن گوشی خیر صرفا سبب ساز تغییر تحول طریق استعمال یوزرها از اپ های تلفن همراه شده‌است بلکه راه و روش را برای توسعه و گسترش کسب و شغل های دیجیتالی نو گشوده نموده است. به کار گیری از این تکنولوژی منجر می گردد که سرعت اتصال تلفن همراه های تلفن همراه به کانال نزدیک به 10 برابر سرعت فعلی ارتقا یابد. به همین استدلال می قدرت با به کار گیری از این تکنولوژی نرم‌افزار هایی باصرفه خیس و سریعتر پباده سازی کرد که با سرعت بالایی داده ها را پردازش و در شکل نیاز به اشتراک می‌گذارند.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی