مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پیروزی نرم افزار هدفی میباشد که هر توسعه و گسترش دهنده نرم افزار در صدر طراحی اپلیکیشن و ابتدا فرایند ساخت و گسترش قصد داراست به آن رسد. دقت به‌این نکته حائض اهمیت میباشد که قبلی از توسعه و گسترش نرم افزار خویش به آنچه که می‌خواهید با ارائه نرم افزار خویش به آن دست یابید را نخست خوب معین فرمایید. فرآیند به کارگیری از نرم افزار های گوناگون در سال هایی که پشت رمز گذاشتیم در سرتاسر عالم مخصوصاً مرز و بوم ما رو به فزونی داشته میباشد.

کسب و شغل های متفاوت اعم از کسب و شغل های سنتی و کوچک و وسیع عشق و علاقه متعددی به به کارگیری از نرم افزار برای پیشبرد هدف ها خویش و تعامل طولانی تر با مشتریان از خویش نشان داده اند. درین میان آنچه که دارای اهمیت میباشد این میباشد که تا چه اندازه می شود به برد نرم افزار درین عرصه ها امیدوار بود. سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه دلایلی موجود است که ما شاهد پیروزی نرم افزار در یک کسب و فعالیت هستیم. پیرو مقاله قصد داریم شما‌را با بعضا از مهم ترین عارضه ها پیروزی نرم افزار ها در حوزه های گوناگون کسب و عمل آشنا کنیم.

 

 

عارضه ها متعدد برای پیروزی نرم افزار
پژوهش ها بازار و مخاطبان
تحقیق درباره‌ی بازار انگیزه و آشنایی مخاطبان یکی اولی و مهمترین کارهایی میباشد که می‌تواند به شما در برد نرم افزار یاری متعددی نماید. چنانچه پژوهش ها بازار و آشنایی مخاطبان را به نیکی انجام داده باشید آن موقع میباشد که اپلیکیشنی را پباده سازی و روانه بازار خواهید کرد که برای مخاطب شما کاربردی بوده و نیاز اورا برطرف خواهد نمود. بایستی مشاهده کنید که بازار انگیزه شما چه است. این که یک ایده خوب داشته باشیم و مطمئن باشیم که برنده می شویم گمانی خطا میباشد. بایستی بازبینی کنیم که آیا اپلیکیشنی که می‌خواهیم ساخت کنیم ابدا بازار و حریف دارااست و در شرایطی که نرم افزار شبیه در بازار موجود است تا چه اندازه نرم افزار شما می‌تواند نیاز استفاده کننده را بیش تر از رقبای شما برآورده نماید و او‌را به سوی خویش جذب کند.

 

تجربه استفاده کننده (UX) توانا
از سایر دلایلی که تا حد بسیار متعددی میتواند به یک نرم افزار پیروز یاری دهد دقت به تجربه کاربری یا این که ux میباشد. تجربه کاربری در پباده سازی اپلیکیشن های گوناگون گوشی و نرم افزار ها می بایست بیشتراز کلیه آیتم اعتنا قرار گیرد. به عنوان مثال می بایست در حیث بگیرید که نرم افزار شما تا چه حد می‌تواند همت و سودمندی برای استفاده کننده شما داشته باشد. می بایست بتوانید طرحی پباده سازی و به بازار عرضه نمائید که شم لذت و رضایتمندی در استفاده کننده و مخاطب انگیزه تولید نماید. تجربه کاربری یعنی این که استفاده کننده در هنگام استعمال از نرم افزار احساس خیر داشته باشد. کاربری برنامه برای وی آسوده و شل باشد. به راحتی بتواند با ظواهر و طریق کارکرد برنامه رابطه برقرار کند.

 

 

تجربه کاربری خوب از عارضه ها پیروزی نرم افزار
سازش
از سایر کارداران مهم در برد نرم افزار سازش آنها میباشد. این نرم افزار ها بایستی بتوانند روی دستگاه های هوشمند متفاوت به خیر و خوبی نصب و اجرا شوند. از تبلت ها گرفته تا گوشی و تلویزیون و… می بایست بتوانند به خیر و خوبی نرم افزار متبوع را اجرا نمایند و کوچکترین مشکلی با اجرای برنامه متبوع نداشته باشند. یک گسترش دهنده بایستی سازش نرم افزار را مد حیث قرار دهد. برای این که به برد نرم افزار در دستگاه های متعدد دست یابید می بایست یک رابط کاربری منعطف پباده سازی کرده و برنامه شما به طوری باشد که با پیکر بندی های مختلف برگه اکران و مشقت بار افزار دستگاه متبوع سازش لازم را داشته باشد تا بتوانید شاهد پیروزی برنامه خویش باشید.


 

  • ۹۹/۰۵/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی