مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شایسته ترین رویکرد برای تایپ کردن اپلیکیشن های اندروید با به کار گیری از گویش جاوا:
نصب و منفعت بردن از نرم افزار اندروید استودیو میباشد. اندروید استودیو در طی یک سری طراحی اپلیکیشن سال قبل روز آپ دیت حاذق خیس گردیده و خصوصیت‌هایی مانند طراح بصری و سیستم پیشنهادات آن منجر میشود تا پردازش، یکنواخت‌ و روشن‌خیس باشد.

کاتلین(Kotlin):


 

 گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین نیز تحت عنوان یکی از دیگر از گویش های قانونی دیگر برای اندروید معرفی شده‌است.
:ولی چرا کاتلین
 با اعتنا به حس نیاز گسترش دهندگان اندروید و به خواسته پوشش دادن ایرادهای لهجه جاوا،kotlin  دیده به جهان گشود.
این لهجه متن گشوده میباشد.
برای نشان دادن سرعت و لذت این گویش میتوانیم بگوییم 100 خط کد اپلیکیشن جاوا با روستا خط کد گویش kotlin جایگزین می‌گردد و همچون جاوا، در ماشین مجازی جاوا اجرا می شود.
 
تمرکز کاتلین بر روی چه است؟
 در اصلً روی کاهش اندازه ی کدنویسی تمرکز داراست.  بنابراین فعالیت نرم‌افزار نویس و یوزرها آخرین نرم افزار ریلکس خیس میشود.
در غایت اپلیکیشنی که بوسیله این لهجه درج شده میباشد حداکثر منفعت را با اشغال کمترین فضای ممکن خواهد داشت. 
 
با اعتنا به مطالب نقل شده سود می‌گیریم که:
گویش نرم افزار نویسی کاتلین قابل فهم و شعور خیس هست پس شل خیس می اقتدار از آن استفاده کرد.
 به جهت معمولی بودن سینتکس این لهجه از پیچیدگی کمتری برخوردار‌است؛ بدین ترتیب انجام پروژه را برای توسعه و گسترش دهنده ی اپلیکیشن ریلکس خیس و سریعتر می نماید که موجب کاهش احتمال بروز نادرست می‌شود.
البته آیا می شود مکان خدای لهجه‌های ذیل گوشی (جاوا) را بگیرد؟
سخن، رقابت در میان جاوا و kotlin میباشد. کدام خوب میباشد؟ کدام بهتر میباشد؟
 آیا kotlin بالاخره می تواند جاوا را از تخت سلطنت به پایین بکشد؟
 
چهت نیل به پاسخ بایستی مقایسه ای در بین این دو گویش انجام دهیم.
مقایسه جاوا و کاتیلن:
گویش جاوا:
مزایای جاوا زیاد میباشد. از آنجایی که خویش اندروید با جاوا متولد شده‌است، کتابخانه های متعددی برای گویش جاوا وجود دارااست که قابلیت و امکان بسط و بسط اپ اندروید را ارتقا می‌دهد.
این گویش نرم‌افزار نویسی ذیل گوشی معایبی هم دارااست. کدهای آن طولانی میباشد و احتمال بروز غلط در آن بالاست. کدهای زیاد انسان را سردرگم می نماید. در مقایسه با بقیه لهجه ها خصوصأ لهجه kotlin به یاد بیشتری هم نیاز داراست.
:گویش کاتلین

در مقابل کدنویسی با لهجه kotlin بسیار معمولی و شادی بخش میباشد چون کدهای کوتاهی داراست و همین فرمان سبب کاهش غلط و باگ در نرم افزار میشود. لهجه kotlin در درحال حاضر بسط میباشد و کتابخانه های نیکی برای این لهجه اپلیکیشن نویسی گوشی ساخته شده است.
اما گویش kotlin معایبی هم دارااست. متخصصین کافی نیست تا سوال ها خویش را از آنان بپرسید. کلیه در درحال حاضر یادگیری وتجربه می باشند. همینطور سرعت کامپایل کردن کدها در kotlin نسبت به جاوا کمتر میباشد.
خب هم اکنون نوبت شماست که قضاوت فرمائید:
کدام بهتر میباشد؟؟
 
ولی به حیث ما سفر از جاوا بهkotlin  فعلأ فعالیت عاقلانه و صدق وجود ندارد. جاوا همچنان خدایی خواهد کرد تا‌هنگامیکه  kotlinگسترش یابد. در آینده رقابت این دو با هم دیدنی خواهد بود.
 

پایتون(Pyton):


 

می شود به جرأت اذعان کرد که دارای شهرت ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای پباده سازی نرم‌افزار های گوشی در جهان، گویش پایتون میباشد. پایتون یک گویش سطح بالا میباشد که در گسترش اینترنت، توسعه و گسترش اپ ها، ساخت‌و‌ساز GUI های دسکتاپ، توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و ارزیابی
داده های عددی و علمی بسیار به کارگیری میشود.
فلسفه اساسی گویش اپلیکیشن نویسی پایتون را می قدرت در مورد ها ذیل خلاصه نمود:
صریح بودن بهتر از غیر صریح بودن میباشد
زیبایی بهتر از پلیدی میباشد
آسانی بهتر از پیچیدگی میباشد
پیچیدگی بهتر از نا مفهوم بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اساسی میباشد
در شرایطی‌که قصد دارید پایتون را به طور اصولی و خیلی مفهومی حافظه بگیرید و به وسیله این لهجه قادر به درآمد برسید سفارش می‌کنم ، فراگیری مقدماتی پایتون را که به طور بدون پول برای شما یوزرها گرامی تنظیم شده‌است را با تمرکز تماشا نمائید.
بیسیک(Basic):


 

در شرایطی‌که بگوییم شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید که نیاز وجود ندارد زیاد سرگرم پیچیدگی اپ نویسی گردید چه زبانی میباشد؟
می قدرت اعلام کرد Basic میباشد. حقیقت این میباشد که در حالتی که می‌خواهید اندروید فعالیت نمایید و شکیبایی فعالیت با لهجه های مشقت بار و پیچیده را ندارید توصیه می کنم به سمت B4A بروید.  در معرفی لهجه سی شارپ بسیار شنیده اید که‌این لهجه  داری توان C و سادگی Visual Basic میباشد. لهجه نرم‌افزار نویسی Basic یک نقطه استارت شادی بخش برای یادگیری نرم افزار نویسی میباشد.
ولی متاسفانه:
رسما بوسیله اندروید استودیو پشتیبانی نمی شود و نمی‌اقتدار از بیسیک در Unity یا این که Xamarin بهره برد. البته خبر خوب این میباشد که یک آیتم نادر‌خیس شناخته گردیده در بیسیک به اسم B4A وجود داراست B4A مخفف Basic 4 Android و همان گونه که از نام آن مشخص میباشد، قابلیت استعمال از بیسیک در اندروید را ساخت می‌نماید.
دقت: 
در‌حالتی که تا هم اکنون اپلیکیشن نویسی نکردید و دلتان می‌خواهد اپلیکیشن نویسی اندروید حافظه بگیرید و برنامه بنویسید سفارش می‌کنم مسلما راجع به BASIC 4 Android تحقیق فرمایید و یکی گزینش هایتان باشد.
B4A  تحت عنوان یک RAD یا این که  Rapid Application Development(بسط سریع برنامه) پباده سازی شده‌است. این گویش یک آیتم عالی برای نرم‌افزار نویسی میباشد و می اقتدار با آن نرم‌افزار‌های قدرتمندی تولید، البته این لهجه برای ساخت‌و‌ساز بازی مطلوب وجود ندارد.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی