مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


3. کسب درآمد اینترنتی
درآمد بیشتر با نرم‌افزار خوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. شما یک کتاب پزشکی یا این که هنری یا این که آموزشی را با رعایت نسخه برداری‌رایت، به طور نرم‌افزار با تجهیزات جستجوی داده ها و گونه های غربال و دسته‌بندی و داده ها تکمیلی و طراحی اپلیکیشن لغت‌طومار همگانی و تخصصی ارائه می کنید و به ازای هر دانلود با n تعداد مشورت بدون پول، x ریال در حیث میگیرید. هر چقدر سرویس ها شما بهتر و به نسبت رقبا، دیدنی‌خیس باشد، استفاده کننده بیشتری به سمت شما آمده و شما با تنوع تولیدها و سرویس ها، مخاطب بیشتر و درامد بهتری کسب میکنید.

 

4. رابطه همیشگی با مشتری
مشتری میخواهد با تولیدکنندگان متاع و سرویس ها، در رابطه دائمی باشد و هر وقت با سوالی روبه‌رو شد، سریع از فروشنده بپرسد و پاسخ بگیرد. رابطه مداوم با مشتری، یک نیاز دوطرفه میباشد. هم برای شما که فروشنده محصول و سرویس ها میباشید و هم برای خریدار متاع و سرویس ها فایده دارااست. شما به‌تیتر فروشنده با رابطه بیشتر، سرویس ها بهتری ارائه می‌دهید و با محاسبه خلق مصرف‌کننده برای راهبردهای بعدی، خویش را فراهم می کنید. خریدار فرآورده و سرویس ها با شما در بستر نرم افزار، رابطه سهل و آسان و سریعی دارااست و با اخذ جواب سوالهای، نیازهای اطلاعاتی‌اش را برطرف می‌نماید.

رابطه همیشگی با مشتری با ارسال اطلاعیه‌ها (نوتیفیکیشن) و گونه های پیام و مشورت آنلاین و… در بستر نرم‌افزار، مجال‌آفرین میباشد؛ یعنی پول‌ساز میباشد؛ یعنی ساخت قیمت‌افزوده و درآمد برای شما داراست. قیمت این زمان را بدانید و برای خوی این مجال‌های طلایی، عملکرد نمایید.

 

5. با هزینه کمتر، تبلیغات بهتری انجام دهید
داشتن نرم‌افزار، هزینه تبلیغات فرآورده و سرویس ها شما‌را کاهش می دهد. باعث میگردد تا به‌مکان تبلیغات سنتی برای کاربر مجهول و مشتری ناشناس، برای طیف خاصی از مشتریان در جای ‌ها (مغازه‌های نرم افزار) و دسته‌بندی‌های معلوم، تولیدات و سرویس ها خویش را در قالب بسته‌ای به اسم اپلیکیشن، ارائه کرده و آنان را در شناخت با سرویس ها خویش، کمک فرمایید. شاید هزینه ایجاد نرم‌افزار در صدر برای شما توجیهی نداشته باشد ولی در صورتی شما N تعداد مال و سرویس ها قابل ارائه داشته باشید، می توانید تمامی این‌ها در قالب یک نرم‌افزار یک سری مگابایتی با قابلیت کاوش و دسته‌بندی و… در مشت یوزرها قرار دهید.

در‌حالتی که قصد تبلیغ تولیدات و سرویس ها خویش را دارید، لینک و پیوند دانلود برنامه و هشتک کسب‌و‌عمل خویش را تبلیغ فرمائید و از میلیون‌ها مخاطب وب در کشور ایران و یک‌سری میلیارد مخاطب وب در ۲۲۰ مرزوبوم جهان غافل نشوید. بازدهی اطلاع رسانی اینترنتی و برنامه، N برابر تبلیغات سنتی میباشد. این هشداری بدون شوخی برای کسب‌و‌شغل های سنتی میباشد.

 

6. داشتن نرم‌افزار اعتبار شما‌را ارتقاء میدهد!
داشتن اپلیکیشن، تنها ابزاری برای بازاریابی، درآمدزایی، معرفی تولید ها و سرویس ها به طیف پهناور‌خیس از مخاطبان بالقوه و بالفعل وجود ندارد. قضیه بسط کالا یا این که برندینگ، به اعتبار موسسه یا این که کمپانی شما دارای ارتباط میباشد که با نرم افزار، این گنجایش، توسعه می یابد.

با داشتن اپلیکیشن موبایل، اعتبار و تصویر مارک شما نزد مشتریان و رقبا، افزایش مییابد و با ارتقاء اقتدار زنخدان‌زنی شما در فروش محصول ها و سرویس ها، هزینه معرفی تولیدها و سرویس ها، در بلندمدت، کاهش مییابد. نرم افزار شرکتی که n توشه دانلود و نصب فعال داراست، روءیت کرد بهتری برای مصرف‌کننده دارااست تا اپلیکیشن شرکتی که پایین هزار نصب فعال دارااست. این تفاوت رده‌ها و درجه‌ها در فضای مجازی، میلیون‌ها تومان بها بازاری دارااست که بایستی در بعدازظهر دیجیتال، دور از شوخی گرفته گردد. همینطور می بایست پباده سازی نرم‌افزار اندروید و ios را برای کسب‌وکار خویش در لحاظ بگیرید به این دلیل‌که داشتن دو ورژن منجر بیشتر شدن اعتبار کسب‌وکار شما شود.

 

7. به‌روزرسانی!
چه دارنده وب سایت خبری باشید، چه مشاور آنلاین، چه کارگزار بورس، چه طراح تولیدات پزشکی و نیروگاهی و حتی طراح مد و جامه سلبریتی‌ها، برای اعلام هر تغییر‌و تحول در بها، کالا، متاع و خدمت خویش، نیاز به یک بستر داینامیک دارید تا بتوانید سریع با مشتری و کاربر خویش در تعامل باشید. این بستر، اپلیکیشن موبایل میباشد که می‌اقتدار با هر به‌روزرسانی در محصول ها و سرویس ها، آنان را در اسرع وقت به اطلاع مخاطبان رساند.

مشتریان شما، هر لحظه فهرستی از تولید ها و سرویس ها شما‌را مشاهده می‌نمایند و شما می توانید آنان را در بستر برنامه، چشم به راه یک خبر خوش و سورپرایزی باورنکردنی در هنگامی معین یا این که نامشخص قرار دهید. تدبیر از جدیدترین خبر ها و اطلاعیه‌های کسب‌وکار شما، ظرفیتی میباشد که نرم افزار موبایل با به‌روزرسانی داده ها، در چنگ مشتری قرار می دهد.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی