مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برنامه (Application)

طراحی اپلیکیشن

 


برنامه (Application) نوعی نرم افزار کامپیوتری میباشد که برای استفادۀ مخاطب آخرین (End-User) پباده سازی میگردد.
اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما روزمره از آنان به کار گیری می کنیم دربرگیرنده این تمجید میگردند و صرفا سیستم ادله­ها و یا این که لهجه‌های اپ ­نویسی جزء اپ‌ها محسوب نمی شوند. تبلت­ ها و تلفن همراه­ های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف ­افزارهای گوناگون می باشند. در بازار قابل انعطاف­ افزارهای تلفن همراه، اصطلاح “برنامه” یا این که به اختصار App بیشتر از کلمه ­ی قابل انعطاف­ افزار جا افتاده میباشد و این اصطلاح دقیقا به عبارتی معنای قابل انعطاف­ افزار کاربردی را می­دهد.

شما برای دانلود و به کار بستن از یک اپ، به یک تلفن همراه هوشمند و یا این که هر دستگاه قابل حمل دیگری که امکان اتصال به وب را داشته باشد، نیاز دارید. همگی اپ‌ها روی کلیه دستگاه‌های قابل حمل فعالیت نمی کنند و بایستی در هنگام خرید به سیستم برهان دستگاهی که میخرید هم تصور کنید. هر کدام از سیستم ادله‌های Android، iOS و Windows Phone دکان منحصر اپلیکیشن‌های خویش را در وب دارا هستند. شما می توانید درین دکان‌ها پیرو اپلیکیشن متبوع خویش بگردید و آن را دانلود و نصب نمائید.

آیا می­دانید تا به امروز بیشتراز ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ برنامه بوسیله یوزرها گوشی­ های هوشمند دانلود و نصب شده‌است؟
مغازه اپل (App Store) یک وبسایت توزیع برنامه دیجیتال برای سیستم دلیل iOS میباشد که بسط و محافظت آن به وسیله کمپانی اپل انجام میشود. این خدمت از جولای ۲۰۰۸ راه و روش ­اندازی گردیده و در حال حاضر دربردارنده بیشتراز ۱.۲۰۰.۰۰۰ اپلیکیشن و بازی می­باشد.

گوگل پِلِی (Google Play‏) یک خدمت پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از کمپانی گوگل میباشد و سرویس ها آن از روش نرم‌افزار تلفن همراه Play Store در گوشی­ ها و تبلت‌های اندرویدی و تلویزیون‌های گوگلی (Google TV) ، در دسترس هست. این خدمت در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد و طبق آخری آمار بیشتراز ۱.۳۰۰.۰۰۰ اپ و بازی را در خویش مکان داده میباشد.

مغازه ویندوز فون (Windows Phone Store) سرویسی میباشد که به وسیله مایکروسافت برای سیستم استدلال ویندوز فون (Windows Phone) عرضه می گردد. طبق آمار مایکروسافت، مغازه ویندوزفون اینک مشتمل بر بیش تر از ۰۰۰،۳۰۰ اپلیکیشن و بازی متنوع میباشد.

اما برنامه­ها محدود به تلفن همراه ­ها و تبلت­ ها نیستند و در اکثری از اثاثیه دیگر نیز به کارگیری می­شوند. به عنوان مثال امروزه تلویزیون­ هایی ساخت می­شوند که پایین سیستم استدلال اندروید بوده و از نرم افزار ­های مندرج برای اندروید استعمال می­نمایند. یا این که اکثری دیگر از اثاثیه خانه مانند سردخانه و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … نرم افزار خاص خویش را دارا‌هستند. حتی قابلیت و امکان در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم نور و روشنایی و دمای دور و بر با استعمال از نرم‌افزار­ها هم مهیا آمده میباشد.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی