مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فریم ورک Brain.js

مفاهیم یادگیری ماشین بسیار هنگفت و ریاضی وار می‌باشند که ممکن طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد در صدر آغاز آن پاره ای طاقت فرسا باشد، تکنیک های گوناگون ممکن میباشد در اولِ فعالیت یه خرده منحرف کننده باشد، در اینجا میباشد که یکی مهم ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میتواند برای شما کارساز باشد، قاب ورک Brain.js یک کادر ورک متن گشوده است که بر اساس جاوا اسکریپت میباشد و شما با استعمال از آن میتوانید مراحل تعریف و تمجید، فراگیری و اجرای کانال های عصبی را معمولی خیس فرمایید. در صورتی‌که شما یک پیشرفت دهنده جاوا اسکریپت میباشید Brain.js می‌تواند فرصت یادگیری شمارا کم کند، شما می‌توانید برای به کارگیری از آن از Node.js یا این که مرورگرهای مخاطب به کارگیری نمائید. برخی از کانال هایی که‌این قاب ورک فوق العاده کار کشته از آن‌ها تامین می نماید، عبارت اند از کانال های feed-forward، کانال های Ellman و کانال های مجازی Gated.


کادر ورک STDlib
این قاب ورک متن گشوده یکی قدرتمندترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میباشد که برای قدرتمندتر کردن جاوا اسکریپت و Node.js به عمل می رود، در‌حالتی که شما نیز جزو اشخاصی می باشید که به‌دنبال دفاع از نرم افزار های علمی و ریاضی یادگیری ماشین هستید پیشنهاد ما به شما به کار گیری از قاب ورک فوق العاده توانمند STDLib است. این کتابخانه دارنده تابع های جامع و توسعه یافته مرتبط با ریاضی ها و داده های عددی میباشد که به شما یاری می نماید تا بتوانید سبک های توسعه یافته مرتبط با یادگیری ماشین را بسازید. شما همینطور میتوانید از تجهیزات بی سابقه این کتابخانه در تشکیل داد نرم افزار های کاربردی یادگیری ماشین به کار گیری فرمائید، ضمن این در حالتی که بخواهید کادر ورکی مطلوب برای تجزیه و تحیل اطلاعات را گزینه به کارگیری قرار دهید STDLib می‌تواند شایسته ترین مورد برای شما باشد.

  • ۰۱/۰۴/۲۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی