مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

امروزه نیازی وجود ندارد که قطعا از آن به کار گیری نمائید، TypeScript در طراحی اپلیکیشن در مشهد واقع امنیت نوع داده، داکیومنت اینترفیس API را آماده می نماید و intellisense را در IDE ها فعال می نماید. به لحاظ اینجانب فعال شدن intellisense در پروژه های Vue بسیار اساسی خیس از امنیت میباشد.

شایسته ترین نکته درباره TypeScript این میباشد که شما می‌توانید از مزایای TypeScript به کارگیری نمائید فارغ از آن که نیاز داشته باشید به طور بی واسطه از TypeScript به کارگیری نمائید.

آری با به کار گیری از VSCode و TypeScript قادر خواهیم بود intellisense را در پوشه های جاوا اسکریپت اخذ کنیم. ما قادر خواهیم بود این چنین ایمنی نوع اطلاعات را نیز هواخواهی کنیم. اذن دهید یک پروژه جاوا اسکریپت را با به کارگیری از نوع داده و intellisense ساخت‌و‌ساز کنیم.

Intellisense در جاوا اسکریپت

در فولدر های جاوا اسکریپت، Vs Code نوع داده هایی را برای مقادیر استاتیک به شما ارائه می‌دهد که مشتمل بر Intellisense میباشند، این پوشه ها مشمول اسم خصوصیت های یک شی، نوع داده مقدار بازگشتی یک تابع و خصوصیت های نوع داده است.

VS Code دارنده یک نوع داده خود کار میباشد که با استعمال از اشکال بسته های npm، نوع داده های زوج تر و تمیز یا این که نوع داده های رایج استعمال می نماید تا یک intellisense مشمول متدهای امضا گردیده و داده ها مرتبط با پارامترهای آن را مهیا نماید. همینطور با به کار گیری از داده ها مرتبط با نوع داده های Vues می‌تواند اطلاعاتی در نوع داده Vue در فولدر ها را آماده نماید.

  • ۰۱/۰۴/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی