مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

لهجه نرم افزار نویسی جاوا به زودی ورژن 12 خویش را منتشر طراحی اپلیکیشن در مشهد خواهد کرد، درین مقاله قصد داریم درباره خصوصیت های تازه لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا حرف کنیم.


گویش اپلیکیشن نویسی جاوا یکی‌از گویش های نرم‌افزار نویسی دوستداشتنی عالم میباشد که امروزه به طور کلان ای گزینه به کار گیری قرار میگیرد، احاطه و غلبه این گویش اپ نویسی بر بقیه گویش های اپلیکیشن نویسی به نحوی میباشد که در بیست سال پیشین غالب شد‌ه‌است جایگاه نخستین را میان شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی جهان محافظت نماید. با این که در سال اخیر مقداری از احاطه و غلبه لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا کم شده میباشد البته با این حالا ما در این مکان نکات بسیار مهمی را آورد ایم که برنامه نویس ها جاوا می بایست دقت ویژه ای به آن داشته باشند به دلیل آنکه در نظر گرفتن می گردد این گویش در سال های آجل نیز شایسته ترین باشد. براین اساس با دقت به لیستی که ما در دست شما قرار میدهیم در انتظار جاوا در سال 2019 باشید.

یوزرها تجاری java SE اکنون مستلزم یک لایسنس میباشند

شاید بتوان اظهار‌کرد مهم‌ترین تغییری که در لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا به وجود آمده میباشد این میباشد که یوزرها ورژن صنعتی جاوا از این ماه فوریه سال ۲۰۱۹ بایستی مبادرت به تنظیم لایسنس برای به کار گیری از این گویش نرم‌افزار نویسی نمایند. این تغییر و تحول به جهت تصمیم کمپانی اوراکل صورت گرفته میباشد که این موسسه تصمیم گرفته میباشد سبک حمایتی خویش را برای گویش اپ نویسی جاوا تغییر‌و تحول دهد. این تغییر‌و تحول‌ می‌تواند بر روی Java SE 8 نیز اثر بگذارد که ورژن مبلغی آن در ماه مارس سال 2022 و 2025 منتشر گردد.

برای یوزرها فردی آپ تو دیت ها و ساپورت ها تا سال ۲۰۲۰ ادامه دار خواهد بود، خلال این ورژن یازده گویش نرم‌افزار نویسی جاوا که جدیدا منتشر گردیده است نیز برای ۵ الی یازده سال دارنده به روز و ساپورت از طرف کمپانی و یا این که محل منتشر گردیده است.

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی