مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

یک اپلیکیشن نویس امروزی بایستی طریق به کارگیری از ابزارهای طراحی اپلیکیشن در مشهد متعدد رایاد بگیرد، درین مقاله نکاتی برای تبدیل شدن به یک اپ نویس امروزی را ذکر خوا هیم کرد.


شاید بخشی از اپ نویسی مرتبط با گویش های نرم‌افزار نویسی باشد، ولی مسلما برای تبدیل شدن به یک اپ نویس امروزی به بیش تر از اینها نیاز میباشد. همپا با تعیین یک لهجه مطلوب برای اپلیکیشن نویسی، یک نرم‌افزار نویس امروزی به گروه ای از ابزارهای هواخواهی از نرم افزار های خویش مانند SDK ها، خدمت های خط امر برای رسیدگی و حتی دستکاری سورس کدهای خویش، پکیج منیجر و منابع دارای اعتبار برای بسط دهندگان نیز نیاز داراست.


نکاتی برای تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس امروزی
مقاله‌ها بسیار متعددی می باشند که درباره لهجه های اپلیکیشن نویسی حرف می نمایند، pony یک گویش نرم افزار نویسی نو میباشد که مانند گویش های Clojure و Rust در همت میباشد تا امنیت را از نوع سنتی جلوتر پیروز شود و حتی امنیت خاطر را نیز امان نماید. جاوا اسکریپت زبانی میباشد که کادر ورک های بسیار متعددی را برای شما مهیا می نماید، شما با به کارگیری از این لهجه می‌توانید دنباله های فیبوناچی را سریع خیس احتساب فرمائید، همینطور این لهجه اپلیکیشن نویسی 5 کادر ورک پهناور را نیز برای داده کاوی آماده نموده است. SDK های اخیر را دراین مورد تحقیق نمائید، بعضی از برنامه نویس ها بر پایه ی گویش هایی که در شغل خویش استعمال می نمایند قیمت گذاری میگردند، بعضی دیگر از برنامه نویس ها بر روی دکان ها تمرکز کرده اند، دقت داشته باشید که در‌این مغازه ها بیشتراز یک لهجه نرم افزار نویسی تاثیرگذار میباشد، نوشته‌ی‌علمی های بسیار متعددی وجود دارااست که به شما یاری می نماید تا حافظه بگیرید که چه‌گونه بایستی از گیت در راستای شغل های گروهی با لهجه های نرم‌افزار نویسی متفاوت عمل نمائید.


ضمن یادگیری گیت، یادگیری صحیح روش به کار گیری از خط دستور نیز برای شما ضروری میباشد، به کار گیری از این ابزارها برای هر هر که قصد تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس رفیعتر را دارااست اجباری میباشد. در صورتی شما یک اپلیکیشن نویس امروزی می‌باشید، لیست بالا میتواند برای شما بسیار دیدنی باشد، خلال موردها آورده شده مورد ها زیاد دیگری نیز وجود دارا‌هستند که یادگیری آن ها قادر است برای شما بسیار مهیج باشد، شما می‌توانید غایت لذت را از یادگیری این مفاد ببرید.

  • ۰۱/۰۴/۲۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی