مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

چه‌طور پیشرفت‌دهنده‌ای‌ در سطح میانگین نباشیم
بیشتر کد بنویسید

در شرایطی که میخواهید چیزی را خوب نمائید پس می‌بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد وقت خویش را صرف آن عمل فرمایید، متاسفانه منش دیگری نیست. اصلی وجود ندارد که یک‌سری تا نوشته‌علمی خوانده‌اید، چند دفعه مستندات را پژوهش کرده‌اید، موقعیت شما بهبود نخواهد یافت مگر اینکه دست و ذهن خویش را در فعالیت قرار دهید. آنقدر که شما در فعالیت و تمرین کردن تجارب و مهارت حصول میکنید، نمی‌توانید از منش دیگری آنان‌را به دست آورید. پس هر چه زودتر دست به شغل گردیده و وارد فعالیت گردید. هر چه بیشتر کد بزنید خوب میباشد. (ولی نباید خودتان را در کدنویسی غرق فرمایید).

آزمایش بنویسید

تایپ کردن آزمایش شمارا حاذق می‌سازد تا کد خویش را آن‌سیرتکامل که در بالا تصور نمیکنید ملاحظه کنید، چون زمانی که آزمایش‌ها به بین می آیند بایستی تصور کنید که چطور میتوانید امور را از هم جداگانه کرده و جاری ساختن دهید و متوجه میشوید که شغل های متعددی را در یک تابع اجرا داده‌اید و ممکن میباشد عالی باشد که آن تابع را به یکسری قسمت تقسیم نمائید چون تایپ کردن آزمایش برای تابعی که یکسری فعالیت اعمال میدهد مشقت بار می‌گردد.

به این ترتیب تایپ کردن آزمایش ضمن مزایای که داراست سبب ساز به ساخت کد کیفیت خوب‌خیس میگردد، به دلیل آن که شما ناچار میشوید توابع و متدهای وقت گیر خویش را به قسمت‌های خرد‌خیس و تک‌ وظیفه‌ای تقسیم فرمایید و هر واحد را می‌قدرت به راحتی آزمایش کرد.

درستگو باشید

راجع‌به آنچه که تماما می دانید و آنچه که نمی‌دانید راستگو باشید. تظاهر کردن به اینکه همگی چیز را راجع‌به موضوعی میدانید به بهبود شما یاری نمی‌نماید و ممکن میباشد در مواردی که در امر آن مورد دعوا میکنید صحبت‌های احمقانه‌ای بزنید به این دلیل که درباره ی آن به اندازه کافی علم ندارید. و این دستور خیر فقط نگرش بقیه افراد را نسبت به شما وخیم می‌نماید بلکه بازدارنده از آن می گردد تا در پی تعلیم مطالب نو بروید و علم نو‌ای را استحصال نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی