مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Mattias Petter مالک یک شبکه در یوتیوب میباشد که درباره لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن در مشهد است که اسم آن Fun Fun Function  میباشد، در‌این شبکه می‌توانید مطالب سرگرمی و آموزشی بسیار متعددی را درباره این لهجه نرم افزار نویسی پیدا فرمایید، برای یادگرفتن کافی میباشد از بخش اولیه این شرکت استارت نمایید.


Visual Studio Code
این ابزار یک کد ادیتور کراس پلتفرم برای مایکروسافت میباشد که در جاوا اسکریپت درج شده میباشد و از الکترون استعمال می نماید تا یک نرم افزار دسکتاپ کراس پلتفرم را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید، این ابزار او‌لین کلاس پناه برای جاوا اسکریپت و همچنین TypeScript مایکروسافت است که اشکال داده های استاتیک را به لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت اضافه می نماید.


CoderDojo/FreeCodeCamp/Meetup
برای اشخاصی که عشق و علاقه متعددی به اپ نویسی به گویش جاوا اسکریپت دارا‌هستند استعمال از Javascript IRL قادر است یک شیوه مطلوب برای بدست آوردن پر نمک و شوق و اشتیاق و دانش در‌این گویش باشد. در اکثری از شهرها مجموعه های نرم افزار نویسی زیادی وجود دارا‌هستند که از CoderDojo( که شما میتوانید با به کار گیری از آن در طول یادگرفتن دیدن به کودک ها نیز یادگرفتن دهید) تا FreeCodeCamp و حتی جاوا اسکریپت محلی Meetup به کار گیری می نمایند.

  • ۰۱/۰۴/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی