مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ارائه دیدگاه عالی که سبب ساز توفیق می گردد

کلاً علم ها داده می تواند برای ساخت طریقه عالی مصرف شود. به نوبه طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش، جدیدا این انتظار می‌رود که تأثیر بیشتری بر توفیق داشته باشد. از روش دانش داده، می‌قدرت از داده ها کلان‌ای برای ادراک و اعتبار الگوهای رفتاری بهره برد، که به طراحان UX در ساخت تجارب‌های خوب برای یوزرها یاری می‌نماید. در حالی که مشتری محوری هنوز یک قاعده اساسی میباشد، اینک طراحان از علم ها داده برای آشنایی آنچه عموم می خواهند به کارگیری می‌نمایند.

خویش داده‌ها راکد می‌باشند. این بدان معناست که آن ها به خودی خویش بی‌بهره میباشند. زمانی دانش را به آن تزریق می کنید، چه‌طور آن را مفیدتر می‌سازید. این فعالیت به طراحان اذن میدهد تا خروجی‌هایی ایجاد نمایند که تمایز حقیقی و واقعی را برای آن ها ساخت می‌نماید.

اکثری از نحوه‌های علم ها داده می تواند امداد‌کننده باشد

به قسمت‌های خاصی که دانش داده قادر است به طراحان UX یاری دهد نگاهی می‌اندازیم:

شعور هدف ها مخاطبان: زمانی پای پیاده سازی UX درمیان میباشد، مخاطبان متبوع یکی مهمترین موادتشکیل دهنده میباشند. این دستور تصمیم می گیرد که اینترنت‌وب سایت چه‌گونه به لحاظ رسد. با علم ها داده، فهم خوی یوزرها و آنچه می خواهند سهل وآسان‌خیس خواهد بود.

بهبود طرح: علم ها داده همینطور میتواند برای تهیه و تنظیم ظریف طرح اینترنت‌وبسایت برای تجارب کاربری عالی آیتم به کار گیری قرار گیرد. به صورت معمول، آزمایش A/B برای انتخاب اینکه کدام عمل خوب میباشد استعمال میگردد. متناوبا، نحوه‌های دیگری وجود دارااست که می تواند به فعالیت گرفته خواهد شد، مانند نظارت نقشه حرارتی (heat map).

ایجاد کرد محتوای مربوطه: نقش دیگر دانش داده در پیاده سازی UX این میباشد که قادر است در ساخت و ساز نگرش‌ها با اعتنا به محتوایی که بایستی بسته به آنچه یوزرها متبوع دوست دارا‌هستند روی اینترنت‌وب سایت ببینند سودمند باشد.

  • ۰۱/۰۴/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی