مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سوال ها پایین را در لحاظ بگیرید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

کدام طعام و آب میوه در شایسته ترین رستوران به فروش میرسد؟

برای نوروز چه چیزی بایستی بیشتر پیشنهاد دهید؟

چه چیزی را می بایست برای یک هفته بارانی توصیه دهید؟

با بررسی پیش‌گویانه، جواب تمامی این سوال ها را متوجه خواهید شد.

آتی دیگر مرتبط با داده‌های درحال حاضر و پیشین وجود ندارد، بلکه مرتبط با داده‌های پیش‌گویانه میباشد. اصولا، اپلیکیشن پیش‌بینی فروش با استعمال از فناوری هوش تصنعی عمل می‌نماید تا پیش‌بینی نماید کدام مورد‌ها احتمالا مبنی بر الگوهای تاریخچه آب‌ و هوا، حادثه ها و تعطیلات بیشتر پیشنهاد داده می گردند.

با پیش‌بینی‌های ظریف،‌ مدیران می توانند بگویند فروش آن ها در آجل چگونه خواهد بود و طبق آن برای آن اپ‌ریزی می‌نمایند.

علاوه‌براین، این بینش خیر صرفا مدبرانه بلکه ظریف وصحیح میباشد. با دانش ظریف داده‌ها، مدیران میتوانند برای ارتقاء فروش به داده ها توکل نمایند. دیگر نیازی به تقریب وجود ندارد که چه چیزی فروش خیر و خوبی خواهد داشت.

در سود، می‌قدرت به راحتی از ناکامی تناول کردن در ارتباط با اینکه چه چیزی آیتم تقاضا قرار خواهد گرفت، پرهیز کرد.

نرم افزار‌ریزی ترسناک میباشد. با این وجود، با منابع و داده‌های مطلوب این فرمان می تواند بسیار کمتر ترسناک باشد. فکر کنید که مورد نیاز وجود ندارد پیش بینی بزنید یا این که تقریب بزنید کدام و چه تعداد کالا را پیشنهاد دهید.

پی بردن ظریف آنچه که در انبار نیاز دارید برای باصرفه‌سازی فروش و ارتقاء عملکرد شما ضروری میباشد. این سیرتکامل عملیات شما به صرفه‌خیس گردد.

علاوه‌براین مزیت‌های تعالی فروش، دانش تجزیه و محاسبه میتواند برای کاهش ائتلافات با پیشنهاد بیش تر از حد کالایی که بعید میباشد به فروش رسد مصرف شود. به عبارت دیگر، تنها با پیشنهاد آنچه که گزینه تقاضا قرار می گیرد، می‌قدرت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

برای مثال، این فرمان می تواند به شما یاری دهد تا از پیشنهاد غذاهایی که به جهت محبوبیت نادر یا این که تغییر تحول فصلی زیاد آیتم استقبال قرار نمی‌گیرند، پرهیز کنید. با این علم، دیگر مایحتاج وجود ندارد نگران بدور پرتاب کردن موجودی انبار و در فیض حیف کردن درآمد باشید.

خوشبختانه، قابل انعطاف‌افزاری با این خصوصیت از پیشین وجود دارااست.

به عنوان مثال، یک مغازه مشهور آبمیوه به تازگی اپلیکیشن فهرست موجودی خویش را آپ تو دیت نموده است تا یک خصوصیت تحلیلی را در خویش مکان دهد. اینک این اپلیکیشن خلال مدیر موجودی،‌ هزینه‌های آب میوه و پیشنهاد بطری، به یوزرها خویش این اذن را میدهد تا فروش را مبنی بر تنوع عواملی برای مثال آب و هوا، حادثه ها و تعطیلات پیش‌بینی نمایند.

علاوه‌براین،‌ اپلیکیشن تجزیه و ارزیابی قادر است برای جفت کردن برگزیدگان فروش‌ها در کنار یکدیگر به خواسته تبلیغات استعمال شود. تنها با نگاهی به داده‌ها میتوانید گزینش نمایید که مشتریان بیشتر چه چیزهایی را با هم پیشنهاد میدهند.

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی