مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

درین نوشته‌ی‌علمی، می خواهیم به معرفی ابزارهای هوش تصنعی و طراحی اپلیکیشن در مشهد مصنوعی مایکروسافت بپردازیم. اینک بعضا از ابزارهای گوناگون مایکروسافت که فعلا در دسترس می‌باشند و بعضی مورد‌های تکمیلی را به شما معرفی می کنیم. درنهایت، فرآیند آتی در ارتباط با پژوهش ها هوش تصنعی را به شما معرفی خوا هیم کرد.

ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی (AI) مایکروسافت

Microsoft Azure فعلا طیف وسیعی از سرویس ها را ارائه میدهد که می تواند برای تولید هر نوع روش‌حلی مطابق هوش تصنعی گزینه به کار گیری قرار گیرد. بعضی از مهم ترین آنان عبارتند از:

Azure Machine Learning Service

Azure Machine Learning Studio

Auto Machine Learning (ML)

Azure Internet of Things (IoT)

خدمت یادگیری ماشین Azure (Azure Machine Learning Service)

Azure Machine Learning شما‌را کارکشته می‌سازد با به کارگیری از خدمت ابری مایکروسافت سبک‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را ساخت و آزمایش نمایید.

براین اساس دیگر مورد نیاز وجود ندارد نگران محدودیت اقتدار محاسباتی و یاد دستگاه لوکال خویش باشید، چون کلیه امور بر روی خدمت‌های مایکروسافت جاری ساختن می شوند.

هنگام به کار گیری از Azure Machine Learning، همگی کتابخانه‌های اساسی پایتون از قبلی نصب گردیده‌اند (برای مثال Tensorflow، PyTorch، scikit-learn)، براین اساس فرصت تهیه و تنظیم به دستکم می رسد. این دستور به توسعه و گسترش‌دهندگان قابلیت میدهد با‌گاز سبک‌های نو را فارغ از هر سیرتکامل محدودیت یا این که تهیه اطراف ساخت و ساز نمایند.

Azure Machine Learning Studio

Azure Machine Learning Studio یوزرها را قوی می‌سازد فارغ از نیاز به تجارب نرم افزار‌نویسی شغل های یادگیری ماشین را اجرا دهند.

سبک‌های ML صرفا با به کار گیری از یک رابط تصویری با کشیدن و ول کردن (drag and drop) کلیه اجزای سبک ساخت‌و‌ساز و آزمایش می شوند. بعد از مهیا شدن یک سبک برای استقرار (deploye) در دنیای حقیقی، می‌اقتدار آن را به راحتی از پلت‌هیبت Azure ML Studio اکسپورت کرد.

هم‌در حال حاضر، Azure Machine Learning Studio عمدتا برای شغل های رگرسیون، کلاستر کردن، طبقه‌بندی مطلوب میباشد. علاوه‌براین، در شکل میل،‌ می توانید کد را در Python  یا این که R در Azure Machine Learning Studio اضافه نمائید تا قابلیت و امکان‌های گردش عمل بیشتری اضافه خواهد شد.

  • ۰۱/۰۳/۳۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی