محتوای ویدئویی نیز مانند محتوای متنی نیاز به با صرفهسازی دارااست تا ابزار تولید محتوا در حاصل جستجوی گوگل قرار گیرد. گوگل در اکران نتیجه ها واژههایی که ویدیو مبنا میباشند ( مانند صحنه گل جمهوری اسلامی ایران به استرالیا) به محتوای ویدئویی مداقه بیشتری میدهد. آمارها نشانه میدهد که امروزه گرایش و دقت یوزرها به محتواهای ویدئویی بیشتر از گذشته گردیدهاست؛ در فیض با بهینه سازی ویدئوهای خویش می توانید واحد سنجش بازدید و برهه زمانی ماندگاری استفاده کننده را ارتقا دهید
هر تعدادی ممکن میباشد پایه تکنیکهای بهینه سازی در کلیپ را بدانید، مانند به کارگیری از لغت ها کلیدی و باصرفهسازی تگ تیتر، البته می بایست بهاین نکات اصلی seo برای کلیپ دقت فرمائید :