مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در‌این نوشته ی علمی میتوانید شایسته ترین نکات سود‌وری برای توسعه و گسترش‌دهندگان و اپلیکیشن‌نویسان طراحی اپلیکیشن در مشهد را بیابید، از جستن شایسته ترین ابزارهای توسعه و گسترش‌دهنده گرفته تا تهیه کردن استراحت‌های منظم تا بتوانید با توفیق حواس‌پرتی را در طول عمل از در میان ببرید.

1. شایسته ترین ویرایشگر کد را پیدا نمائید

فایده‌وری پیشرفت‌دهنده با یک ویرایشگر کد منبع عالی استارت می شود. اگرچه آیتم‌های بسیار نیکی در بازار وجود دارااست، طاقت فرسا میباشد که بگویید کدام یک از آنان عالی میباشد؛ تمامی این‌ها به نیازها و هدف ها شما بستگی داراست. این شغل قیمت این را دارااست که ویرایشگرهای گوناگون را آزمون فرمائید تا ملاحظه کنید کدام یک با جریان کاری شما مطابقت و همخوانی داراست. در اینجا موردها مهمی وجود دارااست که بایستی به آنها دقت فرمایید:

از کدام گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی به کارگیری می کنید. شما به ویرایشگر کدی نیاز دارید که سینتکس‌های های‌لایت گردیده را برای گویش‌های مایحتاج شما (دست کم تحت عنوان افزونه) ارائه دهد. بعضا از ویرایشگرهای کد با های‌لایت کردن سینتکس‌ها، خیر فقط برای لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی بلکه برای تکنولوژی‌های محبوبی مثل React، نیز هم پا می باشند.

آیا ویرایشگر کد انتخابی شما دارنده یک اکوسیستم مطلوب برای افزونه و تم باشد که کوشش موردنیاز شمارا ارائه می دهد (به عنوان مثال در حالتی‌که بصیرت شما معدود میباشد، دارنده تم با کنتراست بالا باشد).

در صورتی کد خویش را برای یک پلت‌هیبت اشتراک‌گذاری کد، مثل GitHub یا این که Bitbucket کامیت می کنید، کارایی داخلی گیت را سودمند خواهید یافت. از جمله Visual Studio Code به شما این قابلیت را میدهد تا مستقیما عمل خویش را به گیت‌هاب کامیت فرمائید، فارغ از اینکه ویرایشگر را رخنه‌ نمایید.

در‌حالتی که می خواهید از میانبرهای کیبورد برای کد خویش به کارگیری نمایید، ایده خیر میباشد که ویرایشگری را تعیین نمایید که‌این مورد ها را داراست یا این که می‌قدرت به آن خاطر نشان نمود.

2. هر روز با سخت ترین فعالیت استارت نمائید

شما می توانید به راحتی در شغل های روزمره خویش گم گردید و به تعویق پرتاب کردن امور عادت رایج پیشرفت‌دهندگان میباشد، به ویژه در صورتیکه شما یک فریلنسر باشید و بایستی deadlineهای خویش را رئیس فرمائید. بدین ترتیب اکثر زمان ها حادثه میفتد که تک تک روز عمل می کنید و در نقطه پایان روز متوجه می شوید که هیچ کاری اعمال نداده‌اید. در‌حالتی که شما عوض این که همت چندوظیفه‌ای (هم زمان یک سری فعالیت اعمال دادن) داشته باشید، سلسله مراتبی از وظایف روزمره را برای خویش ساخت و ساز فرمایید و هر روز با مشقت بار‌ترین فعالیت استارت فرمایید، میتوانید از چهره دادن این واقعه اجنتاب فرمائید.

اگرچه یک سری سال میباشد که تلاش یک‌سری وظیفه‌ای مثبت به لحاظ می رسد، البته برای اکثر اشخاص مطلوب وجود ندارد. پژوهش ها نشانه داده‌اند که صرفا 2% عموم در اجرا اینگونه کاری بهتر کار می‌نمایند، در حالی که سایر می توانند تا 40% سود‌وری خویش را از دست بدهند. بدین ترتیب درصورتی که شما جزء این 2% نیستید، شغل های خویش را الویت‌بندی نمائید و در یک مجال روی یک چیز تمرکز فرمائید.

3. به صورت منظم مجال استراحت داشته باشید

بشر‌ها نمی‌توانند برای بازه زمانی نامحدود روی یک چیز تمرکز نمایند و این دستور به ویژه برای شغل های فرضی مشقت بار مثل اپلیکیشن‌نویسی راست گو میباشد. شما میتوانید مطالعات مختلفی را مشاهده کنید که در ارتباط محدودیت وقتی اشخاصی میباشد که می توانند بر روی یک فعالیت تمرکز نمایند سوای اینکه ذهن‌شان بر روی مورد دیگری متمرکز خواهد شد. برای مثال یک پژوهش آرم می دهد که نگه داشتن دقت بر روی یک مورد حدود 45 دقیقه قابلیت و امکان‌پذیر میباشد، در حالی که گزینه دیگری میگوید 52 دقیقه پشت سرهم و در‌پی آن 17 دقیقه استراحت وجود دارااست.

به صورت کلی، هیچ ضابطه طلایی ثابتی نیست، و کسی که محدودیت هنگامی متفاوتی دارااست. به این ترتیب شما می بایست چند دفعه مفاد متعدد را آزمون نمائید و مشاهده کنید چه چیزی روی شما عالی پاسخ می دهد. همینطور لزومی ندارد که یک ضابطه بسیار ظریف را دنبال فرمائید و این بستگی به وضعیت متفاوت شما داراست.

با این حالا، یک نکته حائض اهمیت وجود دارااست که می بایست به خیال و خاطر بسپارید. هنگامی از پشت میز خویش بلند می شوید، استراحت شما بایستی یک استراحت حقیقی وواقعی باشد. اساسی وجود ندارد که چه کاری جاری ساختن می‌دهید، تنها می بایست کاری باشد که ذهنیت شما را در شرایط استراحت قرار دهد.

4. از پیشین برای شغل های خویش نرم‌افزار‌ریزی نمایید

برای وظایف خویش از پیشین اپ‌ریزی فرمائید، این فعالیت به واحد سنجش قابل توجهی منفعت‌وری شما‌را ارتقا می دهد. شما میتوانید لیستی از وظایف خویش را فراهم فرمائید و با نرم‌افزار‌هایی مثل Wunderlist و Todoist شغل های اعمال‌گردیده را ارزیابی نمائید یا این که گردش کاری خویش را با اپلیکیشن‌هایی مثل Trello تهیه و تنظیم فرمایید. امروزه برای جاری ساختن این فعالیت اپلیکیشن‌های بسیار خیر وجود دارااست که میتواند به اپلیکیشن‌ریزی و رئیس شغل های‌تان به شما یاری دهد.

با این اکنون خطر استعمال از ابزارهای مختلف به طور هم زمان نیز وجود داراست. در بعضی مفاد، عدم وضوح بیشتراز حد قادر است باعث به تلف کردن منفعت‌وری گردد.

5. ساعتها کاری خویش را پیگیری فرمائید

اگرچه کلیه پیگیری ساعتها کاری را دوست ندارند، البته درصورتی که در مدیر فرصت اختلال دارید استعمال از نرم‌افزار‌های پیگیری مجال میتواند به شما یاری دهد. این فعالیت می تواند بسیار در فایده‌وری شما اثر گذار باشد، چون می توانید مشاهده کنید چه طور وقت خویش را در طی روز گذرانده‌اید تا بتوانید حواس‌پرتی‌های احتمالی خویش و جاهایی که وقت خویش را به بطالت گذرانده‌اید را شناسایی فرمائید. در‌حالتی که شما فریلنسر می باشید، این پیگیری‌ها می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

6. شغل های تکراری خویش را خود کار نمائید

این روز ها اتوماتیک کردن یا این که به عبارتی خودکارسازی شغل های تکراری برای یک گسترش‌دهنده ضروری میباشد. شما در مرحله پیشرفت زیاد به خودکارسازی نیاز ندارید، با این اکنون فراهم‌سازی بسط کد برای مرحله ساخت شغل های تکراری متعددی را دربرگیرنده می شود.

از جمله تحت عنوان توسعه و گسترش‌دهنده frontend می توانید از مجری‌های وظایف به کار گیری فرمائید تا به طور اتوماتیک شغل های روتین را بر روی کد شما جاری ساختن نمایند، مثل نادر‌ وسعت کردن، با صرفه‌سازی تصاویر و موردها دیگر.

7. از خط دستور (Command Line) استعمال فرمایید

ضمن خودکارسازی وظایف، این ایده نیکی میباشد تا به کارگیری از Command Line در گردش کاری روزانه خویش را به یک عادت تبدیل نمائید. اولا، در حالتی‌که شما از CLI (رابط خط امر) به مکان GUI (رابط کاربری گرافیکی) به کار گیری می کنید، میتوانید به صورت قابل توجهی جریان کاری خویش را سرعت داد. دوما، استعمال ایمن از دستورها CLI یک مهارت اساسی نرم افزار‌نویسی میباشد که می توانید در بخش اعظمی از موضوع‌های دیگر فعالیت خویش از آن به کارگیری فرمایید.

8. حواس‌پرتی‌ها را از فی مابین ببرید

حواس‌پرتی‌ها تعالی‌ترین معاند سود‌وری می باشند، بدین ترتیب شما بایستی تا حد قابلیت و امکان راهی برای از فی مابین بردن آنها پیدا نمایید. متاسفانه آنان بسیار آب تحت کاه می باشند، براین اساس پیدا کرد آن ها چندان سهل وآسان وجود ندارد. ادله اساسی این میباشد که در نگاه اولیه به هیچ وجه به حیث نمیرسند که حواس‌پرتی باشند.

از جمله، آنالیز کردن نشانی اینترنتی‌تان در هر ساعت، تماشای یک فیلم آموزشی نو در یوتیوب، یا این که چت کردن با همیاران‌تان در Slack را می اقتدار وظایف مربوط به فعالیت دانست، ولی در حالتی‌که وقت متعددی را برای این امور صرف نمائید، ممکن میباشد در نقطه پایان روز متوجه گردید که وظیفه اساسی خویش را بدون نقص نکرده‌اید.

براین اساس شما بایستی راجع به حواس‌پرتی‌ها بسیار مراقب باشید و هر کجا که می توانید احتیاط نمایید. به عنوان مثال میتوانید تصمیم بگیرید که پست الکترونیک‌های خویش را دو توشه در روز ارزیابی فرمایید، در طی عمل اعلان‌های Slack را بی سروصدا فرمائید، یا این که اینترنت‌وبسایت‌های حواس‌پرت‌کن را که در طول عمل بارها از آنها بازدید میکنید را بلاک فرمائید.

گردآوری‌بندی

چنانچه کلیه نکات سود‌وری که ذکر کردیم یا این که دست‌کم بعضی از آنها‌را دنبال میکنید، میتوانید از ساعتها کاری خویش به طور کارآمدتری استعمال نمائید و همینطور به طور همزمان گردش شغل بسط خویش را بهبود اعطا کرد. اگرچه از فی مابین بردن یک عادت تازه در صدر مشقت بار میباشد، ولی با گاز به یک عادت طبیعی تبدیل میشود.

به خاطر داشته باشید که آزمون کردن یک نکته قابل توجه در زمینه‌ی سود‌وری میباشد. در حالتی‌که تکنیک یا این که ابزاری را آزمون کردید و دیدید که برای شما اثرگذار وجود ندارد، به دور آن خط بکشید و به سراغ شیوه آجل بروید، تا وقتیکه روشی را پیدا فرمایید که مطلوب جریان کاری و شخصیت شما باشد. برنده باشید!

  • ۰۱/۰۳/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی