مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

روندهای صنعت

بازار عمل

تیم مهارت‌های فعلی خویش

لازمات پروژه‌یتان

در دسترس بودن منابع یادگیری

و بخش اعظمی مورد ها دیگر

در‌این نوشته ی علمی، ما یک‌سری نکته در خصوص شیوه طراحی اپلیکیشن در مشهد گزینش گویش نرم افزار‌نویسی برای یادگیری را ذکر می کنیم. این‌ها ضوابط سفت و دقیقی نیستند، ولی دستور کار‌های منعطفی می‌باشند که میتوانید آنان‌را با دقت به نیاز خویش به عمل گیرید.

هدف ها خویش را انتخاب نمائید

پیش از ایفا هر کاری، مهم ترین کاری که بایستی اجرا دهید انتخاب غرض خویش میباشد. به‌این تصور کنید که چرا می خواهید یک لهجه اپ‌نویسی نو خاطر بگیرید و در سود میخواهید به چه چیزی برسید. پرسش شماره یک که می بایست از خویش بپرسید این میباشد که آیا می خواهید مهارت‌های خویش را به طور عمودی یا این که افقی پیشرفت دهید.

در صورتی می خواهید در یک حوزه تازه گام بگذارید، بایستی علم خویش را به طور افقی بسط دهید. مثال معمول آن هنگامی میباشد که شما توسعه و گسترش‌دهنده front-end میباشید و می خواهید پیشرفت‌دهنده full-stack گردید. یا این که زمانی که با یک گویش back-end مثل جاوا آشنا می باشید و میخواهید گویش دیگری مثل پایتون را حافظه بگیرید. در‌این‌حالت‌، شما می بایست مسیر یادگیری را تهیه و تنظیم فرمایید که از سطح مبتدی و تازه کار استارت میگردد.

با این وجود، در‌حالتی که می خواهید علم خاصی را در حیطهای که از گذشته با آن آشنا می باشید دستیابی نمایید، بایستی به طور عمودی تصور کنید. از جمله زمانی که شما بسط‌دهنده پایتون می باشید و میخواهید machine learning خاطر بگیرید. در‌این‌صورت‌، شما نیازی به آغاز از سطح مبتدی و تازه کار ندارید. در بخش اعظمی مواقع، شما حتی نیازی به یادگیری گویش اپ‌نویسی نو ندارید، ولی متدولوژی، قاب‌ورک‌ها، کتابخانه‌ها یا این که ابزارهای تازه دیگری که بر طبق علم گذشته شماست را می توانید خاطر بگیرید.

دسته مهارت‌های فعلی خویش را چک نمائید

هنگامی هدف ها خویش را معلوم کردید، مرحله آجل تصمیم‌گیری در این باره میباشد که چه‌طور می توانید به شایسته ترین وجه به آنها برسید. از آن‌جا که فناوری‌ها و گویش‌های نرم افزار‌نویسی متعددی وجود دارااست، اکثر اوقات واقعه می‌ افتد که شما میتوانید از روش مسیرهای متعدد به به عبارتی غرض یادگیری برسید.

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی