مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

الگوریتم پنگوئن از الگوریتم های گوگل میباشد و وبسایت هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد را که با تکرار عبارات کلیدی و لینک و پیوند سازی غیرطبیعی سعی بر فریب گوگل دارا‌هستند جریمه می نماید.


الگوریتم پنگوئن چیست و چطور تارنما را جریمه می نماید؟
الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟
الگوریتم پنگوئن گوگل ، نخستین دفعه در ۲۴ آپریل ۲۰۱۲ منتشر شد.
در‌پی تکثیر الگوریتم پاندا، گوگل با ارائه آپ تو دیت جدیدی با اسم الگوریتم پنگوئن تلاش کرد از سوء به کارگیری تارنما هایی که با تکرار کلمه ها کلیدی و لینک و پیوند های غیرطبیعی قصد فریب گوگل را داشتند دوری نماید.
در اول مرحله از اجرای الگوریتم پنگوئن ، در حدود ۳.۱% از تارنما های انگلیسی گویش پایین اثر قرار گرفتند.
میان سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ الگوریتم پنگوئن بیشتراز ۱۰ توشه به روز شد تا خطاها آن برطرف خواهد شد. از اوایل سال ۲۰۱۷ این الگوریتم جزو بزرگترین الگوریتم های گوگل به حساب می‌آید.

شیوه همت الگوریتم پنگوئن
الگوریتم پنگوئن برای دو مقصود مشخص و معلوم فعال سازی شد:
۱ – طرز پیوند سازی : وبمسترها از وبسایت هایی که چگونگی پایینی داشتند و یا این که نا مربوط به قضیه محتوا تارنما شان بود، پیوند می‌گرفتند و یا این که بک پیوند خریداری می کردند.
وبمسترها اینکار را برای ساخت‌و‌ساز تصویری جعلی از محبوبیت وبسایت خویش برای استحصال درجه عالی در نتیجه ها جستجوی گوگل می کردند.
برای مثال: یک کمپانی ساخت سایت با به کار گیری از نشر کامنت هایی در انجمن ها و فروم های اینترنتی به عنوان ” شایسته ترین کمپانی کمپانی طراحی وب در طهران ” و لینک و پیوند دادن این عبارت به سایت خویش، عملکرد میکرد به لاف یک رابطه طبیعی تولید کند.
همینطور در نمونه بالا ممکن میباشد همین کمپانی با ساخت و ساز مقاله در یک وبسایت دیگر با موضوعی که از لحاظ محتوایی ارتباطی با کمپانی ساخت سایت نداشته باشد کوشش نماید با ” شایسته ترین کمپانی ساخت وب سایت در طهران ” به تارنما خویش لینک و پیوند بدهد.
۲ – تکرار لغات کلیدی : بعضی از وبمسترها تلاش می‎‌نمایند با تایپ کردن عبارات کلیدی متفاوت و یا این که تکرار لغت ها کلیدی در یک کاغذ سکو وبسایت خویش را در موتور جستجوی گوگل ارتقاء دهند. برای مثال تکرار غیرطبیعی کلمه ها کلیدی در یک مقاله میتواند شبیه مثال پایین باشد:
” برای پیاده سازی چینش داخلی اتاق خواب و پیاده سازی چینش داخلی پذیرایی با کمپانی پیاده سازی چیدمان داخلی ما تماس حاصل نمایید “.
و یااینکه همین کمپانی ذهنی پیاده سازی چیدمان داخلی می تواند به صورت تحت عبارات کلیدی را تکرار کند:
” چینش داخلی غرب طهران ، شرق طهران ، الهیه ، مدرس مشخص و تهرانپارس “.

چه طور خواهیم توانست تشخیص دهیم که تارنما ما به وسیله الگوریتم‌پنگوئن جریمه شد‌ه‌است؟
در بالا بسیار اساسی میباشد که بدانید آیا تارنما شما به وسیله الگوریتم پنگوئن جریمه گردیده‌است یا این که به جهت تولید پیوند های غیرطبیعی پنالتی گردیده؟ بطور خلاصه الگوریتم پنگوئن یک کدام از فیلترهای فهرست بندی یا این که ایندکس گوگل میباشد که برای تمامی تارنما ها اعمال می گردد، در حالیکه مجازات پنالتی صرفا برای یک تارنما که به وسیله گوگل اسپم شناخته گردیده باشد انجام می‌گردد.
مجازات پنالتی گوگل ممکن میباشد بخاطر تصویب گزارش از طرف یوزرها وب باشد، و یااینکه به انگیزه نظارت گوگل باشد.عالی میباشد بدانید گوگل نسبت به سایت هایی که شغل مالی می‌نمایند تا یک بلاگ معمولی بسیار حساس خیس فعالیت می‌نماید.
در حالتی‌که نظارت سایت شما آرم می دهد که افت سکو و کاهش ورودی از گوگل داشته اید و این زمینه به طور همزمان با تکثیر الگوریتم پنگوئن بوده میباشد، احتمالا زیر اثر این غربال قرار گرفته اید. اما مطمئن گردید که انگیزه کاهش ترافیک تارنما شما به جهت عبور از دوران جستجوی یک واژه کلیدی مانند ” یادگرفتن کاشت سبزه عید ” نبوده باشد. همینطور با تمرکز رسیدگی نمایید که آیا سئو لغت ها کلیدی و یا این که پیوند سازی از حیث گوگل اسپم شناخته میگردد یا این که نه؟ در اینصورت وبسایت شما در مقابل الگوریتم پنگوئن بسیار شکننده خواهد بود.

چه طور از پنالتی و جریمه الگوریتم پنگوئن بیرون شویم؟
برخلاف پنالتی گوگل، که برای هرمورد از مفاد می بایست یک درخواست تجدید حیث ارسال می‌کرید که سایت خویش را اصلاح نموده اید، برای خروج از پنالتی الگوریتم پنگوئن نیازی به ارسال درخواست به گوگل ندارید.
بلکه صرفا با برطرف کردن مشکلات و اشتباهات سایت خویش، این شانس را دارید که در پژوهش دوباره وبسایت شما به وسیله خزنده های گوگل قابلیت و امکان عفو وجود داشته باشد.
روند خروج از جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل :
۱- حذف تک تک پیوند های غیرطبیعی درتوان قابلیت و امکان، برای مثال لینک و پیوند هایی که خودتان ساخته اید یا این که سبب تولید آن‌ها در تارنما های دیگر گردیده‌اید.
۲- به کار گیری از ابزار google disavow برای پیوند های اسپم که قابلیت حذف آن ها را ندارید.
۳- راجع به سئو بیش تر از حد وب سایت تجدید لحاظ فرمایید، کلمه ها کلیدی که بیشتراز حد تکرار گردیده باشند یا این که غیر مربوط به قضیه و محتوای صفحه سایت باشند را حذف نمائید.
بطور خلاصه الگوریتم پنگوئن بخاطر ضعف شدید سیستم گوگل که سبب میشد افرادی بتوانند با تکرار بیشتراز حد لغت ها کلیدی و یا این که تولید پیوند های غیرطبیعی جایگاه وبسایت خویش را ارتقاء دهند ساخت و ساز شد. برای اینکه تارنما شما به وسیله گوگل اسپم شناخته نشود می بایست کل مطالبی که منتشر می کنید با بیانی طبیعی و پیوند هایی که ساخت می کنید ایمن و مرتبط باشد

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی