مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


صحیح مانند رایانه‌ها، موبایل‌های گوشی برای رئیس اجزای مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری و همینطور برای ارائه سرویس ها به یوزرها خویش، نیاز به اپلیکیشن‌های سیستمی دارا‌هستند. طراحی اپلیکیشن  بدین قابل انعطاف افزارها اصطلاحا برنامه گفته می‌گردد. پباده سازی برنامه ها در موبایل‌هایی با سیستم استدلال اندروید و IOS با این که ظاهری شبیه دارا‌هستند اما از لحاظ ایجاد تماما متفاوتند. در پباده سازی نرم‌افزار این دو سیستم برهان‌  از گویش اپلیکیشن نویسی متمایزی استعمال می گردد که خصوصیت، مزایای نرم افزار و ولی هزینه ساخت‌و‌ساز برنامه آنان را متعدد می‌نمایند. این که ساخت‌و‌ساز برنامه در کدام سیستم دلیل بهتر میباشد نیاز به نظارت اپ‌های Android و iOS داراست. درین مقاله بلاگ باشگاه اپ به تحلیل برخی از تفاوت‌های ساخت‌و‌ساز اپ‌های گوشی برای Android و iOS خوا‌هیم پرداخت. چطور برای ایجاد برنامه اندروید یا این که IOS تصمیم بگیریم؟ در صورتیکه تصمیم بدون شوخی برای تولید برنامه تلفن همراه دارید، او‌لین و طاقت فرسا‌ترین تصمیمی که می بایست بگیرید گزینش سیستم عاملی میباشد که میخواهید مبتنی بر آن اپ را بسازید. مایحتاج میباشد میان دکان Apple و دکان Google Play یکی‌از را گزینش فرمایید. به هیچ وجه تعیین سادگی وجود ندارد. چرا؟ زیرا علاوه بر تفاوت‌های در طرز ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار‌های این دو نوع سیستم برهان، اخلاق یوزرها اپلیکیشن‌های Android و iOS هم با یکدیگر مختلف می‌باشند. به همین برهان در حالتی‌که گزینش اشتباهی داشته باشید، یوزرها خویش را از دست می‌دهید. پس مورد نیاز میباشد با آشنایی تفاوت‌ها تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.
 و اما این اکوسیستم گشوده معیار یوزرها اندروید را هم ارتقا داده میباشد تا سال 2019 سهم سیستم استدلال اندروید در بازار جهانی 74 درصد از سهم تمام بوده میباشد.   6. مغازه‌های برنامه گوگل پلی مهم‌ترین و وسیع‌ترین دکان اندروید میباشد. اپلیکیشن‌های گوناگون فارغ از محدودیت درین مغازه منتشر می شوند. همینطور مغازه ‌های دیگری هم قابلیت تکثیر نرم افزار‌های اندروید را داراست. به جهت این آزادی، متأسفانه نرم افزار‌های جعلی به صورت آراسته در دکان گوگل پلی و بقیه مارکت‌ها چشم می گردند و کلاه‌برداران با تولید این نرم‌افزار‌ها بازدارنده از سودآوری اپلیکیشن مهم می گردد. در مقابل اپلیکیشن استور تروتمیز نرم‌افزار‌ها را محاسبه می‌نماید و تکثیر نرم افزار‌های را در بقیه مغازه‌ها مسدود نموده است. به علاوه موقعیت و راهبرد‌های خاصی برای نشر نرم افزار در نرم‌افزار استور وجود دارااست. تحت عنوان گسترش دهنده بایستی در حیث داشته باشید که هم هزینه تولید اپ برای iOS فراتر میباشد و هم فرآیند نظارت و نشر آن چند روز و گهگاه تا یکسری هفته ارتفاع می کشد. 7. امکان کاربری در تبلت یکی مسائلی که در ساخت و ساز اپ‌های اندروید به آن نادر توجهی می شود، ترازو کاربری آنان در تبلت میباشد. نرم‌افزار‌های iOS به صورت قابل قبولی با آی‌پد‌ها سازش دارا‌هستند. همین سبب گردیده آی‌پد دوستداران بیشتری نسبت به بقیه تبلت‌ها داشته باشد. در‌صورتی‌که تحت عنوان بسط دهنده دنبال فراهم کردن بهره بیشتر در ساخت و ساز نرم افزار اندروید می باشید به تفکر اپ‌هایی سازگار با تبلت‌ها باشید.

  • ۹۹/۰۷/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی